Playing Death Stranding on PS4!
Even bellen maar.. godverdomme zeg!
3DS: 1478-3717-3634 / PSN+XboX Live: CaptainGuido / Nintendo ID: PugGTi
Quote:
Ik dank u voor uw reactie. Hierbij had ik graag het spel opnieuw voor u besteld, maar helaas zit dit nog niet op voorraad.
Deze is momenteel uitverkocht en vraag u hiervoor uw vriendelijke begrip.
Op het moment van bestellen kunnen er meer bestellingen binnenkomen dan het aantal dat op dat moment nog voorradig is. Hierdoor kan het voorkomen dat wij dan, zoals in uw geval
de laatst binnengekomen bestelling niet meer kunnen uitleveren.
Mijn excuses voor het feit dat u hierover niet eerder bent geïnformeerd. Op dit moment kan ik helaas niet aangeven of en wanneer het door u bestelde artikel weer binnenkomt. IK vraag hierbij onze website in de gaten te houden.
Alsnog mijn excuses voor het ongerief en wens u verder een heel fijne middag.
Deze is momenteel uitverkocht en vraag u hiervoor uw vriendelijke begrip.
Op het moment van bestellen kunnen er meer bestellingen binnenkomen dan het aantal dat op dat moment nog voorradig is. Hierdoor kan het voorkomen dat wij dan, zoals in uw geval
de laatst binnengekomen bestelling niet meer kunnen uitleveren.
Mijn excuses voor het feit dat u hierover niet eerder bent geïnformeerd. Op dit moment kan ik helaas niet aangeven of en wanneer het door u bestelde artikel weer binnenkomt. IK vraag hierbij onze website in de gaten te houden.
Alsnog mijn excuses voor het ongerief en wens u verder een heel fijne middag.
Ik ben niet goed in formele brieven.
Alvast bedankt
Ook bij mij hebben ze zonder bevestiging of wat dan ook uit mijn bestellijst verwijderd. Als ze vanaf begin een mail hadden gestuurd dat het een prijsfout was(zal wel zo zijn) dan is dat nog wel acceptabelgeweest . Maar nu na enkele weken zonder iets te zeggen pffffff kan je niet maken als bedrijf zijnde.
Quote:
Heeft iemand voor mij een kant en klare mail naar wehkamp voor het annuleren van Naruto?
Ook bij mij hebben ze zonder bevestiging of wat dan ook uit mijn bestellijst verwijderd. Als ze vanaf begin een mail hadden gestuurd dat het een prijsfout was(zal wel zo zijn) dan is dat nog wel acceptabelgeweest . Maar nu na enkele weken zonder iets te zeggen pffffff kan je niet maken als bedrijf zijnde.
Gepost door: Chinofreak op 25-02-2016 13:36
Ook bij mij hebben ze zonder bevestiging of wat dan ook uit mijn bestellijst verwijderd. Als ze vanaf begin een mail hadden gestuurd dat het een prijsfout was(zal wel zo zijn) dan is dat nog wel acceptabelgeweest . Maar nu na enkele weken zonder iets te zeggen pffffff kan je niet maken als bedrijf zijnde.
Gepost door: Chinofreak op 25-02-2016 13:36
Precies dit ja. Als ze het in oktober hadden geannuleerd had ik er ook geen problemen mee, maar om een paar weken na release opeens te gaan annuleren is echt bizar.
Krijg ik 2 PS € 20 kaarten in een hele grote doos afgeleverd door DHL. Nou niet normaal dit. In die doos kan je makkelijk een hele spelcomputer kwijt.
PSN: Moeswa / XBOX-Live: Moeswa
Quote:
Belachelijk dit.
Krijg ik 2 PS € 20 kaarten in een hele grote doos afgeleverd door DHL. Nou niet normaal dit. In die doos kan je makkelijk een hele spelcomputer kwijt.
Gepost door: MJB op 25-02-2016 13:54
Krijg ik 2 PS € 20 kaarten in een hele grote doos afgeleverd door DHL. Nou niet normaal dit. In die doos kan je makkelijk een hele spelcomputer kwijt.
Gepost door: MJB op 25-02-2016 13:54
Jij hebt duidelijk geen katten.
