EDIT: of toch nie.
Heeft iemand al enig idee of één van die 3rd person games niet on rails is?
----
Kinect implementaties als head tracking in Forza 4 lijken me wel wat toevoegen, maar da's zo klein.
Hmm... Mehh.
PS.
Die animatie van die lightsaber ziet er zo lame uit.
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
❍ᴥ❍
Dan kunnen ze alle Kin*ct zut laten zien. Het houd maar niet op; een virus ?
Ubisoft start pas om 23:30 uur. Hopelijk wat moois uit Assassins Creed land en zo.
"Kennis is slechts de briljantheid in de organisatie van ideeen. Het is geen ware wijsheid. De ware wijsheid gaat voorbij aan kennis."
Edit:
De Sesamstraat game werkt gezien de doelgroep. En de presentatie is leuk (van de game dus).
Maar die Fable en StarWars game... Nee, doe maar niet.
Hmm... Mehh.
Oprichter van Budgetgaming.nl
Quote:
Ik dacht dat er in dit topic een tijdschema stond van de volledige E3 programmering. Maar ik kan hem nergens meer vinden??
PS.
Die animatie van die lightsaber ziet er zo lame uit.
Gepost door: Doobieters op 06-06-2011 19:36
PS.
Die animatie van die lightsaber ziet er zo lame uit.
Gepost door: Doobieters op 06-06-2011 19:36
Pagina 3 of 4, een Konami-link staat het in...
kom nou snel met Skyrim of Bioshock, want ik moet zo weg!
There's no kill switch on awesome.
Wat een faal zeg....het zou wat zijn als Microsoft gaat roepen dat ze de controllers weg doen.
Please, can you pass me the tea and noodles?
Geen applaus voor die guy, alleen voor de beleefdheid .
Uploading haat over e3 presentatie van Microsoft op wereldwijde game sites... unleashing within the next few hours.
----
Zijn de mensen die juichen ingehuurd door Microsoft?
Please, can you pass me the tea and noodles?
tja dat miste we nog natuurlijk.
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Tijd voor:
- E3 voor kinderen
- E3 voor huisvrouwen
Quote:
Misschien dat scannen van Kinect gebruiken om een model van een stad of landschap te digitaliseren en vervolgens met een CONTROLLER een shooter in spelen ?
Gepost door: ElCheapo op 06-06-2011 19:49
Gepost door: ElCheapo op 06-06-2011 19:49
Hoe wil je een omgeving effectief scannen en daar interessante gameplay aan verbinden waarmee je met een controller een shooter speelt o_O?
Simpelweg een landschap inscannen zonder dat je weet wat er achter een boom zit lijkt me niet werken. Rondlopen en álles scannen lijkt me ook niet handig. En dan heb je de omgeving, en dan :|?
Of hoe bedoel je je idee?
Hmm... Mehh.
Please, can you pass me the tea and noodles?
"Kennis is slechts de briljantheid in de organisatie van ideeen. Het is geen ware wijsheid. De ware wijsheid gaat voorbij aan kennis."