Ik weet dat je bij bazen je de L kan indrukken voor de aim (maar ook die auto track die niet, alles is manueel).
Of is dit onderdeel van de moeilijkheidsgraad?
PSN ID: RoelekT86
psn: atomicheartbeat | Instagram: atomicheartbeats | http://www.twitch.tv/atomicheartbeat/profile
Ik snap ook niet waarom je bij de guild offline en online hebt. Ik heb eens een offline opgestart, maar dat leek me, toen ik in de kist keek (van alles lagen er 4 stuks), iets voor multiplayer?
Geweldig spel verder Vermaak me uitstekend.
Online kan je wel doen. Maar de monsters zijn veel sterker online dan in de village quests. Multiplayer kistjes beginnen in het begin altijd alles x4 omdat iedereen er 1x van zou kunnen pakken. Offline multiplayer kan je zelf alle items pakken en zelf gebruiken. Online multiplayer is dat niet aan te raden omdat dan mensen soms boos worden
FC: 1032-1980-6949 PSN: sauronman Steam: B0t Wally Twitter: AroVantia YouTube: AroVantia origin: Xili_Tollo
Nintendo Network ID: goudenfeniks, Fire Emblem Heroes ID: 2729933212
Wat ik ook super vind, is dat je nu heel makkelijk kan gatheren/grinden met de Prowler mode. Je kat heeft geen stamina-balk, dus kan je niet moe worden. Het heeft standaard een vishengel, pickax en bug-net die niet kapot kunnen gaan, plus ze nemen geen ruimte in je inventory. Eigenlijk gebruiken ze helemaal geen hunter items dus je kan gewoon met een lege bag een harvest tour beginnen. Als er een groot monster in het level zit, zie je dat meteen op de kaart (dat verklaard waarom je geen paintballs kan gebruiken) en als je druk maakt om warmte/kou, die zijn immuun daarvoor
Owja, ook heel handig is dat je makkelijker kan gatheren door de A-knop ingedrukt te houden.
Last but not least, net zoals MH4U is er een app waarmee je heel makkelijk kan zien waar je wat kan krijgen. Wat je moet doen om bv juist die ene drop van een monster te krijgen en hoeveel procent kans etc, Welk type wapen het beste is voor dat ene monster en ga zo maar door. [ MHGen Database ]
PSN: "NL_Kaaskoekje"
Quote:
Met de L button kan je inderdaad de camera even focussen op de Boss Target, maar het is niet constant. Wat je kan proberen is om bij options de TargetCam Behavior op Type-2 te zetten, dat heeft voor mij een stuk gescheeld in ieder geval Is er ook een auto-aim? Wabt met dubbel blades sla ik regelmatig de plank mis...
Ik weet dat je bij bazen je de L kan indrukken voor de aim (maar ook die auto track die niet, alles is manueel).
Of is dit onderdeel van de moeilijkheidsgraad?
Gepost door: PiggyBank op 15-07-2016 15:00
Ik weet dat je bij bazen je de L kan indrukken voor de aim (maar ook die auto track die niet, alles is manueel).
Of is dit onderdeel van de moeilijkheidsgraad?
Gepost door: PiggyBank op 15-07-2016 15:00
Overigens, gebruik je een normale 3DS met Circlepad Pro? (Of een New3DS?). Want handmatig de camera bedienen is ook een must.
PSN: "NL_Kaaskoekje"
Quote:
No probs @Swizard
[..]
Met de L button kan je inderdaad de camera even focussen op de Boss Target, maar het is niet constant. Wat je kan proberen is om bij options de TargetCam Behavior op Type-2 te zetten, dat heeft voor mij een stuk gescheeld in ieder geval
Overigens, gebruik je een normale 3DS met Circlepad Pro? (Of een New3DS?). Want handmatig de camera bedienen is ook een must.
Gepost door: Munchkin op 17-07-2016 14:46
[..]
Met de L button kan je inderdaad de camera even focussen op de Boss Target, maar het is niet constant. Wat je kan proberen is om bij options de TargetCam Behavior op Type-2 te zetten, dat heeft voor mij een stuk gescheeld in ieder geval
Overigens, gebruik je een normale 3DS met Circlepad Pro? (Of een New3DS?). Want handmatig de camera bedienen is ook een must.
Gepost door: Munchkin op 17-07-2016 14:46
Bedankt voor de tip! Dat scheelt een stuk. En ik heb een new 3DS, zonder dat extra rond knopje zou het inderdaad onspeelbaar zijn.
Wat ik me dus afvraag is of dit spel dus wel gewoon te leren is op je eigen tempo of dat dit spel van alles op je afgooit en hoopt dat je het maar kan. Ik vond de demo namelijk erg leuk maar als ik ben bang dat als ik dit spel koop dat ik er misschien niks meer van snap als het op een gegeven moment te snel gaat.
Met andere woorden: Hoe voelt het om als beginner (die nog nooit monster hunter heeft gespeeld, naast de demo) aan een monster hunter game te beginnen?
You've met a terrible fate, haven't you?
