Mijn vote gaat dit jaar naar Armored core 6. Ik was toch het meest verrast door de enorm strakke gameplay en diepe verhaallijn.
Goede 2e plaats voor Tears of the kingdom. Vond deel 2 gewoon goed maar niet zo bijzonder, ondanks de fancy gimmicks.
josplays.com | Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays
2. Spider-Man 2. Ik verwachtte hier ook meer van hetzelfde, en dat was het ook. Maar wat speelt dat "hetzelfde" toch heerlijk weg en ziet het er prachtig uit. Ik heb van iedere minuut genoten.
3. Super Mario Bros Wonder. "Meer van hetzelfde" is een thema in mijn top 3. Maar ook hier weer fantastisch uitgevoerd. Deze game heb ik met een lach op mijn gezicht gespeeld (behalve de special stages dan, daar kwamen alle vormen van emotie voorbij na 800x doodgaan).
“Kids you tried your best and failed miserably. The lesson is, never try” - Hom127.21.26
Quote:
Komt er een lijst waar we op kunnen stemmen?
Gepost door: Megane377 op 25-12-2023 09:57
Gepost door: Megane377 op 25-12-2023 09:57
Nee, gewoon je favoriete game(s) hier posten. Er zijn geen officiële prijsuitreikingen voor de winnaars |||Spoiler||| hoewel, dat klinkt toch als een goed idee eigenlijk om net als Geoff bij alle grote jongens op de koffie te gaan |||Spoiler|||
josplays.com | Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays
Had denk ik ook wel Baldur’s Gate 3 gezegd als de game gewoon op een normale physical edition te koop was in NLse webshops. Heb het dus nog niet kunnen spelen.
https://psnprofiles.com/Ulyaoth4k
2. Spiderman 2
3. Cult of the Lamb
Shout out naar AC Mirage en Pistol Whip.
En SM Wonder begint veelbelovend, maar pas net aan begonnen...
"We don't stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing..."
De story DLC van Xenoblade Chronicles 3 heb ik dit jaar het meeste tijd ingestoken. Blijft mijn favo game. Maar Super Mario Wonder, ook al is die niet gigantisch lang, was toch wel heel erg goed hoor. Next level 2D Mario. Niet gedacht dat ze dat nog voor elkaar zouden krijgen.
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
2. The crew motorfest
3. Robocop Rogue city
4. Horizon Forbidden West: Burning Shores
5. Ac mirage
6. Powerwash simulator
7. Forza Motorsport
8. Spider-man 2
9. Zelda tears of the kingdom
Metroid remastered en mario wonder wel gekocht maar niet aan toegekomen. Wil nog even final fantasy crisis core apart benoemen, kwam 13 december uit dus heb die pas dit jaar uit kunnen spelen maar die zou voor mij makkelijk top 3 dit jaar zijn en cyberpunk 2077 in huidige staat is het gewoon een enorm goede game die ik dit jaar voor eerst heb gespeeld.
2. Alan Wake II
3. Final Fantasy XVI
4. The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom
5. Super Mario Bros. Wonder
Ik wil heel graag TOEM nog even noemen. Heb die pas dit jaar gespeeld en is ook dit jaar pas op Xbox gereleased, dus ook al heb ik hem niet op dat platform gespeeld is het toch enigszins oké om deze te benoemen in mijn GOTY. Heel eerlijk, eigenlijk is dit top 3-materiaal!
Verder heb ik nog heel veel games niet gespeeld, waardoor ik slechts tot een top 5 kom. Denk aan Spider-Man 2, Metroid Prime Remastered, Resident Evil 4 Remake, Sea of Stars etcetera. Het was een goed gamejaar, maar helaas heb ik mezelf niet heel veel gametijd gegund. De backlog loopt op jongens! Hopelijk krijg ik deze week nog één game uitgespeeld uit deze alinea en wie weet verandert mijn top 5 dan nog.
Edit. Ik heb op de valreep Alan Wake II nog even toegevoegd. Heb het pas een dag gespeeld, maar ik ben heel het jaar nog niet zo overdreven gegrepen en enthousiast geweest over een game. Wauw!
🐴
Yeah, you do you too
Tegenvallende games waren er ook. Assassin's Creed Mirage en Zelda Tears Of The Kingdom.