Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Deel je Mario Maker Levelcode

[Begin]  |25|26|27|28|29|30|31(41)  [Eind]
Marc
Door Marc (193 reacties) op 23-09-2015 21:55
Nieuw level online!

Mario is het zat om al 30 jaar lang naar rechts te moeten lopen in Why Do I Always Walk Right? Have fun!


Niels
Door Niels (18391 reacties) op 23-09-2015 21:55
Het zijn maar drie frames, dus makkelijk te maken.
Ik zal hier morgen nog even een gouden, zilveren, builder en waluigi neerplempen.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Weland
Door Weland (64 reacties) op 23-09-2015 22:22

Swizard
Door Swizard (895 reacties) op 23-09-2015 22:26


Edit: gezien toch nog laatste reactie ben:
Toch maar me 2de don't do anything level afgemaakt. Jammer van limiet though! Was voor mijn gevoel pas net begonnen met gekte toen al 'vol' zat. Volgende keer maar slimmer te werk gaan

Niels
Door Niels (18391 reacties) op 24-09-2015 10:03



Gezien de originele maar 2,5% completion rate heeft (twee hele keren uitgespeeld) heb ik een gemakkelijkere versie gemaakt. Met mietjesjumps, minder kanonnen en minder achtergrondobjecten om de zichtbaarheid te vermoeilijken.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Door Egg Citizen (515 reacties) op 24-09-2015 10:23
Quote:

Gezien de originele maar 2,5% completion rate heeft (twee hele keren uitgespeeld) heb ik een gemakkelijkere versie gemaakt. Met mietjesjumps, minder kanonnen en minder achtergrondobjecten om de zichtbaarheid te vermoeilijken.
Gepost door: Samael_blackwing op 24-09-2015 10:03

Ik heb nog 2 geuploadde levels staan met completion = 0% :s

Daar entegen, als 1 persoon zo'n level zou halen, zou de completion rate waarschijnlijk alweer boven de 2,5% komen. (Mensen geven te snel op... terwijl de levels niet zo moeilijk/ redelijk vergeeflijk zijn)
King Bowser
Door King Bowser (15698 reacties) op 24-09-2015 10:33
Quote:
Ik, goud graag !
Gepost door: Roiroiroiroi op 23-09-2015 21:01
Quote:
Het zijn maar drie frames, dus makkelijk te maken.
Ik zal hier morgen nog even een gouden, zilveren, builder en waluigi neerplempen.
Gepost door: Samael_blackwing op 23-09-2015 21:55
Oh snap, Mario gaat BG overnemen!!!

Maar je moet het wel kunnen natuurlijk Samael. Als je mij zou vragen, zou ik je dom aankijken met een hoofd van ''ja, en jij denkt dat ik dat kan?'' (dat zie je dan ook letterlijk op mijn voorhoofd verschijnen zeg maar)
Maar super, ben benieuwd wie er allemaal wil haha.

Edit. @ Samael's battle tank. Ik kwam serieus niet verder. Meerdere keren geprobeerd, gekeken waar ik heen moest en wat ik moest doen, of ik iets fout heb gedaan of dat er iets zat wat ik niet gezien heb. Maar werd iedere keer gecrushed aan het doorlopende stuk -_-
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39357 reacties) op 24-09-2015 10:37
Quote:
(Mensen geven te snel op... terwijl de levels niet zo moeilijk/ redelijk vergeeflijk zijn)
Gepost door: Egg Citizen op 24-09-2015 10:23
Ga er maar van uit dat veel mensen je level 'per ongeluk' tegen komen in de 100 Mario Challenge. Als ik zelf meer dan 5 keer dood ga in het begin van het level laat ik het level ook vallen. Ik ga het risico niet nemen om door 20 levens voor één level heen te blazen met de kans dat ik de challenge niet haal en vervolgens kan fluiten naar mijn Amiibo costume.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Niels
Door Niels (18391 reacties) op 24-09-2015 10:39
Bowser,
Ik weet wat je bedoelt. Je moet een stukje daarvoor een blok hebben die vlak na de bewapende wiggler zit - dit had ik aangegeven met het welbekende 'vier muntjes met een gat ertussen' - maar als je die wiggler pissig maakt en over hem heen aan het stuiteren bent mist iedereen die dus.

probeer de makkelijke versie even; daar heb ik Dagmar's advies ter harte genomen en o.a. die vervelende vijand eruit gehaald waardoor je in de normale versie dat hidden block mist, die overigens in de makkelijke versie niet meer hidden is.

