Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Noem het ongeduldig maar het is bij mij nog nooit voorgekomen dat post na 5 dagen ineens magisch weer tevoorschijn komt. Donderdag verzonden is op z'n laatst dinsdag in huis maar meestal zaterdag als het niet in 1 dag lukt.
Ik kan niks anders doen dan nog een dag wachten en dan maar hopen dat er direct iets geregeld kan worden en dat ik ook niet nog een keer een week op het onderzoek van PostNL hoef te wachten. Dit is het irritante aan vooruit te moeten betalen bij deze shop, ik heb in januari die 50 euro al overgemaakt en ik moet maar hopen dat ik er wat voor terugzie.
Quote:
Hahaha. Of er gewerkt wordt bij PostNL. Werkdagen bestaan niet voor hun, dus je kan een eeuwigheid wachten.
Gepost door: DaggieWaggie op 30-03-2022 18:42
Gepost door: DaggieWaggie op 30-03-2022 18:42
Je mag wel een dagje meelopen hoor
Quote:
Dit is het irritante aan vooruit te moeten betalen bij deze shop, ik heb in januari die 50 euro al overgemaakt en ik moet maar hopen dat ik er wat voor terugzie.
Gepost door: HansjeNL op 30-03-2022 22:18
Gepost door: HansjeNL op 30-03-2022 22:18
Even in algemene zin: ik begrijp niet dat mensen hier bang voor zijn bij een normale winkel welke al jaren bestaat. Natuurlijk krijg je je game alsnog of je geld terug, waarom zou je daaraan twijfelen? Waar is het vertrouwen? Bij een nieuwe winkel of vage onbekende shop kan ik het me nog indenken, maar wat heeft een winkel eraan om jou geen vervangend exemplaar of je geld retour te geven? Als ze dat doen is hun naam gelijk om zeep geholpen, want al die mensen die dit meemaken gaan dat op het internet zetten.
En tevens: je kunt bij deze winkel gewoon kiezen voor achteraf betalen
Quote:
[..]
Even in algemene zin: ik begrijp niet dat mensen hier bang voor zijn bij een normale winkel welke al jaren bestaat. Natuurlijk krijg je je game alsnog of je geld terug, waarom zou je daaraan twijfelen? Waar is het vertrouwen? Bij een nieuwe winkel of vage onbekende shop kan ik het me nog indenken, maar wat heeft een winkel eraan om jou geen vervangend exemplaar of je geld retour te geven? Als ze dat doen is hun naam gelijk om zeep geholpen, want al die mensen die dit meemaken gaan dat op het internet zetten.
En tevens: je kunt bij deze winkel gewoon kiezen voor achteraf betalen
Gepost door: ktugach op 30-03-2022 23:08
Even in algemene zin: ik begrijp niet dat mensen hier bang voor zijn bij een normale winkel welke al jaren bestaat. Natuurlijk krijg je je game alsnog of je geld terug, waarom zou je daaraan twijfelen? Waar is het vertrouwen? Bij een nieuwe winkel of vage onbekende shop kan ik het me nog indenken, maar wat heeft een winkel eraan om jou geen vervangend exemplaar of je geld retour te geven? Als ze dat doen is hun naam gelijk om zeep geholpen, want al die mensen die dit meemaken gaan dat op het internet zetten.
En tevens: je kunt bij deze winkel gewoon kiezen voor achteraf betalen
Gepost door: ktugach op 30-03-2022 23:08
Genoeg winkels die zonder track and trace werken en voet bij stuk houden als het om het vergoeden van een bestelling gaat "wij hebben het verzonden dus niet ons probleem". Dit zal misschien bij AYG goedkomen maar dit is voor mij voor het eerst dat ik een probleem heb bij deze shop dus vandaar het "ik moet nog maar zien" gedeelte.
Quote:
[..]
Genoeg winkels die zonder track and trace werken en voet bij stuk houden als het om het vergoeden van een bestelling gaat "wij hebben het verzonden dus niet ons probleem".
Gepost door: HansjeNL op 31-03-2022 06:35
Genoeg winkels die zonder track and trace werken en voet bij stuk houden als het om het vergoeden van een bestelling gaat "wij hebben het verzonden dus niet ons probleem".
Gepost door: HansjeNL op 31-03-2022 06:35
Ja, welke dan? Heb je zelf ervaringen? Gaat dat om winkels die net 2 weken bestaan of winkels die al jarenlang werken en een 9.2 in onze shopsurvey hebben met 400+ reviews?
Quote:
[..]
maar dit is voor mij voor het eerst dat ik een probleem heb bij deze shop dus vandaar het "ik moet nog maar zien" gedeelte.
Gepost door: HansjeNL op 31-03-2022 06:35
maar dit is voor mij voor het eerst dat ik een probleem heb bij deze shop dus vandaar het "ik moet nog maar zien" gedeelte.
Gepost door: HansjeNL op 31-03-2022 06:35
Waarom kom je dan nu alvast op deze manier reageren? Want dat is gewoon bangmakerij. Het zou beter zijn gewoon je melding te maken bij de winkel en hun protocol even te volgen. Het lijkt me vrij normaal dat een winkel eerst een paar dagen wil wachten en dan een onderzoek start bij PostNL. Er kunnen altijd overal fouten worden gemaakt, zowel bij de winkel als bij PostNL. Kom je er niet uit met de winkel, dan is het uiteraard logisch dat je gaat klagen.
