Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

bol.com [Algemeen Topic]

[Begin]  |159|160|161|162|163|164|165(304)  [Eind]
TurboR-GT
Door TurboR-GT (575 reacties) op 18-02-2015 14:11
Twijfel steeds meer of ik 'm niet alsnog bij Nedgame bestel De onzekerheid bij bol.com groeit in ieder geval, hoewel de guide bij mij nog niet gecancelled is...
Aapje_nl
Door Aapje_nl (4026 reacties) op 18-02-2015 14:11
Tsja, gewoon mazzel hebben.
Konden ze mij ook niet vertellen, alleen dat het vervelend voor me was.
"Video games are bad for you? That's what they said about Rock n' Roll."Shigeru Miyamoto Parasola w dupie nie otworzysz. Youtube - pink aipom
Door Hetzer22 (25 reacties) op 18-02-2015 14:12
Bij mij staat er nog steeds 'wordt verwerkt' heb ondertussen ook Bol gemaild. Ze gaan echter achter de afdeling aan die over de order gaat en krijg nog antwoord dus.
Stefan
Door Stefan (530 reacties) op 18-02-2015 14:14
Ik heb een kortingsbon van 10,- van bol gekregen om hem nog een keer voor de goedkoopste prijs te bestellen terwijl hij niet meer op de site te krijgen is -_-''

Lekkere jongens bij bol.. Ik heb m bij nedgame besteld om van het gezeur af te zijn. Van mij krijgen ze geen cent meer. Nog nooit zo'n trieste klantenservice meegemaakt..

Ik hoop dat de nederlandse tak van Amazon snel uitbreid..
PePzi NL
Door PePzi NL (951 reacties) op 18-02-2015 14:24
Rol: Reviewer
Ik wacht nog ff wat de Gamemania doet (krijgen 'm zaterdag als het goed is), en anders bestel ik 'm ook bij Nedgame.
Savescreen
Door Savescreen (600 reacties) op 18-02-2015 14:29
Fijn dat ze ook niks veranderen aan de 'verschijningsdatum'.
Tegen die tijd heb je ook niks meer aan die guide
wew
Wessie7
Door Wessie7 (624 reacties) op 18-02-2015 14:30
Ik heb ook nog maar een mail gestuurd naar Bol. Hopelijk krijg ik ook een bon van €10 en dan bestel ik wel nog wat amiibo ofzo. En dat is dan denk ik wel de laatste bestelling daar denk ik
PePzi NL
Door PePzi NL (951 reacties) op 18-02-2015 14:41
Rol: Reviewer
Ook maar ff een boos mailtje naar Bol gestuurd, zien wat eruit komt.

Ook ff de GM een berichtje gestuurd via Facebook, zul je net zien dat zij er ook te weinig binnenkrijgen.
Door Hetzer22 (25 reacties) op 18-02-2015 14:44
Mijne is ook geannuleerd. Net ook een boos mailtje gestuurd, zo kan je niet omgaan met je klanten. Kreeg als compensatie die miezerige €2,50! Ja dikke neus met ze!
SgtBudgetGamer
Door SgtBudgetGamer (1559 reacties) op 18-02-2015 14:49
Ik heb gebeld met Bol.com en ik word volledig aan de kant gezet alsof ik een rare gek ben of zo.

Ik heb de mail van Aapje_nl doorgegeven en dit sloeg die gewoon af. Het gaat namelijk om mijn bestelling en niet over dat van anderen. Corrigeerde me ook een paar keer toen ik "andere klanten met het zelfde probleem en ik" had gezegd door het te veranderen naar "u".

Hij wist niks over de manier van reserveren en of dit op een first come first serve basis gaat en de mensen die hierover gaan zouden daar niks over mogen vrijgeven. Hij verzekerde mij dat het doorsturen naar de directie geen nut zou hebben en dat ik mij daar alleen maar meer over ga ergeren want ik zou dan weer een nutteloze mail krijgen.

