Quote:
[..]
Onzin, het product kost nog steeds € 24,99 in de sale en zal dit blijven kosten tot het einde van de sale, dus de game kan gewoon aangeschaft worden met jullie product. Verder heb ik mijn 2e code om 2:33 gekocht, dus niet tussen 08:00 en 09:00. Hierom heb ik gewoon recht op 25,- Dat jullie pas om 8:49 overgaan tot verzenden van de code moet natuurlijk niet in mijn nadeel werken.
Dat jullie verder zonder overleg zijn overgegaan op terugboeken van het geld vind ik trouwens nog veel erger dan het niet verzenden wat er gekocht is. Er is geen tijd voor hoor en wederhoor geweest en er is in mijn ogen dus niet gedacht aan een oplossing, maar puur "betaal maar terug, dan houden ze wel op".
Slechte service. En Nederlandse taal trouwens ook, zou ik iets aan doen als ik jullie was. Zowel in het mailtje als in bovenstaande post staat een fout (betekend).
Gepost door: Skull_kid op 09-07-2014 13:54
Onzin, het product kost nog steeds € 24,99 in de sale en zal dit blijven kosten tot het einde van de sale, dus de game kan gewoon aangeschaft worden met jullie product. Verder heb ik mijn 2e code om 2:33 gekocht, dus niet tussen 08:00 en 09:00. Hierom heb ik gewoon recht op 25,- Dat jullie pas om 8:49 overgaan tot verzenden van de code moet natuurlijk niet in mijn nadeel werken.
Dat jullie verder zonder overleg zijn overgegaan op terugboeken van het geld vind ik trouwens nog veel erger dan het niet verzenden wat er gekocht is. Er is geen tijd voor hoor en wederhoor geweest en er is in mijn ogen dus niet gedacht aan een oplossing, maar puur "betaal maar terug, dan houden ze wel op".
Slechte service. En Nederlandse taal trouwens ook, zou ik iets aan doen als ik jullie was. Zowel in het mailtje als in bovenstaande post staat een fout (betekend).
Gepost door: Skull_kid op 09-07-2014 13:54
Ik zal proberen uit te leggen wat er gebeurd is.
Waarschijnlijk heb je met PayPal betaald. PayPal betalingen zetten wij handmatig door. (aankopen in de nacht worden dus pas rond 9 uur in de ochtend verwerkt).
Er hebben tijdens de nachtelijke uren een hele hoop mensen kunnen profiteren van een menselijke fout. Alle uitgegeven codes terugvorderen en geld terugbetalen zou niet netjes zijn, we hebben dan ook alle uitgegeven codes gelaten voor wat het was, en ons verlies gepakt.
Echter, codes die nog niet uitgegeven zijn met het foute product (waaronder dus Paypal betalingen) gaan we niet bewust "verkeerd" uitgeven.
Zoals ik het begrijp heb je een 5 euro code gekregen, waar je 25 euro verwacht had. Echter, in de productbeschrijving en de detailpagina heeft altijd duidelijk gestaan dat er een gift card van 5 euro verkregen zou worden.
In mijn vorige post heb ik al gemeld dat mensen die voor 9 uur vanochtend een code voor 5 euro hebben ontvangen (in de veronderstelling dat er 25 euro zou worden bezorgd) contact op kunnen nemen met onze support-medewerkers.
Quote:
Dit was onze eerste reactie, en aangezien mensen er alleen maar voordeel van gehad kunnen hebben (mensen hebben OF gekregen wat in het product beschreven stond, OF hebben meer gekregen dan waar ze recht op hadden) , dachten wij het af te kunnen doen met een knipoog. [..]
In jullie eerdere bericht in dit topic spreken jullie nog over een aanbieding en een actie. Echter hebben jullie het nu over een fout. Ik sluit me bij Skull_kid aan.
In jullie eerdere bericht in dit topic spreken jullie nog over een aanbieding en een actie. Echter hebben jullie het nu over een fout. Ik sluit me bij Skull_kid aan.
Dit was verkeerde inschatting van onze kant, en vandaar de uitgebreide verklaring toen bleek dat dit niet begrepen werd.
Quote:
Geen slimme zet in mijn ogen. Helemaal niet wanneer je spreekt van een aanbieding terwijl je niet iedereen hetzelfde uitlevert.[..]
Dit was onze eerste reactie, en aangezien mensen er alleen maar voordeel van gehad kunnen hebben (mensen hebben OF gekregen wat in het product beschreven stond, OF hebben meer gekregen dan waar ze recht op hadden) , dachten wij het af te kunnen doen met een knipoog.
Dit was verkeerde inschatting van onze kant, en vandaar de uitgebreide verklaring toen bleek dat dit niet begrepen werd.