Het is niet specifiek tegen jou, maar meer in algemene zin, geduld is tegenwoordig ver te zoeken en alles moet het liefst de dag voor release al bezorgd zijn.
Iedereen heeft wel eens post die te laat is. Althans, ik wel, heb de afgelopen paar jaar al 4x moeten bellen voor een Tina voor dochter die niet op tijd kwam, 2x kwam ie niet en 2x kwam de originele 5 dagen later alsnog (dan kwamen er 2 binnen, konden we weer iemand anders blij maken). Tina opnieuw versturen kost natuurlijk wat minder dan een game, dus daar doen ze niet zo moeilijk over.
Oh en ik begrijp echt dat het vervelend is dat dit met een nieuwe release gebeurt, die wil je gewoon gelijk spelen als ie uitkomt. Niets staat je dan ook in de weg dezelfde dag naar een Intertoys of Mediamarkt te rennen, daar de game te halen en deze van AYG terug te sturen als ie alsnog binnen komt.
Quote:
[..]
Ja, welke dan? Heb je zelf ervaringen? Gaat dat om winkels die net 2 weken bestaan of winkels die al jarenlang werken en een 9.2 in onze shopsurvey hebben met 400+ reviews?
[..]
Waarom kom je dan nu alvast op deze manier reageren? Want dat is gewoon bangmakerij. Het zou beter zijn gewoon je melding te maken bij de winkel en hun protocol even te volgen. Het lijkt me vrij normaal dat een winkel eerst een paar dagen wil wachten en dan een onderzoek start bij PostNL. Er kunnen altijd overal fouten worden gemaakt, zowel bij de winkel als bij PostNL. Kom je er niet uit met de winkel, dan is het uiteraard logisch dat je gaat klagen.
Het is niet specifiek tegen jou, maar meer in algemene zin, geduld is tegenwoordig ver te zoeken en alles moet het liefst de dag voor release al bezorgd zijn.
Iedereen heeft wel eens post die te laat is. Althans, ik wel, heb de afgelopen paar jaar al 4x moeten bellen voor een Tina voor dochter die niet op tijd kwam, 2x kwam ie niet en 2x kwam de originele 5 dagen later alsnog (dan kwamen er 2 binnen, konden we weer iemand anders blij maken). Tina opnieuw versturen kost natuurlijk wat minder dan een game, dus daar doen ze niet zo moeilijk over.
Oh en ik begrijp echt dat het vervelend is dat dit met een nieuwe release gebeurt, die wil je gewoon gelijk spelen als ie uitkomt. Niets staat je dan ook in de weg dezelfde dag naar een Intertoys of Mediamarkt te rennen, daar de game te halen en deze van AYG terug te sturen als ie alsnog binnen komt.
Gepost door: ktugach op 31-03-2022 07:26
Ja, welke dan? Heb je zelf ervaringen? Gaat dat om winkels die net 2 weken bestaan of winkels die al jarenlang werken en een 9.2 in onze shopsurvey hebben met 400+ reviews?
[..]
Waarom kom je dan nu alvast op deze manier reageren? Want dat is gewoon bangmakerij. Het zou beter zijn gewoon je melding te maken bij de winkel en hun protocol even te volgen. Het lijkt me vrij normaal dat een winkel eerst een paar dagen wil wachten en dan een onderzoek start bij PostNL. Er kunnen altijd overal fouten worden gemaakt, zowel bij de winkel als bij PostNL. Kom je er niet uit met de winkel, dan is het uiteraard logisch dat je gaat klagen.
Het is niet specifiek tegen jou, maar meer in algemene zin, geduld is tegenwoordig ver te zoeken en alles moet het liefst de dag voor release al bezorgd zijn.
Iedereen heeft wel eens post die te laat is. Althans, ik wel, heb de afgelopen paar jaar al 4x moeten bellen voor een Tina voor dochter die niet op tijd kwam, 2x kwam ie niet en 2x kwam de originele 5 dagen later alsnog (dan kwamen er 2 binnen, konden we weer iemand anders blij maken). Tina opnieuw versturen kost natuurlijk wat minder dan een game, dus daar doen ze niet zo moeilijk over.
Oh en ik begrijp echt dat het vervelend is dat dit met een nieuwe release gebeurt, die wil je gewoon gelijk spelen als ie uitkomt. Niets staat je dan ook in de weg dezelfde dag naar een Intertoys of Mediamarkt te rennen, daar de game te halen en deze van AYG terug te sturen als ie alsnog binnen komt.
Gepost door: ktugach op 31-03-2022 07:26
Ik snap je punt helemaal wat geduld betreft, ik heb dan ook tot dinsdag gewacht voor ik voor het eerst bij Allyourgames aanklopte. Persoonlijk vind ik dat voor een game van 50 euro lang zat. De game had er vrijdag al moeten zijn en woensdag was de game er nog niet.
