Quote:
Even een update ter lering, mijn psn account is gebanned vanwege terugboeken van automatische Paylal verlenging van Psplus. Ondanks dat ik netjes bij het blokkeren via Paypal heb aangegeven dat ik graag handmatig Psplus wil verlengen is toch mijn account gebanned.
Ik heb vandaag Playstation gebeld, er staat volgens Sony een tekort van €50,- op mijn account. Ik moet een PSN kaart van €50,- kopen en hier een foto van maken. Tevens willen ze de serienummers van de Playstations hebben die ik in bezit heb. Vervolgens gaat mijn mail de administratieve molen in en wordt mijn account unbanned.
Gepost door: Smocho op 23-01-2017 19:57
Ik heb vandaag Playstation gebeld, er staat volgens Sony een tekort van €50,- op mijn account. Ik moet een PSN kaart van €50,- kopen en hier een foto van maken. Tevens willen ze de serienummers van de Playstations hebben die ik in bezit heb. Vervolgens gaat mijn mail de administratieve molen in en wordt mijn account unbanned.
Gepost door: Smocho op 23-01-2017 19:57
Ja dus... is toch goed?
Je hebt binnenkort je account terug en Sony z'n 50€
Het was hier al vaker aangegeven dat je hierdoor gebanned kan worden.
Gewoon handmatig ps plus verlengen en ben ook geen fan van paypal betaal alles met iDeal.
Quote:
Even een update ter lering, mijn psn account is gebanned vanwege terugboeken van automatische Paylal verlenging van Psplus. Ondanks dat ik netjes bij het blokkeren via Paypal heb aangegeven dat ik graag handmatig Psplus wil verlengen is toch mijn account gebanned.
Ik heb vandaag Playstation gebeld, er staat volgens Sony een tekort van €50,- op mijn account. Ik moet een PSN kaart van €50,- kopen en hier een foto van maken. Tevens willen ze de serienummers van de Playstations hebben die ik in bezit heb. Vervolgens gaat mijn mail de administratieve molen in en wordt mijn account unbanned.
Gepost door: Smocho op 23-01-2017 19:57
Ik heb vandaag Playstation gebeld, er staat volgens Sony een tekort van €50,- op mijn account. Ik moet een PSN kaart van €50,- kopen en hier een foto van maken. Tevens willen ze de serienummers van de Playstations hebben die ik in bezit heb. Vervolgens gaat mijn mail de administratieve molen in en wordt mijn account unbanned.
Gepost door: Smocho op 23-01-2017 19:57
Wederom een reminder aan alle Playstation bezitters om 2-staps verificatie in te schakelen. Ik denk dat ik gemiddeld 1x in de week iemand op dit forum tref waarvan zijn account is gehacked.
2-stapsverificatie op je PS4
Feel a New Real | PS VR2
Now playing: -
Quote:
[..]
Wederom een reminder aan alle Playstation bezitters om 2-staps verificatie in te schakelen. Ik denk dat ik gemiddeld 1x in de week iemand op dit forum tref waarvan zijn account is gehacked.
2-stapsverificatie op je PS4
Gepost door: ThaBEN op 24-01-2017 08:42
Wederom een reminder aan alle Playstation bezitters om 2-staps verificatie in te schakelen. Ik denk dat ik gemiddeld 1x in de week iemand op dit forum tref waarvan zijn account is gehacked.
2-stapsverificatie op je PS4
Gepost door: ThaBEN op 24-01-2017 08:42
Het beschrevene heeft er meer mee te maken dat zodra je een abonnement op plus neemt (zelfs via code) en je creditcard of paypal gekoppeld is dat Sony automatisch verlengen meteen inschakelt.
Elke keer als je handmatig je abbo verlengt moet je die verstopte optie weer uitschakelen. Erg vuil van Sony. Heeft iig niks met een hack te maken.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Quote:
[..]