Gepost door: Marketing Doge op 09-07-2014 14:12
Dit was onze eerste reactie, en aangezien mensen er alleen maar voordeel van gehad kunnen hebben (mensen hebben OF gekregen wat in het product beschreven stond, OF hebben meer gekregen dan waar ze recht op hadden) , dachten wij het af te kunnen doen met een knipoog.
Dit was verkeerde inschatting van onze kant, en vandaar de uitgebreide verklaring toen bleek dat dit niet begrepen werd.
Gepost door: Marketing Doge op 09-07-2014 14:12
In elk geval; het is wel weer leuk geweest. Voor klachten of een terugstorting van je betaling kun je terecht bij de livecodes.nl helpdesk. Livecodes.nl heeft zich duidelijk uitgelegd, dus om hier verder op door te gaan lijkt me niet nodig.
Geef kip
Quote:
[..]
Ik zal proberen uit te leggen wat er gebeurd is.
Waarschijnlijk heb je met PayPal betaald. PayPal betalingen zetten wij handmatig door. (aankopen in de nacht worden dus pas rond 9 uur in de ochtend verwerkt).
Er hebben tijdens de nachtelijke uren een hele hoop mensen kunnen profiteren van een menselijke fout. Alle uitgegeven codes terugvorderen en geld terugbetalen zou niet netjes zijn, we hebben dan ook alle uitgegeven codes gelaten voor wat het was, en ons verlies gepakt.
Echter, codes die nog niet uitgegeven zijn met het foute product (waaronder dus Paypal betalingen) gaan we niet bewust "verkeerd" uitgeven.
Zoals ik het begrijp heb je een 5 euro code gekregen, waar je 25 euro verwacht had. Echter, in de productbeschrijving en de detailpagina heeft altijd duidelijk gestaan dat er een gift card van 5 euro verkregen zou worden.
In mijn vorige post heb ik al gemeld dat mensen die voor 9 uur vanochtend een code voor 5 euro hebben ontvangen (in de veronderstelling dat er 25 euro zou worden bezorgd) contact op kunnen nemen met onze support-medewerkers.
Gepost door: Marketing Doge op 09-07-2014 14:09
Ik zal proberen uit te leggen wat er gebeurd is.
Waarschijnlijk heb je met PayPal betaald. PayPal betalingen zetten wij handmatig door. (aankopen in de nacht worden dus pas rond 9 uur in de ochtend verwerkt).
Er hebben tijdens de nachtelijke uren een hele hoop mensen kunnen profiteren van een menselijke fout. Alle uitgegeven codes terugvorderen en geld terugbetalen zou niet netjes zijn, we hebben dan ook alle uitgegeven codes gelaten voor wat het was, en ons verlies gepakt.
Echter, codes die nog niet uitgegeven zijn met het foute product (waaronder dus Paypal betalingen) gaan we niet bewust "verkeerd" uitgeven.
Zoals ik het begrijp heb je een 5 euro code gekregen, waar je 25 euro verwacht had. Echter, in de productbeschrijving en de detailpagina heeft altijd duidelijk gestaan dat er een gift card van 5 euro verkregen zou worden.
In mijn vorige post heb ik al gemeld dat mensen die voor 9 uur vanochtend een code voor 5 euro hebben ontvangen (in de veronderstelling dat er 25 euro zou worden bezorgd) contact op kunnen nemen met onze support-medewerkers.
Gepost door: Marketing Doge op 09-07-2014 14:09
Reactie op het dikgedrukte:
Daar staat: Xbox Gift Card € 25 om Castlevania: Lords of Shadow 2 met korting te downloaden van de Xbox Live Marketplace.
Oftewel, er heeft helemaal niet gestaan dat het om een gift card van 5 euro ging.
Je lult jezelf lekker klem. Maargoed, wat -GJ- hierboven zegt; laten we maar stoppen.
❍ᴥ❍
Quote:
[..]
Reactie op het dikgedrukte:
(Image)
Daar staat: Xbox Gift Card € 25 om Castlevania: Lords of Shadow 2 met korting te downloaden van de Xbox Live Marketplace.
Oftewel, er heeft helemaal niet gestaan dat het om een gift card van 5 euro ging.
Je lult jezelf lekker klem vriend.
Gepost door: Skull_kid op 09-07-2014 14:32
Reactie op het dikgedrukte:
(Image)
Daar staat: Xbox Gift Card € 25 om Castlevania: Lords of Shadow 2 met korting te downloaden van de Xbox Live Marketplace.
Oftewel, er heeft helemaal niet gestaan dat het om een gift card van 5 euro ging.
