Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Klaagcorner

[Begin]  |773|774|775|776|777|778|779(4139)  [Eind]
Door Xbox2go (1767 reacties) op 03-08-2014 00:08
Quote:
Weet niet hoe het met jullie is , maar ik heb weer eens zo'n week.

Word echt niet goed van het weer, veel te warm en benauwd.

Docking station van tablet is stuk. Word niet meer herkend,, of opgeladen.Heb de tablet nu ongeveer 14 maanden in huis. Tijdens het aanmelden van de RMA kwam al naar voren dat ik volgens asus geen garantie meer had. Voor de zekerheid maar even gebeld met de service desk, en ondanks dat er 24 maanden garantie op de tablet zit was deze al verlopen.

Asus vind namelijk dat de garantie in gaat vanaf het moment dat het product de fabriek verlaat. Mij werd aangeraden om de tablet samen met de bon op te sturen.

Het ophalen van de RMA werd afgehandeld door Dhl, Deze gaven aan dat het pakket tussen 9:00 en 17:00 uur opgehaald werd. Zoals je verwachten kwam dhl om 16:45 eindelijk eens aanzetten. Hele dag voor niets thuis gezeten

Pakket is inmiddels aangekomen bij de reparatie afdeling, en ook hier word aangegeven dat de tablet niet meer onder de garantie valt. Maandag maar eens bellen.

Op 9 juli een aantal jaren 80 cartoons op dvd bij amazon besteld. Volgens de track en trace zouden deze eerst 28 juli geleverd worden. Hele dag gewacht maar geen pakket. 29 juli maar eens contact met amazon op genomen, 1000 x excusses natuurlijk, en heb de verzend kosten vergoed gekregen. Nieuwe aflever datum zal vandaag zijn. Ook vandaag niets binnen gehad. Amazon geeft aan dat mij pakket verloren is gegaan met de post.

Mocht kiezen tussen geld terug, of gratis een nieuwe order plaatsen. Gekozen voor het laatse, maar moet nu weer tot de 14 wachten totdat de order verzonden word.

En dan nog een klein klaagje : Werd vandaag afgewezen voor een functie als support medewerker omdat ik volgens de persoon niet communicatief genoeg was voor de functie . Doe het werk ook pas een jaar of 8 dus zal best kunnen.
Gepost door: Pietdepad op 02-08-2014 23:52

Welke cartoons had je besteld?
https://www.youtube.com/channel/UCUx8YDKUjLk1fzTYYf01ZrQ
Twisted-D
Door Twisted-D (5534 reacties) op 03-08-2014 00:09
Zilvervisjes hebben we hier ook enorme last van. Het is ondertussen een sport geworden om iedere avond/nacht een tiental dood te meppen. Wordt voor ons ook maar eens tijd om dit serieus aan te pakken..

Overigens als je ze ook in boeken etc tegenkomt, dan zou het ook papiervisjes kunnen zijn. Die lijken nogal op zilvervisjes...
Sowieso schrijf je zo! #Dagmar4Mod!
SebastiaanB
Door SebastiaanB (2646 reacties) op 03-08-2014 00:13
En hoe heten ze dan als je ze in een kom met water tegenkomt?
Steam/Origin: BBozMen -- Nintendo 3DS FC: 1220 - 8254 - 2005 -- PSN: BBozMen
Niels
Door Niels (18341 reacties) op 03-08-2014 00:20
Quote:
[..]

Direct gevolg van uitdroging. Meer water drinken. Als je daar moeite mee hebt, eet af en toe wat zoute crackers ofzo óf probeer sportdrank, zit meestal toegevoegd natrium in.
Gepost door: GinneSchrik op 02-08-2014 23:59

Thanks! Ik was sowieso meer aan t drinken vandaag dus dat gaat goedkomen - wellicht dat ik ook wat magnesium-rijke voeding ga eten, want ik las dat het daar ook mee te maken kan hebben.

Quote:
En hoe heten ze dan als je ze in een kom met water tegenkomt?
Gepost door: SebastiaanB op 03-08-2014 00:13

Goudvisjes?
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Sgt_PowerColt
Door Sgt_PowerColt (6734 reacties) op 03-08-2014 00:21
Quote:
[..]

