Deze ervaring was voor mij genoeg om daar nooit meer te bestellen, ik vond het eerlijk gezegd al verbazingwekkend dat er zoveel goede reviews voor deze winkel geschreven zijn. Het is natuurlijk ook goed mogelijk dat ik een vervelende ervaring had en dat andere wel prettig zijn geholpen, ik kan mij echter niet voorstellen dat de bereikbaarheid en aftersales nu ineens beter is.
Wel terechte klachten trouwens, en ik vind dat het minimaal aantal reacties voor shopsurveys beter ook naar boven geschroefd kan worden.
Misschien hier iets suggereren ?
Steam: Linqvist | Diablo III BattleTag: Linqvist#2147 | 3DS FC: 3480 - 2716 - 8572 | Switch FC: 7266 - 9152 - 6228 | PlayStation Network/Nintendo Network ID: Lingasm | "If there is a strong general, there will be no weak soldiers." - ??
Ik wil jullie waarschuwen voor All4games na mijn eerste en direct zeer slechte ervaring met deze "gameshop". Op 12/08 heb ik een spel besteld waarvoor een levertijd van 1 a 2 weken stond. We zijn nu anderhalve maand verder en ik heb het spel nog steeds niets bezorgd gekregen.
All4games communiceert totaal niet over een vertraagde levering en beantwoordt mijn emails hierover ook niet. Blijkbaar moet je maar geduldig zitten wachten terwijl het geld al heel lang op hun rekening staat.... ik begin zo ondertussen aan pure oplichting te denken en heb er weinig vertrouwen in dat er ooit iets geleverd gaat worden.
Inmiddels heb ik het Keurmerk ingeschakeld om te proberen dit op te lossen. Hoop dat dat een oplossing gaat bieden. De shopsurvey over deze webshop zegt wat mij betreft trouwens ook genoeg... zeer veel slechte ervaringen met deze webshop. Vaak gaan de bestellingen "toevallig" goed, maar als het fout gaat dan gaat het direct ook flink fout. Pas dus op voor deze webshop!!
Ik had een pre order geplaatst voor Monster Hunter 4 Ultimate en heb deze nog niet ontvangen. Ik heb ze geprobeerd te mailen maar heb nog geen antwoord gekregen. Ook heb ik nog geen telefonisch contact met ze gekregen..
Ik ben op het moment een beetje radeloos wat ik nu moet doen. Ik wil graag mijn geld terug maar ik krijg op geen enkele manier contact met ze
Quote:
Hoe heb je betaald voor je preorder? (PayPal, CC, Overboeking, ..)
Ik heb voorheen nooit problemen met deze webshop gehad maar sinds vorige week is het donderen.
Ik had een pre order geplaatst voor Monster Hunter 4 Ultimate en heb deze nog niet ontvangen. Ik heb ze geprobeerd te mailen maar heb nog geen antwoord gekregen. Ook heb ik nog geen telefonisch contact met ze gekregen..
Ik ben op het moment een beetje radeloos wat ik nu moet doen. Ik wil graag mijn geld terug maar ik krijg op geen enkele manier contact met ze
Gepost door: Dee0342 op 18-02-2015 11:50
Ik had een pre order geplaatst voor Monster Hunter 4 Ultimate en heb deze nog niet ontvangen. Ik heb ze geprobeerd te mailen maar heb nog geen antwoord gekregen. Ook heb ik nog geen telefonisch contact met ze gekregen..
Ik ben op het moment een beetje radeloos wat ik nu moet doen. Ik wil graag mijn geld terug maar ik krijg op geen enkele manier contact met ze
Gepost door: Dee0342 op 18-02-2015 11:50
I'm not deaf (I'm just ignoring you)
Quote:
[..]
Hoe heb je betaald voor je preorder? (PayPal, CC, Overboeking, ..)
Gepost door: Gryphonrider op 18-02-2015 11:54
Hoe heb je betaald voor je preorder? (PayPal, CC, Overboeking, ..)
Gepost door: Gryphonrider op 18-02-2015 11:54
Ideal.
Quote:
[..]
Hoe heb je betaald voor je preorder? (PayPal, CC, Overboeking, ..)
Gepost door: Gryphonrider op 18-02-2015 11:54
Hoe heb je betaald voor je preorder? (PayPal, CC, Overboeking, ..)
Gepost door: Gryphonrider op 18-02-2015 11:54
ze waren gesloteb maandag en dinsdag
Quote:
[..]
ze waren gesloteb maandag en dinsdag
Gepost door: Recsto op 18-02-2015 12:10
ze waren gesloteb maandag en dinsdag
Gepost door: Recsto op 18-02-2015 12:10
Hiervan was ik me bewust maar ik had deze game al vorige week woensdag besteld en hij kwam vrijdag uit. Vandaag zouden ze weer beschikbaar moeten wezen, maar ik kan ze nog steeds niet telefonisch bereiken.
Quote:
iDEAL biedt geen kopersgarantie, bij PayPal en CC had je er een betwiste betaling van kunnen maken. Tip voor volgende keer.[..]
Ideal.
Gepost door: Dee0342 op 18-02-2015 11:59
Ideal.
Gepost door: Dee0342 op 18-02-2015 11:59
Je zou een klacht kunnen aanmaken op Klachtenkompas van de Consumentenbond.
Mogelijk heeft Recsto gelijk, hoewel 'Aankomende maandag en dinsdag zijn wij gesloten' zonder enige datumvermelding natuurlijk erg cryptisch is..
I'm not deaf (I'm just ignoring you)
De reden dat ik met ideal betaal was omdat ik deze site vertrouwde omdat bestelling en pre orders voorheen netjes op tijd kwamen en me geen problemen in communicatie kan heugen.
Nu merk ik ook op dat het Webshop keurmerk op de pagina nergens naar verwijst. Verder kan ik ze niet vinden op de site van Webshop keurmerk.
Quote:
All4games is nog niet actief op Klachtenkompas. Consumentenbond gaat ze dan benaderen met verzoek om te reageren. Er staan trouwens al meerdere klachten..
Ik heb een klacht ingediend via de Klachtenkompas en ik probeer morgen weer te bellen.
De reden dat ik met ideal betaal was omdat ik deze site vertrouwde omdat bestelling en pre orders voorheen netjes op tijd kwamen en me geen problemen in communicatie kan heugen.
Nu merk ik ook op dat het Webshop keurmerk op de pagina nergens naar verwijst. Verder kan ik ze niet vinden op de site van Webshop keurmerk.
Gepost door: Dee0342 op 18-02-2015 14:02
De reden dat ik met ideal betaal was omdat ik deze site vertrouwde omdat bestelling en pre orders voorheen netjes op tijd kwamen en me geen problemen in communicatie kan heugen.
Nu merk ik ook op dat het Webshop keurmerk op de pagina nergens naar verwijst. Verder kan ik ze niet vinden op de site van Webshop keurmerk.
Gepost door: Dee0342 op 18-02-2015 14:02
I'm not deaf (I'm just ignoring you)
Op de site geven ze aan ziek te wezen en daarom niet telefonisch bereikbaar te wezen. Dus ik kan pas weer op maandag proberen te bellen. Ook krijg ik nog steeds geen reactie op mijn e-mails.
🇺🇦