jullie geven hier dus blijkbaar wel antwoord maar met bellen, e-mail en jullie ticket systeem berijk je niks, maar dan nu ter zaken ik wacht al 3 weken op mijn geld enikk heb nog steeds niks gekregen tewijl jullie zijden dat het binnen 5 werkdagen op mijn rekening zou staan ik heb u hierover een ticket gestuurd maar ik krijg geen antwoord ook heb ik jullie gepobeert te bellen maar dat helpt ook niet. ik verwacht dat jullie je plicht en belofte nog steeds nakomen en het geld storten ordernummer:8534
Mijn ordernummer is 8111. Voor als u meeleest, Gamevision.
Overigens is het natuurlijk belangrijker om eerst bedragen voor geannuleerde games terug te storten.
Ik heb begin JUNI het spel tiger woods PGA 2009 besteld. Na 2 maanden heb ik mijn order geannuleerd en nadat mij 3 keer is toegezegd dat mijn geld teruggestort zou worden heb ik nu nog steeds mijn geld niet. Dit laat wel duidelijk blijken hoe gamevision met haar klanten omgaat. Graag zsm mijn geld terugstorten van order 8365.
Ordernummer 8266
Is jullie opgevallen dat de melding aangesloten bij thuiswinkelkeurmerk verdwenen is.
Gamevision heeft nog wat werk te doen om vertrouwen en klanten terug te winnen.
Quote:
Heeft er eigenlijk iemand aangifte gedaan bij de politie? Zo nee, zou aangifte doen in dit geval nut hebben?
Gepost door: Helter Skelter op 12-11-2009 13:58
Gepost door: Helter Skelter op 12-11-2009 13:58
Als je na een paar toezeggingen gekregen heb : Ik kijk er vandaag naar en verwerk het en er gebeurt al hele tijd niks dan is wel nuttig denk ik
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
Quote:
Heeft er eigenlijk iemand aangifte gedaan bij de politie? Zo nee, zou aangifte doen in dit geval nut hebben?
Gepost door: Helter Skelter op 12-11-2009 13:58
Gepost door: Helter Skelter op 12-11-2009 13:58
Verwacht niet dat aangifte doen het probleem oplost. Maar misschien wel wat druk op Gamevision zet.
Ik heb getracht om wat klachten te verzamelen voor een aangifte maar geen reacties gekregen. Inmiddels heb ik mijn code ontvangen en kan/hoef ik geen aangifte meer te doen.
Ik ga ervan uit dat het Gamevision niet te doen is om mensen op te lichten, mede omdat hij toch een aanzienlijk aantal mensen wel hun code etc stuurt. Maar dat het op dit moment een slechte webshop is.
Maar mijn geld heb ik nog steeds niet terug. Op emails en telefoon wordt niet gereageerd.
Ben bang dat ik mijn geld niet meer terug krijg van deze k***** winkel. Ga hier in ieder geval nooit meer wat bestellen.
Ik zou graag in contact komen met Dhr. I. Luken om over dit zootje te praten, ik ben iig benieuwd naar wat hij te melden heb stuur maar een PM of stuur een email.
Ga in ieder geval maar even de boekhouding in, want de keren dat je het geld terug zou storten is er niets niet gebeurd!! maar geld terug hoeft niet en je kan heel makkelijk van mij af wezen door 3x 4200xboxlive punten te versturen, Ik las dat hij deze nog wel verstuurd!!
Als er geen antwoord op komt dan zal ik er melding van maken dat iemand de boel oplicht bij de politie..Ik vind het nogal krom dat iemand er van mij alleen al met +100 Euro vandoor gaat!!
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
Recipient's mailbox is full, message returned to sender. (#5.2.2)
Dit krijg ik dus als ik een email naar hun stuur.
Telefonisch geprobeerd, ook geen succes, krijg ik 1 of ander bandje dat het nummer niet te bereiken is.
Ook ik heb een simpele bestelling gedaan Xbox Live 12 maanden voor €39,99 op 7 November 2009.
En ook natuurlijk niets ontvangen.
Als ik bovenstaande post allemaal zo lees, is het wel duidelijk dat het niet klopt bij Gamevision.
Je snapt natuurlijk wel, dat ik NIET MAANDEN ga zitten wachten totdat ik, of me geld terug krijg, of eindelijk een legale goed werkende code toegestuurd krijg.
Ik heb nu een email gestuurd naar het prive email van i.Luken voor een laaste kans.
Daarin heb ik Gamevision 24 uur gegeven om mijn bestelling alsnog netjes af te handelen.
Wanneer dit niet gebeurt, zullen er inderdaad andere maatregelen getroffen worden.
En ik blijf niet aardig.
Ik weet dat er nog steeds mee gelezen word op dit forum door Gamevision, dus even voor de duidelijkheid.
IK DREIG NIET, IK DOE BELOFTES!!
Quote:
Ook ik heb een simpele bestelling gedaan Xbox Live 12 maanden voor €39,99 op 7 November 2009.
[/b]
Gepost door: Venus op 15-11-2009 10:32
[/b]
Gepost door: Venus op 15-11-2009 10:32
7 november bummer als je iets eerder op dit forum had gekeken.......
Daar had ik tot nu toe nooit een reden voor gehad met Gamevision nl.
Tot nu toe werden mijn bestellingen altijd netjes afgehandeld en snel.
Dus waarom zal je dan verder gaan kijken, als je ervaringen altijd goed zijn geweest eh
Quote:
Ik zal niet te bijdehand gaan doen. 666
Gepost door: Venus op 15-11-2009 11:18[/b]
Gepost door: Venus op 15-11-2009 11:18[/b]
Hoop niet dat mijn post uitnodigde voor bijdehand doen Probeer dit draadje met af en toe een berichtje onder de aandacht te houden als waarschuwing.
is voor jou helaas mislukt.