Edit: nvm heb post op vorige pagina niet gelezen.
Van mijn andere bestelling is het ook nog onduidelijk wanneer ik deze ga binnen krijgen. Ik had Captain Toad besteld met 1-2 weken levertijd, maar ondertussen staat het spel al een goede week op 3-4 weken levertijd.
Quote:
Ik heb vandaag een mail terug gekregen waarin me uitgelegd werd dat all4games een één mans zaak is en dat hij en zijn backup ziek zijn geworden. Ze beweren zo snel mogelijk terug te reageren. Ik ben benieuwd!
Gepost door: Dee0342 op 20-02-2015 18:13
Gepost door: Dee0342 op 20-02-2015 18:13
Lol....dit heb ik in het verleden ook een keer gehoord...exact hetzelfde. Ik blijf er voortaan weg. Zelden meegemaakt dat een shop niet op een mail/vraag/klacht reageerde....maar dit is dus zo'n shop.
Quote:
De persoon van deze site lacht zich rot elke keer weer, en hij/zij leest hier vast mee
Gepost door: AknoWWillie op 28-02-2015 13:45
Gepost door: AknoWWillie op 28-02-2015 13:45
Dat denk ik niet. Eigenaren van webshops kunnen er vrij weinig aan doen dat Nintendo expres eens schaarste creëert voor bepaalde amiibo. Het slaat nergens op dat bepaalde Amiibo niet eens in de winkels te koop zijn geweest, het is echter logisch als webshop zijnde dat je verwacht op zijn minst een paar exemplaren binnen te krijgen.
Met Nintendo valt echter vrij moeilijk te communiceren waardoor webshops vaak ook niet weten waar ze aan toe.
Quote:
[..]
Dat denk ik niet. Eigenaren van webshops kunnen er vrij weinig aan doen dat Nintendo expres eens schaarste creëert voor bepaalde amiibo. Het slaat nergens op dat bepaalde Amiibo niet eens in de winkels te koop zijn geweest, het is echter logisch als webshop zijnde dat je verwacht op zijn minst een paar exemplaren binnen te krijgen.
Met Nintendo valt echter vrij moeilijk te communiceren waardoor webshops vaak ook niet weten waar ze aan toe.
Gepost door: Hercule op 28-02-2015 17:21
Dat denk ik niet. Eigenaren van webshops kunnen er vrij weinig aan doen dat Nintendo expres eens schaarste creëert voor bepaalde amiibo. Het slaat nergens op dat bepaalde Amiibo niet eens in de winkels te koop zijn geweest, het is echter logisch als webshop zijnde dat je verwacht op zijn minst een paar exemplaren binnen te krijgen.
Met Nintendo valt echter vrij moeilijk te communiceren waardoor webshops vaak ook niet weten waar ze aan toe.
Gepost door: Hercule op 28-02-2015 17:21
Akkoord, maar, waarom zo moeilijk zijn met de communicatie? Waarom niet makkelijk kunnen annuleren en geld terug krijgen. Waar ik op doel is dat er best mensen zijn die het opgeven en hun geld of product nooit meer zien.
Veel besteld en voor ons ook alleen maar afwachten want we horen verder ook niks. Daardoor ook maar geen pre-orders online gezet.
Maar inderdaad niet heel slim hoe all4games het geregeld heeft :x
wew
Quote:
Afgelopen zondag is één van mijn bestelling geannuleerd na veelvoudig aanvraag hiervoor. Ik zit nog wel op mijn geld te wachten ( kan 30 dagen duren las ik ). Jammer genoeg heb ik geen antwoord op mijn mail verder gehad.
Van mijn andere bestelling is het ook nog onduidelijk wanneer ik deze ga binnen krijgen. Ik had Captain Toad besteld met 1-2 weken levertijd, maar ondertussen staat het spel al een goede week op 3-4 weken levertijd.
