Quote:
Nieuw project. SMB3 castle style. Beetje nadenken en goed kijken dan kom je er wel uit. Beetje puzzel en beetje actie, ik zeg medium.
1E49-0000-001F-810A
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden. Ik zal later nog even de levels hier genoemd doornemen
Gepost door: King Bowser op 12-09-2015 13:05
1E49-0000-001F-810A
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden. Ik zal later nog even de levels hier genoemd doornemen
Gepost door: King Bowser op 12-09-2015 13:05
Ook dit vind ik een leuk level, ik dacht alleen dat met "pick up" je dat springveer ding moest meenemen tot het eind maar blijkbaar was dat niet nodig haha.
Quote:
Wie heeft er zin om een stukje te rennen? Mijn level "A Long Way":
Level-ID: BC6C-0000-001F-9B72
Gepost door: Basvanderploeg op 12-09-2015 13:20
Level-ID: BC6C-0000-001F-9B72
Gepost door: Basvanderploeg op 12-09-2015 13:20
Bewijs gepost op miiverse, gehaald!
3DS FC: 0430 - 8334 - 3088
14F4-0000-001F-C93E
|||Spoiler||| Zoek naar de verborgen bonusstaak bij de Hammer Bro voor een leuke verrassing |||Spoiler|||
Feel a New Real | PS VR2
En voor de mensen die van een castle uitdaging houden: 18C6-0000-0017-3D1A
Quote:
Ik zat te twijfelen of ik dit zou doen ja of nee. Ik heb uiteindelijk voor nee gekozen omdat ik bang ben dat mensen het anders te vervelend gaan vinden dat ze continu terug moeten. Het idee was niet moeilijk van het level toch? Alles sprak voor zich dacht ik.[..]
Ook dit vind ik een leuk level, ik dacht alleen dat met "pick up" je dat springveer ding moest meenemen tot het eind maar blijkbaar was dat niet nodig haha.
Gepost door: Muttley op 12-09-2015 13:22
Ook dit vind ik een leuk level, ik dacht alleen dat met "pick up" je dat springveer ding moest meenemen tot het eind maar blijkbaar was dat niet nodig haha.
Gepost door: Muttley op 12-09-2015 13:22
8CB9-0000-0016-674F: (Jopvdsteen)
Leuk level, alleen de bloem in het begin maakt het wat makkelijk vind ik.
BED5-0000-0016-A633: (Jopvdsteen)
Na zeker 7 keer is het eindelijk gelukt. Het stukje dat je onder twee stukjes door moet en daarna ground pound moet doen is bijna onmogelijk.
CAE5-0000-0015-588E: (Jopvdsteen)
Vermakelijk level, zeker weten. Vond alleen dat Lakitu het ook hier erg makkelijk maakte Paar keer dood gegaan door domme fouten van mijzelf, maar wel vermakelijk.
BEAD-0000-001E-C16D: (Jopvdsteen)
Goed nadenken, de eerste twee keer kwam mijn P blokje niet mee, maar daarna had ik de truc gauw door. Nog een paar keer over gedaan, uiteindelijk gelukt. Oh, ook af gegaan bij die onzichtbare troll blokjes (thanks dude!) Maar zeker vermakelijk. Goed bezig.
DE03-0000-0016-D6A7: (mhzero)
Paar keer moeten over doen haha, leuk level ondanks dat ik persoonlijk totaal niet van autoscroll levels hou (ze remmen mij vaak af, ik wil altijd te snel) Leuk level.
BC6C-0000-001F-9B72: (Basvanderploeg)
Ik vind het heel saai om rondjes te lopen Maar het idee is er.
14F4-0000-001F-C93E : (ThaBEN)
Leuk level, vermakelijk. Heb Yoshi niet gevonden in de eerste run.
64C6-0000-0017-4268: (Illfigure)
Lastige stukken gevonden, maar niet onmogelijk. De blauwe liftjes omhoog was wat makkelijk. De liften zijn een prima idee, alleen als ze weg zijn kun je ook prima wall-jumpen wat ik in de eerste instantie altijd direct al doe (had de liftjes niet nodig) Wel leuk om te doen.
18C6-0000-0017-3D1A: (Illfigure)
Geez, heeft mij een paar keer gekost maar uiteindelijk is het te doen. De bonusstaak is overigens overbodig, zat namelijk de eerste paar keer de jump te maken zonder, ging ook prima (viel er alleen weer vanaf aan de andere kant)
Je omschrijving hierboven klopt overigens niet. Eerste code is van een kasteeltje, tweede code van een ghost house.