Daarnaast vroeg ik hem of hij een bevestigings mailtje kon sturen aan de hand van dit gesprek want het mailtje dat ik vandaag kreeg over mijn vorige discussie had blijkbaar een case nummer(die ze mij nooit hebben gegeven). Helaas mocht hij dit niet doen want hij was maar een medewerker van de klantenservice.

Sorry hoor Bol.com maar dit slaat nergens op. Ik ga hier ook werk van maken bij de consumentenbond. Daar ben ik met mijn familie lid van en ik ben benieuwd wat eruit komt.


Overigens, ik lees hierboven dat mensen een kortingsbon kregen om het alsnog te bestellen maar voor de zelfde prijs, ik heb niet eens zo iets gekregen. Inmiddels heb ik het bij Nedgame besteld en ik wacht het af.


[Edit] Ik zou willen vragen of andere mensen met dezelfde issue en ook lid zijn van de consumentenbond er ook werk van willen maken. Samen sta je sterk natuurlijk.

[Edit 2] Voor de mensen die twijfelen over Nedgame. Ik heb zojuist besteld en ik heb nu al een Track N Trace code. Goed bezig Nedgame
An organised mind is a disciplined mind and a disciplined mind, is a powerful mind.
Montalvo
Door Montalvo (2819 reacties) op 18-02-2015 15:08
Maak je nou niet van een mug een olifant..? Ik bedoel, bweuh... Doe niet zo moeilijk, op is op, je hebt gewoon pech. Het is geen geheim dat bij kleinere leveringen dan orders, Bol.com reeds betaalde klanten en vaste klanten bevoordeeld. Logisch.

Je hebt iets besteld, zonder de betalen, en nu blijkt dat er niet genoeg waren om alle bestellingen te voorzien. Je hebt geen poot om op te staan. Je doet net of je hier enorm benadeeld wordt. Vaste en betalende klanten hebben nou eenmaal voorrang. Meneer krijgt zijn speelgoed niet thuisgestuurd, en gaat op zijn achterste poten staan omdat hij eist dat hij het zal ontvangen. Juist. Succes verder...
AknoWWillie
Door AknoWWillie (2037 reacties) op 18-02-2015 15:08
Quote:
Ik heb gebeld met Bol.com en ik word volledig aan de kant gezet alsof ik een rare gek ben of zo.

Ik heb de mail van Aapje_nl doorgegeven en dit sloeg die gewoon af. Het gaat namelijk om mijn bestelling en niet over dat van anderen. Corrigeerde me ook een paar keer toen ik "andere klanten met het zelfde probleem en ik" had gezegd door het te veranderen naar "u".

Hij wist niks over de manier van reserveren en of dit op een first come first serve basis gaat en de mensen die hierover gaan zouden daar niks over mogen vrijgeven. Hij verzekerde mij dat het doorsturen naar de directie geen nut zou hebben en dat ik mij daar alleen maar meer over ga ergeren want ik zou dan weer een nutteloze mail krijgen.

Daarnaast vroeg ik hem of hij een bevestigings mailtje kon sturen aan de hand van dit gesprek want het mailtje dat ik vandaag kreeg over mijn vorige discussie had blijkbaar een case nummer(die ze mij nooit hebben gegeven). Helaas mocht hij dit niet doen want hij was maar een medewerker van de klantenservice.

Sorry hoor Bol.com maar dit slaat nergens op. Ik ga hier ook werk van maken bij de consumentenbond. Daar ben ik met mijn familie lid van en ik ben benieuwd wat eruit komt.


Overigens, ik lees hierboven dat mensen een kortingsbon kregen om het alsnog te bestellen maar voor de zelfde prijs, ik heb niet eens zo iets gekregen. Inmiddels heb ik het bij Nedgame besteld en ik wacht het af.


