Quote:
In verband met de verhuizing van ons hoofdkantoor en de installatie van een nieuw orderverwerkingssysteem is de Dynabyte site tijdelijk niet bereikbaar.
Uiteraard kunt u terecht in één van onze 45 vestigingen of telefonisch bestellen via nummer: 073-6460905
Wij hopen u na de verhuizing nog beter van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Dynabyte.nl
Uiteraard kunt u terecht in één van onze 45 vestigingen of telefonisch bestellen via nummer: 073-6460905
Wij hopen u na de verhuizing nog beter van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Dynabyte.nl
James May: "Oh Cock"
Iemand nog tips,hoe ik wellicht toch een werkende HALO 3 kan krijgen?
xbox tag: mrpisthebest psn tag: mrp_is_the_best
Quote:
ik heb/had (paar weken terug) een slechte ervaring met Dynabyte's online winkel. Tot een paar weken terug hadden ze nog veel games in de befaamde KOOPJESHOEK staan. Net voordat ze die 15% actie deden,had ik het pakket met HALO3,Stranglehold en Lost Oddysey. Alle games hadden duidelijk in de winkel gelegen. Dat is geen probleem, dat geven ze ook aan. HALO3, was echter een duidelijk retour,want in de disc zat echt een fout. Op 2 XBOX getest, en die wilde de disc niet lezen. Het is geen kras, je voelt hem ook niet,maar er zit een NIET zilver stukje, zeg maar. Een " mis-persing" ofzo. Ik een mail gestuurd naar Dynabyte en bon/factuur nr opgezocht. Bleek mijn bon net de 14dagen te zijn gepasseerd, en ze konden helemaal niks doen... Vind ik matige service! Het product is zonder mijn toedoen, gewoon niet goed.
Iemand nog tips,hoe ik wellicht toch een werkende HALO 3 kan krijgen?
Gepost door: Mrpisthebest op 05-06-2009 17:19
Iemand nog tips,hoe ik wellicht toch een werkende HALO 3 kan krijgen?
Gepost door: Mrpisthebest op 05-06-2009 17:19
Er zijn van die videotheken die schijfjes weer werkend maken. Ik vindt het wel heel erg van Dynabyte dat ze het niet terugnemen. Anderzijds koop ik alleen gebruikte games uit de buurt en test die meteen ter plekke of meteen thuis.
Ik denk dat jou exemplaar misschien is gebruikt om illegale kopies te maken check even de ring in het midden is die niet wat versleten? Erg dat Dynabyte dit zo verkoopt ik zou het ook bij hun hoofdkantoor proberen.
Nog een tip koop anders weer een exemplaar en retourneer de oude ..... kies daarna een e spel wat je ook leuk vindt(niet helemaal fair) maar ze hebben jou ook genaaid.
PSN: Moeswa / XBOX-Live: Moeswa
xbox tag: mrpisthebest psn tag: mrp_is_the_best
Quote:
Heb dit zelf vorig jaar ook gehad, toen ik de bundel met Halo 3 CE + PGR4 bestelde. Discs van Halo zaten los in de tin case, waardoor ze beschadigd waren. Heb toen gebeld met de Dynabyte en mocht hem gratis terugsturen (met een briefje erbij) en een nieuwe game van dezelfde waarde (+ dat ik PGR4 mocht houden) kiezen, dat GTA IV werd, die zelfs nog een paar euro duurder was ik heb/had (paar weken terug) een slechte ervaring met Dynabyte's online winkel. Tot een paar weken terug hadden ze nog veel games in de befaamde KOOPJESHOEK staan. Net voordat ze die 15% actie deden,had ik het pakket met HALO3,Stranglehold en Lost Oddysey. Alle games hadden duidelijk in de winkel gelegen. Dat is geen probleem, dat geven ze ook aan. HALO3, was echter een duidelijk retour,want in de disc zat echt een fout. Op 2 XBOX getest, en die wilde de disc niet lezen. Het is geen kras, je voelt hem ook niet,maar er zit een NIET zilver stukje, zeg maar. Een " mis-persing" ofzo. Ik een mail gestuurd naar Dynabyte en bon/factuur nr opgezocht. Bleek mijn bon net de 14dagen te zijn gepasseerd, en ze konden helemaal niks doen... Vind ik matige service! Het product is zonder mijn toedoen, gewoon niet goed.
Iemand nog tips,hoe ik wellicht toch een werkende HALO 3 kan krijgen?
Gepost door: Mrpisthebest op 05-06-2009 17:19
Iemand nog tips,hoe ik wellicht toch een werkende HALO 3 kan krijgen?
Gepost door: Mrpisthebest op 05-06-2009 17:19
Was toen volgens mij ook op het randje van net wel/geen 14 dagen, dus ik zou even bellen met hun, en je verhaal nog een keer uitleggen.
@de rest, Je moet niet gaan lopen mailen, want mailen gaat supersloom bij Dynabyte. Ik zou gewoon bellen / naar de winkel gaan. In de winkel is het een electronica-zaak met één van de beste - zo niet dé beste - services van Nederland. Dan lossen ze alles voor je op.
Verder moet de website nog geüpdatet worden.
http://www.trueachievements.com/Het+Zwijn.htm
Heb mijne ook naemlijk vandaag binnengekregen
PSN: Moeswa / XBOX-Live: Moeswa
Nu komt het: de andere was van mijn vader die hij in 2003 (!) had aangevraagd. Deze stond zelfs nog op ons oude adres geregistreerd. We wonen inmiddels alweer 2 jaar lang ergens anders. Gelukkig wisten de nieuwe bewoners ons adres, haha.
Maar damn, ze hebben alles in ene opgestuurd denk ik. Heeft ooit iemand eerder dan 2009 een pasje gekregen?