@ Avatars maken:

Tsja, als je bij alles zegt 'dat kan ik niet' dan ga je het ook nooit leren .
Ik heb de neiging om over ALLES wat me gevraagd wordt te zeggen van, ja - ga ik doen. Eventueel zoek ik tutorials op terwijl ik er mee bezig ben en leer zo ieder moment weer wat nieuws.

Zo ben ik nu aan het leren noten te lezen via google - zodat ik een muziekstukje kan spelen in mario maker.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
AndSimonSaid
Door AndSimonSaid (556 reacties) op 24-09-2015 10:40
Mijn tribute aan Super Mario Bros 2 JP





I used to play Gears of War with a Guitar Hero controller. Also...that's no moon... (>O_O)>
Swizard
Door Swizard (895 reacties) op 24-09-2015 11:55
Quote:
[..]

Ik heb nog 2 geuploadde levels staan met completion = 0% :s

Daar entegen, als 1 persoon zo'n level zou halen, zou de completion rate waarschijnlijk alweer boven de 2,5% komen. (Mensen geven te snel op... terwijl de levels niet zo moeilijk/ redelijk vergeeflijk zijn)
Gepost door: Egg Citizen op 24-09-2015 10:23
Bijna pixel perfecte momenten, gelimiteerde tijd, random gok werk (zie fok level) waar dan ook nog troll dingen in zitten (denk thomps), meer dan genoeg reden voor die swipe in 100 mario challenges.
Niels
Door Niels (18391 reacties) op 24-09-2015 13:14
Toch een stuk minder tijd over om te pauzeren dan ik dacht... druk op het werk - dus ik heb er maar eentje 'half' kunnen maken vandaag.

Half als in - niet perfect. Moet met name nog wat oranje accenten toevoegen om dezelfde feel als het originele kostuum te krijgen en ik heb het idee dat het donkere en lichte gedeelte dichter bij elkaar moet liggen. En zijn haar knippert omdat ie in een frame een iets andere kleur heeft.



Ik zie nu dat mijn random geplaatste 'glinsterspotjes' ook te dicht bij elkaar liggen per frame en wat groter mag aangezien de gif niet 1:1 is wat pixel resolutie betreft.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Roiroiroiroi
Door Roiroiroiroi (43 reacties) op 24-09-2015 13:23
Heb inmiddels al deze Wario genomen aangezien niemand anders hapte
Door Egg Citizen (515 reacties) op 24-09-2015 15:05
Quote:
[..]
Ga er maar van uit dat veel mensen je level 'per ongeluk' tegen komen in de 100 Mario Challenge. Als ik zelf meer dan 5 keer dood ga in het begin van het level laat ik het level ook vallen. Ik ga het risico niet nemen om door 20 levens voor één level heen te blazen met de kans dat ik de challenge niet haal en vervolgens kan fluiten naar mijn Amiibo costume.
Gepost door: Dagmar op 24-09-2015 10:37

Mensen zijn nog geen 5 keer dood gegaan per level.
Mogelijk moet ik er ook wel bij zeggen, dat 1 van die levels maar door 2 mensen gespeeld is (laatste keer dat ik controleerde)
Het water level kan ik me wel voorstellen dat mensen die niet willen doen. Hij is te doen (heeft een mede budgetgamer al bewezen, maar beetje irritant . Je zal nog niet eens zoveel levens eraan verliezen, omdat het een redelijk fair level is. Je gaat alleen bij een verkeerde sprong wat terug in het level. (En dat is irritant )

Sowieso... een water level is niet voor iedereen.

Quote:
[..]
Bijna pixel perfecte momenten, gelimiteerde tijd, random gok werk (zie fok level) waar dan ook nog troll dingen in zitten (denk thomps), meer dan genoeg reden voor die swipe in 100 mario challenges.
Gepost door: Swizard op 24-09-2015 11:55

Ik troll niet in mijn levels (als je dat bedoeld), maar blijkbaar wordt dat anders geïnterpreteerd?
En random is het spooklevel niet, het is een puzzel die oplosbaar is... echter kan ik mij voorstellen dat dit te moeilijk is om door te hebben. (vooral voor mensen die 100-mario challange doen)
Tips:
1. |||Spoiler||| Elk onderkant level heeft 1 detail dat afwijkt. Dat kan een spook zijn, dat kan een achtergrond voorwerp zijn |||Spoiler|||

2. |||Spoiler||| Op eerste etage heb je boxen die je kan gebruiken om de levels te coderen. Daardoor kan je achterhalen/ in kaart brengen hoe de connecties liggen |||Spoiler|||