[Edit] Ik zou willen vragen of andere mensen met dezelfde issue en ook lid zijn van de consumentenbond er ook werk van willen maken. Samen sta je sterk natuurlijk.

[Edit 2] Voor de mensen die twijfelen over Nedgame. Ik heb zojuist besteld en ik heb nu al een Track N Trace code. Goed bezig Nedgame
Gepost door: SgtBudgetGamer op 18-02-2015 14:49
En hoe was jouw toon aan de telefoon?

Ik heb nog nooit gezeur gehad met Bol.com, en de laatste tijd minstens 10 bestellingen.

Gister ook een bestelling online bij Nedgame, zelfde verhaal als bij jou, verwacht het morgen, ook hier wrs geen problemen.
Door Hetzer22 (25 reacties) op 18-02-2015 15:11
@RamonNL, ik heb de bestelling wel degelijk betaald bij Bol.com en als ze een product dan niet kunnen leveren vind ik dat slechte zaak. Je besteld een collectors edition iets wat niet overal te bestellen is. Dus als je het besteld dan ga je er vanuit dat je het krijgt. Bol.com houdt gewoon de order te lang open en moet daardoor teveel mensen teleurstellen. Daarbij komend laten ze uit zich zelf niks horen en annuleren gewoon de orders. Dat vind ik inderdaad een kwalijke zaak.
Stefan
Door Stefan (530 reacties) op 18-02-2015 15:11
Quote:
Maak je nou niet van een mug een olifant..? Ik bedoel, bweuh... Doe niet zo moeilijk, op is op, je hebt gewoon pech. Het is geen geheim dat bij kleinere leveringen dan orders, Bol.com reeds betaalde klanten en vaste klanten bevoordeeld. Logisch.

Je hebt iets besteld, zonder de betalen, en nu blijkt dat er niet genoeg waren om alle bestellingen te voorzien. Je hebt geen poot om op te staan. Je doet net of je hier enorm benadeeld wordt. Vaste en betalende klanten hebben nou eenmaal voorrang. Meneer krijgt zijn speelgoed niet thuisgestuurd, en gaat op zijn achterste poten staan omdat hij eist dat hij het zal ontvangen. Juist. Succes verder...
Gepost door: Ramon NL op 18-02-2015 15:08

Dit slaat natuurlijk ook nergens op. Volgens jou redenering zou ik mijn bestelling allang uitgeleverd moeten krijgen want ik had vooruit betaald en al 78 eerdere bestellingen gedaan..
Dit is gewoon onnozel gedoe van bol.com en een klantenservice die dr alleen maar zit om hun geld te vangen, niet om de klanten te helpen en duidelijkheid te scheppen.
PePzi NL
Door PePzi NL (951 reacties) op 18-02-2015 15:12
Rol: Reviewer
Ik werd net zelf gebeld door de klantenservice, nadat ik via mail het verhaal van Aapje_nl had doorgegeven. Blabla heel verhaal, andere afdeling, en achteraf een tegoedbon van 5 euro gekregen voor m'n volgende bestelling.
Hylian_Knight
Door Hylian_Knight (4254 reacties) op 18-02-2015 15:14
Kan het niet zijn dat Bol gewoon minder binnen heeft gekregen dan besteld en dit zelf ook pas bij binnenkomst wisten?
Montalvo
Door Montalvo (2819 reacties) op 18-02-2015 15:15
Quote:
[..]

Dit slaat natuurlijk ook nergens op. Volgens jou redenering zou ik mijn bestelling allang uitgeleverd moeten krijgen want ik had vooruit betaald en al 78 eerdere bestellingen gedaan..
Dit is gewoon onnozel gedoe van bol.com en een klantenservice die dr alleen maar zit om hun geld te vangen, niet om de klanten te helpen en duidelijkheid te scheppen.
Gepost door: Stefan op 18-02-2015 15:11

Maar wie zegt dat er voldoende Guides waren voor alle vasten klanten en betalers? Als Bol er maar een handjevol krijgt geleverd, kunnen ze toch onmogelijk iedereen tevreden stellen?
Stefan
Door Stefan (530 reacties) op 18-02-2015 15:17
Quote:
[..]

