Dat verwacht ik best van Wehkamp hoor. Ze hebben mij helemaal geen mail gestuurd dat het langer zou duren, ook niet toen er stond 1 week en toen weer naar binnenkort versprong en nu weer niet nu het spel is uitverkocht.
NNID: SGT_XAN XGT: runfatboyrun444
GameLayD.nl ~ The Life of a Gamergirl
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
Retired moderator | Wie vecht als een slang, kan niet leven als een leeuw!
Quote:
Klopt het zo als je een bestelling invoert en als je dan een coupon code gebruikt dat je dan bij het eindbedrag niks eraf zien gaan maar wel bij je betaling? want ik heb een coupon gebruikt van 7,50
Gepost door: Stephan1234 op 22-09-2008 20:31
Gepost door: Stephan1234 op 22-09-2008 20:31
Dat klopt hoor.Ik heb al vaker met een kortingsbon besteld en het staat nooit bij je bestellingen maar wel onder je betaalgegevens.
Als het daar ook niet staat is er wel iets mis.Bij je rekening staat dan een tegoed van 7,50 en dat wordt van je bestelling afgetrokken na het leveren.
Switch FC 758389484967
Quote:
Klopt het zo als je een bestelling invoert en als je dan een coupon code gebruikt dat je dan bij het eindbedrag niks eraf zien gaan maar wel bij je betaling? want ik heb een coupon gebruikt van 7,50
Gepost door: Stephan1234 op 22-09-2008 20:31
Gepost door: Stephan1234 op 22-09-2008 20:31
Klopt, was bij mij destijds ook het geval. Gewoon 7,50 minder overmaken en klaar is Kees. Belachelijk systeem, maar ja het is Wehkamp.....
Zie je trouwens ergens de verzendkosten staan bij je eindbedrag-factuur?
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
vanaf 20 november: 10% korting op alles (dus ook consoles!)
superaanbieding: Wii console: €219
netjes dus, vooral als je een console gaat kopen. PS3 LBP pack voor €350!
“Kids you tried your best and failed miserably. The lesson is, never try” - Hom127.21.26
Ontopic: Erg bedankt
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
Quote:
Ja, maar dan wel als de actie begint
Gepost door: ktugach op 18-11-2008 17:24
Gepost door: ktugach op 18-11-2008 17:24
Do. 20 November 07:30 t/m Zo. 23 November 24:00
PSN ID: WaaRLaNDeR / GamerTag: WaaRLaNDeR
Mijn vrouw werkt bij Neckermann en als er daar bij een artikel een dergelijke omschrijving staat dan wordt er eigenlijk bedoeld dat het item niet in voorraad is en dat ze moeten wachten op levering van buitenaf. Van Nintendo bijv. of van de leverancier van de games.
En verder kan het ook zo zijn dat diegene die het laatst besteld als eertse geleverd krijgt
ktugach edit: beetje spammy link weggehaald
Quote:
Zojuist probeerde ik wat info te krijgen over 2 dingen die ik overweeg te kopen. De site was niet volledig, zodat ik mij aan een chat waagde.
Hieronder de gehele tekst:
U chat nu met Mevrouw Petersen
Mevrouw Petersen: Welkom op de Live Advies Desk van wehkamp.nl! Ik help u graag verder om antwoord op uw vraag te vinden of wegwijs te worden op onze site.
Bezoeker: Hallo. mijn naam is Rene
Bezoeker: Ik ben benieuwd wat de verzendkosten zijn van:
Mevrouw Petersen: Raadpleeg voor meer informatie de Bezorgservice Menukaart door op de onderstaande regel te klikken.
http://www.wehkamp.nl/w2/Klantenservice/Informatie.aspx?IHC=BEZ&IPC=005
Bezoeker: het probleem van de menukaart is dat die niet duidelijk is
Bezoeker: Parfum is heel klein, en ik wil zeker weten of dat valt onder het laagste tarief
Bezoeker: Hetzelfde voor Xbox Live Gold, het is geen DVD maar wordt wel in een dergelijk doosje verstuurd. Waar valt het dan onder>
Mevrouw Petersen: U kunt dit nakijken via de link die ik u net heb gestuurd.
Bezoeker: Heb ik reeds gedaan, de categorien zijn te grof en voor tweeerlei uitleg vatbaar. Daarom zoek ik nu contact via chat!
Mevrouw Petersen: De chat is niet geschikt om antwoord op uw vraag te geven. Ik kan tijdens een chatsessie namelijk niet in uw klantgegevens kijken. Ik raad u aan om contact op te nemen met een van mijn collega's van de Klantenservice op telefoonnummer (03 4 264 777 of gebruik te maken van ons E-mailformulier om een e-mail te versturen.
