Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

All4games.nl

[Begin]  |3|4|5|6|7|8|9(26)  [Eind]
Nitrorcr
Door Nitrorcr (1282 reacties) op 12-08-2014 08:35
Toch even een bump in dit topic omdat ik mij stoor en verbaas over het aantal accounts wat een shopsurvey heeft aangemaakt over deze shop, en in totaal dat als enige post heeft. Ik kijk graag altijd even op budgetgaming naar de betrouwbaarheid van een winkel, en hoor toch veel geklaag over deze shop. Is het niet mogelijk dat mensen vanaf X aantal posts een geldige shopsurvey mogen schrijven? Een hoop bezoekers zien een dikke 8 als cijfer en gaan er vanuit dat alles ok is, terwijl ik toch vaak lees dat dit niet hier het geval is. Erg misleidend, zeker omdat deze shop vaak een van de goedkopere Is.
Smocho
Door Smocho (3090 reacties) op 12-08-2014 08:38
Ik heb ooit 1 x een bestelling hier geplaatst en dat doe ik nooit meer. Levertijd klopte niet, moest ineens veel langer wachten. De shop is telefonisch amper te bereiken omdat hij volgens mij maar 1 lijn heeft en een eenmanszaak runt. Uiteindelijk na veel bellen toch er doorheen gekomen en uiteindelijk wel snel mijn geld teruggekregen via PayPal.

Deze ervaring was voor mij genoeg om daar nooit meer te bestellen, ik vond het eerlijk gezegd al verbazingwekkend dat er zoveel goede reviews voor deze winkel geschreven zijn. Het is natuurlijk ook goed mogelijk dat ik een vervelende ervaring had en dat andere wel prettig zijn geholpen, ik kan mij echter niet voorstellen dat de bereikbaarheid en aftersales nu ineens beter is.
Linguist
Door Linguist (5808 reacties) op 12-08-2014 18:46
Ik zal wel een van de weinigen zijn die louter meerdere goede ervaringen heeft gehad met deze webshop, dus die zijn er wel !
Wel terechte klachten trouwens, en ik vind dat het minimaal aantal reacties voor shopsurveys beter ook naar boven geschroefd kan worden.
Misschien hier iets suggereren ?
Steam: Linqvist | Diablo III BattleTag: Linqvist#2147 | 3DS FC: 3480 - 2716 - 8572 | Switch FC: 7266 - 9152 - 6228 | PlayStation Network/Nintendo Network ID: Lingasm | "If there is a strong general, there will be no weak soldiers." - ??
Gaming.24.7
Door Gaming.24.7 (221 reacties) op 26-09-2014 09:42
Hallo budgetgamers,

Ik wil jullie waarschuwen voor All4games na mijn eerste en direct zeer slechte ervaring met deze "gameshop". Op 12/08 heb ik een spel besteld waarvoor een levertijd van 1 a 2 weken stond. We zijn nu anderhalve maand verder en ik heb het spel nog steeds niets bezorgd gekregen.

All4games communiceert totaal niet over een vertraagde levering en beantwoordt mijn emails hierover ook niet. Blijkbaar moet je maar geduldig zitten wachten terwijl het geld al heel lang op hun rekening staat.... ik begin zo ondertussen aan pure oplichting te denken en heb er weinig vertrouwen in dat er ooit iets geleverd gaat worden.

Inmiddels heb ik het Keurmerk ingeschakeld om te proberen dit op te lossen. Hoop dat dat een oplossing gaat bieden. De shopsurvey over deze webshop zegt wat mij betreft trouwens ook genoeg... zeer veel slechte ervaringen met deze webshop. Vaak gaan de bestellingen "toevallig" goed, maar als het fout gaat dan gaat het direct ook flink fout. Pas dus op voor deze webshop!!
Dee0342
Door Dee0342 (332 reacties) op 18-02-2015 11:50
Ik heb voorheen nooit problemen met deze webshop gehad maar sinds vorige week is het donderen.
Ik had een pre order geplaatst voor Monster Hunter 4 Ultimate en heb deze nog niet ontvangen. Ik heb ze geprobeerd te mailen maar heb nog geen antwoord gekregen. Ook heb ik nog geen telefonisch contact met ze gekregen..

Ik ben op het moment een beetje radeloos wat ik nu moet doen. Ik wil graag mijn geld terug maar ik krijg op geen enkele manier contact met ze
Jvt777
Door Jvt777 (532 reacties) op 18-02-2015 11:53
Ik heb zelf al 5 keer iets besteld bij all4games en altijd alles netjes ontvangen. Ik zal dan misschien 1 van de weinigen zijn, maar toch heb ik altijd goede ervaringen bij all4games.nl gehad.
Gryphonrider
Door Gryphonrider (2811 reacties) op 18-02-2015 11:54
Quote:
Ik heb voorheen nooit problemen met deze webshop gehad maar sinds vorige week is het donderen.
Ik had een pre order geplaatst voor Monster Hunter 4 Ultimate en heb deze nog niet ontvangen. Ik heb ze geprobeerd te mailen maar heb nog geen antwoord gekregen. Ook heb ik nog geen telefonisch contact met ze gekregen..

