Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

bol.com [Algemeen Topic]

[Begin]  |148|149|150|151|152|153|154(303)  [Eind]
Giovanni2903
Door Giovanni2903 (9352 reacties) op 07-11-2014 14:40
je hebt bewijs dat et is afgeleverd, je hoeft dus niks te betalen. ze kunnen je vrij weinig maken
| PlayStation: Gi0vanni2903 |
Door UserVerwijderd (8270 reacties) op 07-11-2014 16:14
Quote:
Femina, kijk hier eens met de T&T code? Wellicht is d'r een handtekening voor gezet, dan kan je die daar terug zien.
Gepost door: Dynaw op 07-11-2014 13:15
Helaas niks te zien, wel bedankt voor het meedenken

Quote:
je hebt bewijs dat et is afgeleverd, je hoeft dus niks te betalen. ze kunnen je vrij weinig maken
Gepost door: Giovanni1997 op 07-11-2014 14:40
Daarom, het ligt nu bij de desbetreffende afdeling dus afwachten wat ze nu weer gaan zeggen.
Why So Serious?
Door Why So Serious? (3319 reacties) op 16-11-2014 19:32
€2,50 korting met code:
CRM-250-UNB22TR
Xor
Door Xor (34972 reacties) op 16-11-2014 19:45
Quote:
€2,50 korting met code:
CRM-250-UNB22TR
Gepost door: Why So Serious? op 16-11-2014 19:32
Extra: Werkt tot 05-12-2014 ;P
MarvelousMax
Door MarvelousMax (6066 reacties) op 16-11-2014 19:48
Quote:
[..]
Extra: Werkt tot 05-12-2014 ;P
Gepost door: Glo op 16-11-2014 19:45

Verder geen voorwaarden?
Xor
Door Xor (34972 reacties) op 16-11-2014 19:55
Quote:
[..]

Verder geen voorwaarden?
Gepost door: Maxubachs op 16-11-2014 19:48

Quote:
Actievoorwaarde
Geldig bij besteding boven de 2,50 op alle producten muv Nederlandse boeken, geneesmiddelen, babyvoeding, fotoservice, artikelen van externe verkopers en tweedehands artikelen. Niet geldig icm andere voordeelacties en kortingscodes.

ElCheapo
Door ElCheapo (25677 reacties) op 16-11-2014 20:49
Ik kreeg laatst 2,50 euro terug overgemaakt van Bol omdat ik de guide van AC: Unity besteld en betaald had toen die 20,99 euro kostte, en op het moment van versturen was de prijs 18,49 euro. Wel netjes, want ik heb er niet eens om hoeven vragen.

Prijzen bij Bol wisselen ook vaak; dus bij een lage prijs voor iets wat je wilt bestellen niet wachten tot de volgende dag...
Brandon
Door Brandon (2633 reacties) op 16-11-2014 20:53
Quote:
Ik kreeg laatst 2,50 euro terug overgemaakt van Bol omdat ik de guide van AC: Unity besteld en betaald had toen die 20,99 euro kostte, en op het moment van versturen was de prijs 18,49 euro. Wel netjes, want ik heb er niet eens om hoeven vragen.

Prijzen bij Bol wisselen ook vaak; dus bij een lage prijs voor iets wat je wilt bestellen niet wachten tot de volgende dag...
Gepost door: ElCheapo op 16-11-2014 20:49
Voor een lage prijs kan je Bol vaak ook maar liever skippen . Vraag me oprecht af waarom zoveel mensen daar kopen, voor de goedkoopste prijzen is het niet lijkt mij..
Clamticore
Door Clamticore (4457 reacties) op 16-11-2014 21:13
Omdat veel mensen niet zoeken naar de laagste prijs, maar puur voor gemak en service kiezen. Ik ken genoeg mensen die niet het internet afstruinen maar hun gewenste product bij de eerste de beste bekende website kopen.
12-06-2007 — 12-06-2017
Ginryuu
Door Ginryuu (13333 reacties) op 16-11-2014 21:55
Quote:
Omdat veel mensen niet zoeken naar de laagste prijs, maar puur voor gemak en service kiezen. Ik ken genoeg mensen die niet het internet afstruinen maar hun gewenste product bij de eerste de beste bekende website kopen.
Gepost door: Clamticore op 16-11-2014 21:13
Dit dus. Ik was vroeger ook 1 van die mensen

Totdat ik BG ontdekte

Maar heel af en toe heeft Bol wel een lage prijs hoor. Zo was de LOTR Blu-ray box (€14,99) een heel mooie vangst.
🇺🇦
MatB20
Door MatB20 (1426 reacties) op 16-11-2014 22:07
Laatste tijd flink wat gekocht bij Bol.com voor mooie prijzen o.a. de lord of the rings trilogy en een X1 controller met game. Het is af en toe zoeken maar er zitten leuke acties tussen!
Steam: 44014243 // SW-1682-3396-2802 //
Door CurlyKirby (700 reacties) op 16-11-2014 22:14
Heb daar laatst nog met kortingscodes (in de zomer) voor 35 inclusief Tales of Xillia & Graces gehaald, goeie prijs lijkt me.
Dynaw
Door Dynaw (8078 reacties) op 17-11-2014 18:00
Dit is op zich best een rotstreek van Bol. Enkele dagen terug heb ik twee 70 liter opbergboxen bij Bol aangeschaft. De reden voor mijn bestelling is dat ik geen vervoer om zoiets bij de plaatselijke Blokker op te gaan halen.

