Maar tegen de mensen en media maar blijven roepen dat het door de drukte komt hoor, niet door de zoveelste aanpassing in de werkwijze om de werknemer uit te knijpen en net iets meer winst te pakken.
😼👞🧑🏻🦱🦀 ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
Quote:
Ze hebben toch min of meer gelijk.. door de chaos is het extra druk
Gepost door: Eek2nd op 12-06-2023 21:31
Gepost door: Eek2nd op 12-06-2023 21:31
Zo zullen de PR mensen het ook gebracht hebben, er is technisch gezien geen woord aan gelogen nee😂
Hoorde en zag maar niets verschijnen, heb uiteindelijk toch maar even geprobeerd te bellen, je weet maar nooit zeg maar.
- Het is wat drukker dan u van ons gewend bent, de wachttijd bedraagt 35 minuten-
Nou, dan de chatbot maar.
Die wist me doodleuk te vertellen dat als het er na vijf dagen nog niet was om het als verloren te beschouwen 'sorry'.
Maar ik zou wel iets leuks krijgen als goedmakertje.
Ik grapte nog met de bot dat het m'n brief was.
Nou, wonder boven wonder was de brief er ineens, twee dagen later.
...van dat goedmakertje nog niks gehoord, wellicht was het goedmakertje toch m'n brief...
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Quote:
Stel he: ik haal een pakketje van Mediamarkt niet op bij een PostNL punt.. gaat het dan retour en krijg ik automatisch mijn geld terug?
Gepost door: Doobieters op 15-06-2023 17:27
Gepost door: Doobieters op 15-06-2023 17:27
Gaat sowieso retour. Automatisch geld terug zou je bij MediaMarkt moeten vragen. Ik neem aan dat bij hun de status gewoon op retour/geweigerd gaat.
Quote:
Ik zat al even op een brief te wachten, die was 24 mei ingescand voor bezorging 25 mei.
Hoorde en zag maar niets verschijnen, heb uiteindelijk toch maar even geprobeerd te bellen, je weet maar nooit zeg maar.
Gepost door: StompyChar op 15-06-2023 17:14
Hoorde en zag maar niets verschijnen, heb uiteindelijk toch maar even geprobeerd te bellen, je weet maar nooit zeg maar.
Gepost door: StompyChar op 15-06-2023 17:14
De app geeft geen bezorgdag maar een bezorg indicatie. Geen garantie dus. Tussen het moment van scannen en bezorging kunnen er nog wijzigen optreden, bijvoorbeeld verschuiven om reclame wel of niet samen te laten vallen met een andere grote reclame, of doorschuiven door onderbezetting. Dat was al een probleem en nu nog erger in de vakantie periode, zowel op de sorteer- als bezorgafdeling.
Edit: sorry voor de dubbel
18:30 melding, 20;00 geweest dus wordt op z'n vroegst weer morgen. Bedankt PostNL, zelfs met DHL heb ik zoiets nog niet meegemaakt (anderen wellicht wel).
🎯 Gezocht: Etrian Odyssey V: Beyond the Myth 🎯
Quote:
Helaas doet PostNL nog steeds aan 't ruim van tevoren noteren als bezorgd van pakketjes, maar dit is de eerste keer dat t mij overkomt in de avond en ik het niet meer later op de dag ontvang
18:30 melding, 20;00 geweest dus wordt op z'n vroegst weer morgen. Bedankt PostNL, zelfs met DHL heb ik zoiets nog niet meegemaakt (anderen wellicht wel).
Gepost door: Zienobleejd op 28-06-2023 20:51
18:30 melding, 20;00 geweest dus wordt op z'n vroegst weer morgen. Bedankt PostNL, zelfs met DHL heb ik zoiets nog niet meegemaakt (anderen wellicht wel).
Gepost door: Zienobleejd op 28-06-2023 20:51
Hoop maar dat die nog komt. Bij mij is er zo nog niet zo lang geleden een kwijt geraakt. Was een game gekocht van iemand hier op het forum, als bezorgd gemarkeerd maar nooit aangekomen
People say nothing is impossible, but I do nothing every day 🐻
Quote:
Helaas doet PostNL nog steeds aan 't ruim van tevoren noteren als bezorgd van pakketjes, maar dit is de eerste keer dat t mij overkomt in de avond en ik het niet meer later op de dag ontvang
18:30 melding, 20;00 geweest dus wordt op z'n vroegst weer morgen. Bedankt PostNL, zelfs met DHL heb ik zoiets nog niet meegemaakt (anderen wellicht wel).
Gepost door: Zienobleejd op 28-06-2023 20:51
18:30 melding, 20;00 geweest dus wordt op z'n vroegst weer morgen. Bedankt PostNL, zelfs met DHL heb ik zoiets nog niet meegemaakt (anderen wellicht wel).
Gepost door: Zienobleejd op 28-06-2023 20:51
Wisten jullie dat dit ook nog eens diefstal gevoelig is, want PostNL doet er niets op uit als je via brievenbuspakketje verzend. Het is nml jouw woord tegen de bezorger.
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd te hebben. Waardeer en respecteer Uw medemens. Friendcode: New 3DS 5241-3110-1435. Naam: Pinokkia. PM als me toevoegd.
