NOOIT, MAAR OOK ECHT NOOIT BESTELLEN!!!
"Sail from a paradox lost to a paradise found"
Quote:
nee heb met paypal gedaan heb gebeld en krijg men geld terug, ze gaan geen aanklacht indienen omdat ik de enigste was die een klacht had
Gepost door: Lexgast op 13-01-2009 19:49
Gepost door: Lexgast op 13-01-2009 19:49
Ze gaven bij mij aan dat er geen paypal geaccepteerd werd, dus weet niet hoe jij het gedaan hebt!!!!!
"Sail from a paradox lost to a paradise found"
179 euro pleite, stom, stom ,stom
per bank betaald, kunnen niets meer voor mij doen
had wel eerst gezocht op internet maar kon geen negatieve ervaringen vinden
dus ik dacht dit is wel vertrouwd.
mail verstuurd
kreeg antwoord dat ze het geld niet hadden ontvangen
dat is vreemd want alles keurig ingevuld zoals ze zelf aangaven
hierna geen reacties meer.
wees gewaarschuwd:
Dr is vast wel iets dat gedaan kan worden.
Je hebt het adres, misschien even de NYPD bellen?
❍ᴥ❍
Life is what happens to you while you're busy making other plans
i`m just another puppet in da hooood
Quote:
Heeft iemand weleens bij actisfun.com besteld, zo ja wat was de ervaring?
Gepost door: Lock op 09-01-2009 13:45
Gepost door: Lock op 09-01-2009 13:45
Ik heb bij actisfun.com besteld en niets ontvangen voor mijn 179 euro.
Absoluut niet in trappen zoals ik, onbetrouwbaar. Geld kwijt!!
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Doen niets, verwijzen alleen door naar een advocaat.
De bank doet alleen onderzoek of het geld correct is overgemaakt.
Kost ook weer 50 euro. Dat risico loop ik maar niet meer
Onderstaande mailtjes krijg ik steeds terug.
Hoe hier nog op te reageren?
Hello and thank you for choosing ActisFun.com.
I understand your concern but the problem is not up to our company. If the corresponding bank does not transfer us the payment you claim to have sent which we believe you did. We have to wait to have the funds transferred to our account from the corresponding bank account. You are not the only one in this case and we try to find out why some payments are being blocked.
Please do not hesitate to contact me if I can be of any further assistance.
Best regards,
=========
ActisFun S.A. Panama
support@actisfun.com
Chris Taylor
Customer REP
+1 (81-574-360
"Sail from a paradox lost to a paradise found"
Quote:
Ben lid van de consumentbond.
Doen niets, verwijzen alleen door naar een advocaat.
De bank doet alleen onderzoek of het geld correct is overgemaakt.
Kost ook weer 50 euro. Dat risico loop ik maar niet meer
Onderstaande mailtjes krijg ik steeds terug.
Hoe hier nog op te reageren?
Hello and thank you for choosing ActisFun.com.
I understand your concern but the problem is not up to our company. If the corresponding bank does not transfer us the payment you claim to have sent which we believe you did. We have to wait to have the funds transferred to our account from the corresponding bank account. You are not the only one in this case and we try to find out why some payments are being blocked.
Please do not hesitate to contact me if I can be of any further assistance.
Best regards,
=========
ActisFun S.A. Panama
support@actisfun.com
Chris Taylor
Customer REP
+1 (81-574-360
Gepost door: Stomme oen op 19-01-2009 12:56
Doen niets, verwijzen alleen door naar een advocaat.
De bank doet alleen onderzoek of het geld correct is overgemaakt.
Kost ook weer 50 euro. Dat risico loop ik maar niet meer
Onderstaande mailtjes krijg ik steeds terug.
Hoe hier nog op te reageren?
Hello and thank you for choosing ActisFun.com.
I understand your concern but the problem is not up to our company. If the corresponding bank does not transfer us the payment you claim to have sent which we believe you did. We have to wait to have the funds transferred to our account from the corresponding bank account. You are not the only one in this case and we try to find out why some payments are being blocked.
