Quote:
Zeker, blijft een fantastische game! Is elke cent waard
Is destiny nog een aanrader, ben van plan om de complete edition te halen.
Gepost door: XX-Deadproof-Xx op 23-09-2016 14:16
Gepost door: XX-Deadproof-Xx op 23-09-2016 14:16
Quote:
Is destiny nog een aanrader, ben van plan om de complete edition te halen.
Gepost door: XX-Deadproof-Xx op 23-09-2016 14:16
Gepost door: XX-Deadproof-Xx op 23-09-2016 14:16
De complete editie is sowieso de moeite waard; tegen de tijd dat je klaar bent met alle verhalende opdrachten ben je al een dozijn uren verder.
Of het dan ook nog wat voor je is, is erg afhankelijk of je opzoek bent naar een (online) co-op en of versus spel of niet. Want dat is wat Destiny is. Uiteindelijk is het ook een redelijke hoeveelheid herhaling qua inhoud en moet het spel het vooral hebben van de strakke speel ervaring en het sociale aspect.
Quote:
Het begon toch wel een beetje te kriebelen weer met die uitbreiding voor Destiny, ik denk even kijken wat dat geintje kost. in de playstation store betaal je gewoon €29,99 voor alleen die uitbreiding! Eerst Destiny gekocht, toen Taken King en nu dit voor nog eens €29,99....Ben ik de enige die dit een belachelijk hoge prijs vind?
Gepost door: Smocho op 23-09-2016 17:07
Gepost door: Smocho op 23-09-2016 17:07
Nee, je bent vast niet de enige op het internet.
汚部屋。
Ik zit te twijfelen om er toch weer aan te beginnen, vond het wel een leuke game maar had geen zin om alle uitbreidingen los te gaan kopen.
Xbox Live: Tsky89
Quote:
Ik heb alleen de basisgame gespeeld maar hoe zit het met de collection, zijn het download codes of staat alles op de disc?
Ik zit te twijfelen om er toch weer aan te beginnen, vond het wel een leuke game maar had geen zin om alle uitbreidingen los te gaan kopen.
Gepost door: Kowichi op 26-09-2016 16:11
Ik zit te twijfelen om er toch weer aan te beginnen, vond het wel een leuke game maar had geen zin om alle uitbreidingen los te gaan kopen.
Gepost door: Kowichi op 26-09-2016 16:11
Alles tot en met de April update staat op de schijf. Rise of Iron is een download code.
汚部屋。
Quote:
Destiny 2, the currently unannounced 2017 sequel to Destiny, is coming to PC in addition to Xbox One and PS4, according to several sources. The first game was exclusive to consoles, much to the dismay of Destiny fans with beefy computers. We also hear that Bungie aims to make Destiny 2 feel like an entirely new game rather than a Taken King-style expansion—even if that means leaving old characters behind.
The PC rumor first popped up on NeoGAF today. This afternoon, a GAF poster named benny_a wrote that a friend at Activision had told him that Destiny’s much-anticipated sequel will indeed be on PC. The publisher informed employees about the news during an internal presentation today, according to benny_a. He added another interesting tidbit: that the Activision-owned studio Vicarious Visions is also helping out on Destiny 2. Although that isn’t public knowledge, I had heard the same thing a few weeks ago, which adds credence to benny_a’s report.
Earlier this year, I’d also heard from a person familiar with Bungie’s plans that Destiny 2, which is currently slated for a late 2017 release, will be on PC. This isn’t a shocker. Releasing Destiny’s sequel on PC will give Bungie access to a giant new potential audience, one that wasn’t around for the first game. Ditching last-gen consoles, which Bungie has already done for the recently released Rise of Iron expansion, ensures that they no longer have to worry about antiquated memory restrictions.
Over the past few months, I’ve heard that Bungie’s leadership wants Destiny 2 to feel like a proper sequel, even if that means leaving old planets, characters, and activities behind. In conversations with me, people connected to Bungie have made comparisons to Blizzard’s Diablo 2, which iterated on the first game in some incredible ways but didn’t carry over characters or content from Diablo. I don’t know exactly how much will change in Destiny 2, but all signs point to the developers starting from scratch. “D2 is a completely different game,” said one person familiar with development. “The Taken King was a reboot for Destiny 1 to fix small things. This is the overhaul to fix big things.”