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Quote:
64C6-0000-0017-4268: (Illfigure)
Lastige stukken gevonden, maar niet onmogelijk. De blauwe liftjes omhoog was wat makkelijk. De liften zijn een prima idee, alleen als ze weg zijn kun je ook prima wall-jumpen wat ik in de eerste instantie altijd direct al doe (had de liftjes niet nodig) Wel leuk om te doen.
18C6-0000-0017-3D1A: (Illfigure)
Geez, heeft mij een paar keer gekost maar uiteindelijk is het te doen. De bonusstaak is overigens overbodig, zat namelijk de eerste paar keer de jump te maken zonder, ging ook prima (viel er alleen weer vanaf aan de andere kant)
Je omschrijving hierboven klopt overigens niet. Eerste code is van een kasteeltje, tweede code van een ghost house.
Gepost door: King Bowser op 12-09-2015 14:02
Lastige stukken gevonden, maar niet onmogelijk. De blauwe liftjes omhoog was wat makkelijk. De liften zijn een prima idee, alleen als ze weg zijn kun je ook prima wall-jumpen wat ik in de eerste instantie altijd direct al doe (had de liftjes niet nodig) Wel leuk om te doen.
18C6-0000-0017-3D1A: (Illfigure)
Geez, heeft mij een paar keer gekost maar uiteindelijk is het te doen. De bonusstaak is overigens overbodig, zat namelijk de eerste paar keer de jump te maken zonder, ging ook prima (viel er alleen weer vanaf aan de andere kant)
Je omschrijving hierboven klopt overigens niet. Eerste code is van een kasteeltje, tweede code van een ghost house.
Gepost door: King Bowser op 12-09-2015 14:02
Ik vindt het leuk dat je reageert, blijkbaar, codes door elkaar gehaald. Jammer dat het blijkbaar zonder die bonenstaak ook kan. Ik had al eerder wat dingen verplaatst om dat te voorkomen, blijkbaar nog iets over het hoofd gezien. Helaas kan je geuploade levels niet meer aanpassen volgens mij...
Maar leuk dat je mijn levels hebt willen, bedankt, hoop dat je er plezier mee hebt gehad (dat is wat uiteindelijk natuurlijk telt!)
Quote:
[..]
Ik vindt het leuk dat je reageert, blijkbaar, codes door elkaar gehaald. Jammer dat het blijkbaar zonder die bonenstaak ook kan. Ik had al eerder wat dingen verplaatst om dat te voorkomen, blijkbaar nog iets over het hoofd gezien. Helaas kan je geuploade levels niet meer aanpassen volgens mij...
Maar leuk dat je mijn levels hebt willen, bedankt, hoop dat je er plezier mee hebt gehad (dat is wat uiteindelijk natuurlijk telt!)
Gepost door: Illfigure op 12-09-2015 14:40
Ja tuurlijk was het leuk om te doen Heb ik ook vaak hoor, ik pluis het level ook altijd eerst compleet uit op ''te-makkelijkheden'' voor ik een ander lat spelen of eventueel upload Zo wilde ik eerst bij mijn kasteel level (SMB3 style) een blad doen, maar achteraf bleek het blad te makkelijk want je vliegt zo door het level heen. Dat is echt jammer, dus dan haal ik die er maar uit Zo leer je er weer van toch
[..]
Ik vindt het leuk dat je reageert, blijkbaar, codes door elkaar gehaald. Jammer dat het blijkbaar zonder die bonenstaak ook kan. Ik had al eerder wat dingen verplaatst om dat te voorkomen, blijkbaar nog iets over het hoofd gezien. Helaas kan je geuploade levels niet meer aanpassen volgens mij...
Maar leuk dat je mijn levels hebt willen, bedankt, hoop dat je er plezier mee hebt gehad (dat is wat uiteindelijk natuurlijk telt!)
Gepost door: Illfigure op 12-09-2015 14:40
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Quote:
[..]
Heb deze geprobeerd, ben 4x afgegaan voordat het was gelukt, het begin was echt heel pittig, als je daar eenmaal voorbij bent is het wel te doen. Gezien jij dit pittige level hebt gemaakt zou jij mijn airship level ook willen proberen? Ik zou graag horen wat je ervan vind!
Airship madness
F4B9-0000-0018-1268
Gepost door: Muttley op 12-09-2015 00:24
Heb deze geprobeerd, ben 4x afgegaan voordat het was gelukt, het begin was echt heel pittig, als je daar eenmaal voorbij bent is het wel te doen. Gezien jij dit pittige level hebt gemaakt zou jij mijn airship level ook willen proberen? Ik zou graag horen wat je ervan vind!
