Schandalig voor de verzamelaars onder ons
Frietjesssss❤
Ik had de majora's mask guide besteld voor 35 euro. Ineens verlaagd bol de prijs, terwijl het artikel niet eens uit is. Daarna nog een prijsverlaging. Daarna geen boek met de releasedatum. Daarna krijgen andere mensen die later besteld hadden dan ik het boek vrolijk geleverd en ik nog steeds niets.
Daarna een mail dat mijn order geannuleerd was omdat het niet leverbaar zou zijn.
Ik kijk op de site, en het boek is gewoon bestelbaar, maar wel weer duurder gemaakt.
Dus een mail erheen. Het speet ze enorm. Ik kreeg een cadeaubon waarmee ik het boek weer voor dezelfde prijs kon bestellen. Zo gezegd zo gedaan. De volgende dag staat t boek op "niet meer leverbaar". Ik weer mailen. Tot 3 keer toe een standaard mail terug. Zonder dat er uberhaupt gelezen is wat mijn vraag was. En daarna wat minder vriendelijk geworden, en toen kreeg ik terug dat er inderdaad een prijsverschil in de guides was! Kreeg een link toegestuurd van de paperback...
Toen heb ik de handdoek maar in de ring gegooid.
Heeel erg jammer dit.
Quote:
Dan gebruik je de korting niet. Andere winkels geven meestal helemaal niks.
[..]
Ik wil dat ze beter in de gaten gaan houden wat ze kunnen leveren en wanneer ze kunnen leveren lijkt me voor een groot bedrijf niet een al te groot probleem als ze moeite doen.
Die afkoopsom is geen service. Het is alleen maar een lokaas zodat je weer iets bij hun gaat bestellen en heeft meer baat voor hun dan voor de persoon die door misinformatie hun product niet krijgt. Drm is het ook een waardebon zodat ondanks het feit dat jij boos bent en misschien ergens anders je zaken gaat doen je toch zou moeten terugkeren om van hun "tegemoetkoming" gebruik te maken en de persoon die boos is kalmeert omdat hij denkt dat hij iets gratis heeft gekregen terwijl hij gewoon mentaal word gemanipuleerd...en dat maar voor 2.50.
Dit is een techniek die al sinds de jaren 50 bestaat.
Gepost door: Megaman0 op 20-02-2015 13:41
Ik wil dat ze beter in de gaten gaan houden wat ze kunnen leveren en wanneer ze kunnen leveren lijkt me voor een groot bedrijf niet een al te groot probleem als ze moeite doen.
Die afkoopsom is geen service. Het is alleen maar een lokaas zodat je weer iets bij hun gaat bestellen en heeft meer baat voor hun dan voor de persoon die door misinformatie hun product niet krijgt. Drm is het ook een waardebon zodat ondanks het feit dat jij boos bent en misschien ergens anders je zaken gaat doen je toch zou moeten terugkeren om van hun "tegemoetkoming" gebruik te maken en de persoon die boos is kalmeert omdat hij denkt dat hij iets gratis heeft gekregen terwijl hij gewoon mentaal word gemanipuleerd...en dat maar voor 2.50.
Dit is een techniek die al sinds de jaren 50 bestaat.
Gepost door: Megaman0 op 20-02-2015 13:41
Collector's Editions-verzameling: http://www.videogameshelf.com
Quote:
Mijn waardering voor bol is van een 9 naar een zeeeeer laag cijfer gegaan helaas.
Ik had de majora's mask guide besteld voor 35 euro. Ineens verlaagd bol de prijs, terwijl het artikel niet eens uit is. Daarna nog een prijsverlaging. Daarna geen boek met de releasedatum. Daarna krijgen andere mensen die later besteld hadden dan ik het boek vrolijk geleverd en ik nog steeds niets.
Daarna een mail dat mijn order geannuleerd was omdat het niet leverbaar zou zijn.
Ik kijk op de site, en het boek is gewoon bestelbaar, maar wel weer duurder gemaakt.