Quote:
Gaat het om een online aankoop zoals bij Bol.com? Dan kunnen ze na een paar dagen nog een nieuwe bestelling versturen. Ik heb in het verleden iets van 3 keer zoiets meegemaakt, vooral met Bol.com bestellingen. Het ging om games wat in de brievenbus paste.Helaas doet PostNL nog steeds aan 't ruim van tevoren noteren als bezorgd van pakketjes, maar dit is de eerste keer dat t mij overkomt in de avond en ik het niet meer later op de dag ontvang
18:30 melding, 20;00 geweest dus wordt op z'n vroegst weer morgen. Bedankt PostNL, zelfs met DHL heb ik zoiets nog niet meegemaakt (anderen wellicht wel).
Gepost door: Zienobleejd op 28-06-2023 20:51
18:30 melding, 20;00 geweest dus wordt op z'n vroegst weer morgen. Bedankt PostNL, zelfs met DHL heb ik zoiets nog niet meegemaakt (anderen wellicht wel).
Gepost door: Zienobleejd op 28-06-2023 20:51
Helaas is dit wel een ding geworden. Volgens mij had NewDust dit een keer hier uitgelegd. Tegenwoordig wordt alles al vooraf gesorteerd en in de app ingesteld van dat als het pakket gesorteerd is, dat het daarna met de postbezorger meegaat en daarna uiteindelijk automatisch wordt "afgeleverd". Dus het is niet meer dat postbezorgers nog even de barcode moeten scannen als ze een pakje in de brievenbus doen, wat ze eerst deden. Erg vervelend. Want hiermee wordt het nog altijd onduidelijk of het brievenbuspakje ook echt door de postbezorger is opgepakt en dat hij/zij met het pakje nog onderweg is waarna het ook wordt afgeleverd. Met deze verandering gaan ze automatisch vanuit dat alles gewoon wordt geleverd. Misschien ook sneaky van ze, want ze moeten zeker die percentage(procent) geleverde post ieder jaar behalen om boetes te voorkomen .
Het was veel handiger geweest als ze die brievenbuspakje gewoon met de pakketbezorging lieten mee verwerken. Want dan weet iedereen dat wanneer het pakje onderweg is, dat het ook door een pakketbezorger is opgepakt en dat het onderweg is. Kans dat het niet wordt geleverd, is er nog altijd. Maar PostNL kan nog wel zien wie het pakje dan heeft opgepakt en de route had gereden i.p.v. dat andere waar ze misschien moeilijk kunnen zien welke postbezorger het pakje heeft meegenomen met stapel poststukken .
En wat een corruptie joh, wordt gewoon bedroevend zo
🎯 Gezocht: Etrian Odyssey V: Beyond the Myth 🎯
Quote:
Zelfs al zou zoiets duidelijk zichtbaar zijn in het systeem, een standaard brievenbuspakketje is niet verzekerd en postnl zegt gewoon doodleuk als het kwijtraakt dat je het met de verzender moet oplossen en het niet hun probleem is. In dit geval zal bol makkelijker helpen met een oplossing dan wanneer er zoiets kwijtraakt bij een tweedehands aankoop
[..]
Kans dat het niet wordt geleverd, is er nog altijd. Maar PostNL kan nog wel zien wie het pakje dan heeft opgepakt en de route had gereden i.p.v. dat andere waar ze misschien moeilijk kunnen zien welke postbezorger het pakje heeft meegenomen met stapel poststukken .
Gepost door: Xor op 28-06-2023 21:13
Kans dat het niet wordt geleverd, is er nog altijd. Maar PostNL kan nog wel zien wie het pakje dan heeft opgepakt en de route had gereden i.p.v. dat andere waar ze misschien moeilijk kunnen zien welke postbezorger het pakje heeft meegenomen met stapel poststukken .
Gepost door: Xor op 28-06-2023 21:13
People say nothing is impossible, but I do nothing every day 🐻
Theecornerkiller
🎯 Gezocht: Etrian Odyssey V: Beyond the Myth 🎯
Het 'goedmakertje' viel ineens op de mat, een bubbelenvelop met erin een kaart 'sorry' en een klein presentje.
Het presentje... een PostNL bestickerde plastic brievenopener.
Ik moet zeggen dat ik er de humor wel van kan in zien dat ze zoiets sturen omdat ik m'n brief alsnog gehad heb.
Maar als ik die niet had gehad dan was een brievenopener als 'goedmakertje' toch aardig zout op de wond.
Maar goed als je dacht dat ik een goed woord over had voor PostNL dan nee.
Drie weken geleden een bordspel gekocht in een Engelse webshop.
Vanaf begin Juni was ie al in Nederland bij PostNL Inklaringen maar constant maar niks horen.
Tot ik vorige week Woensdag ineens een mail kreeg, €6,- onderzoekskosten en dan zou ik m'n pakketje krijgen.
...geen inklaring dus maar omdat ze het even in hun hand gehad hebben, geschud hebben en wellicht een google search naar de webshop en het item moet ik 2,5 week wachten en 6 euro lappen...
Maar goed, betalen en ik krijg m'n pakketje dacht ik zo.
Nou niet dus, het kwam uiteindelijk afgelopen Dinsdag bijna een week later eindelijk pas binnen.
Ik klaag niet maar ze mogen wel wat aan hun track en trace status doen.