| PlayStation: Gi0vanni2903 |
Quote:
Het spijt mij u door te moeten geven dat het betreffende artikel uitverkocht is. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.
Het komt soms voor dat er veel meer bestellingen dan de voorraad binnen komen waardoor wij zoals in uw geval het artikel niet kunnen leveren.
Ik wens u een fijne dag.
Met vriendelijke groet,
Het komt soms voor dat er veel meer bestellingen dan de voorraad binnen komen waardoor wij zoals in uw geval het artikel niet kunnen leveren.
Ik wens u een fijne dag.
Met vriendelijke groet,
Quote:
fijn dat u bij ons uw bestelling wenst te plaatsen.
Ik kan u helaas niet specifiek aangeven of en wanneer het artikel weer te bestellen is omdat ik niet over die informatie beschik.
Vriendelijk vraag ik u de website in de gaten te houden zodat u weet wanneer dat zo is en u uw bestelling kunt plaatsen.
Ik wens u een fijne dag.
Met vriendelijke groet,
Ik kan u helaas niet specifiek aangeven of en wanneer het artikel weer te bestellen is omdat ik niet over die informatie beschik.
Vriendelijk vraag ik u de website in de gaten te houden zodat u weet wanneer dat zo is en u uw bestelling kunt plaatsen.
Ik wens u een fijne dag.
Met vriendelijke groet,
Quote:
tja, ik wacht gewoon op de volgende 10 euro actie, heb toch niet per se wat nodig dus
Gepost door: Giovanni1997 op 08-10-2015 20:36
Gepost door: Giovanni1997 op 08-10-2015 20:36
Ik heb vorige week PS+ besteld met vriendenkorting.
Maar de betaling was niet goed doorgekomen. Wehkamp heeft dus het bedrag teruggestort op mijn rekening.
Maar als ik iets van boven de €40 in mijn winkelwagen zet dan werkt die vriendenkorting nog steeds,
Dus ik ga ook wachten tot er weer een kortingcode is. Hopelijk voordat Black Ops 3 uit is. Dan kan ik Black Ops kopen met €17,50 of €20 korting
@Whysoserious
Quote:
Je hebt echt niks aan die klantenservice daar
Als de bestelling goed gaat, dan lijkt de Wehkamp een goede webwinkel, maar gaat er iets mis... Dan hoef je aan support weinig te verwachten. Zo simpel is het nu eenmaal.
PSVita OLED Masterrace
Quote:
Ik vind het vervelend dat uw bestelling alsnog uitverkocht blijkt te zijn.
U kreeg bij het invoeren van uw bestelling een levertijd door. Op het moment van bestellen kunnen er meer bestellingen binnenkomen dan het aantal dat op dat moment nog voorradig is. Hierdoor kan het voorkomen dat wij dan, zoals in uw geval, de laatst binnengekomen bestelling niet meer kunnen uitleveren. Mijn excuses voor het feit dat u hierover niet eerder bent geïnformeerd.
Op dit moment kan ik helaas niet aangeven of en wanneer het door u bestelde artikel weer binnenkomt. Wellicht kunt u op onze website alsnog een andere keus maken uit ons assortiment.
Ik vertrouw erop u voldoende geinformeerd te hebben en wens u een fijne dag verder.
Met vriendelijke groet,
U kreeg bij het invoeren van uw bestelling een levertijd door. Op het moment van bestellen kunnen er meer bestellingen binnenkomen dan het aantal dat op dat moment nog voorradig is. Hierdoor kan het voorkomen dat wij dan, zoals in uw geval, de laatst binnengekomen bestelling niet meer kunnen uitleveren. Mijn excuses voor het feit dat u hierover niet eerder bent geïnformeerd.
Op dit moment kan ik helaas niet aangeven of en wanneer het door u bestelde artikel weer binnenkomt. Wellicht kunt u op onze website alsnog een andere keus maken uit ons assortiment.
Ik vertrouw erop u voldoende geinformeerd te hebben en wens u een fijne dag verder.
Met vriendelijke groet,
Andere keus? Echt ongelooflijk dit.
