De guide is inmiddels geleverd, maar ik verwacht dat ik nu dan 1 euro 'credit' heb bij Bol.com
Iemand die weet hoe dit werkt / dit ook eens heeft gehad ?
Wii-U = BiancoNero1992 // PS4 = Bes1an92 // Switch = 7679-9128-5292
Quote:
Ik had de Destiny Limited Edition strategy guide besteld bij Bol en die was op dat moment 20,99 euro. Toen meteen betaald via iDeal, maar laterop werd die 19,99 euro wat ook op mijn factuur staat.
De guide is inmiddels geleverd, maar ik verwacht dat ik nu dan 1 euro 'credit' heb bij Bol.com
Iemand die weet hoe dit werkt / dit ook eens heeft gehad ?
Gepost door: ElCheapo op 13-09-2014 11:13
De guide is inmiddels geleverd, maar ik verwacht dat ik nu dan 1 euro 'credit' heb bij Bol.com
Iemand die weet hoe dit werkt / dit ook eens heeft gehad ?
Gepost door: ElCheapo op 13-09-2014 11:13
Ik weet niet hoe het werkt bij Bol, maar als je enkel de guide had besteld zou ik genoegen nemen met de €20,99.
Als je één euro tegoed verwacht, omdat de guide nu €19,99 kost zou Bol.com mogelijk ook verzendkosten kunnen verwachten gezien het bedrag nu onder de €20 euro grens zit.
PSN/Steam: jeroendewaal
Quote:
Ik had de Destiny Limited Edition strategy guide besteld bij Bol en die was op dat moment 20,99 euro. Toen meteen betaald via iDeal, maar laterop werd die 19,99 euro wat ook op mijn factuur staat.
De guide is inmiddels geleverd, maar ik verwacht dat ik nu dan 1 euro 'credit' heb bij Bol.com
Iemand die weet hoe dit werkt / dit ook eens heeft gehad ?
Gepost door: ElCheapo op 13-09-2014 11:13
De guide is inmiddels geleverd, maar ik verwacht dat ik nu dan 1 euro 'credit' heb bij Bol.com
Iemand die weet hoe dit werkt / dit ook eens heeft gehad ?
Gepost door: ElCheapo op 13-09-2014 11:13
Is die Destiny Limited Edition Guide dan leverbaar bij bol.com? Ik zie namelijk steeds: leverbaar over 3-4 werkdagen staan op de site. Ik ging er vanuit dat ze hem dus nog niet binnen hadden....?
Quote:
Gewoon even een mailtje sturen dan voegen ze dat verschil toe als krediet aan je account. Is toch weer 1 euro minder op de volgende bestelling.
Ik had de Destiny Limited Edition strategy guide besteld bij Bol en die was op dat moment 20,99 euro. Toen meteen betaald via iDeal, maar laterop werd die 19,99 euro wat ook op mijn factuur staat.
De guide is inmiddels geleverd, maar ik verwacht dat ik nu dan 1 euro 'credit' heb bij Bol.com
Iemand die weet hoe dit werkt / dit ook eens heeft gehad ?
Gepost door: ElCheapo op 13-09-2014 11:13
De guide is inmiddels geleverd, maar ik verwacht dat ik nu dan 1 euro 'credit' heb bij Bol.com
Iemand die weet hoe dit werkt / dit ook eens heeft gehad ?
Gepost door: ElCheapo op 13-09-2014 11:13
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Die leverbaar over 3-4 werkdagen zal betekenen dat de mogelijk zelf geen voorraad aanhouden maar bestellen bij hun leverancier zodra je bij Bol besteld...
Die ene euro gaat het me inderdaad niet echt om, maar wel vreemd dat je een factuur krijgt waarop staat 19,99 euro en je 20,99 euro aan ze betaald hebt. Bij andere webwinkels krijg je het verschil terug gestort of houdt dat als credit voor een volgende bestelling.
Quote:
Wtf Bol. :') Bayonetta is weer uit mijn account verdwenen? Opnieuw maar weer een order geplaatst..