Welke cartoons had je besteld?
Gepost door: Xbox2go op 03-08-2014 00:08

Heel herkenbare service van Asus, heb ik gehad met mijn laptop. Deze moest ik 10 keer opsturen (ik maak geen geintje) eindelijk gerepareerd. Ging alsnog na een jaar weer kapot. Die prutsers daar in Emmen bij Asus weten niet wat service is.
King Bowser
Door King Bowser (15698 reacties) op 03-08-2014 00:21
Quote:
ijs op leggen, en mss doorprikken.
Gepost door: SilverFaustX op 02-08-2014 23:20
Meh, heb ik al geprobeerd. Maar is aardig pijnlijk op dat punt. Ga er wel mee verder, maar af en toe een beetje. Mocht het daardoor niet opknappen ga ik misschien vervroegd naar dokter. Hoewel ik daar totaal geen tijd voor heb. Kijk wel hoe het past in mijn drukke schema.
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
JD94
Door JD94 (1431 reacties) op 03-08-2014 00:26
Quote:
Wie kan er op de forums van ps3trophies.org komen? Ik probeer sinds vanmiddag in te loggen op het forum en krijg de melding 'malware detected en website is geblokkeerd', terwijl hij het op mijn mobiel wel gewoon doet. Ligt het aan mijn browser of aan de site ? Kijk er graag op voor co-op partners, maar is nu dus niet mogelijk. Mijn mobiel is internet supertraag dus dat heeft ook geen zin.
Gepost door: Websurfer op 03-08-2014 00:08

Bij mij doet pstrophies het gewoon, misschien is het je virusscanner?
PSN: JelD94 | Now playing: Mafia 3 (PS4), Rayman Legends (PSVita)
Door Websurfer (792 reacties) op 03-08-2014 00:32
Quote:
[..]

Bij mij doet pstrophies het gewoon, misschien is het je virusscanner?
Gepost door: JD94 op 03-08-2014 00:26

De site zelf doet het ook, maar zodra ik op forum klik krijg ik de melding dat Google chrome hem geblokkeerd heeft. Ik heb geen virus scanner aan momenteel.
Jeroendewaal
Door Jeroendewaal (1814 reacties) op 03-08-2014 00:33
Waarschijnlijk komt iemand zijn avatar op dat forum van een malafide site.
PSN/Steam: jeroendewaal
Door Pietdepad (1995 reacties) op 03-08-2014 00:49
Quote:
[..]

Heel herkenbare service van Asus, heb ik gehad met mijn laptop. Deze moest ik 10 keer opsturen (ik maak geen geintje) eindelijk gerepareerd. Ging alsnog na een jaar weer kapot. Die prutsers daar in Emmen bij Asus weten niet wat service is.
Gepost door: Groenteboer op 03-08-2014 00:21

Gek genoeg moest mijn tablet naar tsjechië gestuurd worden. Was wel binnen een dag gedaan. Ik bel maandag wel even, wil asus de tablet niet onder garantie repareren dan maak ik alsnog gebruik van mijn extra verzekering via vodafone. Enige nadeel is dat ik dan 45 euro eigen risco moet betalen. Dus dit doe ik liever niet natuurlijk.

ik heb besteld.

bravestarr the complete series
c.o.p.s. volume 1 + 2
king arthur and the knights of justice
Door Xbox2go (1767 reacties) op 03-08-2014 00:51
Je mist nog de dvd Best Of Cops
https://www.youtube.com/channel/UCUx8YDKUjLk1fzTYYf01ZrQ
Door Pietdepad (1995 reacties) op 03-08-2014 01:00
Quote:
Je mist nog de dvd Best Of Cops
Gepost door: Xbox2go op 03-08-2014 00:51

In tegenstelling tot jou kan ik niet onbeperkt dvd's blijven bestellen.