One of the terms we’ll be hearing often with Destiny 2, according to sources, is “play-in destinations”—a new activity model that will revamp how Destiny’s world functions. The plan, from what I’ve heard, is for Destiny 2's planet areas to feel more populated with towns, outposts, and quests that are more interesting than the patrol missions you can get in Destiny.
Assuming Destiny 2 won’t let players carry over their old characters, Bungie will likely offer something to players who have poured hundreds of hours into the first game. (Last I heard, Bungie has not yet finalized these decisions.)
In April, according to several sources, Bungie had a staff reorganization. During this process, The Taken King director Luke Smith and executive producer Mark Noseworthy became, respectively, director and executive producer of Destiny 2. They rebooted the story that had been written up to that point. A number of veteran Bungie staffers also left the studio around that time. Some went to big companies; others moved into indie development.
Bron
The PC rumor first popped up on NeoGAF today. This afternoon, a GAF poster named benny_a wrote that a friend at Activision had told him that Destiny’s much-anticipated sequel will indeed be on PC. The publisher informed employees about the news during an internal presentation today, according to benny_a. He added another interesting tidbit: that the Activision-owned studio Vicarious Visions is also helping out on Destiny 2. Although that isn’t public knowledge, I had heard the same thing a few weeks ago, which adds credence to benny_a’s report.
Earlier this year, I’d also heard from a person familiar with Bungie’s plans that Destiny 2, which is currently slated for a late 2017 release, will be on PC. This isn’t a shocker. Releasing Destiny’s sequel on PC will give Bungie access to a giant new potential audience, one that wasn’t around for the first game. Ditching last-gen consoles, which Bungie has already done for the recently released Rise of Iron expansion, ensures that they no longer have to worry about antiquated memory restrictions.
Over the past few months, I’ve heard that Bungie’s leadership wants Destiny 2 to feel like a proper sequel, even if that means leaving old planets, characters, and activities behind. In conversations with me, people connected to Bungie have made comparisons to Blizzard’s Diablo 2, which iterated on the first game in some incredible ways but didn’t carry over characters or content from Diablo. I don’t know exactly how much will change in Destiny 2, but all signs point to the developers starting from scratch. “D2 is a completely different game,” said one person familiar with development. “The Taken King was a reboot for Destiny 1 to fix small things. This is the overhaul to fix big things.”
One of the terms we’ll be hearing often with Destiny 2, according to sources, is “play-in destinations”—a new activity model that will revamp how Destiny’s world functions. The plan, from what I’ve heard, is for Destiny 2's planet areas to feel more populated with towns, outposts, and quests that are more interesting than the patrol missions you can get in Destiny.
Assuming Destiny 2 won’t let players carry over their old characters, Bungie will likely offer something to players who have poured hundreds of hours into the first game. (Last I heard, Bungie has not yet finalized these decisions.)
In April, according to several sources, Bungie had a staff reorganization. During this process, The Taken King director Luke Smith and executive producer Mark Noseworthy became, respectively, director and executive producer of Destiny 2. They rebooted the story that had been written up to that point. A number of veteran Bungie staffers also left the studio around that time. Some went to big companies; others moved into indie development.
Bron
Destiny 2 word een nieuw Destiny 1 debacle bij launch.
汚部屋。
De disk zelf heeft geen verkoopwaarde meer met alle codes voor dlc en uitbreidingen. Heeft het zin voor mij om Destiny – The Collection (Upgrade) aan te schaffen, zodat ik de game met de digitale licenties heb en de disk niet meer nodig heb.
Ik lees online verschillende dingen.
mis je een of meerdere pakketten dan is de collection wel interesant.
overigens is de complete collectie bij een aantal winkels zoals o.a. amazon bijna net zo duur als de losse rise of iron dlc. dan zal ik daar lekker voor gaan
Quote:
Ik heb Destiny: the Taken King Legendary Edition op de PS4.