3. |||Spoiler||| De thomps luiden het einde aan. De bedoeling is de speler weer terug de buis in te schrikken. Dan komen ze bij het eindpunt aan. In de kamer zie je dan de ravage die blijkbaar een tijd geleden is aangericht door de thomps |||Spoiler|||

4. |||Spoiler||| Blijven ze echter bij de thomps, kunnen ze de geheime deur in op eerste verdieping voor een leuk geheim leveltje waar je 1-ups krijgt. |||Spoiler|||

en ja, mogelijk is mijn tip 1 wat te genuanceerd. |||Spoiler||| (Zijn vaak erg kleine details waar je doorgaans niet op let) |||Spoiler|||

en ja, ik zoek denk ik nog teveel de details en diepte op in mijn levels.
Niels
Door Niels (18391 reacties) op 24-09-2015 15:39
Grappig dat indie-devs ook even vrolijk bezig zijn met het maken van Mario Maker levels:








Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Canyarion
Door Canyarion (902 reacties) op 24-09-2015 16:09
Quote:
[..]Het stukje (dubbele mid-air reversal jump) voor de yoshi was best makkelijk als je het halve blokje aanloopt en vlak voor het springen bukt om je hoofd niet te stoten aan het blokje boven je waar je langs moet.
Gepost door: Samael_blackwing op 22-09-2015 10:05
Thanks, nu weet ik hoe ik deze sprong nog moeilijker kan maken voor #2. Maar geen paniek, daar komt 'ie maar 1x in.
En ik heb je Miiverse tip over ijs ook gelezen, toevallig wou ik al iets met ijs doen.

Dit vind ik eigenlijk het leukst, lekkere parkour-levels maken! M'n volgende 'good old Mario gameplay' levels liggen al een weekje op hun gat. Gaten. Gats.
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39357 reacties) op 24-09-2015 16:10
Quote:
Grappig dat indie-devs ook even vrolijk bezig zijn met het maken van Mario Maker levels:
Gepost door: Samael_blackwing op 24-09-2015 15:39
Pak de hooivorken en de vakkels maar vast mensen.

Maar van welke games moet ik die drie gasten van kennen? En waar zijn Phil Fish zijn levels!?


Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Niels
Door Niels (18391 reacties) op 24-09-2015 16:25
Zo uit mijn hoofd... Agnes is van Steamworld games. Ivansmith van Frozenbyte (Trine) en Mike Rousch is van de Bit.Trip series en binnenkort op PS4 + PC verschijnende Rez-achtige Laserlife... maar voornaamlijk bekend van het brilliante 'Miiverse storytime dramatic reading' waar iedereen een random reactie in een verhaal kon achterlaten die ze daarna met het hele team gingen voorlezen:



Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Seroczynski
Door Seroczynski (56 reacties) op 24-09-2015 16:31
Mijn makkelijkste level lijkt ook het populairste, wellicht omdat hij dan bij de Easy of Normal 100-Mario Challenge komt te zitten.


Swizard
Door Swizard (895 reacties) op 24-09-2015 18:06
Quote:

Ik troll niet in mijn levels (als je dat bedoeld), maar blijkbaar wordt dat anders geïnterpreteerd?
En random is het spooklevel niet, het is een puzzel die oplosbaar is... echter kan ik mij voorstellen dat dit te moeilijk is om door te hebben. (vooral voor mensen die 100-mario challange doen)
Gepost door: Egg Citizen op 24-09-2015 15:05
Ik ervaarde dat moment zeker als trollish, vooral wegens: de thomps komen niet snel genoeg om je meteen terug de buis in te schikken. Zat al ver van de buis vandaan, en de buis werd kapot geknald + ikzelf. 'Dit moeilijk om door te hebben' heeft het dus niet veel mee te maken. Vond het level leuk bedacht, maar heeft echt niet death moments zoals die nodig (of zoals het einde met spikes en enemies, zou ik ook wat vermilderen). Also, zoals je noemt, zou ik je tip 1 verduidelijken, had zelf ook met ghost level dat niemand hem clearde terwijl het (voor mij) obvious was.

Quote:
Mijn makkelijkste level lijkt ook het populairste, wellicht omdat hij dan bij de Easy of Normal 100-Mario Challenge komt te zitten.
6416-0000-0023-F9BC
Gepost door: Seroczynski op 24-09-2015 16:31
Zeker vaak het geval. Expert level worden (vaak terecht) snel door geswiped. Easy / medium clear je veel meer van de levels
[Begin]  |25|26|27|28|29|30|31(41)  [Eind]