Gezien het feit dat meneer nergens op reageerde en zijn klanten niet eens per email op de hoogte kon houden, heb ik sterk het vermoeden dat hij het heeft gerekt en niet geheel zuiver is bezig geweest. Maar dat is mijn vermoeden en dus niet per definitie een feit..
Quote:
Omdat het nieuws topic ver weg is gezakt en ik toch wel denk dat er een aantal mensen deze informatie willen hebben, plaats ik hierbij de uitspraak van de Rechtbank (naam en adres heb ik weg gehaald);
Handelend onder de naam: ALL4GAMES
KvK-nummer: 09222167
Gevestigd te: Nijmegen
publicatiedatum publicatiekenmerk publicatieomschrijving
02-04-2015 02.zwb.15.202.F.1300.1.15 Uitspraak faillissement op 31 maart 2015
Curator: mr. P. de Koning
Adres: Postbus 222 5000AE Tilburg
Telefoon: 013-5323160
Rechtbank: Rechtbank Zeeland-West-Brabant
Rechter-commissaris: mr. M.L. Trippenzee-Braaksma
Insolventienummer: F.02/15/202
Gepost door: Tijntjuh op 02-04-2015 19:30
Handelend onder de naam: ALL4GAMES
KvK-nummer: 09222167
Gevestigd te: Nijmegen
publicatiedatum publicatiekenmerk publicatieomschrijving
02-04-2015 02.zwb.15.202.F.1300.1.15 Uitspraak faillissement op 31 maart 2015
Curator: mr. P. de Koning
Adres: Postbus 222 5000AE Tilburg
Telefoon: 013-5323160
Rechtbank: Rechtbank Zeeland-West-Brabant
Rechter-commissaris: mr. M.L. Trippenzee-Braaksma
Insolventienummer: F.02/15/202
Gepost door: Tijntjuh op 02-04-2015 19:30
Ik heb dus een product gekocht en niet ontvangen. Een Kirby Amiibo van €13,- Het liefst ontvang ik een andere Amiibo mijn geld terug. Weet je toevallig wat ik hiervoor moet doen om er in ieder geval in aanmerking voor te komen?
NNID: StingArt
Quote:
Dat vermoeden had/heb ik ook. Komt er op neer dat hij indirect onwetende klanten heeft laten betalen voor de schulden, wetende dat een simpele consument weinig kan doen bij een faillissement. Resultaat; hij zit niet in de schulden, en de klant met de gebakken peren, of appels.
Gepost door: Ramon NL op 02-04-2015 20:04
Gepost door: Ramon NL op 02-04-2015 20:04
Kleine correctie erop, het betreft een eenmanszaak en daarmee is hij persoonlijk ook aansprakelijk voor de schulden. De klanten dienen alleen deze schulden wel bij de curator aan te melden en dan maar hopen dat er nog genoeg geld bij hem te halen valt. (Zoals StingArt)
Na afronding van het faillissement kan meneer in kwestie zich aanmelden bij de WSNP en kunnen de klanten de restschulden ook daar weer aanmelden. Meneer dient dat 3 jaar lang op droog brood te leven en mag geen nieuwe schulden aangaan en na afloop zijn de schulden of voldaan, of je blijft met een resteerde zitten waar je dan naar kan fluiten.
Quote:
[..]
of je blijft met een resteerde zitten waar je dan naar kan fluiten.
Gepost door: Tijntjuh op 02-04-2015 20:14
of je blijft met een resteerde zitten waar je dan naar kan fluiten.
Gepost door: Tijntjuh op 02-04-2015 20:14
En dat zal het wel worden. We wachten maar netjes af op meer bericht van de curator.
all4games.nl/support indienen.
Je kan je vordering nu via Quote:
Indiening door consumenten van een vordering op All4games kan uitsluitend plaatsvinden door het invullen en verzenden van onderstaand formulier. Van de verzending van dit formulier aan de curator ontvangt u automatisch een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres, dewelke e-mailbevestiging geldt als een door de curator aan de schuldeiser gezonden ontvangstbewijs als bedoeld in artikel 110 lid 2 Faillissementswet. De met dit formulier ingediende vordering zal door de curator worden geplaatst op de lijst van voorlopig erkende concurrente crediteuren in het faillissement van All4games. De curator kan van de schuldeiser nog bewijsstukken vragen van het bestaan en/of hoogte van de vordering. Indien de curator de vordering niet zal plaatsen op de lijst van voorlopig erkende concurrente schuldeisers, althans de plaatsing daarop later wijzigt of doorhaalt zal hij de schuldeiser daarvan schriftelijk per e-mail op de hoogte stellen. De schuldeiser is verplicht alle wijzigingen van zijn contactgegevens als in dit formulier in te vullen op eigen initiatief onmiddellijk schriftelijk bij de curator te melden.
Quote:
Krijg je een bevestiging?
Gepost door: RustyNail op 03-04-2015 17:50
Gepost door: RustyNail op 03-04-2015 17:50
Dat staat in het eerste stukje van de tekst?
Now playing: -
Quote:
Krijg je een bevestiging?
Gepost door: RustyNail op 03-04-2015 17:50
Gepost door: RustyNail op 03-04-2015 17:50
Lezen is ook een kunst
Quote:
Van de verzending van dit formulier aan de curator ontvangt u automatisch een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres,
❍ᴥ❍
Quote:
[..]
Lezen is ook een kunst
[..]
Gepost door: Skull_kid op 03-04-2015 17:52
Lezen is ook een kunst
[..]
Gepost door: Skull_kid op 03-04-2015 17:52
Ja dat las ik, maar ik heb nog geen bevestiging gehad.
Dus vroeg me af of jullie wel gelijk hebben gehad
Work until your idols become your rivals!
Quote:
Beetje jammer dat de pagina niet aangeeft of de verzending gelukt is, maar je direct weer terug op de pagina terecht komt alsof je niets gedaan hebt..
Gepost door: Tijntjuh op 03-04-2015 18:39
Gepost door: Tijntjuh op 03-04-2015 18:39
Jah DAAROM! Ook nog steeds geen bevestiging gehad
Work until your idols become your rivals!
N3DS Friend Code: 5284 - 1424 - 8064 NNID: Zphyre
I play on my own way!! Xbox live: Sonic guy 14 PSN: Sonicguy1996 NNID: Sonicguy14 3DS FC: 3093-7287-0541 Steam: Ryuketsu
Ook ik ben de dupe van deze verkoper.
We waren allemaal blij dat we eindelijk konden aanmelden als crediteur.
Ook ik merkte ik dat als je op de verstsend butten drukt hij refrest en niet de gegevens verstuurd.
Ik doe de opleiding applicatie ontwikkelaar, en als ik de bron code lees zit ik dat de butten alleen reset en niks verstuurd.
Zie hier de code:
function resetSubmit
function resetSendButtonTarget(pf) {
$('adminForm_'+pf).setProperty('action','index.php');
$('adminForm_'+pf).setProperty('target','_self');
$('adminForm_'+pf).elements['task'].value = 'message';
Nartuurlijk kan ik het ook fout hebben maar het lijkt voor mij dat de bedoeling is dat helemaal niks verstuurd word en jij lekker genaaid word.
Curator: mr. P. de Koning
Adres: Postbus 222 5000AE Tilburg
Telefoon: 013-5323160
Kreeg nu wel de melding "Uw email is door ons ontvangen een kopie is verzonden naar uw email adres" en kreeg na een tijdje ook per email een kort overzichtje met wat ik ingevuld had.