De 500 euro is binnen!!!!!!!!!!!!
Bij deze mijn dank aan Digitala & aan dit forum. Zonder dit forum was het nooit gelukt denk ik waarom op de een of andere vage reden staat alleen hier het aftersales mail adres genoemd.
Groet Erwin
Quote:
[..]
Dat vind ik ook erg vreemd. Ik hoop op het beste voor alle gedupeerden hier, maar het feit dat er nog niets op de site is te vinden is gewoon heel raar.
Nu lees ik dat in overleg met BG de prijzen hier weg zijn gehaald. Dan denk ik, zet alles dan even stop en laat niemand meer wat bestellen tot alles is opgelost.
Gepost door: MrHetfield op 08-07-2009 21:54
Dat vind ik ook erg vreemd. Ik hoop op het beste voor alle gedupeerden hier, maar het feit dat er nog niets op de site is te vinden is gewoon heel raar.
Nu lees ik dat in overleg met BG de prijzen hier weg zijn gehaald. Dan denk ik, zet alles dan even stop en laat niemand meer wat bestellen tot alles is opgelost.
Gepost door: MrHetfield op 08-07-2009 21:54
Dat zou inderdaad een goed idee zijn. Maja niet dat k daar ooit nog wat zou gaan bestellen :p.
Now playing: -
Quote:
Toch wel erg frapant; nadat ik hier aangaf dat ik voornemens ben aangifte te gaan doen; krijg nog geen kwartier na deze een post een PM van digitala.....
De bestelling word geannuleerd en we storten uw geld terug; we willen alleen even uw banknummer.
Hmmm waarom heb ik daar een slecht gevoel bij; ik betaal niet voor niets met PAYPAL; aangezien andere mijn bankgegevens niets aangaan....
Dus stort maar terug op mijn paypal account.... "helaas daar doen we niet aan" ;-(
Gepost door: Roodstaart op 09-07-2009 17:09
De bestelling word geannuleerd en we storten uw geld terug; we willen alleen even uw banknummer.
Hmmm waarom heb ik daar een slecht gevoel bij; ik betaal niet voor niets met PAYPAL; aangezien andere mijn bankgegevens niets aangaan....
Dus stort maar terug op mijn paypal account.... "helaas daar doen we niet aan" ;-(
Gepost door: Roodstaart op 09-07-2009 17:09
Waarom geef je je banknr. dan niet door?, waar ben je bang voor? Ze kunnen er toch niets mee ( behalve dan geld opstorten ). Ik vind het trouwens zowieso maar raar wat hier gebeurd/wat ik in de shopsurveys lees ( zou sirgamelot bezig zijn met digitala af te kraken ). Het zal me trouwens niets verbazen dat deze toko binnenkort over de kop gaat ( ofterwijl failliet zal gaan ) en dat iedereen die een bestelling heeft geplaatst en heeft betaald zijn geld kwijt is.
ktugach edit: he ja, laten we lekker gaan speculeren en doemdenken, dat doen we dus niet.
[PSN] Yoghurt_Bij
Maar okay back to topic;
Mooi dat er nu een paar zaken opgelost zijn (teruggestort) hopen dat het uiteindelijk voor iedereen goedkomt!
Quote:
@YoghurtBij ze hebben dan niet alleen je banknummer maar ook de rest van je adres gegevens e.d. als ik je dan nog moet gaan uitleggen wat er allemaal mis kan gaan.....
Gepost door: Roodstaart op 13-07-2009 21:55
Gepost door: Roodstaart op 13-07-2009 21:55
Zoals? Zolang ze je pincode niet hebben kunnen ze niets beginnen. En incasseren mogen ze toch niet. ( tenzij je ze gemachtigd hebt om dit te doen ) Dus ik zie het probleem niet zo.
[PSN] Yoghurt_Bij
En noem mij maar paranoia; maar voorkomen is beter dan genezen!