Zo gezegd zo gedaan, bestelling geplaatst en slechts één bak ontvangen. Uiteraard direct contact opgenomen met de klantenservice en die zouden na het weekend met een oplossing komen. Ook hierbij al aangegeven dat het vervoer de reden is van mijn bestelling.

Vervolgens komen ze met deze reactie in de mail:
Quote:
Om technische redenen kunnen wij u helaas geen tweede exemplaar naleveren. Wij verzoeken u daarom opnieuw te bestellen en de door u ontvangen, incomplete box aan ons te retourneren. Uw betalingsverplichting komt daarmee te vervallen.

Direct hierop weer een mail gestuurd met dat ik zoiets echt niet terug kan brengen naar het postkantoor gezien de omvang. Half uurtje na m'n mailtje wordt ik gebeld, de medewerker wilde samen met kijken of er echt geen vervoer mogelijk is, en nee, dat was er niet. En nu wordt ik geacht zelf alsnog vervoer te regelen binnen die tijd omdat zij niet een bak los kunnen verzenden? Desnoods geef 50% korting op de bestelling, dat ik slechts voor één zo'n ding betaal.
Als compensatie een €2,50 cadeaubon gekregen. Hoera. ;_;

Ik ga het nog één keer voorleggen in de mail, gezien telefonisch niet werkt dus. Hopelijk krijg ik ik dan wel een medewerker die meedenkt.
Arabyus
Door Arabyus (7279 reacties) op 17-11-2014 18:04
Rol: Forum Moderator
Zo daar hebben ze je goed te pakken. Voor een bedrijf die het echt moet hebben van de service is het slechttt.
Now playing: -
Dynaw
Door Dynaw (8078 reacties) op 17-11-2014 18:10
Quote:
Zo daar hebben ze je goed te pakken. Voor een bedrijf die het echt moet hebben van de service is het slechttt.
Gepost door: Arabyus op 17-11-2014 18:04
Behoorlijk ja. :/ Mijn ervaringen met de Bol klantenservice zijn normaal gesproken prima, maar dit is wel erg laag zo.
Hopelijk gaan ze in mijn voorstel. Ik houd jullie op de hoogte.
Reptile
Door Reptile (2454 reacties) op 17-11-2014 18:21
Quote:
Zo daar hebben ze je goed te pakken. Voor een bedrijf die het echt moet hebben van de service is het slechttt.
Gepost door: Arabyus op 17-11-2014 18:04

Bol.com moet het hebben van de service? lol! Bijna elke keer als ik de klantenservice mail of bel is de antwoord 9/10 negatief. Teminste dat zijn mijn ervaringen van de afgelopen 10 jaar bij bol.com.

Giovanni2903
Door Giovanni2903 (9352 reacties) op 17-11-2014 18:32
erg slecht voor zo een grote winkel..
klantenservice is vaak weinig goeds over te zeggen de afgelopen jaren..
| PlayStation: Gi0vanni2903 |
Brandon
Door Brandon (2633 reacties) op 17-11-2014 18:34
Quote:
[..]

Bol.com moet het hebben van de service? lol! Bijna elke keer als ik de klantenservice mail of bel is de antwoord 9/10 negatief. Teminste dat zijn mijn ervaringen van de afgelopen 10 jaar bij bol.com.


Gepost door: SaM op 17-11-2014 18:21
Blijf je toch aardig vaak terug komen als je er al 10 jaar dingen koopt .
Reptile
Door Reptile (2454 reacties) op 17-11-2014 18:42
Quote:
[..]
Blijf je toch aardig vaak terug komen als je er al 10 jaar dingen koopt .
Gepost door: Brandon op 17-11-2014 18:34

^^

Vaak? ben je gek. Hoogstens alleen bij een echte aanbieding of als ik iets moet bestellen voor me moeder. In totaal gok ik tussen de 7 en 10 keer ongeveer. helft daarvan ging er wel wat fout en dan hoef je niet veel hulp te verwachten van de klatenservie. Ik ben vaak veel beter geholpen bij de klantenservice van Zavvi dan bij Bol.com. Terwijl Zavvi slecht bekend staat over de service.....
Brandon
Door Brandon (2633 reacties) op 17-11-2014 18:44
Quote:
[..]

^^

Vaak? ben je gek. Hoogstens alleen bij een echte aanbieding of als ik iets moet bestellen voor me moeder. In totaal gok ik tussen de 7 en 10 keer ongeveer. helft daarvan ging er wel wat fout en dan hoef je niet veel hulp te verwachten van de klatenservie. Ik ben vaak veel beter geholpen bij de klantenservice van Zavvi dan bij Bol.com. Terwijl Zavvi slecht bekend staat over de service.....
Gepost door: SaM op 17-11-2014 18:42
Haha ok, ook zoiets hier . Alleen bij een echte aanbieding koop ik er wat en als er wat is gaat het meestal ook fout (support/service/whatever). Bij Zavvi is de service prima voor mij eigenlijk :'), reageren vrij snel en komen meestal vrij snel met een oplossing waar jezelf tevreden mee bent.
[Begin]  |148|149|150|151|152|153|154(303)  [Eind]