Verder moet ik zeggen dat je wel slecht geholpen wordt tot nu toe.
I don't question our existence, I just question our modern needs
Quote:
Nou zoals de bol.com mederwerker zegt, even wachten tot na 2 augustus, dan zullen ze het waarschijnlijk opnieuw gaan versturen. Hier nemen ze een vaste termijn voor na je bestelling (zo te zien 2 weken na je bestelling) zodat ze zeker weten dat ze iets niet 2x gaan sturen. Dat is vrij gebruikelijk hoor.
Verder moet ik zeggen dat je wel slecht geholpen wordt tot nu toe.
Gepost door: ktugach op 31-07-2007 22:25
Verder moet ik zeggen dat je wel slecht geholpen wordt tot nu toe.
Gepost door: ktugach op 31-07-2007 22:25
Kan me best voorstellen dat ze het niet 2 keer willen gaan versturen, maar hoezo gaan ze er zelf niet achteraan bij TNT.
Daar ligt de fout volgens hun.
Maar morgen ga ik weer eens bellen kijken wat ze als oplossing bieden.
VAndaag mijn bon voor gratis verzending van volgende bestelling ontvangen.
Retired moderator | Wie vecht als een slang, kan niet leven als een leeuw!
Quote:
@ RahXephon: Kun je niet beter gewoon C&C: The First Decade schrijven?
VAndaag mijn bon voor gratis verzending van volgende bestelling ontvangen.
Gepost door: ConAir op 01-08-2007 21:03
VAndaag mijn bon voor gratis verzending van volgende bestelling ontvangen.
Gepost door: ConAir op 01-08-2007 21:03
O bedoelde die dat, ik dacht een of andere dvd
Mja weer een goeie ervaring.
Een artikel wat 8 dagen levertijd had is al na 2 dagen geleverd!
Ze vertelde me dat ze de oude bestelling zouden verwijderen en dat ik de factuur als niet verzonden kon beschouwen.
Ze zei dat ze er niets aan konden doen dat het pakket spoorloos was en als ik mijn bestelling nog steeds wou ontvangen dat ik dat dan opnieuw moest bestellen.
Ik vroeg haar of er eventueel een vergoeding kon zijn ( kortingsbon of iets dergelijks) voor het lange wachten.
Ze vertelde mij dat ik dan een mail moest sturen naar de klantenservice en dat zij die beslissing dan zouden nemen.
Toen ik haar vertelde dat ik al ongeveer 1 week aan het wachten was op een antwoord op mijn vorige mail zei je dan weet ik het ook niet.
Ik vind nogmaals dat bol.com een slechte service heeft op dit gebied terwijl ze zo groot zijn en zoveel reclame maken.
Je moet je klanten toch tevreden houden vind ik, maar schijnbaar heeft een groot bedrijf daar niet zo'n boodschap aan.
Ik heb het pakket opnieuw besteld om te kijken of ik het nu wel morgen in huis heb.
Ben benieuwd.
Laat het jullie morgen weten.
Heb ook goed gebruik gemaakt van die ene 5 euro code, waarvoor dank.
EDIT: Hij is zojuist al gearriveerd. Netjes in seal verpakt.
Retired moderator | Wie vecht als een slang, kan niet leven als een leeuw!
I don't question our existence, I just question our modern needs
Disgaea 2 laat helaas nog even op zich wachten.
Verder netjes zoals altijd.
Oprichter van Budgetgaming.nl
Quote:
Hoe komen jullie aan die kortingbonnen?
Gepost door: Mike043 op 02-08-2007 17:31
Gepost door: Mike043 op 02-08-2007 17:31
Kijk ff op de vorige pagina van dit topic
En verder gewoon goed opletten en/of zoeken naar kortingscodes.
James May: "Oh Cock"
De Nintendo DS ga ik waarschijnlijk in een winkel kopen, aangezien de verzendkosten van het pakket wat ik wil hebben inmiddels 4-6 weken zijn
Life is what happens to you while you're busy making other plans
@V-devil: Nieuwe betaalmethode? Verzendkosten in weken hehe
Oprichter van Budgetgaming.nl
Klantenservice gebeld en werd erg vriendelijk te woord gestaan en kreeg een duidelijke uitleg over hoe het nu verder moet. Ik moet in ieder geval de dvd nu terug sturen en dan zorgen hun dat ik niks hoef te betalen en kan hem dan opnieuw bestellen.