Daarnaast kun je altijd een automatisch machtiging terug laten boeken, of de winkelier het nu leuk vindt of niet. Begin maar een nieuw topic als je daarover vragen hebt.
Succes allemaal!
Dankzij een reactie op jullie shopsurvey is er gang in de zaak gekomen !!!!
ik heb deze week al... mijn geld teruggekregen van digitala...!!!!
van mijn bestellingen van 14 februari 09
Had anders juridische stappen laten ondernemen, want dit bedrijf blijft te gek voor woorden...
Jullie in ieder geval bedankt voor de bemiddeling
(dit namens vele gamers denk ik zo)
succes !!!!
Quote:
geld terug gekregen ik ga nooit meer daar bestelen
Gepost door: Doomsdayman op 14-07-2009 22:39
Gepost door: Doomsdayman op 14-07-2009 22:39
heb je ze bestolen dan?
Entertainment for everyone
Quote:
[..]
heb je ze bestolen dan?
Gepost door: yourgamezone op 14-07-2009 23:35
heb je ze bestolen dan?
Gepost door: yourgamezone op 14-07-2009 23:35
nee naar 2 maanden geld op de bank
Why?
Bedankt aan allen die hiervoor een inspanning hebben geleverd.
Geachte lezer,
Digitala heeft te kampen gehad met vele problemen door de overgang naar een nieuwe website. Hierdoor kan het zijn dat uw order niet goed is verwerkt of dat uw e-mail niet beantwoord is. Digitala heeft daardoor besloten eerst alle orders juist af te werken waar problemen mee zijn ontstaan, dit betekent dat bestellen op dit moment helaas even niet mogelijk is. Wij gaan ervan uit snel alles te hebben afgehandeld en u dan weer goed van dienst te kunnen zijn.
Vragen over lopende orders kunt u per e-mail sturen naar aftersales@digitala.nl, ook als u al een mail heeft gestuurd en nog geen antwoord heeft gekregen vragen wij u deze nogmaals naar het vermelde e-mail adres te sturen. Ook kunt u uw vraag telefonisch stellen elke werkdag tussen 10:00 - 12:00 uur op 0524-750990. De voortgang van uw huidige bestelling kunt u blijven volgen in Mijn Digitala.
Onze excuses voor het ontstane ongemak, wij zetten op dit moment alle zeilen bij om alles zo snel en goed mogelijk op te lossen.
LET OP: Maandag 20 en dinsdag 21 juli zijn wij NIET telefonisch bereikbaar en zal er geen e-mail beantwoord worden, dit heeft te maken met persoonlijke omstandigheden. Woensdag 22 juli staan wij weer voor u klaar.
Hier is nog steeds niets ontvangen ;-(
Op 26 juni bestelling uiteindelijk geannuleerd (zie eerdere berichten)
Tot op heden geen geld binnen (en ik moet nog op vakantie dus kan het geld goed gebruiken 580 euro ).
Ik geef ze tot maandag 27 juli en dan geef ik de vordering uit handen. Erg vervelend dat ik er zo bovenop moet zitten.
Ik ga via hier ook maar weer een PM sturen naar ze
Quote:
Zojuist een mailtje gestuurd naar dat adres en binnen 7 minuten een mailtje terug gekregen dat mijn geld terug gestort gaat worden.
Aangezien ik het spel toch niet meer zag zitten ben ik wel tevreden met deze oplossing.
Hopelijk handelen ze het terug storten ook redelijk vlot af nu.
Aangezien ik het spel toch niet meer zag zitten ben ik wel tevreden met deze oplossing.
Hopelijk handelen ze het terug storten ook redelijk vlot af nu.
Daar zijn we weer
Inmiddels een maand geleden en nog niets teruggekregen van Digitala. Ik heb weer gereageerd op het mailtje dat ik ontvangen had en wacht nu op reactie.
Een maand de tijd geven is redelijk geduldig lijkt me zo.
Nu ben ik boos!
Now playing: -