| PlayStation: Gi0vanni2903 |
Quote:
Helaas niks te zien, wel bedankt voor het meedenken Femina, kijk hier eens met de T&T code? Wellicht is d'r een handtekening voor gezet, dan kan je die daar terug zien.
Gepost door: Dynaw op 07-11-2014 13:15
Gepost door: Dynaw op 07-11-2014 13:15
Quote:
Daarom, het ligt nu bij de desbetreffende afdeling dus afwachten wat ze nu weer gaan zeggen.
je hebt bewijs dat et is afgeleverd, je hoeft dus niks te betalen. ze kunnen je vrij weinig maken
Gepost door: Giovanni1997 op 07-11-2014 14:40
Gepost door: Giovanni1997 op 07-11-2014 14:40
Quote:
Extra: Werkt tot 05-12-2014 ;P
€2,50 korting met code:
CRM-250-UNB22TR
Gepost door: Why So Serious? op 16-11-2014 19:32
CRM-250-UNB22TR
Gepost door: Why So Serious? op 16-11-2014 19:32
Quote:
[..]
Extra: Werkt tot 05-12-2014 ;P
Gepost door: Glo op 16-11-2014 19:45
Extra: Werkt tot 05-12-2014 ;P
Gepost door: Glo op 16-11-2014 19:45
Verder geen voorwaarden?
Quote:
[..]
Verder geen voorwaarden?
Gepost door: Maxubachs op 16-11-2014 19:48
Verder geen voorwaarden?
Gepost door: Maxubachs op 16-11-2014 19:48
Quote:
Actievoorwaarde
Geldig bij besteding boven de 2,50 op alle producten muv Nederlandse boeken, geneesmiddelen, babyvoeding, fotoservice, artikelen van externe verkopers en tweedehands artikelen. Niet geldig icm andere voordeelacties en kortingscodes.
Geldig bij besteding boven de 2,50 op alle producten muv Nederlandse boeken, geneesmiddelen, babyvoeding, fotoservice, artikelen van externe verkopers en tweedehands artikelen. Niet geldig icm andere voordeelacties en kortingscodes.
Prijzen bij Bol wisselen ook vaak; dus bij een lage prijs voor iets wat je wilt bestellen niet wachten tot de volgende dag...
Quote:
Voor een lage prijs kan je Bol vaak ook maar liever skippen . Vraag me oprecht af waarom zoveel mensen daar kopen, voor de goedkoopste prijzen is het niet lijkt mij..
Ik kreeg laatst 2,50 euro terug overgemaakt van Bol omdat ik de guide van AC: Unity besteld en betaald had toen die 20,99 euro kostte, en op het moment van versturen was de prijs 18,49 euro. Wel netjes, want ik heb er niet eens om hoeven vragen.
Prijzen bij Bol wisselen ook vaak; dus bij een lage prijs voor iets wat je wilt bestellen niet wachten tot de volgende dag...
Gepost door: ElCheapo op 16-11-2014 20:49
Prijzen bij Bol wisselen ook vaak; dus bij een lage prijs voor iets wat je wilt bestellen niet wachten tot de volgende dag...
Gepost door: ElCheapo op 16-11-2014 20:49
12-06-2007 — 12-06-2017
Quote:
Dit dus. Ik was vroeger ook 1 van die mensenOmdat veel mensen niet zoeken naar de laagste prijs, maar puur voor gemak en service kiezen. Ik ken genoeg mensen die niet het internet afstruinen maar hun gewenste product bij de eerste de beste bekende website kopen.
Gepost door: Clamticore op 16-11-2014 21:13
Gepost door: Clamticore op 16-11-2014 21:13
Totdat ik BG ontdekte
Maar heel af en toe heeft Bol wel een lage prijs hoor. Zo was de LOTR Blu-ray box (€14,99) een heel mooie vangst.
🇺🇦
Steam: 44014243 // SW-1682-3396-2802 //
Zo gezegd zo gedaan, bestelling geplaatst en slechts één bak ontvangen. Uiteraard direct contact opgenomen met de klantenservice en die zouden na het weekend met een oplossing komen. Ook hierbij al aangegeven dat het vervoer de reden is van mijn bestelling.
Vervolgens komen ze met deze reactie in de mail:
Quote:
Om technische redenen kunnen wij u helaas geen tweede exemplaar naleveren. Wij verzoeken u daarom opnieuw te bestellen en de door u ontvangen, incomplete box aan ons te retourneren. Uw betalingsverplichting komt daarmee te vervallen.