..
Quote:
En disgaea 2 is inmiddels ook binnen, netjes dat ze apart versturen en maar eenmaal verzendkosten rekenen. Ik heb alles binnen wat ik had besteld
@V-devil: Nieuwe betaalmethode? Verzendkosten in weken hehe
Gepost door: Yørn op 03-08-2007 13:48
@V-devil: Nieuwe betaalmethode? Verzendkosten in weken hehe
Gepost door: Yørn op 03-08-2007 13:48
Nee, het is gewoon de verzendtijd die op de website wordt aangegeven. Het pakket was de vorige weken in de aanbieding, dus zal nu wel op zijn of i.d.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Quote:
Nou ik heb vandaag gebeld omdat de 2 weken verstreken zijn en mijn pakket nog steeds niet binnen is.
Ze vertelde me dat ze de oude bestelling zouden verwijderen en dat ik de factuur als niet verzonden kon beschouwen.
Ze zei dat ze er niets aan konden doen dat het pakket spoorloos was en als ik mijn bestelling nog steeds wou ontvangen dat ik dat dan opnieuw moest bestellen.
Ik vroeg haar of er eventueel een vergoeding kon zijn ( kortingsbon of iets dergelijks) voor het lange wachten.
Ze vertelde mij dat ik dan een mail moest sturen naar de klantenservice en dat zij die beslissing dan zouden nemen.
Toen ik haar vertelde dat ik al ongeveer 1 week aan het wachten was op een antwoord op mijn vorige mail zei je dan weet ik het ook niet.
Ik vind nogmaals dat bol.com een slechte service heeft op dit gebied terwijl ze zo groot zijn en zoveel reclame maken.
Je moet je klanten toch tevreden houden vind ik, maar schijnbaar heeft een groot bedrijf daar niet zo'n boodschap aan.
Ik heb het pakket opnieuw besteld om te kijken of ik het nu wel morgen in huis heb.
Ben benieuwd.
Laat het jullie morgen weten.
Gepost door: Mike043 op 02-08-2007 11:32
Ze vertelde me dat ze de oude bestelling zouden verwijderen en dat ik de factuur als niet verzonden kon beschouwen.
Ze zei dat ze er niets aan konden doen dat het pakket spoorloos was en als ik mijn bestelling nog steeds wou ontvangen dat ik dat dan opnieuw moest bestellen.
Ik vroeg haar of er eventueel een vergoeding kon zijn ( kortingsbon of iets dergelijks) voor het lange wachten.
Ze vertelde mij dat ik dan een mail moest sturen naar de klantenservice en dat zij die beslissing dan zouden nemen.
Toen ik haar vertelde dat ik al ongeveer 1 week aan het wachten was op een antwoord op mijn vorige mail zei je dan weet ik het ook niet.
Ik vind nogmaals dat bol.com een slechte service heeft op dit gebied terwijl ze zo groot zijn en zoveel reclame maken.
Je moet je klanten toch tevreden houden vind ik, maar schijnbaar heeft een groot bedrijf daar niet zo'n boodschap aan.
Ik heb het pakket opnieuw besteld om te kijken of ik het nu wel morgen in huis heb.
Ben benieuwd.
Laat het jullie morgen weten.
Gepost door: Mike043 op 02-08-2007 11:32
Vandaag mijn pakket ontvangen.
Nu wel netjes op tijd.
linkinparknl: Je hoeft geen bold te gebruiken om te typen hoor
was 3-4 dagen levertijd, maar had em na 2 dagen al
PSN: Speedfreak_R
Quote:
[..]
Vandaag mijn pakket ontvangen.
Nu wel netjes op tijd.
Gepost door: Mike043 op 03-08-2007 19:05
Vandaag mijn pakket ontvangen.
Nu wel netjes op tijd.
Gepost door: Mike043 op 03-08-2007 19:05
Eind goed al goed!
Kan je die bon maar 1 keer gebruiken? Jammer...
Ik heb alleen als betaalmethode acceptgiro gekozen, maar die zat er dan weer niet bij. En het totaalbedrag bij de bestelstatus op de site klopt ook niet. Toch maar even een mailtje sturen morgen, als er geen acceptgiro bij de post zit. Meen me namelijk te herinneren dat ze soms de acceptgiro nasturen.