Je lult jezelf lekker klem vriend.
Gepost door: Skull_kid op 09-07-2014 14:32
Ik heb zelf alleen vanochtend het product gezien (nadat een collega de prijs aangepast heeft). Blijkbaar heeft hij meer dan alleen de prijs veranderd.
Neem contact op met onze support medewerkers, en zorg dat je dit plaatje mee stuurt. Zij zullen je verder helpen.
Ik vind het btw echt niet kunnen dat een derde partij gaat lopen claimen dat jij als het ware het code geredeemed hebt. Terwijl dit niet eens kan omdat je zoals eerder al gezegd hebt een ander regio account zonder € als valuta hebt. Dus het zou niet eens mogelijk kunnen zijn om ze te redeemen.En dan nog vervolgens met dreigementen komen dat je account geblokkeerd gaat worden als derde partij.
Yeah right. Ik zou er ook echt snel klaar mee zijn. Misschien toch wel goed dat ik niet van de 'actie' hebt kunnen profiteren. Wat een apart bedrijf.
-
❍ᴥ❍
Klik
Hij claimt verder in de conversatie die nu via de mail gaat NIET de persoon te zijn die hier heeft gereageerd, maar overal en de hele tijd kom je bij xxx uit, ongeacht op welke manier je contact zoekt. Lijkt me gek dat iedereen toevallig met xxx praat als er zoveel mensen contact zoeken.
Ik geef 'm nog de mogelijkheid deze situatie goed te maken door mij 2x € 25,- of 4200 punten te geven, maar het lijkt er op dat hij daar niet aan gaat beginnen, dus dan zoek ik maar weer contact met MS...
❍ᴥ❍
Ik heb op de betreffende dag via Paypal 2x €25,- aangeschaft voor €5,- en 1x €25,- voor €5,- via iDeal wat de Castlevania aanbieding was. De tweede Paypal aankoop moest handmatig geactiveerd worden en was een dag later helaas €5,-. Alle codes zijn direct door mij redeemed. In beginsel liet ik het maar zitten dat een code lager uit was gevallen, maar besloot toch te klagen over de tweede Paypal transactie omdat ik op tijd het product had gekocht.
Helaas gingen ze hier via de live chat niet direct op in en wilden mij snel afwimpelen met het retourneren van mijn geld. Daarom dacht ik, ik heb toch genoeg voordeel gehad dus vooruit en de persoon in de live chat zou mij beide transacties vergoeden. Ik was verbaasd (omdat ik alles al redeemed had) en ging maar akkoord. Ik dacht dat ze dit deden omdat ik €20,- te weinig tegoed had gekregen.
Maar nu ik dit zo alles lees, denk ik dat hij ervan uit ging dat mijn codes nog niet gebruikt waren (wat een onhandige aanname zou zijn). Dus hoop nu niet dat ze mij gaan naaien en mijn account laten bannen omdat de codes al gebruikt zijn ..
-
12-06-2007 — 12-06-2017
Quote:
Nee klopt, Microsoft kan dat alleen.Zou me niet al te veel erover druk maken. Een of andere popie jopie als derde partij die lekker uit zijn nek lult naar mijn mening. Zij kunnen je account helemaal niet bannen. Alleen Microsoft kan dat, en er moet daar een hele goede reden voor zijn lijkt mij. Zolang je dit even meld via de Microsoft helpdesk zou alles gewoon goed moeten zijn.
Gepost door: IntenSePinda op 11-07-2014 13:18
Gepost door: IntenSePinda op 11-07-2014 13:18
Maar in beginsel heeft livecodes mijn beide Paypal transacties geannuleerd om mijn geld terug te geven. Maar de codes van die transacties had ik al direct gebruikt Ik krijg dus kort gezegd mijn geld terug, terwijl ik de codes al had gebruikt. Maar aan de andere kant, ik had met die €10,28 voor €50 aan codes gekocht en niet slechts de €30 die ik gekregen had (25+5).
Dus daar kunnen ze misschien nog over klagen bij Microsoft als ze wat details weglaten.
Quote:
Ik maak me geen zorgen, ik koop al jaren codes bij deze winkel(s) zonder problemen. Deze fout zie ik maar als een bedankje.
Gepost door: Clamticore op 11-07-2014 13:34
Gepost door: Clamticore op 11-07-2014 13:34
De afhandeling naderhand vind ik nou niet echt bedankt-waardig...
❍ᴥ❍
12-06-2007 — 12-06-2017
Ik doe alleen mijn verhaal. En slechte service is tot daaraantoe, maar als dan ook nog eens de door mij gekochte producten worden gebruikt doe je toch iets goed fout in mijn ogen.
❍ᴥ❍