Quote:
Beste Brain,
Naar welk email adres heb je dit gestuurd? Normaal gesproken duur dit niet zo lang bij ons.
Stuur even een email met de details en dan kijk ik het vanavond even na. email sturen naar bestelling@gamevision.org aub.
met vriendelijke groet,
I.Luken
Gepost door: GameVision op 02-03-2009 18:36
Naar welk email adres heb je dit gestuurd? Normaal gesproken duur dit niet zo lang bij ons.
Stuur even een email met de details en dan kijk ik het vanavond even na. email sturen naar bestelling@gamevision.org aub.
met vriendelijke groet,
I.Luken
Gepost door: GameVision op 02-03-2009 18:36
Bovenstaande is een bericht van 2 maart. Misschien een idee om jullie berichten naartoe te sturen?
❍ᴥ❍
Quote:
Ik denk dat de meeste mensen naar info@gamevision.org, omdat dit bij'contact'staat. Vroeger kreeg ik snel antwoord op dat emailadres, maar tegenwoordig krijg ik niks meer terug.
Gepost door: NightHawk_D op 07-03-2009 09:39
Gepost door: NightHawk_D op 07-03-2009 09:39
ja ik heb ook een mailtje gestuurd antoord weet ik ondertussen al maar ik heb geen antwoord van gamevision zelf gekregen en ja die van mij ging ook over de preorder van killzone 2 die ik nog steeds niet heb
Met de Rumble Pak gaat het alleen wat voorspoedig. Deze heb ik namelijk nog steeds niet ontvangen. Ik heb al een paar mailtjes gestuurd en ik kreeg eerst te horen dat hij nog besteld moest worden bij de leverancier. Deze bestelling ging alleen wat minder omdat de Rumble Pak niet bij de zending van de leverancier zat. Daarna kreeg ik te horen dat ze het zo snel mogelijk zouden oplossing, maar sindsdien heb ik er niets meer over gehoord.
Now playing: [PS1]: Xenogears [PS3]: Borderlands
Maar op dinsdag heb ik een tweedehandse Asassins Creed besteld voor de 360 besteld. Deze heb ik nog steeds niet binnen. Vrijdags een mail erachter aan gestuurd, nog geen antwoord terug. Ik hoop wel snel wat te horen. Tot dan blijf ik rustig wachten en hopen.
-
Ik ga binnenkort ook wel even bellen. Maat laat even weten hoe het ging, sc0pe. Heb wel net nog een mailtje naar bestelling@gamevision.org gestuurd. Even kijken hoe het daar mee gaat.
Ben even 2/3 dagen niet aanwezig geweest en net terug. Ik ga hier morgenochtend z.s.m naar kijken en probeer alle e-mails in de ochtend te beantwoorden.
Ook ben ik morgen telefonisch bereikbaar van 10:00 tot 17:00 uur overdag mocht u vragen hebben.
Dit is namelijk niet echt de bedoeling. Excuses voor het ongemak.
www.gamevision.nl
❍ᴥ❍
Heb dit zelf nog niet meegemaakt zo erg dus vandaar.
www.gamevision.nl
Quote:
Ja wij snappen zelf ook niet wat er is mis gegaan. Het grootste gedeelte heeft hem ontvangen maar ongeveer 10/12 klanten niet. Ben druk bezig met een oplossing.
Heb dit zelf nog niet meegemaakt zo erg dus vandaar.
Gepost door: GameVision op 10-03-2009 08:38
Heb dit zelf nog niet meegemaakt zo erg dus vandaar.
Gepost door: GameVision op 10-03-2009 08:38
Bedankt voor je reactie. Ik wacht nog even het mailtje af.
Quote:
Toevallig, vanochtend lag de game op de deurmat. Het heeft lang geduurd (misschien niet zo lang als bij anderen), maar hij is uiteindelijk toch aangekomen.
Gepost door: G@MIE op 10-03-2009 11:13
Gepost door: G@MIE op 10-03-2009 11:13
Dat is toch fijn om te horen. Misschien moet ik ook maar iets geduld hebben. Hoe lang heeft het nou uiteindelijk geduurd bij jullie?
Quote:
Bij mij precies een week, terwijl het de dag na mijn bestelling verzonden was. (3 maart verzonden)
Gepost door: G@MIE op 10-03-2009 13:03
Gepost door: G@MIE op 10-03-2009 13:03
Ja die van mij zou ook dezelfde dag (2 Maart) verzonden zijn. Alleen heb ik nog steeds niks binnen (ben nog niet thuis geweest vandaag)
Tis binnen. Ik ga even de shop survey invullen.
Beetje jammer