Bezoeker: Microsoft - Xbox 360 Livegold abonnement van 3 maanden
Bestelnummer: 866-07-894
Bezoeker: Help dat?
Bezoeker: Bestelkosten zijn toch niet afhankelijk van klantgegevens??
Mevrouw Petersen: Ik kan niets voor u nakijken via de chat vandaar dat ik u doorverwijs
Bezoeker: Is het niet mogelijk voor u om het bestelnummer in te voeren en dan in uw systeem de verzendkosten te bezien?
Mevrouw Petersen: Ik heb geen systeem om dingen in na te kijken daarom verwijs ik u verder
Bezoeker: Mag ik u vragen waarom er dan uberhaupt de chatfunctie bestaat als ik nu gedwongen wordt om weer een dure telefoonlijn te gebruiken?
Bezoeker: Om informatie te krijgen die gewoon bij een produkt zelf hoort te staan omdat het integraal onderdeel uitmaakt van de kosten van het product in kwestie??
Mevrouw Petersen: Sorry dat ik u niet verder kan helpen
Mevrouw Petersen: Dank u wel voor uw chat. Ik wens u nog een fijne dag toe.
De chatsessie is gestopt.
Zucht...
Hieronder de gehele tekst:
U chat nu met Mevrouw Petersen
Mevrouw Petersen: Welkom op de Live Advies Desk van wehkamp.nl! Ik help u graag verder om antwoord op uw vraag te vinden of wegwijs te worden op onze site.
Bezoeker: Hallo. mijn naam is Rene
Bezoeker: Ik ben benieuwd wat de verzendkosten zijn van:
Mevrouw Petersen: Raadpleeg voor meer informatie de Bezorgservice Menukaart door op de onderstaande regel te klikken.
http://www.wehkamp.nl/w2/Klantenservice/Informatie.aspx?IHC=BEZ&IPC=005
Bezoeker: het probleem van de menukaart is dat die niet duidelijk is
Bezoeker: Parfum is heel klein, en ik wil zeker weten of dat valt onder het laagste tarief
Bezoeker: Hetzelfde voor Xbox Live Gold, het is geen DVD maar wordt wel in een dergelijk doosje verstuurd. Waar valt het dan onder>
Mevrouw Petersen: U kunt dit nakijken via de link die ik u net heb gestuurd.
Bezoeker: Heb ik reeds gedaan, de categorien zijn te grof en voor tweeerlei uitleg vatbaar. Daarom zoek ik nu contact via chat!
Mevrouw Petersen: De chat is niet geschikt om antwoord op uw vraag te geven. Ik kan tijdens een chatsessie namelijk niet in uw klantgegevens kijken. Ik raad u aan om contact op te nemen met een van mijn collega's van de Klantenservice op telefoonnummer (03 4 264 777 of gebruik te maken van ons E-mailformulier om een e-mail te versturen.
Bezoeker: Microsoft - Xbox 360 Livegold abonnement van 3 maanden
Bestelnummer: 866-07-894
Bezoeker: Help dat?
Bezoeker: Bestelkosten zijn toch niet afhankelijk van klantgegevens??
Mevrouw Petersen: Ik kan niets voor u nakijken via de chat vandaar dat ik u doorverwijs
Bezoeker: Is het niet mogelijk voor u om het bestelnummer in te voeren en dan in uw systeem de verzendkosten te bezien?
Mevrouw Petersen: Ik heb geen systeem om dingen in na te kijken daarom verwijs ik u verder
Bezoeker: Mag ik u vragen waarom er dan uberhaupt de chatfunctie bestaat als ik nu gedwongen wordt om weer een dure telefoonlijn te gebruiken?
Bezoeker: Om informatie te krijgen die gewoon bij een produkt zelf hoort te staan omdat het integraal onderdeel uitmaakt van de kosten van het product in kwestie??
Mevrouw Petersen: Sorry dat ik u niet verder kan helpen
Mevrouw Petersen: Dank u wel voor uw chat. Ik wens u nog een fijne dag toe.
De chatsessie is gestopt.
Zucht...
Retired moderator | Wie vecht als een slang, kan niet leven als een leeuw!
hahaha weer zo'n toko waar ze me god niet weten waar ze over praten, je kunt oneindig met ze discuseren maar ze kunnen je gewoon niet begrijpen of willen je gewoon niet begrijpen en heb je weer kostbare tijd verspild zonder dat je ook maar iets verder bent gekomen. 't lijkt Canal Digitaal wel die lui hebben ook een gemiddeld IQ van een pinda .
[PSN] Yoghurt_Bij
Now playing: -