Quote:
[..]
Ik had hem gister pas besteld en vandaag gewoon in de bus ontvangen.
Gepost door: Heijaangel op 11-06-2022 18:51
Ik had hem gister pas besteld en vandaag gewoon in de bus ontvangen.
Gepost door: Heijaangel op 11-06-2022 18:51
Hmm, ik had hem in het pinksterweekend met de kortingscode besteld. Maar gisteren is er helemaal geen post gelopen volgens de postbode en vandaag zat er niks tussen. Dus verassend, de fout ligt bij postnl.
Hopelijk morgen wel, maar we zullen zien.
Best vreemd dat dit nu alweer gebeurt bij Allyourgames aangezien ik ongeveer 3 maanden geleden ook al een game had die te laat aankwam van deze website. Het is vast weer een issue bij PostNL, maar heb verder eigenlijk geen problemen gehad de afgelopen maanden behalve deze 2 dingen, dus dat is wel een beetje balen.
Gisteren wel gewoon een email ontvangen dat de game verstuurd is, dus we zullen het maar weer geduldig afwachten.
Geldig tot en met 31 juli
Ik ga uit van €3. In push bericht staat:
Ontvang 3 extra korting
Quote:
Code werkt. Net toegepast.
€3 korting met code: ZOMER
Geldig tot en met 31 juli
Ik ga uit van €3. In push bericht staat:
Ontvang 3 extra korting
Gepost door: Marty84 op 29-07-2022 16:54
Geldig tot en met 31 juli
Ik ga uit van €3. In push bericht staat:
Ontvang 3 extra korting
Gepost door: Marty84 op 29-07-2022 16:54
Quote:
Dankjewel voor het doorgeven. Heb Pokémon Violet gepreorderd
€3 korting met code: ZOMER
Geldig tot en met 31 juli
Ik ga uit van €3. In push bericht staat:
Ontvang 3 extra korting
Gepost door: Marty84 op 29-07-2022 16:54
Geldig tot en met 31 juli
Ik ga uit van €3. In push bericht staat:
Ontvang 3 extra korting
Gepost door: Marty84 op 29-07-2022 16:54
Nu wil ik de bestelling annuleren en opnieuw bestellen zodat ik de code wel kan toepassen maar dit kan dus alleen via de klantenservice en die is maandag pas bereikbaar...
In het verleden hetzelfde gehad en via de klantenservice gevraagd of ik alsnog de korting kon krijgen maar dat werd geweigerd. Wat kan ik nu het beste doen?
Quote:
Als je al eerder hebt meegemaakt dat ze niet willen meewerken; je verlies accepteren.
Ik heb 2 spellen besteld bij AYG maar in de gauwigheid vergeten om de kortingscode toe te passen.
Nu wil ik de bestelling annuleren en opnieuw bestellen zodat ik de code wel kan toepassen maar dit kan dus alleen via de klantenservice en die is maandag pas bereikbaar...
In het verleden hetzelfde gehad en via de klantenservice gevraagd of ik alsnog de korting kon krijgen maar dat werd geweigerd. Wat kan ik nu het beste doen?
Gepost door: Darksider op 29-07-2022 19:37
Nu wil ik de bestelling annuleren en opnieuw bestellen zodat ik de code wel kan toepassen maar dit kan dus alleen via de klantenservice en die is maandag pas bereikbaar...
In het verleden hetzelfde gehad en via de klantenservice gevraagd of ik alsnog de korting kon krijgen maar dat werd geweigerd. Wat kan ik nu het beste doen?
Gepost door: Darksider op 29-07-2022 19:37
Kuma!
Quote:
Wat Monokuma zegt Ik heb 2 spellen besteld bij AYG maar in de gauwigheid vergeten om de kortingscode toe te passen.
Nu wil ik de bestelling annuleren en opnieuw bestellen zodat ik de code wel kan toepassen maar dit kan dus alleen via de klantenservice en die is maandag pas bereikbaar...
In het verleden hetzelfde gehad en via de klantenservice gevraagd of ik alsnog de korting kon krijgen maar dat werd geweigerd. Wat kan ik nu het beste doen?
Gepost door: Darksider op 29-07-2022 19:37
Nu wil ik de bestelling annuleren en opnieuw bestellen zodat ik de code wel kan toepassen maar dit kan dus alleen via de klantenservice en die is maandag pas bereikbaar...
In het verleden hetzelfde gehad en via de klantenservice gevraagd of ik alsnog de korting kon krijgen maar dat werd geweigerd. Wat kan ik nu het beste doen?
Gepost door: Darksider op 29-07-2022 19:37
Of opnieuw bestellen met korting en dan maandag die andere annuleren.
Quote:
Echter heb je dan twee orders als ze niet mee willen werken.
[..]
Wat Monokuma zegt
Of opnieuw bestellen met korting en dan maandag die andere annuleren.
Gepost door: MaryAnn op 29-07-2022 19:57
Wat Monokuma zegt
Of opnieuw bestellen met korting en dan maandag die andere annuleren.
Gepost door: MaryAnn op 29-07-2022 19:57
Kuma!
Quote:
Bestelling opnieuw plaatsen met korting en een mail sturen om de andere bestelling te annuleren(zeg je dat je bestelling met bestelnummer wilt annuleren. Geef geen referentie o.i.d. over de andere bestelling). Denk niet dat ze moeilijk zullen doen, want je hebt recht op het annuleren van jouw bestelling.Ik heb 2 spellen besteld bij AYG maar in de gauwigheid vergeten om de kortingscode toe te passen.
Nu wil ik de bestelling annuleren en opnieuw bestellen zodat ik de code wel kan toepassen maar dit kan dus alleen via de klantenservice en die is maandag pas bereikbaar...
In het verleden hetzelfde gehad en via de klantenservice gevraagd of ik alsnog de korting kon krijgen maar dat werd geweigerd. Wat kan ik nu het beste doen?
Gepost door: Darksider op 29-07-2022 19:37
Nu wil ik de bestelling annuleren en opnieuw bestellen zodat ik de code wel kan toepassen maar dit kan dus alleen via de klantenservice en die is maandag pas bereikbaar...
In het verleden hetzelfde gehad en via de klantenservice gevraagd of ik alsnog de korting kon krijgen maar dat werd geweigerd. Wat kan ik nu het beste doen?
Gepost door: Darksider op 29-07-2022 19:37
En dat ze niet klantgericht zijn, tja, dat was al bekend. Als ze wel klantgericht waren, dan hadden ze in het eerste plaats de korting op de bestelling niet geweigerd.
Where am I Playstation Showcase? 🤡
Follow me on Twitch: Titer_0344 | Twitter:Titer0344
Quote:
Pff saints row PS5 pre order niet geleverd. Jammer dat digitale games zo duur zijn
Gepost door: Beunhaaz op 23-08-2022 18:43
Gepost door: Beunhaaz op 23-08-2022 18:43
Ik heb hem helaas ook nog niet mogen ontvangen van AYG.nl
PSN: PG91NL / XBOX: PG91NL
Quote:
t/m zondag 28/8/2022
Weer €3 korting met code: GAMESCOM
Kon zo geen einddatum vinden
Gepost door: Marty84 op 25-08-2022 13:34
Kon zo geen einddatum vinden
Gepost door: Marty84 op 25-08-2022 13:34