Het beschrevene heeft er meer mee te maken dat zodra je een abonnement op plus neemt (zelfs via code) en je creditcard of paypal gekoppeld is dat Sony automatisch verlengen meteen inschakelt.Gepost door: Samael_blackwing op 24-01-2017 09:31
Het beschrevene heeft er meer mee te maken dat zodra je een abonnement op plus neemt (zelfs via code) en je creditcard of paypal gekoppeld is dat Sony automatisch verlengen meteen inschakelt.Gepost door: Samael_blackwing op 24-01-2017 09:31
Je hoeft zelfs geen creditcard of PayPal gekoppeld te hebben. Als je tegoed in je "portemonnee" hebt, halen ze het daar ook gewoon uit.
(Net alsof ze dat geld al niet hadden )
Quote:
[..]
Het beschrevene heeft er meer mee te maken dat zodra je een abonnement op plus neemt (zelfs via code) en je creditcard of paypal gekoppeld is dat Sony automatisch verlengen meteen inschakelt.
Elke keer als je handmatig je abbo verlengt moet je die verstopte optie weer uitschakelen. Erg vuil van Sony. Heeft iig niks met een hack te maken.
Gepost door: Samael_blackwing op 24-01-2017 09:31
Het beschrevene heeft er meer mee te maken dat zodra je een abonnement op plus neemt (zelfs via code) en je creditcard of paypal gekoppeld is dat Sony automatisch verlengen meteen inschakelt.
Elke keer als je handmatig je abbo verlengt moet je die verstopte optie weer uitschakelen. Erg vuil van Sony. Heeft iig niks met een hack te maken.
Gepost door: Samael_blackwing op 24-01-2017 09:31
Dit klopt! Ik heb altijd de optie voor automatische verlenging uit staan omdat ik handmatig wil verlengen. Ik denk dat ik ooit ivm issues mijn Paypal opnieuw heb gekoppeld, vervolgens staat dan de optie voor automatisch verlengen standaard weer aan. Ik had niet verwacht dat Sony mijn account zou bannen wanneer ik met tekst en uitleg een transactie nietig verklaar, weer wat geleerd. Om deze reden postte ik de uitkomst nog even hier
Ik ben nu toch maar eens op zoek gegaan naar een ps4 pro. Natuurlijk doet deze jammer genoeg niet mee aan de mediamarkt btw actie en zijn ze daar ook uitverkocht volgens mij. Dus ik vroeg me af of iemand ze nog ergens nieuw heeft gezien of een 10% kortings actie ergens weet waardoor die rond de 360 uitkomt. Dankjewel alvast voor het advies etc
En mocht ik hem nieuw gaan kopen bij een nederlands webwinkel. welke webwinkel is daar het beste voor? Wie geven de garantie? Just in case dat er iets mis mee is..ik wil gewoon een goede klantenservice
PS4: misterdoa / Xbox One X: MisterDOA / Switch SW-0729-6111-8417
Collector's Editions-verzameling: http://www.videogameshelf.com
Als ik het goed heb kan het eerste jaar de fabrikant van het product je helpen en daarna dient de winkel het met jou op te lossen.
Helaas heb ik ook slechte ervaringen met winkels die hier lak aan hebben.
Feel a New Real | PS VR2
GM vind ik wel goed, ook makkelijk dat je er zo langs kan ipv opsturen en dergelijke. Ik had toen daar de deukjes PS4 gekocht, werd omgeruild (weer deuk) en daarna mocht ik kiezen of geld retour of extra korting.Vind ze ook altijd erg vriendelijk in de winkel
Quote:
2 jaar is inderdaad standaard in NL.
Als ik het goed heb kan het eerste jaar de fabrikant van het product je helpen en daarna dient de winkel het met jou op te lossen.
Helaas heb ik ook slechte ervaringen met winkels die hier lak aan hebben.
Gepost door: ThaBEN op 25-01-2017 15:30
Als ik het goed heb kan het eerste jaar de fabrikant van het product je helpen en daarna dient de winkel het met jou op te lossen.
Helaas heb ik ook slechte ervaringen met winkels die hier lak aan hebben.
Gepost door: ThaBEN op 25-01-2017 15:30
Was het maar zo simpel. Nederland heeft die Europese minimum garantietermijn van 2 jaar niet overgenomen, omdat wij hier in theorie een betere regeling hebben.