Ik ben op het moment een beetje radeloos wat ik nu moet doen. Ik wil graag mijn geld terug maar ik krijg op geen enkele manier contact met ze
Gepost door: Dee0342 op 18-02-2015 11:50
Hoe heb je betaald voor je preorder? (PayPal, CC, Overboeking, ..)
I'm not deaf (I'm just ignoring you)
Dee0342
Door Dee0342 (332 reacties) op 18-02-2015 11:59
Quote:
[..]
Hoe heb je betaald voor je preorder? (PayPal, CC, Overboeking, ..)
Gepost door: Gryphonrider op 18-02-2015 11:54

Ideal.
Recsto
Door Recsto (1007 reacties) op 18-02-2015 12:10
Quote:
[..]
Hoe heb je betaald voor je preorder? (PayPal, CC, Overboeking, ..)
Gepost door: Gryphonrider op 18-02-2015 11:54

ze waren gesloteb maandag en dinsdag
Dee0342
Door Dee0342 (332 reacties) op 18-02-2015 12:17
Quote:
[..]

ze waren gesloteb maandag en dinsdag
Gepost door: Recsto op 18-02-2015 12:10

Hiervan was ik me bewust maar ik had deze game al vorige week woensdag besteld en hij kwam vrijdag uit. Vandaag zouden ze weer beschikbaar moeten wezen, maar ik kan ze nog steeds niet telefonisch bereiken.
Gryphonrider
Door Gryphonrider (2811 reacties) op 18-02-2015 12:20
Quote:
[..]

Ideal.
Gepost door: Dee0342 op 18-02-2015 11:59
iDEAL biedt geen kopersgarantie, bij PayPal en CC had je er een betwiste betaling van kunnen maken. Tip voor volgende keer.
Je zou een klacht kunnen aanmaken op Klachtenkompas van de Consumentenbond.

Mogelijk heeft Recsto gelijk, hoewel 'Aankomende maandag en dinsdag zijn wij gesloten' zonder enige datumvermelding natuurlijk erg cryptisch is..
I'm not deaf (I'm just ignoring you)
Dee0342
Door Dee0342 (332 reacties) op 18-02-2015 14:02
Ik heb een klacht ingediend via de Klachtenkompas en ik probeer morgen weer te bellen.

De reden dat ik met ideal betaal was omdat ik deze site vertrouwde omdat bestelling en pre orders voorheen netjes op tijd kwamen en me geen problemen in communicatie kan heugen.

Nu merk ik ook op dat het Webshop keurmerk op de pagina nergens naar verwijst. Verder kan ik ze niet vinden op de site van Webshop keurmerk.
Mx-KAEY
Door Mx-KAEY (207 reacties) op 18-02-2015 15:04
Ik had vorige week ook wolfenstein besteld, maar het duurde uiteindelijk nog 2 dagen langer dan geadverteerd... sterker nog... er staat dat er voor 14 uur besteld, dezelfde dag nog verzendonden wordt en pas 2 dagen later stond het product op verzonden. Heb het ook gemaild naar ze en bij de reviews gezet, maar geen reactie gehad. Het is echt niet erg als het wat langer duurt, maar communiceer het dan en ga niet doen alsof je alles supersnel verstuurt... dus ik zal er niet zo snel meer bestellen, behalve als het echt een bizar koopje is en ik engelengeduld kan opbrengen
Megaman0
Door Megaman0 (407 reacties) op 18-02-2015 15:07
Maybe toch maar mijn Lucina Amiibo preorder cancellen...
Gryphonrider
Door Gryphonrider (2811 reacties) op 19-02-2015 15:09
Quote:
Ik heb een klacht ingediend via de Klachtenkompas en ik probeer morgen weer te bellen.

De reden dat ik met ideal betaal was omdat ik deze site vertrouwde omdat bestelling en pre orders voorheen netjes op tijd kwamen en me geen problemen in communicatie kan heugen.

Nu merk ik ook op dat het Webshop keurmerk op de pagina nergens naar verwijst. Verder kan ik ze niet vinden op de site van Webshop keurmerk.
Gepost door: Dee0342 op 18-02-2015 14:02
All4games is nog niet actief op Klachtenkompas. Consumentenbond gaat ze dan benaderen met verzoek om te reageren. Er staan trouwens al meerdere klachten..
I'm not deaf (I'm just ignoring you)
Dee0342
Door Dee0342 (332 reacties) op 19-02-2015 15:18
Ik heb een klacht ingediend bij de Klachtenkompas. Jammer genoeg gaven ze me het advies om contact met All4games te nemen terwijl ik aangaf dat ik dit niet voor elkaar kreeg.

Op de site geven ze aan ziek te wezen en daarom niet telefonisch bereikbaar te wezen. Dus ik kan pas weer op maandag proberen te bellen. Ook krijg ik nog steeds geen reactie op mijn e-mails.

Gamy
Door Gamy (5254 reacties) op 19-02-2015 15:21
Ik moet jullie eigenlijk bedanken want gisterenavond had ik heel bijna daar iets besteld maar gelukkig niet gebeurd. Aangezien is heel slecht met klantenservice.
Gryphonrider
Door Gryphonrider (2811 reacties) op 19-02-2015 15:33
Recente reviews op Tweakers en Beslist.nl liegen er ook niet om trouwens..
I'm not deaf (I'm just ignoring you)
Ginryuu
Door Ginryuu (13599 reacties) op 19-02-2015 15:40
Ook hier slechte communicatie bij mijn laatste bestelling. Uiteindelijk een week moeten wachten op de game terwijl er op de site stond 'volgende werkdag in huis'. En ondertussen word je in onzekerheid gelaten.
🇺🇦
Dee0342
Door Dee0342 (332 reacties) op 20-02-2015 18:13
Ik heb vandaag een mail terug gekregen waarin me uitgelegd werd dat all4games een één mans zaak is en dat hij en zijn backup ziek zijn geworden. Ze beweren zo snel mogelijk terug te reageren. Ik ben benieuwd!
[Begin]  |3|4|5|6|7|8|9(26)  [Eind]