Quote:
Om u toch tegemoet te komen heb ik de bestelling opnieuw geplaatst. Alleen heeft het een levertijd van meer dan 3 weken.
De bestelling heb ik als tegemoet komen zonder verzendkosten geplaatst. Het artikel is inderdaad duurder zoals u aangeeft. U hoeft zich geen zorgen te maken.
Zodra u de bestelling heeft ontvangen en wenst te behouden verneem ik het van u zodat ik de rekening met 40 euro corrigeer.
Ik vertrouw erop u naar tevredenheid te hebben geholpen en een fijn weekend.
Met vriendelijke groet,
De bestelling heb ik als tegemoet komen zonder verzendkosten geplaatst. Het artikel is inderdaad duurder zoals u aangeeft. U hoeft zich geen zorgen te maken.
Zodra u de bestelling heeft ontvangen en wenst te behouden verneem ik het van u zodat ik de rekening met 40 euro corrigeer.
Ik vertrouw erop u naar tevredenheid te hebben geholpen en een fijn weekend.
Met vriendelijke groet,
Quote:
[..]
Jij hebt duidelijk geen katten.
Gepost door: Itachi Uchiha op 25-02-2016 14:20
Jij hebt duidelijk geen katten.
Gepost door: Itachi Uchiha op 25-02-2016 14:20
Ik heb expres drie dozen in de woonkamer staan voor die van mij :
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Quote:
Dit heb ik ook gehad (vorige week ofzo), maak er een print screen van ofzo want als ze moeilijk gaan doen heb je in ieder geval bewijs dat het is toegezegd dat ze die €40,- corrigeren.Nou eindelijk snappen ze het naar paar keer mailen
[..]
Gepost door: Why So Serious? op 26-02-2016 09:12
[..]
Gepost door: Why So Serious? op 26-02-2016 09:12
Ik moet laten weten via FB wanneer het spel binnen is, dan passen hun de factuur aan en dan pas hoef ik hem te betalen.
3DS: 1478-3717-3634 / PSN+XboX Live: CaptainGuido / Nintendo ID: PugGTi
"Mijn excusses dat u na zo lang wachten uw bestelling niet heeft ontvangen.
Het artikel heb ik opnieuw voor u besteld, maar heeft wel een levertijd van meer dan 3 weken.
Ook is het artikel in prijs gestegen. Om u tegemoet te komen kan u ons bij ontvangst bericht sturen en wordt het prijsverschil voor u in mindering gebracht.
Ik vertouw erop dat uw bestelling alsnog geleverd wordt en wens u verder een fijn weekend.
Met vriendelijke groet,
Quote:
[..]
Dit heb ik ook gehad (vorige week ofzo), maak er een print screen van ofzo want als ze moeilijk gaan doen heb je in ieder geval bewijs dat het is toegezegd dat ze die €40,- corrigeren.
Ik moet laten weten via FB wanneer het spel binnen is, dan passen hun de factuur aan en dan pas hoef ik hem te betalen.
Gepost door: Pug205GTi op 26-02-2016 09:42
Dit heb ik ook gehad (vorige week ofzo), maak er een print screen van ofzo want als ze moeilijk gaan doen heb je in ieder geval bewijs dat het is toegezegd dat ze die €40,- corrigeren.
Ik moet laten weten via FB wanneer het spel binnen is, dan passen hun de factuur aan en dan pas hoef ik hem te betalen.
Gepost door: Pug205GTi op 26-02-2016 09:42
Weet uit ervaring dat ze er niet zo moeilijk over doen hoor, denk dus dat die print screen niet nodig is.
- Run the world
Quote:
Ik heb ook maar een mailtje verstuurd met het verzoek om de bestelling weer te heractiveren, ben benieuwd hoe ze reageren. Belachelijk ook dat bij het terugstorten van het geld ze de verzendkosten zelf houden...
Gepost door: Fredje op 26-02-2016 09:52
Gepost door: Fredje op 26-02-2016 09:52
Inderdaad, je krijgt het bedrag terug zonder de verzendkosten. Logica van Wehkamp denk ik.
Xbox: EPvW | PSN: EPvanW | Nintendo: EPvanW