We bedenken spellen die prikkelen,
en gedragspatronen doorbreken.
Onze games vertellen een verhaal. Soms heel letterlijk – om een abstract concept eigen te maken zoals in een van onze serious games. Soms waargebeurd – om historische locaties nieuw leven in te blazen zoals in onze escape rooms.
Wij maken spelconcepten om je te laten ontsnappen aan de waan van de dag, zoals de Ping Pong Club en ons nieuwste concept de VR Club. Niet ontsnappen maar de werkelijkheid simuleren doen we ook. Denk aan onze teambuilding activiteiten waarmee we inzichten creëren in groepsprocessen en onderlinge dynamiek. Zo is het bij Kuub achteraf goed reflecteren is op zowel het handelen van individuele spelers als het team als geheel.
Spel motiveert je om talenten te ontwikkelen waarvan je niet wist dat je ze had. Daarom ontwerpen wij ook games voor het onderwijs. Op het ROC Amsterdam bijvoorbeeld, waar wij met spel en workshops een groep eerstejaars studenten begeleiden in hun creatief proces.
Kortom: spel is een waardevolle tool die op duizend-en-één manieren kan worden ingezet. Benieuwd hoe nog meer? Bekijk ons portfolio of stuur je vraag naar info@morethangames.nl.
Games en meer
Wij ontwikkelen games in alle soorten en maten. Van escape rooms tot serious games en activaties. Sommige van onze ideeën werken we uit tot eigen projecten, andere keren werken we in opdracht aan concept en realisatie. Omdat wij alledrie een achtergrond hebben als docent of studentencoach, zetten wij onze skills ook in voor onderwijsprojecten, creatieve facilitatie en (trainings)evaluatie.
Al het goede komt in drieën
Thijs van Lier
Thijs studeerde af aan het conservatorium als muziekdocent en vervolgde zijn weg aan de UU als econoom. Tijdens zijn master cultural economics and enterpreneurship heeft hij die twee werelden leren verbinden: creatieve concepten, leuk, maar dan moet er wel een goed business model onder liggen. Thijs is kritisch, helder en doortastend, kortom: een ideale partner om mee te sparren over hoe je ideeën ontwikkelt naar projecten.
Mail naar thijs@morethangames.nl
of stuur je bericht op LinkedIn.
John van der Pouw Kraan
Het begint allemaal met een goed idee, en het is John die daar altijd wel een hoofd van vol heeft. Hij studeerde culturele maatschappelijke vorming en werkte als artistiek programmeur voor festivals als Solar, Smeerboel en Mysteryland. John is een beeldend denker met een groot netwerk van creatieven. Daarom is hij onze chef-design: observeren, maken en reflecteren, net zolang tot het plaatje perfect is.
Mail naar john@morethangames.nl
of stuur je bericht op LinkedIn.
Jan Joost Verbij
Jan Joost begon met studeren op de hotelschool en is via culturele maatschappelijke vorming doorgestroomd naar een bachelor culturele antropologie. Vanuit deze achtergrond bewaakt hij het menselijk perspectief in onze projecten: niet alleen die van de spelers, ook die van personeel, opdrachtgevers en andere stakeholders. Bewaakt het overzicht zonder dat hij de details uit het oog verliest.
Mail janjoost@morethangames.nl
of stuur je bericht op LinkedIn.