Please do not hesitate to contact me if I can be of any further assistance.
Best regards,
=========
ActisFun S.A. Panama
support@actisfun.com
Chris Taylor
Customer REP
+1 (81-574-360
Gepost door: Stomme oen op 19-01-2009 12:56
Hou ons wel even op de hoogte. Voor het zelfde geld is het namelijk waar, van die geblokkeerde transacties(hoewel me dit hoogst onwaarschijnlijk lijkt, banken houden niet zomaar geld tegen) en is dit gewoon een normaal bedrijf
Dat telefoonnummer wekt wel argwaan. +1 is niet Panama, dat is de VS,dus tenzij deze dude vanuit de VS een bedrijf in Panama runt....
Edit: Wat je kan doen is hem aan te manen dat als hij jou gelooft(je kan altijd het transactienummer in je mail vermelden als "bewijs")hij jou het geld vergoed, in afwachting van de afwerking van de transactie en de aankomst van jouw geld op de rekening van "actisfun"
Quote:
[..]
Hou ons wel even op de hoogte. Voor het zelfde geld is het namelijk waar, van die geblokkeerde transacties(hoewel me dit hoogst onwaarschijnlijk lijkt, banken houden niet zomaar geld tegen) en is dit gewoon een normaal bedrijf
Dat telefoonnummer wekt wel argwaan. +1 is niet Panama, dat is de VS,dus tenzij deze dude vanuit de VS een bedrijf in Panama runt....
Edit: Wat je kan doen is hem aan te manen dat als hij jou gelooft(je kan altijd het transactienummer in je mail vermelden als "bewijs")hij jou het geld vergoed, in afwachting van de afwerking van de transactie en de aankomst van jouw geld op de rekening van "actisfun"
En kijk eens wat er nu op de pagina staat:
We do no longer accept any order from the Netherlands because of abuses and fraudulent bank transfers.
Gepost door: RsONE op 19-01-2009 20:22
Hou ons wel even op de hoogte. Voor het zelfde geld is het namelijk waar, van die geblokkeerde transacties(hoewel me dit hoogst onwaarschijnlijk lijkt, banken houden niet zomaar geld tegen) en is dit gewoon een normaal bedrijf
Dat telefoonnummer wekt wel argwaan. +1 is niet Panama, dat is de VS,dus tenzij deze dude vanuit de VS een bedrijf in Panama runt....
Edit: Wat je kan doen is hem aan te manen dat als hij jou gelooft(je kan altijd het transactienummer in je mail vermelden als "bewijs")hij jou het geld vergoed, in afwachting van de afwerking van de transactie en de aankomst van jouw geld op de rekening van "actisfun"
En kijk eens wat er nu op de pagina staat:
We do no longer accept any order from the Netherlands because of abuses and fraudulent bank transfers.
Gepost door: RsONE op 19-01-2009 20:22
ALs er iemand is geweest die via paypal heeft betaald, kan ie in ieder geval via een klacht z'n geld terug krijgen van paypal, dan wordt die actisfun account waarschijnlijk ook gesloten.
De website is inmiddels offline, zijn er nog mensen die hun geld op de een of andere manier terug hebben?
Nog wat links:
http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=18027.0
http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=21318.0
Quote:
In het kader van "hoe is het met..."?
De website is inmiddels offline, zijn er nog mensen die hun geld op de een of andere manier terug hebben?
Nog wat links:
http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=18027.0 http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=21318.0
Gepost door: ktugach op 07-02-2009 12:24
De website is inmiddels offline, zijn er nog mensen die hun geld op de een of andere manier terug hebben?
Nog wat links:
http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=18027.0 http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=21318.0
Gepost door: ktugach op 07-02-2009 12:24
Die "Nick Taylor" komt ook in dit verhaal voor, bij Fun960. Duidelijk een oplichter.
EDIT:
Als ik het goed lees, dan zitten deze gasten volgens diverse IP Logs die de users op IO hebben gepost, in Maleisië. Dus niks Panama City of New York.