Airship madness
F4B9-0000-0018-1268
Gepost door: Muttley op 12-09-2015 00:24
Opzich vond ik hem niet al te moeilijk. Ik heb alleen al op miiverse gezegd dat ik echt een hekel heb aan onzichtbare blokken die je komen als je ergens ingesloten wordt en een andere uitgang moet nemen ala smb3 dan heb ik er niet zoveel problemen mee. Maar als je tegen zo block aanspringt en in een brander beland of in de afgrond (wat niet voor jou level geld) is pure BS. Heb er 5 keer over gedaan. Je level was voor de rest wel eerlijk. Er zijn power ups waar je de klappen mee kan opvangen.
Heb meteen ook je star mario level geprobeerd. Die was wel te doen. Op 1 jump na.
Kort level, je kunt 2 kanten langs.
8-bit stijl.
Moeilijkheidsgraad: 2
Ik ben nu bezig met een langere versie van dit level en hoop daarna eindelijk meer spul te kunnen gebruiken om andere levels te kunnen maken. Als je meer wilt zien, gewoon even op volgen klikken nadat je het level gespeeld hebt ^^
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Wiggler Woods:
D5C8-0000-0021-C2AB
Ik hoor weer heel graag wat jullie ervan vinden!
3DS FC: 0430 - 8334 - 3088
Quote:
Gezien je achtergrond begrijp ik dat. Maar het is tenminste water.
Ik haat zwemlevels.
Gepost door: King Bowser op 12-09-2015 16:31
Gepost door: King Bowser op 12-09-2015 16:31
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Ik probeer leuke levels met echte Mario gameplay te maken. Een goede balans tussen platforming, vijanden en rewards. Als m'n levels moeilijk zijn, is het een eerlijk type moeilijk, dingen die je aan ziet komen.
M'n eerste levels zijn nog iets simpel en kort, maar dat gaat vast verbeteren.
Scrolling-level op medium tempo.
ID: 5DA4-0000-001E-B404
De meeste levels die ik maak, probeer ik eerst zelf uit te spelen, maar meestal zie ik zelf de fouten/makkelijkheden over het hoofd. Dus upload ik ze vooral voor de feedback.
Xbox Live gamertag: Chrissiekun || 3DS Friendcode: 3926-4724-4524 || Wii U: ChristianHere || Steam: ChristianHere || Backloggery: http://backloggery.com/christianhere
The Garden of Madness: C4A6-0000-0017-5E0C
Don't fall, don't get eaten.: 76A3-0000-0016-E607
Ik zal ook wat levels van jullie downloaden. Ik post later wel mijn impressies.
Quote:
[..]
Leuk level, een paar keer af gegaan bij het stuk met de vele cannons en 2 Hammer bros en 1 keer millimeters voor het eind dingetje toen Bowser opeens van het schip af sprong en boven op me terecht kwam, dat was een verrassende manier om af te gaan haha.
Gepost door: Muttley op 12-09-2015 13:09
Leuk level, een paar keer af gegaan bij het stuk met de vele cannons en 2 Hammer bros en 1 keer millimeters voor het eind dingetje toen Bowser opeens van het schip af sprong en boven op me terecht kwam, dat was een verrassende manier om af te gaan haha.
Gepost door: Muttley op 12-09-2015 13:09
Toevallig dat het me ook overkwam. Ik heb het er bewust ook niet uit gehaald.
Quote:
Leuk leveltje, kort maar krachtig. Niet te, gewoon prima.Airship Trouble. (Vraag me niet naar de naam, ik ben daar slecht in)
Scrolling-level op medium tempo.
ID: 5DA4-0000-001E-B404
De meeste levels die ik maak, probeer ik eerst zelf uit te spelen, maar meestal zie ik zelf de fouten/makkelijkheden over het hoofd. Dus upload ik ze vooral voor de feedback.
Gepost door: ChristianHere op 12-09-2015 17:44
Scrolling-level op medium tempo.
ID: 5DA4-0000-001E-B404
De meeste levels die ik maak, probeer ik eerst zelf uit te spelen, maar meestal zie ik zelf de fouten/makkelijkheden over het hoofd. Dus upload ik ze vooral voor de feedback.
Gepost door: ChristianHere op 12-09-2015 17:44
Quote:
Ook leuk leveltje, keurig in elkaar al zeg ik het zelf. Verassende leaps, maar zeker haalbaar.803B-0000-0017-C14B is één van m'n levels, de rest vind je dan wel.
Ik probeer leuke levels met echte Mario gameplay te maken. Een goede balans tussen platforming, vijanden en rewards. Als m'n levels moeilijk zijn, is het een eerlijk type moeilijk, dingen die je aan ziet komen.
M'n eerste levels zijn nog iets simpel en kort, maar dat gaat vast verbeteren.
Gepost door: Canyarion op 12-09-2015 17:38
Ik probeer leuke levels met echte Mario gameplay te maken. Een goede balans tussen platforming, vijanden en rewards. Als m'n levels moeilijk zijn, is het een eerlijk type moeilijk, dingen die je aan ziet komen.
