Quote:
[..]
Via FB en heb goed bericht. Zodra de game binnen is moet ik dat even laten weten en wordt de factuur aangepast naar €19,99 en kan ik hem betalen.
Gepost door: Pug205GTi op 15-02-2016 13:02
Via FB en heb goed bericht. Zodra de game binnen is moet ik dat even laten weten en wordt de factuur aangepast naar €19,99 en kan ik hem betalen.
Gepost door: Pug205GTi op 15-02-2016 13:02
Ah dat had ik ook gedaan en ze zeiden dat ik hem zo snel mogelijk zou krijgen. Ik heb ook geen geld twrug gekregen voor mijn eerste naruto bestelling dus ik dat ze die 2de bestelling daarmee hebben betaald. Staatt bij jou nog steeds 3weken levertijd?
Quote:
[..]
Via FB en heb goed bericht. Zodra de game binnen is moet ik dat even laten weten en wordt de factuur aangepast naar €19,99 en kan ik hem betalen.
Gepost door: Pug205GTi op 15-02-2016 13:02
Via FB en heb goed bericht. Zodra de game binnen is moet ik dat even laten weten en wordt de factuur aangepast naar €19,99 en kan ik hem betalen.
Gepost door: Pug205GTi op 15-02-2016 13:02
Is het spel dan nu eindelijk op voorraad? Hier is het vandaag naar meer dan 3 weken gesprongen terwijl in het weekend op 2-3 dagen stond... met nog wel steeds 19,99 als betaling.
Quote:
Ik heb net ook via facebook wehkamp benaderd en gevraagd hoe het zit met de sprong van 2-3 dagen naar meer dan 3 weken. Het antwoord was dat zij dezelfde informatie hadden, maar dat ze het spel versturen zodra deze binnen komt. Geen voorraad dus
Gepost door: Symbiote op 15-02-2016 14:21
Gepost door: Symbiote op 15-02-2016 14:21
Precies dit. Ik heb net een paar minuten terug contact met Wehkamp opgenomen en er wordt nog steeds verteld dat het spel niet op voorraad is. De mevrouw aan de lijn heeft het nog speciaal nagevraagd en ze zeggen echt 8-11 dagen. Morgen maar kijken of Pug 'm binnen krijgt of dat hij degene is die voor de gek wordt gehouden.
3DS: 1478-3717-3634 / PSN+XboX Live: CaptainGuido / Nintendo ID: PugGTi
Quote:
Ik heb uw bestellingen nagekeken en gaat dus om een bestelling van de maand oktober 2015. In mijn gegevens staat deze nog met een levertijd van 3 weken. Dat is dus veels te lang en ik heb daarom de bestelling geannuleerd omdat het niet geleverd zal worden.
Ik heb wel gezien dat het artikel voorradig is momenteel alleen is het wat duurder. U kunt deze opnieuw bestellen en bij behoud een bericht sturen zodat wij het bedrag in de vorm van een waardebon kunnen opsturen.
Ik heb uw bestellingen nagekeken en gaat dus om een bestelling van de maand oktober 2015. In mijn gegevens staat deze nog met een levertijd van 3 weken. Dat is dus veels te lang en ik heb daarom de bestelling geannuleerd omdat het niet geleverd zal worden.
Ik heb wel gezien dat het artikel voorradig is momenteel alleen is het wat duurder. U kunt deze opnieuw bestellen en bij behoud een bericht sturen zodat wij het bedrag in de vorm van een waardebon kunnen opsturen.
Ik snap niet wat ze bedoelen met het stuk over een waardebon.
Op mijn account is de bestelling inderdaad geannuleerd.
3DS: 1478-3717-3634 / PSN+XboX Live: CaptainGuido / Nintendo ID: PugGTi
Als hun slechte klantenservice ook zo goed was, dan zou ik er wel vaker wat bestellen
Koop nu alleen PSN kaarten bij Wehkamp (icm kortingscodes). Met PSN kaarten gaat er gelukkig nooit iets mis. Wat dan wel weer jammer is, is dat PSN kaarten de laatste tijd alleen maar in veels te grote dozen worden geleverd ipv een kleine doos of envelop die in de brievenbus past.
Je moet dus altijd thuis blijven als je een PSN kaart koopt bij Wehkamp.
