Quote:
Beste mensen,
Site word op dit moment gefixed. Fout van het hosting bedrijf.
Alternatief idd niet bellen aub, is oude eigenaar en heeft hier niks meer mee te maken.
Site moet straks weer online zijn en dan werkt het ticket systeem ook weer om de zaken af te handelen
Excuses voor het ongemak
Met vriendelijke groet,
Gamevision
Gepost door: GameVision op 26-11-2009 18:51
Site word op dit moment gefixed. Fout van het hosting bedrijf.
Alternatief idd niet bellen aub, is oude eigenaar en heeft hier niks meer mee te maken.
Site moet straks weer online zijn en dan werkt het ticket systeem ook weer om de zaken af te handelen
Excuses voor het ongemak
Met vriendelijke groet,
Gamevision
Gepost door: GameVision op 26-11-2009 18:51
Gamevision, lees eens de reacties die hier allemaal staan
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
Heb uiteraard eerst 1x besteld om te kijken hoe het werd afgehandeld.
Binnen 5 minuten had ik de mail mail binnen, daarna meteen weer betaald en dit duurde een paar uur toen contact gehad met dhr I. Luken.
Afgelopen juli wilde ik 2x 4200 points kopen, besteld en nada 2 dagen 3 dagen, gemaild en nog niks, toen bestelling maar geannuleerd. Ik kan dan beter nog een winkel gaan dan 4 dagen wachten op een code die je binnen 2 min gemaild hebt naar je klanten.
Vooraf betalen hoefde gelukkig niet gezien ik reeds meerdere maken besteld had kreeg ik een rek thuis .. gelukkig maar anders had ik nu nog op mijn geld zitten wachten.
Quote:
Alternatief idd niet bellen aub, is oude eigenaar en heeft hier niks meer mee te maken.
Betekent dit dat het bedrijf een doorstart heeft gemaakt met een nieuwe eigenaar? Dat zou misschien helemaal niet verkeerd zijn. Hopen dat je de naam een beetje kan "schoonmaken!"
❍ᴥ❍
Quote:
[..]
Betekent dit dat het bedrijf een doorstart heeft gemaakt met een nieuwe eigenaar? Dat zou misschien helemaal niet verkeerd zijn. Hopen dat je de naam een beetje kan "schoonmaken!"
Gepost door: Skull_kid op 27-11-2009 11:52
Betekent dit dat het bedrijf een doorstart heeft gemaakt met een nieuwe eigenaar? Dat zou misschien helemaal niet verkeerd zijn. Hopen dat je de naam een beetje kan "schoonmaken!"
Gepost door: Skull_kid op 27-11-2009 11:52
De naam schonnmaken is nu een beetje lastig, de naam wordt nu eigenlijk te grabbel gegooid.
De oorspronkelijke gamevision hield er namelijk in maart 2008 al mee op.
Daarna werd het gerund door de nieuwe eigenaar.
En sindsdien lees ik alleen maar horror-verhalen in dit topic.
Heel bizar om te zien hoe lang de klanten nu aan het lijntje worden gehouden.
Ik kan de gamevision website trouwens niet bereiken op dit moment.
gamevision
Echt ongelooflijk dat zoiets gebeurt.
op een dag .....
Een doorstart maken onder een andere baas kan vaak goede gevolgen hebben.
Nouja, laten we het maar even afwachten! Zo heel af en toe slipt er nog wat goed nieuws tussendoor hier, wie weet dat dat steeds meer wordt.
❍ᴥ❍
Quote:
Nouja, laten we het maar even afwachten! Zo heel af en toe slipt er nog wat goed nieuws tussendoor hier, wie weet dat dat steeds meer wordt.
Gepost door: Skull_kid op 27-11-2009 12:15
Gepost door: Skull_kid op 27-11-2009 12:15
Dat is inderdaad het hele punt.....afwachten......
Sommigen wachten al een heeeeeele lange tijd op hun order afhandeling.
En in de tussentijd gebeurt er niets, en sleept het zich voort.
Zelf heb ik er gelukkig niets besteld en zal dat ook nooit doen.
Maar ik moet er niet aan denken dat ik zo lang op mijn order/geld moet wachten.
Wat hier gebeurt slaat echt alles.
De eigenaar doet of er helemaal niets an de hand is, reageert niet op berichten, leest de klachten niet, en wil alleen maar dat er tickets worden ingevuld.
Wat een lachertje, maar het is eigenlijk diep triest.
op een dag .....
Je mag nu tickets aanmaken waar geen reactie op komt...
Ik hoop niet dat die straks faillisement aanvraagt en nog gauw iedereen laat bestellen en betalen.
Quote:
Sinds er zoveel problemen zijn is het tel nr ook niet meer bschikbaar ( technische problemen al weeeeken met zijn tel )waar je altijd op kon bellen.
Je mag nu tickets aanmaken waar geen reactie op komt...
Ik hoop niet dat die straks faillisement aanvraagt en nog gauw iedereen laat bestellen en betalen.
Gepost door: Drakkuz op 28-11-2009 14:35
Je mag nu tickets aanmaken waar geen reactie op komt...
Ik hoop niet dat die straks faillisement aanvraagt en nog gauw iedereen laat bestellen en betalen.
Gepost door: Drakkuz op 28-11-2009 14:35
geloof je het zelf dat er problemen zijn met zijn telefoon? Hij heeft gewoon een ander nummer gekozen
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
Quote:
Aanstaande vrijdag 4 december zijn de 10 werkdagen voorbij. Ik ga dan bij zijn pand in Halsteren. Ik ben benieuwd wat ik daar aantref.
Gepost door: Lud0v1c op 30-11-2009 12:53
Gepost door: Lud0v1c op 30-11-2009 12:53
''pand'' ik denk dat je een woning zal aantreffen..
ter nagedachtenis van de American Football team the Amsterdam Admirals
Quote:
[..]
''pand'' ik denk dat je een woning zal aantreffen..
Gepost door: Admirals op 30-11-2009 13:06
''pand'' ik denk dat je een woning zal aantreffen..
Gepost door: Admirals op 30-11-2009 13:06
Inderdaad, je kan het adres zelfs bekijken in street view zoek maar eens op Klaverblad 32 4661 NB, Halsteren.
Of heb je nog geen tijd gehad om hier er achteraan te gaan?
graag verneem ik van mensen of er eventueel al orders zijn binnengekomen??
Zijn er eventueel ook mensen die ooit iets bij hem thuis opgehaald hebben??(mensen die in de buurt wonen?)
Lud0v1c heeft het iets uitgemaakt om hem een bezoek te brengen? Anders ga ik daar ook wel eens graag heen
Gaming 24/7
heeft zeker 3 maanden gestuurd voordat ik een annulering kreeg omdat ik het ding maar niet binnen kreeg heb me geld nog steeds niet terug ik heb dus ook niet veel hoop voor je vriendin.
ik heb mijn geld nu nog steeds niet terug ( 5 maanden later )
veel sucses
Laten we dit topic gebruiken om even te kijken wie er allemaal willen mee gaan. Zo ja, dan kunnen we een datum prikken.