De disk zelf heeft geen verkoopwaarde meer met alle codes voor dlc en uitbreidingen. Heeft het zin voor mij om Destiny – The Collection (Upgrade) aan te schaffen, zodat ik de game met de digitale licenties heb en de disk niet meer nodig heb.
Ik lees online verschillende dingen.
Gepost door: Abraksan op 24-11-2016 15:59
De disk zelf heeft geen verkoopwaarde meer met alle codes voor dlc en uitbreidingen. Heeft het zin voor mij om Destiny – The Collection (Upgrade) aan te schaffen, zodat ik de game met de digitale licenties heb en de disk niet meer nodig heb.
Ik lees online verschillende dingen.
Gepost door: Abraksan op 24-11-2016 15:59
Van ps3 naar ps4 gaat jenover naar digitaal. Alle overige upgrade is met disc. Omdat de upgrade alleen op dlc gaat en niet de vanilla game
Why so serious.... PSN: rusTboy81 Switch: SW-2730-6629-8207
Vanaf bungie.net
Players on the PlayStation 4 or Xbox One who own Destiny: The Taken King are eligible to purchase Destiny - The Collection Upgrade. Players that own a physical game disc may wish to purchase this bundle as it grants digital licenses for all previous Destiny content. This bundle also includes Rise of Iron which will be available for gameplay on September 20th.
Misschien dus toch maar doen
Float like a butterfly, sting like a bee. His hands can't hit, what his eyes can't see.
Quote:
Afgelopen vrijdag gehaald, vanacht met een paar vrienden wat missies gedaan en tot op heden bevalt het me prima. Leuke game om te spelen.
Gepost door: Dexter010 op 27-11-2016 07:46
Gepost door: Dexter010 op 27-11-2016 07:46
Het is ook een prachtgame..
Heb er haast 1000 uur inzitten ondanks dat ik hem al een jaar niet meer heb aangeraakt
Maar persoonlijk was year 1 zo dik dat het nu alleen maar tegenvalt vergeleken met toen.
Ook omdat de eerste raid het beste is. Maar daar ben je nu al heel snel overpowered voor.
Ikzelf ben al weer een week of 3 geleden gestopt met spelen, omdat het toch al snel weer ontzettend grinden word. Waardoor de game al snel ontzettend zaai word,omdat je toch steeds het zelfde aan het doen bent opzoek naar betere loot. Maar ik speel deze game al vanaf de laatste beta.
Daarnaast hielp het ook niet echt dat ik tijdens de laatste ( hard ) mode raid poging bijna slaande ruzie kreeg met onze raid leader omdat wij al bina 2 uur bezig waren met het 2de stuk van de raid
edit :
kleine pro tip voor meer plezier.
Als je de complete edition incl alle dlc koopt zal ik vooral geen gebruik maken van de instant lvl 40 upgrade. Maar via de normale "langzame" manier lvln zodat je niet gelijk overpowered bent voor alles.
http://www.kotaku.com.au/2017/02/destiny-2-is-still-coming-this-year-activision-says/
mvg
Naast dat ik na 1000 x dezelfde strike te hebben gedaan nog weinig motivatie heb om door te spelen, vind ik het gaar dat als ik in de Crucible een gruwelijk vette pot heb gespeeld en boven aan sta met een kill/death ratio waar je U tegen zegt, ik word beloond met troep, terwijl de persoon onderaan die nauwelijks punten of kills heeft gemaakt een exotic binnenhaalt.
Quote:
Deel 2 nogmaals bevestigd voor eind 2017. We hebben er zin in.
http://www.kotaku.com.au/2017/02/destiny-2-is-still-coming-this-year-activision-says/
Gepost door: EEK79 op 10-02-2017 01:26
http://www.kotaku.com.au/2017/02/destiny-2-is-still-coming-this-year-activision-says/
Gepost door: EEK79 op 10-02-2017 01:26
Gezien er nog niets officieel aangekondigd is hoop ik niet dat ze vertraging oplopen. Nu alleen maar hopen op een mooie collector edition