M'n eerste levels zijn nog iets simpel en kort, maar dat gaat vast verbeteren.
Gepost door: Canyarion op 12-09-2015 17:38
Irritant is dat he, zijn nu al tal van levels met cheap shots. Bij het begin al 30 enemies op je dak, of direct beginnen te vallen en niets kunnen zien. Jammer vind ik dat altijd.
Quote:
Huh? Anyway, verder zat ie wel prima in elkaar hoor dat is het niet. Alleen dat zwemmen ook weer afremt in mijn gameplay haha.[..]
Gezien je achtergrond begrijp ik dat. Maar het idee tenminste water.
Gepost door: Dagmar op 12-09-2015 17:32
Gezien je achtergrond begrijp ik dat. Maar het idee tenminste water.
Gepost door: Dagmar op 12-09-2015 17:32
Quote:
Goed level. Zit lekker in elkaar, erg mooi gemaakt al zeg ik het zelf. Wel sneaky hoe je die ene buis aan de andere kant hebt gedaan, de eerste death was dan ook omdat ik een enorme jump naar rechts maakte... Fail natuurlijk. Daarna sprak alles voor zich, goed level al zeg ik het zelf Ben weer een hele tijd bezig geweest met een nieuw level. Weer eens wat nieuws geprobeerd door een bos thema te gebruiken, ook hier zit weer een secret verstopt en ook een bos(s) fight. Is een stuk makkelijker dan m'n vorige project overigens!
Wiggler Woods:
D5C8-0000-0021-C2AB
Ik hoor weer heel graag wat jullie ervan vinden!
Gepost door: Muttley op 12-09-2015 16:51
Wiggler Woods:
D5C8-0000-0021-C2AB
Ik hoor weer heel graag wat jullie ervan vinden!
Gepost door: Muttley op 12-09-2015 16:51
Edit.
Dee0342:
2C60-0000-0017-E7A6
Erg tricky. Niet moeilijk, maar kan lastig zijn als je de spinjump niet onder controle hebt
C4A6-0000-0017-5E0C
Pffff, paar keer over geddaan. Maar merk hoe sneller je het doet hoe minder last je hebt van de pirahna planten
76A3-0000-0016-E607
Nee. Gewoon nee. Na het stukje waar je moet rennen en jumpen, nee. Niet verder geprobeerd, mij te frustrerend
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Quote:
[..]
Goed level. Zit lekker in elkaar, erg mooi gemaakt al zeg ik het zelf. Wel sneaky hoe je die ene buis aan de andere kant hebt gedaan, de eerste death was dan ook omdat ik een enorme jump naar rechts maakte... Fail natuurlijk. Daarna sprak alles voor zich, goed level al zeg ik het zelf
Gepost door: King Bowser op 12-09-2015 18:03
[..]
Goed level. Zit lekker in elkaar, erg mooi gemaakt al zeg ik het zelf. Wel sneaky hoe je die ene buis aan de andere kant hebt gedaan, de eerste death was dan ook omdat ik een enorme jump naar rechts maakte... Fail natuurlijk. Daarna sprak alles voor zich, goed level al zeg ik het zelf
Gepost door: King Bowser op 12-09-2015 18:03
de buis vlak voor de bos(s) bedoel je? daar is eigenlijk een andere reden voor haha, dat is om de snelle mensen met de ster af te remmen zodat het bij de bos(s) niet meer werkt.
3DS FC: 0430 - 8334 - 3088
Quote:
Erg leuk level maar dat einde werd mij iets te gek dus ben ik afgehaakt. Mooi gemaakt man!!Ben weer een hele tijd bezig geweest met een nieuw level. Weer eens wat nieuws geprobeerd door een bos thema te gebruiken, ook hier zit weer een secret verstopt en ook een bos(s) fight. Is een stuk makkelijker dan m'n vorige project overigens!
Wiggler Woods:
D5C8-0000-0021-C2AB
Ik hoor weer heel graag wat jullie ervan vinden!
Gepost door: Muttley op 12-09-2015 16:51
Wiggler Woods:
D5C8-0000-0021-C2AB
Ik hoor weer heel graag wat jullie ervan vinden!
Gepost door: Muttley op 12-09-2015 16:51
Quote:
Moet dat leuk zijn?
Wie heeft er zin om een stukje te rennen? Mijn level "A Long Way":
Level-ID: BC6C-0000-001F-9B72
Gepost door: Basvanderploeg op 12-09-2015 13:20
Level-ID: BC6C-0000-001F-9B72
Gepost door: Basvanderploeg op 12-09-2015 13:20
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?