Ik word behoorlijk zenuwachtig van de verhalen van mensen die vorige maand al betaald hadden en hun order de vrijdag van release afgezegt hebben gekregen. Want ik sla net een Greninja op Amazon.de af, omdat ik er nu al op Bart Smit voor betaald heb.
"Well excuuuuuuuuuuuuuuuuuse me, Princess!"
Quote:
Vandaag toevallig vrij, maar op 5 van de 7 dagen gewoon achter de PC voor werk dus als het op die dagen valt is het prima. Anders gewoon geluk hebben. Soms snap ik niet hoe iedereen kan bestellen overdag. Ik moet constant werken. Man, op den duur werkt dat op de zenuwen.
Gepost door: Darkside331 op 26-05-2015 17:42
Gepost door: Darkside331 op 26-05-2015 17:42
Maar het is wel irritant!
Quote:
[..]
Vandaag toevallig vrij, maar op 5 van de 7 dagen gewoon achter de PC voor werk dus als het op die dagen valt is het prima. Anders gewoon geluk hebben.
Maar het is wel irritant!
Gepost door: Lastpost op 26-05-2015 17:48
Vandaag toevallig vrij, maar op 5 van de 7 dagen gewoon achter de PC voor werk dus als het op die dagen valt is het prima. Anders gewoon geluk hebben.
Maar het is wel irritant!
Gepost door: Lastpost op 26-05-2015 17:48
tjah gelukkig ben ik een animator dus ik zit de heledag achter de computer.
Quote:
Als we vanmiddag bij Bart Smit besteld hebben, kunnen we dan om 18:00 of 22:00 uur vanavond een verzend bevestiging verwachten?
Ik word behoorlijk zenuwachtig van de verhalen van mensen die vorige maand al betaald hadden en hun order de vrijdag van release afgezegt hebben gekregen. Want ik sla net een Greninja op Amazon.de af, omdat ik er nu al op Bart Smit voor betaald heb.
Gepost door: Supa op 26-05-2015 17:45
Ik word behoorlijk zenuwachtig van de verhalen van mensen die vorige maand al betaald hadden en hun order de vrijdag van release afgezegt hebben gekregen. Want ik sla net een Greninja op Amazon.de af, omdat ik er nu al op Bart Smit voor betaald heb.
Gepost door: Supa op 26-05-2015 17:45
Ja daar ben ik ook best wel bang voor. Heb zojuist m'n amazon.de order gecancelled. Ben vooral bang voor de jigglypuff bestelling die ik omstreeks 14:15 heb geplaatst. Hoe laat kwam jiggly eigenlijk initieel online? En wanneer voor de tweede keer?
Je kunt ook op je account inloggen en naar de bestelstatus kijken.
Ik had de vorige keer al heel snel de status dat de bestelling niet gelukt was.
Frietjesssssā¤
Quote:
Hoe zit het eigenlijk met figurine.nl? Onmogelijk dat al die yarn yoshi's nog in voorraad zijn neem ik aan...
Gepost door: Dja op 26-05-2015 18:10
Gepost door: Dja op 26-05-2015 18:10
Zoals eerder gezegd heb ik er persoonlijk slechte ervaringen mee, echter zonder iets besteld te hebben. Contact per e-mail begon goed, maar na enige tijd (het moment dat ik daadwerkelijk een bestelling wilde plaatsen) hoorde ik niets meer. Hiernaast werkt de website al maandenlang niet naar behoren en is zijn oplossing om je order per telefoon of per e-mail door te geven, waarbij ik al mijn vraagtekens zet. Komt ook bij dat ik soortgelijke klachten via zijn Facebook pagina hoor, ook daar mensen die ineens geen reactie krijgen op vragen van aantallen of die een order willen plaatsen.
Belooft veel goeds.
Nintendo 3DS FC: 2766-8758-9583 Xbox 360 GT: uribium PSN: Uribium 'Voeg maar toe :)'
Quote:
Thanks. Haha ik had al zo het idee dat het al vaker is gevraagd. Ik bedoel kom op, zo lang op voorraad is te goed om waar te zijn.
[..]
Zoals eerder gezegd heb ik er persoonlijk slechte ervaringen mee, echter zonder iets besteld te hebben. Contact per e-mail begon goed, maar na enige tijd (het moment dat ik daadwerkelijk een bestelling wilde plaatsen) hoorde ik niets meer. Hiernaast werkt de website al maandenlang niet naar behoren en is zijn oplossing om je order per telefoon of per e-mail door te geven, waarbij ik al mijn vraagtekens zet. Komt ook bij dat ik soortgelijke klachten via zijn Facebook pagina hoor, ook daar mensen die ineens geen reactie krijgen op vragen van aantallen of die een order willen plaatsen.
Gepost door: NLegendkiller op 26-05-2015 18:21
Zoals eerder gezegd heb ik er persoonlijk slechte ervaringen mee, echter zonder iets besteld te hebben. Contact per e-mail begon goed, maar na enige tijd (het moment dat ik daadwerkelijk een bestelling wilde plaatsen) hoorde ik niets meer. Hiernaast werkt de website al maandenlang niet naar behoren en is zijn oplossing om je order per telefoon of per e-mail door te geven, waarbij ik al mijn vraagtekens zet. Komt ook bij dat ik soortgelijke klachten via zijn Facebook pagina hoor, ook daar mensen die ineens geen reactie krijgen op vragen van aantallen of die een order willen plaatsen.
Gepost door: NLegendkiller op 26-05-2015 18:21
Wat betekend dat?
Mijn andere bestelling staat: betaling goedgekeurd
Payment authorization requires review
Ik hoop dat ik nog n mailtje krijg dat het gelukt is...
Quote:
Ik heb ook nog geen idee of het gelukt is om te bestellen bij bs...bij staat nog steeds de melding...
Payment authorization requires review
Ik hoop dat ik nog n mailtje krijg dat het gelukt is...
Gepost door: Corina35 op 26-05-2015 19:35
Payment authorization requires review
Ik hoop dat ik nog n mailtje krijg dat het gelukt is...
Gepost door: Corina35 op 26-05-2015 19:35
log via een desktop of laptop in, dan zie je de status meteen bij mijn bestellingen.