Dus een mail erheen. Het speet ze enorm. Ik kreeg een cadeaubon waarmee ik het boek weer voor dezelfde prijs kon bestellen. Zo gezegd zo gedaan. De volgende dag staat t boek op "niet meer leverbaar". Ik weer mailen. Tot 3 keer toe een standaard mail terug. Zonder dat er uberhaupt gelezen is wat mijn vraag was. En daarna wat minder vriendelijk geworden, en toen kreeg ik terug dat er inderdaad een prijsverschil in de guides was! Kreeg een link toegestuurd van de paperback...
Toen heb ik de handdoek maar in de ring gegooid.
Heeel erg jammer dit.
Gepost door: Simwey op 20-02-2015 18:21
Ik had de majora's mask guide besteld voor 35 euro. Ineens verlaagd bol de prijs, terwijl het artikel niet eens uit is. Daarna nog een prijsverlaging. Daarna geen boek met de releasedatum. Daarna krijgen andere mensen die later besteld hadden dan ik het boek vrolijk geleverd en ik nog steeds niets.
Daarna een mail dat mijn order geannuleerd was omdat het niet leverbaar zou zijn.
Ik kijk op de site, en het boek is gewoon bestelbaar, maar wel weer duurder gemaakt.
Dus een mail erheen. Het speet ze enorm. Ik kreeg een cadeaubon waarmee ik het boek weer voor dezelfde prijs kon bestellen. Zo gezegd zo gedaan. De volgende dag staat t boek op "niet meer leverbaar". Ik weer mailen. Tot 3 keer toe een standaard mail terug. Zonder dat er uberhaupt gelezen is wat mijn vraag was. En daarna wat minder vriendelijk geworden, en toen kreeg ik terug dat er inderdaad een prijsverschil in de guides was! Kreeg een link toegestuurd van de paperback...
Toen heb ik de handdoek maar in de ring gegooid.
Heeel erg jammer dit.
Gepost door: Simwey op 20-02-2015 18:21
Misschien een tip om de volgende keer gewoon achteraf te betalen? Heb je ook het probleem niet dat je geld terug moet krijgen als er evt. een prijsverlaging is of als ze uiteindelijk niet leveren.
Frietjesssss❤
Quote:
[..]
Dan gebruik je de korting niet. Andere winkels geven meestal helemaal niks.
Gepost door: The_Gamer op 20-02-2015 18:22
Dan gebruik je de korting niet. Andere winkels geven meestal helemaal niks.
Gepost door: The_Gamer op 20-02-2015 18:22
Andere grote webwinkels hebben vaak een betere grip op wat ze wel en niet kunnen leveren...
Quote:
[..]
Misschien een tip om de volgende keer gewoon achteraf te betalen? Heb je ook het probleem niet dat je geld terug moet krijgen als er evt. een prijsverlaging is of als ze uiteindelijk niet leveren.
Gepost door: Destroymichelle op 20-02-2015 18:27
Misschien een tip om de volgende keer gewoon achteraf te betalen? Heb je ook het probleem niet dat je geld terug moet krijgen als er evt. een prijsverlaging is of als ze uiteindelijk niet leveren.
Gepost door: Destroymichelle op 20-02-2015 18:27
Is er een geld terug garantie op prijsverlagingen bij bol !?
Quote:
[..]
Is er een geld terug garantie op prijsverlagingen bij bol !?
Gepost door: Kingsoldier op 20-02-2015 18:44
Is er een geld terug garantie op prijsverlagingen bij bol !?
Gepost door: Kingsoldier op 20-02-2015 18:44
Lijkt mij wel.. als je achteraf betalen of met CC kiest, zie je in je besteloverzicht dat de prijs zich automatisch aanpast.
Frietjesssss❤
Quote:
Onzin, voor verzamelaars telt dat ook mee.
het is maar een verpakking gezeur om niks
Gepost door: DirkSteenbeek op 20-02-2015 18:21
Gepost door: DirkSteenbeek op 20-02-2015 18:21
Quote:
[..]
Onzin, voor verzamelaars telt dat ook mee.
Gepost door: Brandon op 20-02-2015 18:49
Onzin, voor verzamelaars telt dat ook mee.
Gepost door: Brandon op 20-02-2015 18:49
Juist, ik lees hier allemaal verhalen over zogenaamde 'scalpers', dat het tuig is, maar de voornaamste reden dat 'verzamelaars' ze in de verpakking worden gehouden is puur vanwege de resell value. Dat is altijd al zo geweest. Bij zowel Barbie's, Thundercats als Amiibo's. Scheinheiligheid ten top.
