Level die ik vandaag had afgemaakt. Aan de kant voor de meest orginele naam;
Andere hoogte punten uit mijn Mario Maker portfolio;
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Als speler moet je je eigen vijand(en) kiezen om tegen te strijden. Dit moet in totaal drie keer, en in elk 'level' zit een 1-up mushroom voor mensen die een 'uitdaging' zoeken. Moeilijkheidsgraad gaat per level omhoog, maar nog steeds prima te doen (al zeg ik het zelf).
Totaal dus zes 'levels' waarvan je er drie per keer speelt. Probeer ze allemaal als je er benieuwd naar bent .
Erg benieuwd wat mensen ervan vinden, dus feedback is welkom. Van de week weer jullie levels proberen.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Quote:
Gepost door: Weland op 12-10-2015 22:34
Heb hem een paar keer geprobeerd (en gestert natuurlijk) maar niet gehaald. Autoscroll remt enorm af, ik haat autoscroll Verder zag het er wel tof uit voor zo ver ik gezien had Ik heb daar de geduld niet voor.Gepost door: Weland op 12-10-2015 22:34
Oke, nog even een update van mijn levels. Niets nieuws tot nu toe, maar gewoon even just in case
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Quote:
Gek genoeg stond je opeens niet meer in mijn favorietenlijst (zal er per ongeluk op gedrukt hebben, gebeurt vaker als ik op kruisje wil drukken) maar dat is weer gerege;d. Gisteren even de nog niet gespeelde levels gespeeld Het is zondag dus tijd om Mario levels te hoereren;
Level die ik vandaag had afgemaakt. Aan de kant voor de meest orginele naam;
Andere hoogte punten uit mijn Mario Maker portfolio;
Gepost door: Dagmar op 11-10-2015 19:08
Level die ik vandaag had afgemaakt. Aan de kant voor de meest orginele naam;
Andere hoogte punten uit mijn Mario Maker portfolio;
Gepost door: Dagmar op 11-10-2015 19:08
Eerste level: Leuk gedaan. Niet te moeilijk, wel uitdagend.
Tweede: Ook leuk level, goed te doen.
Derde: Ik zie nog steeds niet in waarom ik naar boven zou vliegen, maar prima level.
Vierde: (Hero Wario dus, de Bob-omb heb ik volgens mij nog niet gedaan) Grappig level ook, beetje nadenken en zo maar mooi gemaakt.
Vijfde: Weer een poging gedaan, maar tevergeefs. Heb er de geduld echt niet voor
Allemaal natuurlijk even gestert
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Quote:
|||Spoiler|||
In het huisje kan je een P-block gebruiken om vervolgens rechts van de muur het eerste gedeelte over te slaan. Ik heb in de meeste levels wel een shortcut gedaan. Niet om mijzelf de garantie te geven dat ik het uitspeel natuurlijk. Je kan bijvoorbeeld in de Luigi's Mansion Mario Maker Edt. in het spiegel spookhuis helemaal rechts een pijp nemen die je naar het einde brengt
|||Spoiler|||.
Derde: Ik zie nog steeds niet in waarom ik naar boven zou vliegen, maar prima level.
Gepost door: King Bowser op 14-10-2015 07:41
Gepost door: King Bowser op 14-10-2015 07:41
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Quote:
Als ik oude levels post, staat dat er netjes bij. Gewoon een overzichtje voor mensen die ze nog niet gespeeld hebben. Niets mis mee toch?
Gepost door: King Bowser op 14-10-2015 10:44
Gepost door: King Bowser op 14-10-2015 10:44
Ben het wel voor een deel eens met muskusrat, wordt onoverzichtelijk met al die screenshots en levels... Vooral als jedezelfde screenshots dan ook nog in een quote meeneemt ;-).
Moeten we misschien iets op verzinnen (ttopic waarin de namen/ levels worden bijgehouden van de bg'ers die mayo levels maken met bijvoorbeeld 1 level code erbij, zodat ze makkelijker te vinden zijn?)
