Ik was voornemens deze Xbox aan een vriend te gunnen maar bij het afhalen op het PostNL afhaalpunt schrok ik een beetje.
Bol heeft volgens de klantenservice het beleid dat als iets al in een kartonnen doos zit er geen extra verzenddoos meer nodig is. Hop een stikker erop met het adres en gaan. Nou dat heeft in dit geval geleid tot een flink beschadigde verpakking (zie foto's). Nou kan ik dit zonder problemen retour zenden maar ik was toch wel benieuwd naar jullie mening. Mijn inziens kan zulke schade alleen ontstaan bij flinke klappen wat dus ook kan leiden tot (latere) defecten.
Zouden jullie dit zelf nog accepteren of retour sturen naar de winkel?
Ik begrijp niet dat Bol dit met zulke dure producten dit risico neemt.
Last edited on: 11-02-2021 19:09
Snap alleen niet waarom jij er bij Bol geen doos omheen kreeg? Mijn Xbox Series X zat gewoon in een grotere doos bij Bol.
Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays
πΊπ¦ ππ
Quote:
Zeker terugsturen. Wat de klantenservice zegt is trouwens bs; normaal gesproken wordt het gewoon met een Bol doos eromheen verstuurd.
Gepost door: UltraTiger op 11-02-2021 19:22
Gepost door: UltraTiger op 11-02-2021 19:22
Dat dacht ik dus ook, ik ben dit ook helemaal niet gewend van ze. Console word volgende week opgehaald voor retour (tenzij ik me bedenk maar dat denk ik niet, ik heb immers al een series x staan)
Bedankt voor het meedenken
Wel melden voor korting
Aangezien ze geen vervangende hebben
Zeggen je verzamelaar bent teleurgestel in de service etc etc.
En dan vragen wat voor oplossing ze hebben.
Het is maar net wie je aan de lijn hebt. Lukt dit niet dan gewoon retour.
Waardeloos zijn dat soort dingen inderdaad. Als je nog meer hierover kwijt kunt, dan kan dat denk ik wel in het bol.com topic.