Quote:
Ze zeggen dat je als je de game opnieuw bestelt, dat ze een waardebon gaan "opsturen"(ik vermoed anders via mail) met de korting die je eerst had. Dus hiermee ben je "verplicht" om eerst de volle €60 te betalen om dan vervolgens een waardebon van €40 te krijgen waar je dan vervolgens ook verplicht bent om weer iets bij Wehkamp te bestellen .[..]
Ik snap niet wat ze bedoelen met het stuk over een waardebon.
Op mijn account is de bestelling inderdaad geannuleerd.
Gepost door: Hercule op 15-02-2016 16:04
Ik snap niet wat ze bedoelen met het stuk over een waardebon.
Op mijn account is de bestelling inderdaad geannuleerd.
Gepost door: Hercule op 15-02-2016 16:04
Ik zag dat m'n status weer opnieuw is aangepast naar 3 weken. Het blijkt dat m'n vermoedens ook een feit zal zijn . Ze rekken gewoon de levertijd omdat ze niet de game willen verkopen voor de "foute" prijs en willen zo de bestellingen annuleren. Want verklaar eens waarom ik eerst zag dat het bij mij gepland was om de volgende dag te leveren en de volgende dag werd m'n levertijd gewoon aangepast .
Ik wil ze heel graag bellen, maar dan moet ik weer €1 gaan betalen voor een nutteloze gesprek waar je hetzelfde resultaat krijgt als dat je een mail stuurt .
Quote:
Voor pre-order bonus moet je vooral niet bij Wehkamp zijn gezien ze (bijna) nooit pre-order bonus hebben/geven :/.Weet je, van mij hadden ze het mogen annuleren, maar doe het dan op tijd. Zo had ik nog rond kunnen kijken voor een mooi prijsje voor op de releasedag met pre-order bonus etc. Nu zijn we bijna 2 weken verder (na release) en weet ik nog steeds niet waar ik aan toe ben.
Gepost door: Itachi Uchiha op 15-02-2016 17:43
Gepost door: Itachi Uchiha op 15-02-2016 17:43
Voor zo'n mooie prijs zou ik het niet erg vinden als ik de game na releasedate zou ontvangen, maar dit is nu gewoon levertijd rekken zoals hoe Wehkamp altijd is. Ik zie nu dat de game 8-11 dagen levertijd heeft terwijl m'n bestelling "Over 3 weken" levertijd heeft. Dit geeft al aan dat er iets niet klopt.
Kort gezegd: Ze ontlopen de koopovereenkomst die de klant met Wehkamp heeft.
Het laatste wat je kan verwachten, is dat ze "toevallig" alle bestellingen annuleren omdat "Het is verkocht" en dan 1 week later de game weer op de webshop zetten met "Direct Leverbaar" of "2-3 dagen levertijd" .
Ik dacht, vraag het eerst hier voor ik Wehkamp zelf ga aanspreken
Uiteindelijk geregeld via Twitter, blijkt dus zo te zijn dat ze de verzendkosten los/later verrekenen dan de pre-order, daarom was ie dus niet helemaal terug geboekt.
Quote:
Ik had een pre-order geplaatst voor die CE van the Division, maar uiteindelijk toch besloten om die niet te nemen. Nu heb ik hem geannuleerd (want ik had 'betaald' via mijn cc) en hebben ze alleen de prijs van het product terug geboekt en niet de verzendkosten. Iemand hier ervaring mee? Is het normaal dat ze dat in 2 stappen doen of is er iets fout gegaan aan de kant van Wehkamp?
Ik dacht, vraag het eerst hier voor ik Wehkamp zelf ga aanspreken
Gepost door: Sparxy op 15-02-2016 18:27
Ik dacht, vraag het eerst hier voor ik Wehkamp zelf ga aanspreken
Gepost door: Sparxy op 15-02-2016 18:27
gewoon terugvragen. het is nog niet verzonden dus je hebt er recht op lijkt mij
Quote:
Van 8-11 dagen vandaag weer naar 3 weken veranderd. Bij jullie ook?
Gepost door: Itachi Uchiha op 17-02-2016 11:00
Gepost door: Itachi Uchiha op 17-02-2016 11:00
Ja zelfde verhaal hier. Echt te belachelijk voor woorden
Ik wacht even af op het moment dat dit gaat gebeuren(en hij zal zeker gebeuren ).