Gepost door: Dynaw op 14-09-2014 15:22
Gepost door: Dynaw op 14-09-2014 15:22
Quote:
Voor wie het Wii-U topic niet heeft gevolgd, twee bestelling van mij betreft de Bayonetta 2 First Print Edition zijn verdwenen uit mijn account. Inmiddels een derde bestelling geplaatst, hopelijk blijft deze wel staan. [..]
Hier ook! Let op mensjes! Dank je voor je volledig terechte paranoïde pre order gedrag Dynaw, je hebt me gered!
Gepost door: GinneSchrik op 14-09-2014 15:50
Hier ook! Let op mensjes! Dank je voor je volledig terechte paranoïde pre order gedrag Dynaw, je hebt me gered!
Gepost door: GinneSchrik op 14-09-2014 15:50
Reactie van Bol:
Quote:
Geachte heer -,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 14 september 2014.
U geeft aan dat bestelling - is verdwenen uit uw account, we begrijpen dat dit vervelend is.
Deze bestelling is net als de vorige ook niet goed doorgekomen.
Onze excuses voor het ongemak.
We zien nu dat u een bestelling heeft geplaatst onder bestelnummer -, deze bestelling wordt gecontroleerd op betaalgegevens.
We kunnen niet achterhalen waarom de vorige bestellingen niet zijn gelukt.
We gaan ervan uit dat de laatste bestelling wel goed komt aangezien we deze wel in ons systeem zien.
We horen het graag als deze bestelling verdwijnt uit uw account.
Onze excuses dat we het probleem niet hebben kunnen achterhalen.
Met vriendelijke groet,
-
bol.com Klantenservice
Hartelijk dank voor uw e-mail van 14 september 2014.
U geeft aan dat bestelling - is verdwenen uit uw account, we begrijpen dat dit vervelend is.
Deze bestelling is net als de vorige ook niet goed doorgekomen.
Onze excuses voor het ongemak.
We zien nu dat u een bestelling heeft geplaatst onder bestelnummer -, deze bestelling wordt gecontroleerd op betaalgegevens.
We kunnen niet achterhalen waarom de vorige bestellingen niet zijn gelukt.
We gaan ervan uit dat de laatste bestelling wel goed komt aangezien we deze wel in ons systeem zien.
We horen het graag als deze bestelling verdwijnt uit uw account.
Onze excuses dat we het probleem niet hebben kunnen achterhalen.
Met vriendelijke groet,
-
bol.com Klantenservice
Quote:
Pre-order opnieuw de First Print Edition en betaal dit keer gelijk(i.p.v. achteraf betalen). Kijk daarna of ze nog de bestelling gaan annuleren. Als je niet gelijk kan betalen, kies dit keer de optie achteraf betalen met IDEAL.Naar aanleiding van de volgende berichten besluit ik maar hier verder te gaan:
[..]
[..]
Voor wie het Wii-U topic niet heeft gevolgd, twee bestelling van mij betreft de Bayonetta 2 First Print Edition zijn verdwenen uit mijn account. Inmiddels een derde bestelling geplaatst, hopelijk blijft deze wel staan.
Reactie van Bol:
[..]
Gepost door: Dynaw op 14-09-2014 16:37
[..]
[..]
Voor wie het Wii-U topic niet heeft gevolgd, twee bestelling van mij betreft de Bayonetta 2 First Print Edition zijn verdwenen uit mijn account. Inmiddels een derde bestelling geplaatst, hopelijk blijft deze wel staan.
Reactie van Bol:
[..]
Gepost door: Dynaw op 14-09-2014 16:37
Mijn bestelling zie ik nog steeds op mijn account staan. Maar op mijn bestellingsoverzicht zie ik hem niet tussen. Ik weet niet of dit normaal is. Iemand die ervaring heeft met achteraf betalen en/of kan bevestigen dat dit normaal is?. Want ik vermoed dat hij niet op m'n bestellingsoverzicht staat omdat ik 1. niet gelijk heb betaald of 2. ze hebben mijn bestelling nog niet verzonden(dus hij is nog aan het verwerken). Want ik wil zeker zijn of mijn bestelling binnen is .
Quote:
Ik heb in Januari Watch Dogs (en Driveclub + The Witcher III) besteld met achteraf betalen, en later in Juni Destiny. Dat is allemaal goed gegaan en nooit verwijderd en betaald nadat ik ze had ontvangen. Het klopt dus zeker niet dat ze zomaar verdwenen zijn.