Iedereen weet namelijk dat het verzamelen van poppetjes een bodemloze put is, een neverending story. Het kost bakken met geld, en door ze in de verpakking te laten is het voor jezelf nog redelijk te rechtvaardigen, want je kans ze immers altijd nog doorverkopen. Dat is de reden, dus niet om nu centen te verdienen, maar over een paar jaar of 'ooit'. Dan ben je natuurlijk net zo'n grote idioot.
Een 'echte' verzamelaar geeft niks om resell value. Nepperts. Sloop gewoon die verpakking er af wanneer je ze toch niet door gaat verkopen en speel met je speelgoed. Ik ben geen echte verzamelaar, ik verzamel niks, gezond voor mijn portemonnee!
Gelieve niet wat ik zeg uit context te halen, gezien je duidelijk een afwijkende mening hebt over het begrip verzamelaar.
Vind het gewoon zonde dat de inpakkers bij bol.com de verpakkingen verbuigen.
Frietjesssss❤
Quote:
Shit happens als je iets in een grote doos stopt zonder luchtzakjes . Damn you Bol!Oh jawel, maar blijft een eeuwige discussie
Vind het gewoon zonde dat de inpakkers bij bol.com de verpakkingen verbuigen.
Gepost door: Destroymichelle op 20-02-2015 19:12
Vind het gewoon zonde dat de inpakkers bij bol.com de verpakkingen verbuigen.
Gepost door: Destroymichelle op 20-02-2015 19:12
Leuk voorbeeld nog van een CE game laatste keer bij Bol, zat een diepe snede in met een stanley mes. Jaja een pallet openen is lastig. Is gewoon zonde, wil die game goed hebben en de doos ook (die ik bewaar).
Quote:
Wat is dat voor een onzin? Ik "verzamel" ook. Ik heb veel collector's editions en ik wil de doos pristine hebben, idem dito met figuurtjes. Maar haal ze er wel voorzicht uit en dan later weer in de doos als ik wil wisselen wat ik heb staan.
Gelieve niet wat ik zeg uit context te halen, gezien je duidelijk een afwijkende mening hebt over het begrip verzamelaar.
Gepost door: Brandon op 20-02-2015 19:11
Gelieve niet wat ik zeg uit context te halen, gezien je duidelijk een afwijkende mening hebt over het begrip verzamelaar.
Gepost door: Brandon op 20-02-2015 19:11
Nee hoor, maar de helft hier van deze zogenaamde verzamelaars ligt hier enkel te jankballen omdat hun resell value naar de vaantjes is. Of denk je echt dat geen enkele Amiibo hier op marktplaats te vinden zal zijn.
Iedereen moet zelf weten wat hij/zij met zijn geld doet, maar je kan er vergif op innemen dat de helft van de Amiibo hunters hier over een paar jaar alles verkocht hebben. Tja, een verzameling om te verkopen, ik vind het maar vreemd.
Quote:
[..]
Is er een geld terug garantie op prijsverlagingen bij bol !?
Gepost door: Kingsoldier op 20-02-2015 18:44
Is er een geld terug garantie op prijsverlagingen bij bol !?
Gepost door: Kingsoldier op 20-02-2015 18:44
Ja, ik heb achteraf 14 euro teruggekregen van de majora's mask CE guide. Besteld toen hij 34,99 was, laagste prijs was daarna 20,99, daarna weer omhoog.
Quote:
[..]
Ja, ik heb achteraf 14 euro teruggekregen van de majora's mask CE guide. Besteld toen hij 34,99 was, laagste prijs was daarna 20,99, daarna weer omhoog.
Gepost door: AknoWWillie op 20-02-2015 21:36
Ja, ik heb achteraf 14 euro teruggekregen van de majora's mask CE guide. Besteld toen hij 34,99 was, laagste prijs was daarna 20,99, daarna weer omhoog.
Gepost door: AknoWWillie op 20-02-2015 21:36
Gewoon ff een mailtje sturen of gebeurde het vanzelf? Ik ga er vanuit dat je de optie acherafbetalen niet gekozen had aangezien je spreekt van geld teruggekregen?