Quote:
Via de mail zeker? Lijkt wel een compleet ander beleid te hebben als op facebook. Daar zijn ze altijd uiterst behulpzaam. Kan er met mijn pet niet bij dat er zoveel verschil in zit tussen die 2 platformen..
[..]
Andere keus? Echt ongelooflijk dit.
Gepost door: Why So Serious? op 09-10-2015 18:58
Andere keus? Echt ongelooflijk dit.
Gepost door: Why So Serious? op 09-10-2015 18:58
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
PSVita OLED Masterrace
Quote:
Same here!
Zie dat mijn status omtrent bestelde Uncharted: The Nathan Drake Collection van "uitverkocht" gewijzigd is naar "5 tot 10 dagen". Heb weer goede hoop op een goede afloop van deze pre-order soap
Gepost door: Sjorre op 09-10-2015 15:20
Gepost door: Sjorre op 09-10-2015 15:20
Just roll with it.
Nu natuurlijk nog afwachten of de game ook echt geleverd gaat worden, maar met die korting en de gratis verzending (door Zwitsal zeep die ik al wel heb gehad) een mooie deal.
Deze gaat sowieso retour dus. Ik zou dan wel graag willen dat ze een nieuwe versturen met dit keer fatsoenlijke verpakking maar ben bang dat ze dat niet doen en alleen een waardebon gaan aanbieden. Iemand enige ervaring hiermee?
Ik stuur sowieso wel een mail maar ben gewoon benieuwd hoe Wehkamp in het verleden heeft gehandeld met dit soort situaties
http://www.backloggery.com/kubus
Quote:
Jahoor het is weer zover, Wehkamp stuurt weer iets op in een papieren zak. Gevolg: Mario Maker met dubbelgevouwen flap, behoorlijk ingedeukte hoek en ook nog een pakbon sticker geplakt op de kartonnen omhoes (gelukkig gaat die er wel goed af als je voorzichtig doet)
Deze gaat sowieso retour dus. Ik zou dan wel graag willen dat ze een nieuwe versturen met dit keer fatsoenlijke verpakking maar ben bang dat ze dat niet doen en alleen een waardebon gaan aanbieden. Iemand enige ervaring hiermee?
Ik stuur sowieso wel een mail maar ben gewoon benieuwd hoe Wehkamp in het verleden heeft gehandeld met dit soort situaties
Gepost door: Kubuss op 12-10-2015 15:53
Deze gaat sowieso retour dus. Ik zou dan wel graag willen dat ze een nieuwe versturen met dit keer fatsoenlijke verpakking maar ben bang dat ze dat niet doen en alleen een waardebon gaan aanbieden. Iemand enige ervaring hiermee?
Ik stuur sowieso wel een mail maar ben gewoon benieuwd hoe Wehkamp in het verleden heeft gehandeld met dit soort situaties
Gepost door: Kubuss op 12-10-2015 15:53
Waarom kies je niet voor achteraf betalen als je weet dat dit soort dingen gebeuren... Ik kies daar echt altijd voor bij Wehkamp, 50% van de tijd komt iets te laat of beschadigd aan.
Of bedoel je met waardebon aanbieden dat je korting krijgt op je volgende bestelling, dat zou mooi zijn
"On my business card, I am a corporate president. In my mind, I am a game developer. But in my heart, I am a gamer." - Iwata-san
Quote:
Ik heb achteraf betalen gekozen. Maar ik hoef geen waardebon, ik wil gewoon de game hebben in nette staat. Ik dacht ergens te lezen dat ze waren afgestapt van de papieren zakken maar helaas...[..]
Waarom kies je niet voor achteraf betalen als je weet dat dit soort dingen gebeuren... Ik kies daar echt altijd voor bij Wehkamp, 50% van de tijd komt iets te laat of beschadigd aan.
Of bedoel je met waardebon aanbieden dat je korting krijgt op je volgende bestelling, dat zou mooi zijn
Gepost door: Jerome2812 op 12-10-2015 16:05
Waarom kies je niet voor achteraf betalen als je weet dat dit soort dingen gebeuren... Ik kies daar echt altijd voor bij Wehkamp, 50% van de tijd komt iets te laat of beschadigd aan.