Voor zo ver ik weet staan alle afleveringen op dvd 2 dvd boxen
Brandon
Door Brandon (2633 reacties) op 03-08-2014 01:10
Ik snap die "best of" dvd's (of bluray's) ook niet eigenlijk als je de serie al hebt. Wat is het nut ervan? Tenzij er echt denderend veel extra's/nieuwe eps opstaan ofc. Maar lijkt me niet..?
Door Xbox2go (1767 reacties) op 03-08-2014 01:11
Haha. Nee niet alle staan erop helaas. Zoals met zoveel cartoons zijn ze gestopt met het uitgeven van de dvd's en missen we wat afleveringen.
https://www.youtube.com/channel/UCUx8YDKUjLk1fzTYYf01ZrQ
Door Lars1216 (4382 reacties) op 03-08-2014 01:11
Even over het Asus garantie verhaal. Je hebt niks met Asus te maken, je moet bij je verkoper zijn en die moet jou een deugdelijk product leveren wat dus ook inhoud dat je niks met die 24 maanden te maken hebt, een deugdelijke tablet hoort namelijk langer dan 14 maanden mee te gaan.
Dura lex, sed lex
Door Pietdepad (1995 reacties) op 03-08-2014 02:00
Quote:
Even over het Asus garantie verhaal. Je hebt niks met Asus te maken, je moet bij je verkoper zijn en die moet jou een deugdelijk product leveren wat dus ook inhoud dat je niks met die 24 maanden te maken hebt, een deugdelijke tablet hoort namelijk langer dan 14 maanden mee te gaan.
Gepost door: Lars1216 op 03-08-2014 01:11

Het grote probleem met garantie is dat iedere verkoper er een ander beleid op na houd. De ene verkoper geeft bijvoorbeeld een jaar garantie, en de andere verkoper maar drie maanden. Wanneer deze "winkel" garantie verlopen is moet je als consument alsnog contact opnemen met de fabriekant ( in mijn geval dus asus ) om de verdere garantie te kunnen claimen.

Ik heb de tablet bij de belcompany gekocht als onderdeel van een vodafone abonnement + extra val/stootschade/diefstal verzekering. De winkel geeft maar een jaar "winkel" garantie. Wat betekend dat ik automatisch naar asus toe moet . De medewerker van asus die ik over de garantie sprak gaf ook aan dat ik deze via asus zelf liep, maar helaas 2 maanden geleden verlopen was. Wat natuurlijk niet klopt want ik heb deze pas 14 maanden.
Brandon
Door Brandon (2633 reacties) op 03-08-2014 02:44
Niet helemaal waar, maar verkopers doen nou eenmaal lastig. Vaak weten ze zelf ook niet echt hoe alles in elkaar zit. Maar goed ben hier al is eerder op in gegaan en rond deze tijd ook geen zin er op in te gaan. Volhouden iig, tablet moet het zeker een jaartje of 2 meegaan .

Ontopic: Kan niet slapen .
Mr. Cheapo!
Door Mr. Cheapo! (7446 reacties) op 03-08-2014 06:00
Verschrikkelijke kriebel in mijn keel.
There's a new "game" player in town, get used to it!
Miesie
Door Miesie (2352 reacties) op 03-08-2014 09:10
telefoon verloren in de bus
Door Lars1216 (4382 reacties) op 03-08-2014 09:43
Quote:
[..]

Het grote probleem met garantie is dat iedere verkoper er een ander beleid op na houd. De ene verkoper geeft bijvoorbeeld een jaar garantie, en de andere verkoper maar drie maanden. Wanneer deze "winkel" garantie verlopen is moet je als consument alsnog contact opnemen met de fabriekant ( in mijn geval dus asus ) om de verdere garantie te kunnen claimen.

Ik heb de tablet bij de belcompany gekocht als onderdeel van een vodafone abonnement + extra val/stootschade/diefstal verzekering. De winkel geeft maar een jaar "winkel" garantie. Wat betekend dat ik automatisch naar asus toe moet . De medewerker van asus die ik over de garantie sprak gaf ook aan dat ik deze via asus zelf liep, maar helaas 2 maanden geleden verlopen was. Wat natuurlijk niet klopt want ik heb deze pas 14 maanden.
Gepost door: Pietdepad op 03-08-2014 02:00
Nogmaals met het beleid van die winkel heb je ook in principe niks te maken. Die winkel moet zorgen voor een deugdelijk product of hij dat na een jaar nou nog wil of niet. Dat is de wet en daar heeft de winkelier zich gewoon aan te houden.
Dura lex, sed lex
[Begin]  |773|774|775|776|777|778|779(4139)  [Eind]