Doe AUB nu wel iets... Als het spel er dus daadwerkelijk niet meer is vind ik het ook prima als er 15 euro in mindering wordt gebracht als ik iets anders bestel, maar ik zou toch graag wel mijn 15 euro op de een of andere manier terug willen.
"I love it when a plan comes together" (Hannibal - A-Team)
Protect the Holy Land of Israel!
Dergelijke probleempjes komen echter bij elke online shop voor, dus op deze gebeurtenis schrijf ik Gamevision zeker niet af.
Quote:
...niet iemand eerst 2 maanden in het duister laten zitten...
Gepost door: Music Man SUB op 08-07-2009 15:07
Gepost door: Music Man SUB op 08-07-2009 15:07
Ik meen me te herinneren dat je Alone in the Dark besteld had? Heb je precies gehad waar je om vroeg. Sorry... was een inkoppertje van de eerste orde. Kon het niet laten
Every corpse on Mount Everest was once an extremely motivated individual.
18:55 , code binnengekregen maar die code doet het niet is al in gebruik, gaat lekker
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
Quote:
[..]
Ik meen me te herinneren dat je Alone in the Dark besteld had? Heb je precies gehad waar je om vroeg. Sorry... was een inkoppertje van de eerste orde. Kon het niet laten
Gepost door: Steef1983 op 08-07-2009 15:44
Ik meen me te herinneren dat je Alone in the Dark besteld had? Heb je precies gehad waar je om vroeg. Sorry... was een inkoppertje van de eerste orde. Kon het niet laten
Gepost door: Steef1983 op 08-07-2009 15:44
Ik vond hem zelf ook wel leuk verzonnen, al zeg ik het zelf...
Maar om je vraag te beantwoorden; ik heb Alone in the Dark niet gekregen. Ik kreeg te horen dat die nog steeds in bestelling staat. Ik heb toen een 4200 microsoft points card gekocht waar de prijs van Alone in the Dark afgehaald werd.
Edit: Via telefoon afgehandeld
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
Protect the Holy Land of Israel!
Een beetje raar was toen ik gamevision een cijfer gaf op budgetgaming ( een slecht cijfer wel te verstaan ) kreeg ik binnen een dag een reactie van iemand van gamevision via budgetgaming?!
Ze reageerden wel toen ze hier een slecht cijfer zagen maar niet toen ik ze 2 keer mailde over mijn bestelling die ik maar niet thuis krijg. Ze hebben goede prijzen maar van communicatie kan je niet spreken en ik heb ook geen goede ervaringen met hun levertijden.
Hoop dat je er wat aan hebt
Greetz
Quote:
@ Gamevision: Hoe moeilijk is het nou om een order te annuleren en het geld terug te storten? Je bent er vroeg bij als de betaling ontvangen is, doe dat dan ook bij een annulering en beantwoord die e-mail is een keer..
Gepost door: Los Blancos ISR op 10-07-2009 12:41
Gepost door: Los Blancos ISR op 10-07-2009 12:41
Beste,
Wij beantwoorden ook elke email en heb het even gecontroleerd maar die van u is ook gewoon beantwoord. Annulering is bevestigd en het geld wordt teruggestort binnen het termijn wat in de algemene voorwaarden is vermeld.
Over de email. Zag wel dat u een hotmail account heeft. Het kan zijn dat onze email in de junkmail box is beland door het .org adres wat wij op dit moment gebruiken. Helaas komt dit weleens voor. Er wordt op dit moment ook druk aan gewerkt om alles over te zetten naar ons .nl domein zodat dit in de toekomst niet meer voor zal komen.
Hoop u zo voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
www.gamevision.nl
Ik wil graag weten hoe lang het nog gaat duren. Op de site stond 2 tot 4 weken maar dat gaat niet meer lukken. Dat er op het moment dat de vier weken voorbij zijn jullie niet zelf op het idee komen wat van je te laten horen vind ik trouwens heel jammer
Ik hoop nu wel wat van jullie te horen
Met vriendelijke groet,
Steven
Ik ga dit even nakijken en kom hier nog op terug.
Met vriendelijke groet,
www.gamevision.nl
Dus wanneer kan ik het geld op mijn bankrekening terugzien?
Protect the Holy Land of Israel!
Nu is inmiddels bijna de 24 uur verstreken waarmee Gamevision pronkt op de pagina van de microsoft points en nog steeds geen e-mail met de code binnen.
Nu ben ik misschien wat ongeduldig maar na alle slechte verhalen gelezen te hebben EN de goede verhalen over de supersnelle levering van microsoft points begin ik me nu toch al wel lichtelijk zorgen te maken.
Daarboven komt nog eens dat ik met een paar dagen op vakantie ga en dan zit ik heel mn vakantie straks zorgen te maken of ik word opgelicht of niet.
Toch zeer spijtig... ik had juist bij Gamevision besteld omdat mensen het schijnbaar na een paar minuten binnen krijgen. En ik was van plan om met wat vrienden BF1943 te gaan spelen.
Bij livecodes waren ze gisteren allemaal uitverkocht dus had ik het bij Gamevision besteld.
Livecodes heeft weer nieuwe points op voorraad maar heb er geen belang bij om nog eens 40 euro uit te geven aan nog een kaart..
De reden dat u uw punten nog niet binnen heeft is omdat ook ik even door m'n voorraad heen was. De reden dat ik dit verder niet aangepast heb op de website is omdat ik woensdagochtend weer een groot aantal zal binnen krijgen. Zal dan ook u z.s.m. de code toesturen.
@ Los Blancos ISR
Geloof dat wij via PM contact hadden (vandaag zelfs nog contact hadden) en zullen dat daar verder afhandelen.
Met vriendelijke groet,
Gamevision.
www.gamevision.nl
Je staat er niet zo best bij hier op Budgetgaming.
Ik denk dat ruim 75% van de posts hier negatief zijn en ja, ik begrijp dat mensen met goede ervaringen niet altijd een forum opzoeken om hierover te praten.
Maar als je het niet in je eentje aankan om bijvoorbeeld je website te updaten met producten die je wel of niet op voorraad hebt en producten niet altijd op tijd kan leveren dan is het misschien slim als je een 2de persoon aanneemt die je daarbij helpt.
Over de punten, als je op de pagina zelf pronkt met een 5 sterren/24 uur logo dan moet je dat toch ook echt waar maken voor je klanten vind ik. En dan niet altijd terugvallen op je algemene voorwaarden want als je dat doet dan kan je net zo goed dat logo'tje van de pagina verwijderen om toekomstige frustraties te voorkomen.
En niet na 36 uur pas, wat ongetwijfeld nog meer zal worden omdat ik heb begrepen dat je een fulltime baan hebt en nu al ongetwijfeld op je werk bent.
Ik hoop dat je iets met deze informatie kunt/gaat doen want het ziet er naar uit dat je wel een beetje positieve reviews/mond-op-mond reclame kunt gebruiken.
Inmiddels is het woensdag avond en nog niks gehoord, zal de voorraad niet binnengekomen zijn en ligt het aan de leverancier? Of zal ik nog op een verrassings moment een e-mailtje krijgen met daarin mijn code.
Heb een 2100 punten code gekregen en morgen zal ik er nog een ontvangen.
Voor een meer gedetailleerde uitleg verwijs ik je graag naar mijn shopsurvey over Gamevision.