Gepost door: Ramon NL op 14-09-2014 17:34
Gepost door: Ramon NL op 14-09-2014 17:34
Ik heb ook verschillende pre orders daar staan nog die gewoon nog in de lijst staan, enkel Bayonetta was verdwenen. Gelukkig meldt Dynaw het even, anders had ik 'm dadelijk nog niet met wat pech. Hoop wel dat ik nu niet achteraan in de rij moet aansluiten met de preorder, mochten ze te weinig ontvangen.... Morgen toch maar even bellen voor de zekerheid.
"A winner is you"
Quote:
Ik heb nu hetzelfde, terwijl het vanmiddag nog wel bij besteloverzicht stond.[..]
Pre-order opnieuw de First Print Edition en betaal dit keer gelijk(i.p.v. achteraf betalen). Kijk daarna of ze nog de bestelling gaan annuleren. Als je niet gelijk kan betalen, kies dit keer de optie achteraf betalen met IDEAL.
Mijn bestelling zie ik nog steeds op mijn account staan. Maar op mijn bestellingsoverzicht zie ik hem niet tussen. Ik weet niet of dit normaal is. Iemand die ervaring heeft met achteraf betalen en/of kan bevestigen dat dit normaal is?. Want ik vermoed dat hij niet op m'n bestellingsoverzicht staat omdat ik 1. niet gelijk heb betaald of 2. ze hebben mijn bestelling nog niet verzonden(dus hij is nog aan het verwerken). Want ik wil zeker zijn of mijn bestelling binnen is .
Gepost door: Glo op 14-09-2014 16:42
Pre-order opnieuw de First Print Edition en betaal dit keer gelijk(i.p.v. achteraf betalen). Kijk daarna of ze nog de bestelling gaan annuleren. Als je niet gelijk kan betalen, kies dit keer de optie achteraf betalen met IDEAL.
Mijn bestelling zie ik nog steeds op mijn account staan. Maar op mijn bestellingsoverzicht zie ik hem niet tussen. Ik weet niet of dit normaal is. Iemand die ervaring heeft met achteraf betalen en/of kan bevestigen dat dit normaal is?. Want ik vermoed dat hij niet op m'n bestellingsoverzicht staat omdat ik 1. niet gelijk heb betaald of 2. ze hebben mijn bestelling nog niet verzonden(dus hij is nog aan het verwerken). Want ik wil zeker zijn of mijn bestelling binnen is .
Gepost door: Glo op 14-09-2014 16:42
Het aantal bestellingen is ook met 1 omlaag gegaan. Dus het moet perse bij besteloverzicht staan..
🇺🇦
Bij mij als ik op account klikte stond deze bestelling er gewoon, maar als ik op bestelstatus klikte dan stond deze bestelling er niet tussen.
Vervolgens een mail gestuurd naar de klantenservice, en door technische redenen was deze niet goed verwerkt en moest ik mijn bestelling opnieuw doen.
Dus iedereen die bij bol.com besteld heeft toch even controleren of deze ook bij je bestelstatus staat en desnoods klantenservice vragen of de order goed ontvangen is.
Quote:
Heb je ook "Achteraf betalen" gekozen? Ik had "Achteraf betalen met IDEAL" gekozen omdat ik op m'n stageplek zat en ik niet gelijk kon betalen .[..]
Ik heb nu hetzelfde, terwijl het vanmiddag nog wel bij besteloverzicht stond.
Het aantal bestellingen is ook met 1 omlaag gegaan. Dus het moet perse bij besteloverzicht staan..
Gepost door: Ginryuu op 14-09-2014 18:24
Ik heb nu hetzelfde, terwijl het vanmiddag nog wel bij besteloverzicht stond.
Het aantal bestellingen is ook met 1 omlaag gegaan. Dus het moet perse bij besteloverzicht staan..
Gepost door: Ginryuu op 14-09-2014 18:24
Ik kan een bericht sturen, maar wat als ze opeens mijn bestelling opeens annuleren . En dit was al vanaf vrijdag. Het enige wat veranderde was de foto. Voor de rest kan de bestelling bekijken en blijft hij "Wordt verwerkt" aangeven :/.