Direct hierop weer een mail gestuurd met dat ik zoiets echt niet terug kan brengen naar het postkantoor gezien de omvang. Half uurtje na m'n mailtje wordt ik gebeld, de medewerker wilde samen met kijken of er echt geen vervoer mogelijk is, en nee, dat was er niet. En nu wordt ik geacht zelf alsnog vervoer te regelen binnen die tijd omdat zij niet een bak los kunnen verzenden? Desnoods geef 50% korting op de bestelling, dat ik slechts voor één zo'n ding betaal.
Als compensatie een €2,50 cadeaubon gekregen. Hoera. ;_;
Ik ga het nog één keer voorleggen in de mail, gezien telefonisch niet werkt dus. Hopelijk krijg ik ik dan wel een medewerker die meedenkt.
Now playing: -
Quote:
Behoorlijk ja. :/ Mijn ervaringen met de Bol klantenservice zijn normaal gesproken prima, maar dit is wel erg laag zo. Zo daar hebben ze je goed te pakken. Voor een bedrijf die het echt moet hebben van de service is het slechttt.
Gepost door: Arabyus op 17-11-2014 18:04
Gepost door: Arabyus op 17-11-2014 18:04
Hopelijk gaan ze in mijn voorstel. Ik houd jullie op de hoogte.
Quote:
Zo daar hebben ze je goed te pakken. Voor een bedrijf die het echt moet hebben van de service is het slechttt.
Gepost door: Arabyus op 17-11-2014 18:04
Gepost door: Arabyus op 17-11-2014 18:04
Bol.com moet het hebben van de service? lol! Bijna elke keer als ik de klantenservice mail of bel is de antwoord 9/10 negatief. Teminste dat zijn mijn ervaringen van de afgelopen 10 jaar bij bol.com.
klantenservice is vaak weinig goeds over te zeggen de afgelopen jaren..
| PlayStation: Gi0vanni2903 |
Quote:
Blijf je toch aardig vaak terug komen als je er al 10 jaar dingen koopt .
[..]
Bol.com moet het hebben van de service? lol! Bijna elke keer als ik de klantenservice mail of bel is de antwoord 9/10 negatief. Teminste dat zijn mijn ervaringen van de afgelopen 10 jaar bij bol.com.
Gepost door: SaM op 17-11-2014 18:21
Bol.com moet het hebben van de service? lol! Bijna elke keer als ik de klantenservice mail of bel is de antwoord 9/10 negatief. Teminste dat zijn mijn ervaringen van de afgelopen 10 jaar bij bol.com.
Gepost door: SaM op 17-11-2014 18:21
Quote:
[..]
Blijf je toch aardig vaak terug komen als je er al 10 jaar dingen koopt .
Gepost door: Brandon op 17-11-2014 18:34
Blijf je toch aardig vaak terug komen als je er al 10 jaar dingen koopt .
Gepost door: Brandon op 17-11-2014 18:34
^^
Vaak? ben je gek. Hoogstens alleen bij een echte aanbieding of als ik iets moet bestellen voor me moeder. In totaal gok ik tussen de 7 en 10 keer ongeveer. helft daarvan ging er wel wat fout en dan hoef je niet veel hulp te verwachten van de klatenservie. Ik ben vaak veel beter geholpen bij de klantenservice van Zavvi dan bij Bol.com. Terwijl Zavvi slecht bekend staat over de service.....
Quote:
Haha ok, ook zoiets hier . Alleen bij een echte aanbieding koop ik er wat en als er wat is gaat het meestal ook fout (support/service/whatever). Bij Zavvi is de service prima voor mij eigenlijk :'), reageren vrij snel en komen meestal vrij snel met een oplossing waar jezelf tevreden mee bent.
[..]
^^
Vaak? ben je gek. Hoogstens alleen bij een echte aanbieding of als ik iets moet bestellen voor me moeder. In totaal gok ik tussen de 7 en 10 keer ongeveer. helft daarvan ging er wel wat fout en dan hoef je niet veel hulp te verwachten van de klatenservie. Ik ben vaak veel beter geholpen bij de klantenservice van Zavvi dan bij Bol.com. Terwijl Zavvi slecht bekend staat over de service.....
Gepost door: SaM op 17-11-2014 18:42
^^
Vaak? ben je gek. Hoogstens alleen bij een echte aanbieding of als ik iets moet bestellen voor me moeder. In totaal gok ik tussen de 7 en 10 keer ongeveer. helft daarvan ging er wel wat fout en dan hoef je niet veel hulp te verwachten van de klatenservie. Ik ben vaak veel beter geholpen bij de klantenservice van Zavvi dan bij Bol.com. Terwijl Zavvi slecht bekend staat over de service.....
Gepost door: SaM op 17-11-2014 18:42