Via de mail werd mij verteld dar AC idd rond de 17e kwam en KZ week 51 (deze week dus)
Ben heel benieuwd want wacht al zolang. Duimen voor mezelf en iedereen die wacht.
Quote:
Iemand al ervaring met het annuleren van je order? want als ik COD pas in januari kan verwachten vraag ik liever me geld terug zodat ik in de kerstvakantie nog kan gamen, maar hoelang duurt dat geld terug krijgen bij saturn?
Gepost door: Loodewijkk op 16-12-2013 00:33
Gepost door: Loodewijkk op 16-12-2013 00:33
Ze geven in hun mails altijd aan "binnen 7 werkdagen", dus heel misschien red je dat net voor de kerst
3DS Friend Code: 4768-7434-9304 | Wii U: TheMax
Van pagina 42:
Quote:
Je hoeft er ( volgens de medewerker) niets voor te doen omdat de bedrijven die meedoen aan deze actie de adresgegevens doorgeven aan de Nationale Entertainment Card die vervolgens zorg draagt voor de verzending van de cards
Na verzending worden de gegevens verwijderd uit hun database. Mocht je rond kerst niets gehoord hebben zou ik er echter wel even een mailtje aan wagen richting nationale entertainment card.
Gepost door: Cherishe op 05-12-2013 18:38
Je hoeft er ( volgens de medewerker) niets voor te doen omdat de bedrijven die meedoen aan deze actie de adresgegevens doorgeven aan de Nationale Entertainment Card die vervolgens zorg draagt voor de verzending van de cards
Na verzending worden de gegevens verwijderd uit hun database. Mocht je rond kerst niets gehoord hebben zou ik er echter wel even een mailtje aan wagen richting nationale entertainment card.
Gepost door: Cherishe op 05-12-2013 18:38
Daarnaast heb ik een week geleden de, hier zo bewierookte, heer Pakvis gemaild met een aantal vragen omdat hij hier de mensen goed te woord stond en de communicatie van Saturn dus te wensen over hield. Hij heeft helemaal niet geantwoord. Gewoon geen reactie. Blijkbaar doet Saturn alleen iets voor je als je op klachtenkompas een klacht neerzet. Erg matig allemaal..
Quote:
N.a.v. dit nieuwsbericht van Budgetgaming (http://www.budgetgaming.nl/nieuws/2920/de-stand-van-zaken-bij-saturn:-wanneer-komen-je-games.html) zojuist een e-mail van Saturn gehad betreffende Zelda. Enkel het bericht dat het spel pas geleverd wordt op 7 januari. Geen optie om hem dus op te halen in de fysieke winkels. Erg karig dit.
Daarnaast heb ik een week geleden de, hier zo bewierookte, heer Pakvis gemaild met een aantal vragen omdat hij hier de mensen goed te woord stond en de communicatie van Saturn dus te wensen over hield. Hij heeft helemaal niet geantwoord. Gewoon geen reactie. Blijkbaar doet Saturn alleen iets voor je als je op klachtenkompas een klacht neerzet. Erg matig allemaal..
Gepost door: Inc op 16-12-2013 15:39
Daarnaast heb ik een week geleden de, hier zo bewierookte, heer Pakvis gemaild met een aantal vragen omdat hij hier de mensen goed te woord stond en de communicatie van Saturn dus te wensen over hield. Hij heeft helemaal niet geantwoord. Gewoon geen reactie. Blijkbaar doet Saturn alleen iets voor je als je op klachtenkompas een klacht neerzet. Erg matig allemaal..
Gepost door: Inc op 16-12-2013 15:39
Mijn klacht staat op klachtenkompas, heb er een knippen-plakken reactie op gehad vorige week en dat was het. Echt dramatisch gewoon. Dit heeft verder ook niks meer te maken met "de server heeft problemen". Dit is gewoon waardeloze klantenservice.
/s
Quote:
Vind het schokkend dat ze geen regeling opstellen voor bestellingen ophalen in de winkel...
Gepost door: Skull_kid op 16-12-2013 16:26
Gepost door: Skull_kid op 16-12-2013 16:26
Inderdaad. Voor zover ik weet is Saturn deel van de Media Markt-groep, en dus gewoon een keten.
Het verhaal van een franchise gaat dan dus al niet meer op.
Sowieso moet je bij Saturn zelf achter je bestelling aan.
Ik zat al bijna 3 weken op BF4 Met China Rising te wachten, tot ik er zelf op de site achter kwam dat Saturn de bestelling had geannuleerd omdat ze niet konden leveren.
Een week later m'n geld terug gehad en alsnog de gewone versie besteld, maar netjes communiceren is het niet.
❍ᴥ❍
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw geduld.
In tegenstelling tot eerder berichten heeft de leverancier ons helaas laten weten de beloofde levertijd niet te halen/hebben gehaald.
Navraag over een nieuwe leverdatum heeft opgeleverd dat wij verwachten dat het artikel
7-1 geleverd zal worden.
Uiteraard zullen wij onmiddellijk overgaan tot uitleveren.
Ook heeft u de mogelijkheid uw bestelling te annuleren. Restitutie zal dan binnen 7 werkdagen plaatsvinden. Mocht u voor deze optie kiezen, dan zouden wij u willen verzoeken dat middels een antwoord op de mail te communiceren of middels onderstaand telefoonnummer.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u vragen hebben dan verzoeken wij u contact op te nemen met ons via 0900-SATURNNL.
Met vriendelijke groet,
Uw Saturn team
Als tijd en ruimte maar in evenwicht zijn.
Saturn maakt het zich er een beetje makkelijk vanaf op deze manier.
Commander Keen = awesome.
Quote:
Saturn verstuurt ze zelf niet.
Van pagina 42:
[..]
Gepost door: SR8 op 16-12-2013 14:04
Van pagina 42:
[..]
Gepost door: SR8 op 16-12-2013 14:04
Ah' oke thanks, wist dat niet. Wacht rustig af en kijk wel of ik hem rond kerst ontvang. Het is gelukkig ook niet super erg mocht die niet komen. Alleen gratis altijd goed haha.