Quote:
Ook achteraf betalen met ideal gekozen.
[..]
Heb je ook "Achteraf betalen" gekozen? Ik had "Achteraf betalen met IDEAL" gekozen omdat ik op m'n stageplek zat en ik niet gelijk kon betalen .
Ik kan een bericht sturen, maar wat als ze opeens mijn bestelling opeens annuleren . En dit was al vanaf vrijdag. Het enige wat veranderde was de foto. Voor de rest kan de bestelling bekijken en blijft hij "Wordt verwerkt" aangeven :/.
Gepost door: Glo op 14-09-2014 18:34
Heb je ook "Achteraf betalen" gekozen? Ik had "Achteraf betalen met IDEAL" gekozen omdat ik op m'n stageplek zat en ik niet gelijk kon betalen .
Ik kan een bericht sturen, maar wat als ze opeens mijn bestelling opeens annuleren . En dit was al vanaf vrijdag. Het enige wat veranderde was de foto. Voor de rest kan de bestelling bekijken en blijft hij "Wordt verwerkt" aangeven :/.
Gepost door: Glo op 14-09-2014 18:34
🇺🇦
Heb daarbij ook nog een mail verstuurd naar Bol, dat mijn bestelling van vrijdag "verdwenen" is. Eens afwachten wat daar voor reactie op komt.
Quote:
Ik heb net gebeld en ik kreeg een medewerker aan de lijn. Hij zei dat mijn bestelling niet op hun systeem stond. Dus zoals verwacht, was er een technische fout.[..]
Heb je ook "Achteraf betalen" gekozen? Ik had "Achteraf betalen met IDEAL" gekozen omdat ik op m'n stageplek zat en ik niet gelijk kon betalen .
Ik kan een bericht sturen, maar wat als ze opeens mijn bestelling opeens annuleren . En dit was al vanaf vrijdag. Het enige wat veranderde was de foto. Voor de rest kan de bestelling bekijken en blijft hij "Wordt verwerkt" aangeven :/.
Gepost door: Glo op 14-09-2014 18:34
Heb je ook "Achteraf betalen" gekozen? Ik had "Achteraf betalen met IDEAL" gekozen omdat ik op m'n stageplek zat en ik niet gelijk kon betalen .
Ik kan een bericht sturen, maar wat als ze opeens mijn bestelling opeens annuleren . En dit was al vanaf vrijdag. Het enige wat veranderde was de foto. Voor de rest kan de bestelling bekijken en blijft hij "Wordt verwerkt" aangeven :/.
Gepost door: Glo op 14-09-2014 18:34
Ook kreeg ik het volgende te horen: "Normaal zou achteraf betalen niet bij games zitten. Maar als deze optie beschikbaar is, dan zou hij gewoon moeten werken.". Hij zei ook dat als ik een nieuwe bestelling zou aanmaken en achteraf betalen kies, dat de kans klein is dat zo'n probleem weer opnieuw zal gebeuren. Daar betwijfel ik nu even. Want ik zag dat Dynaw voor de 2de keer z'n bestelling door "technische" fout niet goed binnen kwam(en hij had het ook met achteraf betalen gedaan), wil ik nu liever met IDEAL betalen :/(alhoewel ik nu niet veel geld heb en pas aan het eind van de maand m'n geld binnen heb. Daarnaast heb ik ook nog de pre-order van GM waar ik niet zeker weet of ik hem nog wel krijg :/. Moeilijke tijden voor mij ).
Voor de mensen die zo'n probleem hebben als ik. Ik zou bol.com bellen of anders mailen voor de zekerheid. Maar ik denk dat je beter een nieuwe bestelling moet aanmaken. Alleen het is oppassen als je weer voor "Achteraf betalen" kiest.
Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 14 september 2014.
U geeft aan dat uw bestelling met nummer - ineens verdwenen is uit uw account. Wij begrijpen dat dit vervelend voor u is.
Door een technische storing is uw bestelling - niet goed doorgekomen. Ondanks dat u een bestelbevestiging heeft ontvangen, is de bestelling niet geplaatst. Onze excuses voor het ongemak.
Mocht u het artikel alsnog willen ontvangen, dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
www.bol.com