Quote:
Geen idee hoelang de code geldig is maar je krijgt €3 korting op pre order games met de code: PREORDER3
Gepost door: Marty84 op 08-10-2021 17:21
Gepost door: Marty84 op 08-10-2021 17:21
In de push notificatie staat alleen dit weekend.
Werkt het alleen op pre orders? Of werkt t ook op normale orders zoals bij de vorige pre order code? Jammer genoeg staan de games die deze maand/vorige maand zijn aangekondigd nog niet op de site.
Quote:
Iemand hier die ook Kirby niet heeft binnen gekregen? Ik heb 'm begin maart besteld en hij zou donderdag verzonden moeten zijn, maar gisteren lag er niets in de brievenbus en nu vandaag helaas alweer niet....
Gepost door: VenusQueenEJ op 26-03-2022 15:32
Gepost door: VenusQueenEJ op 26-03-2022 15:32
Hier wel ontvangen, gisteren. Donderdag e-mail gehad.
Had het spel 14 januari ge-preorderd.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Quote:
Ik heb hetzelfde, mag over 4 werkdagen weer mailen. Als de game er dan niet is dan gaan ze kijken naar een oplossing... Post is net geweest.. WEER niet ontvangen
Iemand hier die ook Kirby niet heeft binnen gekregen? Ik heb 'm begin maart besteld en hij zou donderdag verzonden moeten zijn, maar gisteren lag er niets in de brievenbus en nu vandaag helaas alweer niet....
Gepost door: VenusQueenEJ op 26-03-2022 15:32
Gepost door: VenusQueenEJ op 26-03-2022 15:32
Quote:
In het verleden heb ik een paar orders gehad die een dag verlaat waren, ik wacht nu al sinds vrijdag (donderdag verzonden) op Kirby. [..]
Ik heb hetzelfde, mag over 4 werkdagen weer mailen. Als de game er dan niet is dan gaan ze kijken naar een oplossing... Post is net geweest.. WEER niet ontvangen
Gepost door: HansjeNL op 30-03-2022 14:31
Ik heb hetzelfde, mag over 4 werkdagen weer mailen. Als de game er dan niet is dan gaan ze kijken naar een oplossing... Post is net geweest.. WEER niet ontvangen
Gepost door: HansjeNL op 30-03-2022 14:31
De klantenservice blijft stug vasthouden aan 5 leverdagen wachten en dan starten ze pas een onderzoek en stappen om mij als klant tevreden te stellen. Ik heb begrip voor dat ze het met PostNL willen uitzoeken maar als klant moet ik hier geen last van ondervinden. Ze versturen ook onder Track and Trace dus ik heb nu helemaal 0,0 uitzicht op een oplossing.
Ik vind het persoonlijk super jammer dat ze zo stug vasthouden die 5 dagen, ik heb zo'n 1000 euro uitgegeven bij ze de afgelopen jaren en nooit moeilijk gedaan. Nu heb ik een keer een issue en bijten ze zich vast in een klantonvriendelijke gang van zaken.
Na jaren tevredenheid nu dik teleurgesteld in de (gebrek aan) service.
En het komt vaker voor dat post wat later geleverd wordt.
Zou gek zijn als ze na 1 dag meteen een refund zouden geven of een nieuw exemplaar zouden sturen.
Gewoon een paar dagen geduld. Niets mis mee
Soms zit het leven (en PostNL) tegen
Xenoblade Chronicles 3 Game of the Year 2022
Quote:
5 dagen is eigenlijk lang. Vooral als er al dagen voorbij zijn geweest. En ook omdat minimaal 97% van alle post gewoon de volgende dag wordt bezorgd. Tevens is dit niet een bestelling uit het buitenland.5 dagen is gewoon de normale gang van zaken. Uiteindelijk is AllYourGames verantwoordelijk. Maar ze zijn ook afhankelijk van een postbedrijf (in dit geval PostNL).
En het komt vaker voor dat post wat later geleverd wordt.
Zou gek zijn als ze na 1 dag meteen een refund zouden geven of een nieuw exemplaar zouden sturen.
Gewoon een paar dagen geduld. Niets mis mee
Gepost door: EPMD op 30-03-2022 17:10
En het komt vaker voor dat post wat later geleverd wordt.
Zou gek zijn als ze na 1 dag meteen een refund zouden geven of een nieuw exemplaar zouden sturen.
Gewoon een paar dagen geduld. Niets mis mee
Gepost door: EPMD op 30-03-2022 17:10
Vergeet ook niet dat dit om een pre-order gaat. Mensen reserveren een exemplaar en verwachten het op de dag van de release of de dag erna. Vorige week vrijdag kwam de game uit. Nu zijn we op woensdag, dus die 5 dagen zijn al voorbij. Als het na 1 week nog steeds niet binnen is, dan moet er dus iets tijdens de verzending mis zijn gegaan. Maar als men nog 5 dagen moet wachten, dan zit men gewoon bijna 2 weken te wachten voor z'n exemplaar.
En als men een week moet wachten om dan te horen "Ja. Hij is kwijt, dus je krijgt je geld terug.", dan kan je naar mijn mening gelijk al zeggen "We storten het geld terug" waarna men de game nog ergens anders kan kopen. Tijd kost geld. En mensen willen niet langer wachten als ze een game willen hebben. Vooral niet als ze hem ergens hebben gereserveerd en er wordt geadverteerd met "Pre-order! Wordt geleverd op de releasedatum *vul datum in*".
Xenoblade Chronicles 3 Game of the Year 2022
Quote:
Donderdag verstuurd.Werkdagen, Xor. Werkdagen. En er zijn niet ineens 5 extra dagen bij gekomen. Denk om je bloeddruk.
Gepost door: Quetzalcoatl op 30-03-2022 17:56
Gepost door: Quetzalcoatl op 30-03-2022 17:56
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Maandag
Dinsdag
Woensdag
4 werkdagen zijn al voorbij. Hansje geeft aan dat hij over 4 werkdagen weer een mail moet sturen. Dat is volgende week. Dus hij moet bijna 2 weken wachten of z'n game nog bezorgd wordt. Als die T&T blijft hangen, dan blijft hij hangen. Heb dat 2x gehad met Bol.com bestellingen. Uiteindelijk erover geklaagd en toen kreeg ik gewoon het aankoopbedrag teruggestort. Daar ben ik niet weken gaan wachten. Want uiteindelijk houdt het op. En als ze nu juist actie ondernemen, verspil ik uiteindelijk minder tijd omdat ik niet nog langer op m'n bestelling moet wachten en gewoon ergens anders de game kan halen.
Alternatieve oplossing: Als men niet kan wachten, de game ergens anders bestellen, wachten wanneer de AYG bestelling uiteindelijk binnen is waarna je deze terugstuurt. Heb even op de site gekeken en zo te zien bieden ze gratis retourneren aan. Maar als ze geen gratis retourneren hadden staan, dan was het een pittige situatie. Want dan moest je voor het terugsturen ook nog betalen.
Ik wil niet doen alsof het niet vervelend is hoor, want dat is het natuurlijk wel. Maar ik zou gewoon na precies een week (morgen dus) even opbellen in plaats van mailen. Mij hebben ze een paar keer prima geholpen bij AYG.
PostNL heeft in mijn regio de vervelende gewoonte om post met track & trace wél altijd op tijd te leveren en post zonder t&t pas dagen later. Als ik daar weleens over opbel gaat het weer een paar weken goed, en daarna weer hetzelfde verhaal. Post opsparen en maar 1 keer in de week lopen is natuurlijk een stuk minder vermoeiend dan elke dag dezelfde ronde lopen.