In Nederland hebben we recht op een "deugdelijk product". Ook na de garantietermijn blijft de verkoper aansprakelijk voor de goede werking van een product tijdens de "economische levensduur". Die economische levensduur is voor gameconsoles boven de € 300 gesteld op 3 jaar, daar beneden op 2 jaar. (Aan reparatie kunnen dan wel kosten verbonden zijn, gebaseerd op de tijd dat je zonder problemen gebruik hebt kunnen maken van het product.)
Probleem is dat je na de eerste 6 maanden zelf moet aantonen dat het niet jouw schuld was dat het product kapot is gegaan. Een kapotte controller is op die manier al snel "normale slijtage".
In principe is de verkoper altijd het eerste aanspreekpunt. Direct fabrieksgarantie claimen bij de fabrikant kan soms zelfs later problemen opleveren, bijvoorbeeld als een gerepareerd apparaat buiten de fabrieksgarantie opnieuw kapot gaat en je nu aanspraak wil maken op een "deugdelijke product" of "economische levensduur".
(En succes met het halen van je recht in Nederland...)
Ze gaan er werk van maken maar de meneer aan de telefoon gaf me weinig vertrouwen.
Quote:
wtf dat moet balen zijn.Ik kon niet meer op mijn psn account komen, ik heb contact genomen met Sony en die zeiden dat mijn account gebanned was. Hij dacht dat het kwam omdat iemand geprobeerd had mijn account te hacken.
Ze gaan er werk van maken maar de meneer aan de telefoon gaf me weinig vertrouwen.
Gepost door: Hercule op 25-01-2017 17:25
Ze gaan er werk van maken maar de meneer aan de telefoon gaf me weinig vertrouwen.
Gepost door: Hercule op 25-01-2017 17:25
Al je digitale games, cloud saves en trophies poof gone
Quote:
Ik kon niet meer op mijn psn account komen, ik heb contact genomen met Sony en die zeiden dat mijn account gebanned was. Hij dacht dat het kwam omdat iemand geprobeerd had mijn account te hacken.
Ze gaan er werk van maken maar de meneer aan de telefoon gaf me weinig vertrouwen.
Gepost door: Hercule op 25-01-2017 17:25
Ze gaan er werk van maken maar de meneer aan de telefoon gaf me weinig vertrouwen.
Gepost door: Hercule op 25-01-2017 17:25
Gebruikte je de 2 staps verificatie?
PSVita OLED Masterrace
Quote:
Het ligt ook aan de console hoelang GM garantie geeft. Sony is 1 jaar, MS is 2 jaar en volgens mij is Nintendo ook 2 jaar. Staat bij hen altijd op de bon aangegeven. Bij mediamarkt zou ik het niet doen, daar heb ik meermaals absolute horror gehad.
GM vind ik wel goed, ook makkelijk dat je er zo langs kan ipv opsturen en dergelijke. Ik had toen daar de deukjes PS4 gekocht, werd omgeruild (weer deuk) en daarna mocht ik kiezen of geld retour of extra korting.Vind ze ook altijd erg vriendelijk in de winkel
Gepost door: Femina op 25-01-2017 15:39
GM vind ik wel goed, ook makkelijk dat je er zo langs kan ipv opsturen en dergelijke. Ik had toen daar de deukjes PS4 gekocht, werd omgeruild (weer deuk) en daarna mocht ik kiezen of geld retour of extra korting.Vind ze ook altijd erg vriendelijk in de winkel
Gepost door: Femina op 25-01-2017 15:39
Garantie van Wehkamp is ook altijd goed. Een rits van mijn jas was stuk en na zo'n anderhalf jaar kreeg ik gewoon mijn geld terug! Dit is ook een reden dat ik daar mijn Pro heb gekocht.
PSN: Maltorius / Trotse bezitter van een PS5
Meer info: PLaystation Blog EU - 4 things you need to know about Dirt 4, coming soon to PS4
Feel a New Real | PS VR2