Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Wehkamp

[Begin]  |250|251|252|253|254|255|256(296)  [Eind]
Why So Serious?
Door Why So Serious? (3319 reacties) op 24-02-2016 18:13
Naruto hier ook geannuleerd. Ga er nog wel achteraan ,want ik heb Sebastien loeb rally evo wel gewoon ontvangen voor €19,99.
Jopie1980
Door Jopie1980 (1158 reacties) op 24-02-2016 18:40
Yep! Heb al een mail gestuurd. Inderdaad uiteindelijk bij Loeb ook gelukt!
Playing Death Stranding on PS4!
Scourger
Door Scourger (142 reacties) op 24-02-2016 19:22
Hier is Naruto gewoon compleet van mijn bestellijst verdwenen... WTH Wehkamp!


Even bellen maar.. godverdomme zeg!

Kid Icarus
Door Kid Icarus (586 reacties) op 25-02-2016 10:06
Naruto geannuleerd en Trackmania Turbo die ik met 2 cadeaubonnen heb besteld, ook geannuleerd. Maar in plaats van 10 euro krijg ik 8 euro terug, want de verzendkosten steken ze gewoon in eigen zak. Terwijl de game nog niet eens uit is. Wat een stumpers daar zeg.
Pug205GTi
Door Pug205GTi (4864 reacties) op 25-02-2016 10:34
Bij mij is Naruto nog niet geannuleerd, maar staat wel met de prijs van €59,99 in mijn bestellingenoverzicht. Dit hadden ze gedaan toen ik contact had opgenomen, oude bestelling geannuleerd en een nieuwe voor me aangemaakt. Ik laat hem nog steeds lekker staan! Maar wel lekker om te horen dan 'Ja de bestellingen die gedaan zijn met de prijsfout zouden toch geannuleerd worden!' , breng dan met een net mailtje je klanten op de hoogte en annuleer dan de bestelling, eveneens niet leuk natuurlijk maar wel netter als de manier waarop het nu gaat.
3DS: 1478-3717-3634 / PSN+XboX Live: CaptainGuido / Nintendo ID: PugGTi
Why So Serious?
Door Why So Serious? (3319 reacties) op 25-02-2016 13:13
Je krijgt echt hoofdpijn van die klantenservice daar

Quote:
Ik dank u voor uw reactie. Hierbij had ik graag het spel opnieuw voor u besteld, maar helaas zit dit nog niet op voorraad.
Deze is momenteel uitverkocht en vraag u hiervoor uw vriendelijke begrip.

Op het moment van bestellen kunnen er meer bestellingen binnenkomen dan het aantal dat op dat moment nog voorradig is. Hierdoor kan het voorkomen dat wij dan, zoals in uw geval
de laatst binnengekomen bestelling niet meer kunnen uitleveren.

Mijn excuses voor het feit dat u hierover niet eerder bent geïnformeerd. Op dit moment kan ik helaas niet aangeven of en wanneer het door u bestelde artikel weer binnenkomt. IK vraag hierbij onze website in de gaten te houden.

Alsnog mijn excuses voor het ongerief en wens u verder een heel fijne middag.
Door Gintoki-sama (164 reacties) op 25-02-2016 13:16
1e naruto order is geannuleerd maar mijn 2e staat er nog
Door Chinofreak (340 reacties) op 25-02-2016 13:36
Heeft iemand voor mij een kant en klare mail naar wehkamp voor het annuleren van Naruto?
Ik ben niet goed in formele brieven.

Alvast bedankt
Ook bij mij hebben ze zonder bevestiging of wat dan ook uit mijn bestellijst verwijderd. Als ze vanaf begin een mail hadden gestuurd dat het een prijsfout was(zal wel zo zijn) dan is dat nog wel acceptabelgeweest . Maar nu na enkele weken zonder iets te zeggen pffffff kan je niet maken als bedrijf zijnde.
Itachi Uchiha
Door Itachi Uchiha (776 reacties) op 25-02-2016 13:42
Quote:
Heeft iemand voor mij een kant en klare mail naar wehkamp voor het annuleren van Naruto?

Ook bij mij hebben ze zonder bevestiging of wat dan ook uit mijn bestellijst verwijderd. Als ze vanaf begin een mail hadden gestuurd dat het een prijsfout was(zal wel zo zijn) dan is dat nog wel acceptabelgeweest . Maar nu na enkele weken zonder iets te zeggen pffffff kan je niet maken als bedrijf zijnde.
Gepost door: Chinofreak op 25-02-2016 13:36

Precies dit ja. Als ze het in oktober hadden geannuleerd had ik er ook geen problemen mee, maar om een paar weken na release opeens te gaan annuleren is echt bizar.
MJB
Door MJB (4361 reacties) op 25-02-2016 13:54
Belachelijk dit.

Krijg ik 2 PS € 20 kaarten in een hele grote doos afgeleverd door DHL. Nou niet normaal dit. In die doos kan je makkelijk een hele spelcomputer kwijt.
PSN: Moeswa / XBOX-Live: Moeswa
Itachi Uchiha
Door Itachi Uchiha (776 reacties) op 25-02-2016 14:20
Quote:
Belachelijk dit.