Of bedoel je met waardebon aanbieden dat je korting krijgt op je volgende bestelling, dat zou mooi zijn
Gepost door: Jerome2812 op 12-10-2015 16:05
Terugsturen en ergens anders kopen doe ik liever niet, want ik heb bij Wehkamp gebruik kunnen maken van een kortingscode . Dus hopelijk kan ik deze terugsturen en stuurt Wehkamp een nieuwe in fatsoenlijke verpakking...
http://www.backloggery.com/kubus
Quote:
Dit is een goed moment om een oude post van mij te quoten ;p.Jahoor het is weer zover, Wehkamp stuurt weer iets op in een papieren zak. Gevolg: Mario Maker met dubbelgevouwen flap, behoorlijk ingedeukte hoek en ook nog een pakbon sticker geplakt op de kartonnen omhoes (gelukkig gaat die er wel goed af als je voorzichtig doet)
Deze gaat sowieso retour dus. Ik zou dan wel graag willen dat ze een nieuwe versturen met dit keer fatsoenlijke verpakking maar ben bang dat ze dat niet doen en alleen een waardebon gaan aanbieden. Iemand enige ervaring hiermee?
Ik stuur sowieso wel een mail maar ben gewoon benieuwd hoe Wehkamp in het verleden heeft gehandeld met dit soort situaties
Gepost door: Kubuss op 12-10-2015 15:53
Deze gaat sowieso retour dus. Ik zou dan wel graag willen dat ze een nieuwe versturen met dit keer fatsoenlijke verpakking maar ben bang dat ze dat niet doen en alleen een waardebon gaan aanbieden. Iemand enige ervaring hiermee?
Ik stuur sowieso wel een mail maar ben gewoon benieuwd hoe Wehkamp in het verleden heeft gehandeld met dit soort situaties
Gepost door: Kubuss op 12-10-2015 15:53
Quote:
Hopelijk helpt dit en krijg je een nieuwe Super Mario Maker thuis gestuurd(in een pakket ).
[..]
Als je de bundel nog bij een andere webwinkel kan bestellen, dan kan je hem beter daar bestellen en deze bundel(van Wehkamp) retourneren.
Als dat niet mogelijk of je wilt deze bundel toch nog houden, dan kan je het beste of een klachtmail of anders via Social Media benaderen(Facebook of Twitter) en daar een klacht posten dat je dit onacceptabel vindt en graag een oplossing ziet(compensatie of een nieuwe levering etc.).
Gepost door: Glo op 03-10-2015 11:53
Als je de bundel nog bij een andere webwinkel kan bestellen, dan kan je hem beter daar bestellen en deze bundel(van Wehkamp) retourneren.
Als dat niet mogelijk of je wilt deze bundel toch nog houden, dan kan je het beste of een klachtmail of anders via Social Media benaderen(Facebook of Twitter) en daar een klacht posten dat je dit onacceptabel vindt en graag een oplossing ziet(compensatie of een nieuwe levering etc.).
Gepost door: Glo op 03-10-2015 11:53
Where am I Playstation Showcase? 🤡
krijg het maar niet voor elkaar
Bambix lukt alleen als ik het los bestel
Ik heb nog geen t&t ontvangen
Quote:
Bij mij ook (en al in de klaagcorner gemeld).Bij mijn Uncharted: The ND Collection bestelling staat inmiddels weer een levertijd van 3 weken... Gisteren stond er nog 2-3 dagen
Gepost door: Pim92 op 14-10-2015 10:46
Gepost door: Pim92 op 14-10-2015 10:46
Ik snap niet hoe ze bij Wehkamp voorraad beheer doen en de afspraken met leveranciers. Je zou denken dat als ze zo'n groot automatisch magazijn hebben (recent geopend) dat ze ook nauwkeuriger de levertijden kunnen aangeven, maar dit heb ik ook niet eerder gezien...
Levertijd ging vervolgens van:
- leveren op release.
- "uitverkocht".
- 3-5 dagen.
- 2-3 dagen.
- 3 weken.
Ik vind dit abnormaal dat ze dit zo slecht inschatten. Verder wordt je ook totaal niet geïnformeerd dat een order later komt of zo; alleen als je zelf je bestellingen op de site volgt zie je de wisselende levertijden.