Gepost door: Dee0342 op 28-02-2015 13:20
Van mijn andere bestelling is het ook nog onduidelijk wanneer ik deze ga binnen krijgen. Ik had Captain Toad besteld met 1-2 weken levertijd, maar ondertussen staat het spel al een goede week op 3-4 weken levertijd.
Gepost door: Dee0342 op 28-02-2015 13:20
In principe zijn ze gewettigd binnen twee weken terug te betalen, anders kun je juridische stappen ondernemen.. (zijn genoeg voorbeeldmailtjes van)..
De terugbetaling wordt verzorgt door Pay.nl, u heeft binnen 30 dagen uw geld terug op uw rekening
...
Quote:
[..]
In principe zijn ze gewettigd binnen twee weken terug te betalen, anders kun je juridische stappen ondernemen.. (zijn genoeg voorbeeldmailtjes van)..
Gepost door: Xxireen op 28-02-2015 19:12
In principe zijn ze gewettigd binnen twee weken terug te betalen, anders kun je juridische stappen ondernemen.. (zijn genoeg voorbeeldmailtjes van)..
Gepost door: Xxireen op 28-02-2015 19:12
Ik zal ze benaderen hierover mocht ik mijn geld de komende week niet ontvangen.
Quote:
[..]
Ik zal ze benaderen hierover mocht ik mijn geld de komende week niet ontvangen.
Gepost door: Dee0342 op 01-03-2015 01:47
Ik zal ze benaderen hierover mocht ik mijn geld de komende week niet ontvangen.
Gepost door: Dee0342 op 01-03-2015 01:47
Heb je namelijk al geld van hun terug gekregen? Ik wacht namelijk ook nog op het geld. Begin vorige week een mail van hun gekregen dat ik de order geannuleerd is en dat de status naar refunded is veranderd. Tot nu toe nog geen geld van hun terug gekregen en ze beantwoorden mijn mails ook niet meer. Echt oplichterij dit!!
Girl hold my earrings, this B*tch needs some education
Quote:
[..]
Heb je namelijk al geld van hun terug gekregen? Ik wacht namelijk ook nog op het geld. Begin vorige week een mail van hun gekregen dat ik de order geannuleerd is en dat de status naar refunded is veranderd. Tot nu toe nog geen geld van hun terug gekregen en ze beantwoorden mijn mails ook niet meer. Echt oplichterij dit!!
Gepost door: Chaoko op 03-03-2015 19:19
Heb je namelijk al geld van hun terug gekregen? Ik wacht namelijk ook nog op het geld. Begin vorige week een mail van hun gekregen dat ik de order geannuleerd is en dat de status naar refunded is veranderd. Tot nu toe nog geen geld van hun terug gekregen en ze beantwoorden mijn mails ook niet meer. Echt oplichterij dit!!
Gepost door: Chaoko op 03-03-2015 19:19
Ik heb op het moment van schrijven nog geen geld terug ontvangen. Mijn bestelling is op 22 februari geannuleerd. Mocht ik maandag nog niets hebben ontvangen, dan zal ik proberen ze te bellen.
Mijn andere bestelling is nu schijnbaar verstuurd. Ik hoop deze morgen te ontvangen.
Quote:
D'r wordt wel door All4games gevraagd om hier reviews neer te zetten. En ja, als je je aankoopbedrag terug kan winnen, kan ik het me voorstellen dat mensen een poging doen..Ik vind t wel komisch dat er telkens reviews zijn voor deze site, positief van aard, en dan heeft de user telkens maar 1 post. Joh, wie zal dat nu zijn...alsof je oprecht alleen voor een review hier een account aan gaat maken.. :-S
Gepost door: AknoWWillie op 05-03-2015 17:15
Gepost door: AknoWWillie op 05-03-2015 17:15
Zelf wacht ik al een paar dagen op een bestelling, eerst anderhalve werkdag moeten wachten tot het verzonden wordt en vandaag zat 't d'r nog niet bij. Zal wel goed komen, ik heb de game volgende week pas nodig, maar toch irritant aangezien ik vandaag en gisteren best vaak thuis ben/was