PSN ID: RoelekT86
Quote:
Ben zelf met MH3 begonnen. Daar krijg je niet echt een introducie in hoe/wat dus het duurde wrl even voordat ik het echt door had. In MH4U en MHGen kun je in ieder geval niet een gebied in zonder een quest te pakken. Er is een tutorial voor alle wapens, stijlen en standaard dingen die je kunt doen in het spel. Het spel is moeilijk als je moeite hebt met het leren van patronen/aanvallen. Falen is best normaal voor een aantal keer tot je het een beetje kent en redelijk goed kan ontwijken en dingen ziet aankomen. Ik zou zeggen dat MHGen erg opbouwend is in vergelijking met voorgaande spellen.Ik zit er aan te denken om dit spel te kopen maar ik heb begrepen dat dit spel soms ingewikkeld/moeilijk kan zijn?
Wat ik me dus afvraag is of dit spel dus wel gewoon te leren is op je eigen tempo of dat dit spel van alles op je afgooit en hoopt dat je het maar kan. Ik vond de demo namelijk erg leuk maar als ik ben bang dat als ik dit spel koop dat ik er misschien niks meer van snap als het op een gegeven moment te snel gaat.
Met andere woorden: Hoe voelt het om als beginner (die nog nooit monster hunter heeft gespeeld, naast de demo) aan een monster hunter game te beginnen?
Gepost door: ChillTick op 20-07-2016 12:09
Wat ik me dus afvraag is of dit spel dus wel gewoon te leren is op je eigen tempo of dat dit spel van alles op je afgooit en hoopt dat je het maar kan. Ik vond de demo namelijk erg leuk maar als ik ben bang dat als ik dit spel koop dat ik er misschien niks meer van snap als het op een gegeven moment te snel gaat.
Met andere woorden: Hoe voelt het om als beginner (die nog nooit monster hunter heeft gespeeld, naast de demo) aan een monster hunter game te beginnen?
Gepost door: ChillTick op 20-07-2016 12:09
Wat wel iets is bij monhun is dat je de internet veel gebruikt om informatie te krijgen voor items, equipment enz. Het is namelijk behoorlijk lastig om bijv. Alle vijanden te doden en maar zien wat er uiteindelijk bij je past. Stuk makkelijker om gewoon in een lijst te kijken waar je naartoe gaat werken om een set te krijgen. Wat informatie opzoeken/filmpjes kijken om meer/beter inzicht te krijgen is best normaal als je high rank bent of verder waarbij je meer begint te specializeren in je build. Ohja, en palico missies geven je palico farm wat extras.
Ik vind Monster Hunter 3U op Wii U echter nog de beste; Al is het op monsters springen een geweldige toevoeging, mis ik vooral de ingebouwde voice chat bij alle 3DS monster hunter games.
Quote:
Is er ook een auto-aim? Wabt met dubbel blades sla ik regelmatig de plank mis...
Ik weet dat je bij bazen je de L kan indrukken voor de aim (maar ook die auto track die niet, alles is manueel).
Of is dit onderdeel van de moeilijkheidsgraad?
Gepost door: PiggyBank op 15-07-2016 15:00
Ik weet dat je bij bazen je de L kan indrukken voor de aim (maar ook die auto track die niet, alles is manueel).
Of is dit onderdeel van de moeilijkheidsgraad?
Gepost door: PiggyBank op 15-07-2016 15:00
In de originele games voor Monster Hunter 3 Ultimate zat er helemaal geen auto-aim optie in - toen MOEST je de camera gebruiken.
Dit is een zegen EN een vloek. Het wordt zo veel makkelijker echt te meppen waar je wilt. Stel dat je eerst de minions een gedeelte op wilt ruimen, of een teamgenoot een opdonder wilt geven omdat hij een tail-cut aan het gatheren is tijdens het gevecht en daarmee zijn teamgenoten in de steek laat - en latere gevechten zijn tegen twee of drie monsters tegelijk... (al ga ik er dan tussendoor zig-zaggen zodat ze elkaar raken).
Het zorgt er ook voor dat de auto-aim op een sneller bewegend monster (een Zinogre of Nicargalua of hoe je die zwarte vleermuispanter ook maar schrijft, bijvoorbeeld, kunnen enorm rap door het veld heen bewegen) niet je bedoelde ontwijkmaneuvre verpest. Als je geraakt wordt licht het zo dus écht aan jezelf.
Aan de andere kant, het is een extra moeilijkheid om echt goed op de bewegelijke monsters te richten zo. Zeker omdat je, als je eenmaal een combo start, vaak vast zit aan je gekozen richting (ligt een beetje aan het wapen, maar iig bij de meeste zo).
Ik hoop ook dat ze nooit autoaim introduceren, want het zou een groot gedeelte van de 'feel' van de monhun games aantasten.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Is er hier iemand toevallig nog geïnteresseerd in MH artwork op print, een poster en een linnen tas? Die kregen we gister aan het einde van het evenement, maar ik hoef het niet te hebben. Gratis op te halen in Haarlem!
psn: atomicheartbeat | Instagram: atomicheartbeats | http://www.twitch.tv/atomicheartbeat/profile