Het meest irritant is de teleurstelling van mijn dochter dagelinks als de brievenbus weer geluid maakt, ik had beloofd dat ze het afgelopen weekend los kon.
De oplossing die je aangeeft is voor niemand wenselijk behalve bol.com of andere grote partijen, als die game gegarandeerd retour gaat wat heeft Ayg en ik er dan nog aan? Retourkosten draaien zonder omzet.. verstuur een nieuw exemplaar en krijg evt nr2 retour, dan heb je een tevreden klant en behoud van omzet.
En of ik het heb meegemaakt? Zeker weten, over en weer contact, kastje naar de muur.. postnl wijst naar webshop en andersom.. oplossing? Facebook en Google review achterlaten dan is alles ineens binnen 5 minuten geregeld
Quote:
Hoop dat je nu geleerd heb nooit wat te beloven aan je kinderen. Doe ik ook al jaren nooit.
Het meest irritant is de teleurstelling van mijn dochter dagelinks als de brievenbus weer geluid maakt, ik had beloofd dat ze het afgelopen weekend los kon.
Gepost door: HansjeNL op 31-03-2022 09:49
Gepost door: HansjeNL op 31-03-2022 09:49
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Quote:
Sentimenteel maken? Het is de waarheid🤷♂️Ik blijf je reactie toch wat overdreven vinden. En om dan je dochter te gebruiken om het sentimenteel te maken, sja. Jammer voor haar dat de game er nog niet is. Als je haar beloofd had dat ze hem in het weekend had kunnen spelen had je hem dus bij een gewone winkel moeten halen. Wanneer dan de versie van AYG kwam, die gewoon terug moeten sturen. VenusQueen heeft ook niet gewacht totdat haar versie van AYG kwam
Gepost door: MaryAnn op 31-03-2022 10:24
Gepost door: MaryAnn op 31-03-2022 10:24
Ik vind het in ieder geval fijn om te lezen dat iedereen zo makkelijk met geld omgaat! 50 euro ergens verloren in een enveloppe? We knallen er nog een keer 50 euro tegenaan bij een andere webshop, die andere 50 komt vast weer retour!
Quote:
Of dus achteraf betalen
Als ik jou was zou ik voortaan met creditcard betalen, beter voor je gezondheid.
Gepost door: SR8 op 31-03-2022 10:40
Gepost door: SR8 op 31-03-2022 10:40
Quote:
Even gekeken, deze optie is gratis i.t.t. achteraf betalen (vragen ze €2,49 voor) en dan is je aankoop ook gelijk verzekerd. Doen we dat, kost AYG alleen extra fees maar dat is niet mijn probleem.
Als ik jou was zou ik voortaan met creditcard betalen, beter voor je gezondheid.
Gepost door: SR8 op 31-03-2022 10:40
Gepost door: SR8 op 31-03-2022 10:40
Quote:
Ja, staat toch los van elkaar? Zolang je nog een conflict hebt zou ik niet bij dezelfde winkel kopen, maar bij een andere winkel kan toch prima? 🤷♂️
[..]
Sentimenteel maken? Het is de waarheid🤷♂️
Ik vind het in ieder geval fijn om te lezen dat iedereen zo makkelijk met geld omgaat! 50 euro ergens verloren in een enveloppe? We knallen er nog een keer 50 euro tegenaan bij een andere webshop, die andere 50 komt vast weer retour!
Gepost door: HansjeNL op 31-03-2022 10:36
Sentimenteel maken? Het is de waarheid🤷♂️
Ik vind het in ieder geval fijn om te lezen dat iedereen zo makkelijk met geld omgaat! 50 euro ergens verloren in een enveloppe? We knallen er nog een keer 50 euro tegenaan bij een andere webshop, die andere 50 komt vast weer retour!
Gepost door: HansjeNL op 31-03-2022 10:36
🇺🇦 💙💛
Mijn kinderen waren ook teleurgesteld (en ik ook) toen het er vrijdag niet was, maar dat is natuurlijk iets wat je de rest van je leven nog veel vaker gaat meemaken en kan toch ook een goede les zijn aan je dochter dat er soms dingen fout gaan en niet iedereen altijd beloftes kan/zal nakomen.
Ik begrijp dat het super frustrerend is en zeker omdat het ook echt erop lijkt dat de game gewoon niet meer aan zal komen, maar ik zou me niet zo'n zorgen maken dat je dat geld niet meer terug gaat zien. Mijn ervaringen zijn wat dat betreft bij AYG altijd positief geweest.
Anyway nog bedankt voor de reacties iedereen
Quote:
€3 korting op alles met code: KONINGSDAG
Gepost door: Marty84 op 26-04-2022 15:21
Gepost door: Marty84 op 26-04-2022 15:21
Ik was net met een nieuwsbericht erover bezig
Quote:
Ik had hem gister pas besteld en vandaag gewoon in de bus ontvangen.
Meer mensen hun pre order van The Quarry niet ontvangen?
Gepost door: Romeo95november op 11-06-2022 18:36
Gepost door: Romeo95november op 11-06-2022 18:36
YT: https://www.youtube.com/@FirstPlayExperience