Krijg ik 2 PS € 20 kaarten in een hele grote doos afgeleverd door DHL. Nou niet normaal dit. In die doos kan je makkelijk een hele spelcomputer kwijt.
Gepost door: MJB op 25-02-2016 13:54

Jij hebt duidelijk geen katten.
Door Chinofreak (340 reacties) op 25-02-2016 17:22
Ze hebben het geld terug gestort
Why So Serious?
Door Why So Serious? (3319 reacties) op 26-02-2016 09:12
Nou eindelijk snappen ze het naar paar keer mailen

Quote:
Om u toch tegemoet te komen heb ik de bestelling opnieuw geplaatst. Alleen heeft het een levertijd van meer dan 3 weken.

De bestelling heb ik als tegemoet komen zonder verzendkosten geplaatst. Het artikel is inderdaad duurder zoals u aangeeft. U hoeft zich geen zorgen te maken.

Zodra u de bestelling heeft ontvangen en wenst te behouden verneem ik het van u zodat ik de rekening met 40 euro corrigeer.

Ik vertrouw erop u naar tevredenheid te hebben geholpen en een fijn weekend.

Met vriendelijke groet,
Niels
Door Niels (18338 reacties) op 26-02-2016 09:21
Quote:
[..]

Jij hebt duidelijk geen katten.
Gepost door: Itachi Uchiha op 25-02-2016 14:20

Ik heb expres drie dozen in de woonkamer staan voor die van mij :
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Pug205GTi
Door Pug205GTi (4864 reacties) op 26-02-2016 09:42
Quote:
Nou eindelijk snappen ze het naar paar keer mailen

[..]
Gepost door: Why So Serious? op 26-02-2016 09:12
Dit heb ik ook gehad (vorige week ofzo), maak er een print screen van ofzo want als ze moeilijk gaan doen heb je in ieder geval bewijs dat het is toegezegd dat ze die €40,- corrigeren.

Ik moet laten weten via FB wanneer het spel binnen is, dan passen hun de factuur aan en dan pas hoef ik hem te betalen.
3DS: 1478-3717-3634 / PSN+XboX Live: CaptainGuido / Nintendo ID: PugGTi
Door Fredje (6 reacties) op 26-02-2016 09:52
Ik heb ook maar een mailtje verstuurd met het verzoek om de bestelling weer te heractiveren, ben benieuwd hoe ze reageren. Belachelijk ook dat bij het terugstorten van het geld ze de verzendkosten zelf houden...
Door Chinofreak (340 reacties) op 26-02-2016 21:54
Hey beste budgetgamers. Ik kreeg als reactie terug van Wehkamp dit:


"Mijn excusses dat u na zo lang wachten uw bestelling niet heeft ontvangen.

Het artikel heb ik opnieuw voor u besteld, maar heeft wel een levertijd van meer dan 3 weken.
Ook is het artikel in prijs gestegen. Om u tegemoet te komen kan u ons bij ontvangst bericht sturen en wordt het prijsverschil voor u in mindering gebracht.

Ik vertouw erop dat uw bestelling alsnog geleverd wordt en wens u verder een fijn weekend.

Met vriendelijke groet,
Jopvdsteen
Door Jopvdsteen (3218 reacties) op 26-02-2016 22:51
Quote:
[..]
Dit heb ik ook gehad (vorige week ofzo), maak er een print screen van ofzo want als ze moeilijk gaan doen heb je in ieder geval bewijs dat het is toegezegd dat ze die €40,- corrigeren.

Ik moet laten weten via FB wanneer het spel binnen is, dan passen hun de factuur aan en dan pas hoef ik hem te betalen.
Gepost door: Pug205GTi op 26-02-2016 09:42

Weet uit ervaring dat ze er niet zo moeilijk over doen hoor, denk dus dat die print screen niet nodig is.
- Run the world
Itachi Uchiha
Door Itachi Uchiha (776 reacties) op 26-02-2016 22:55
Quote:
Ik heb ook maar een mailtje verstuurd met het verzoek om de bestelling weer te heractiveren, ben benieuwd hoe ze reageren. Belachelijk ook dat bij het terugstorten van het geld ze de verzendkosten zelf houden...
Gepost door: Fredje op 26-02-2016 09:52

Inderdaad, je krijgt het bedrag terug zonder de verzendkosten. Logica van Wehkamp denk ik.
EPvW
Door EPvW (385 reacties) op 27-02-2016 14:03
Iets minder dan jaar geleden kocht ik een ps vita en die verstuurde ze in een plastictas. Nu krijg ik mijn ps plus abbo binnen en die zat in een enorme kartonnendoos van 40x30x8cm. Echt ongelofelijk.
Xbox: EPvW | PSN: EPvanW | Nintendo: EPvanW
[Begin]  |250|251|252|253|254|255|256(296)  [Eind]