Maar wie zegt dat er voldoende Guides waren voor alle vasten klanten en betalers? Als Bol er maar een handjevol krijgt geleverd, kunnen ze toch onmogelijk iedereen tevreden stellen?
Gepost door: Ramon NL op 18-02-2015 15:15

Dan nog mag je verwachten dat de mensen die eerst bestellen ook eerst geleverd krijgen. En niet de mensen die een week later bestellen wel uitleveren en de eersten afschepen met een slap excuus.
SgtBudgetGamer
Door SgtBudgetGamer (1559 reacties) op 18-02-2015 15:18
Quote:
[..]En hoe was jouw toon aan de telefoon?

Ik heb nog nooit gezeur gehad met Bol.com, en de laatste tijd minstens 10 bestellingen.

Gister ook een bestelling online bij Nedgame, zelfde verhaal als bij jou, verwacht het morgen, ook hier wrs geen problemen.
Gepost door: AknoWWillie op 18-02-2015 15:08

Al moet ik zelf zeggen, was ik vriendelijk en cool begonnen en legde de werknemer de situatie volledig uit met alle feiten. Verder het gesprek in werd het mij duidelijk dat deze werknemer hier kort werk van probeerde te maken door de al geleverde antwoorden te herhalen en metaforisch zijn hoofd erover te krabben. Om deze reden begon ik iets directer te zijn maar probeerde de toon wat rustig nog te houden. Op gegeven moment kreeg ik de opmerking dat er weinig te bereiken is door nogmaals hierachter aan te gaan en dat ik mezelf alleen maar meer zal laten ergeren er door.

Dat was voor mij de limit en toegegeven begon ik hier wat meer kortaf te zijn. Tijdens het gesprek probeerde ik mezelf toch nog terug te halen door hem wel gelijk te geven op punten zoals dat de afdeling die mij hebben gemaild alleen gaat over redenen van niet levering. Deze kunnen mij dus ook niet verder helpen. Ik vroeg toen rustig of het bijvoorbeeld niet naar een directie kan gaan om zo te voorkomen dat nog een keer zo iets gebeurd.

Zoals al eerder genoemd, corrigeerde de medewerker mij al een aantal keren dat het om mij gaat en niet om een groter geheel. Hij weet daar niks van en bevestigt dus ook niet het bestaan van anderen. Tot zo ver hij weet, zijn er geen soort gelijke klachten geweest.


En normaal ben ik zeer tevreden over bol.com maar ik krijg dit gezeik en ik had ook nog mijn gecancelde N3DS XL Majora's Mask ontvangen en daar werd verwacht alsof ik die nog ff kon betalen of gewoon terugsturen.

Ik had vaker mensen gehoord over slechte ervaringen met Bol maar omdat ik dit niet eerder heb gehad, gaf ik er weinig waarde aan. Nu daarentegen ga ik met ander beeld kijken naar Bol.com
An organised mind is a disciplined mind and a disciplined mind, is a powerful mind.
Megaman0
Door Megaman0 (406 reacties) op 18-02-2015 15:20
Laatste 3 bestellingen bij Bol.com zijn slecht gelopen (Lees niet gekregen) nu een Marth Amiibo in bestelling die vertraagd is (en ik eerlijk gezegd ook niet verwacht te krijgen). Over het algemeen is het bij mij 50/50 ze hebben vaak zeldzame of moeilijk te verkrijgen dingen (als je geen CC hebt). Dus ik blijf wel terugkomen maar een goede webshop is het niet. Als Bol gewoon oplet wat ze online zetten en realtime updaten hadden ze veel van de problemen niet gehad.
[Begin]  |159|160|161|162|163|164|165(304)  [Eind]