Zelf momenteel bezig met een level waar ik al 10 uur in heb gestoken... Nog niet klaar, wordt ook zeker niet het beste level ooit, maar wel eentje die oude mechanismes die eigenlijk niet in smm zitten gebruikt (bewegende muren) best lastig om goed te maken en gezien bewegende blokken als vijanden worden gezien, zit je ook snel aan de max.... Zucht, wat doe ik mezelf aan
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Had het level gedownload en het bleek een combinatie te zijn van onzichtbare vraagtekenblokjes, coins en die vaste blokjes zoals in de post van Nerdo hier boven me. Maar ze waren allemaal onzichtbaar en het level was ook gewoon niet te halen verder. Ik zal het nog eens opzoeken binnenkort en hier even plaatsen.
Zelf ook in de editor geprobeerd met onzichtbare blokken, maar ik kon er toch echt niet op lopen.
Quote:
Ik had gister een level van een japanner die had allemaal onzichtbare blokjes waar je op kon lopen. Ik snapte maar niet hoe hij dat voor elkaar kreeg.
Had het level gedownload en het bleek een combinatie te zijn van onzichtbare vraagtekenblokjes, coins en die vaste blokjes zoals in de post van Nerdo hier boven me. Maar ze waren allemaal onzichtbaar en het level was ook gewoon niet te halen verder. Ik zal het nog eens opzoeken binnenkort en hier even plaatsen.
Zelf ook in de editor geprobeerd met onzichtbare blokken, maar ik kon er toch echt niet op lopen.
Gepost door: Fantasyfreak op 14-10-2015 16:41
Had het level gedownload en het bleek een combinatie te zijn van onzichtbare vraagtekenblokjes, coins en die vaste blokjes zoals in de post van Nerdo hier boven me. Maar ze waren allemaal onzichtbaar en het level was ook gewoon niet te halen verder. Ik zal het nog eens opzoeken binnenkort en hier even plaatsen.
Zelf ook in de editor geprobeerd met onzichtbare blokken, maar ik kon er toch echt niet op lopen.
Gepost door: Fantasyfreak op 14-10-2015 16:41
Google meldt het volgende:
1. Create a solid block
2. Create one track.
3. Create an invisible block.
4. Put the invisible block on the track.
5. Move the invisible block track onto the solid block. (You must not have the track block selected in order to move it)
6. Enter track mode by selecting the track block.
7. Swipe the track off from tip to tip to remove track.
8. Change the order of blocks depending on which one you want.
Hopelijk patchen ze dit want lijkt me maar ingewikkeld als er ontzichtbare platformen komen.
https://www.youtube.com/watch?v=xSqAtxQsFQ0&feature=youtu.be
Quote:
[..]
Google meldt het volgende:
1. Create a solid block
2. Create one track.
3. Create an invisible block.
4. Put the invisible block on the track.
5. Move the invisible block track onto the solid block. (You must not have the track block selected in order to move it)
6. Enter track mode by selecting the track block.
7. Swipe the track off from tip to tip to remove track.
8. Change the order of blocks depending on which one you want.
Hopelijk patchen ze dit want lijkt me maar ingewikkeld als er ontzichtbare platformen komen.
https://www.youtube.com/watch?v=xSqAtxQsFQ0&feature=youtu.be
Gepost door: Bully007 op 14-10-2015 16:55
Google meldt het volgende:
1. Create a solid block
2. Create one track.
3. Create an invisible block.
4. Put the invisible block on the track.
5. Move the invisible block track onto the solid block. (You must not have the track block selected in order to move it)
6. Enter track mode by selecting the track block.
7. Swipe the track off from tip to tip to remove track.
8. Change the order of blocks depending on which one you want.
Hopelijk patchen ze dit want lijkt me maar ingewikkeld als er ontzichtbare platformen komen.
https://www.youtube.com/watch?v=xSqAtxQsFQ0&feature=youtu.be
Gepost door: Bully007 op 14-10-2015 16:55
Ik hoor een "you're not gonna make it 2" aankomen :-P