Quote:
[..]
Nee, als jij naar een winkel gaat dan gaan die jou echt niet beter behandelen als je je zo 'dom' gaat opstellen tegenover hun. Ik spreek uit ervaring dat ik klanten die echt vervelend gaan doen ook een mindere behandeling terug krijgen. Ik zou sneller proberen iets te regelen voor een klant die meeleeft met de situatie dan één die mij de hersenen wilt inslaan om één klein ding terwijl ik er ook niks aan kan(en dan wil) doen. Het princiepe heb respect voor dan respect terug geldt hier.
Okay, een lolletje is leuk, maar je zit er hun wel mee dwars man. Hun zullen eerder geïriteerd raken door wat je hun nu flikt en in de toekomst zullen ze je misschien dan ook minder snel echt goed helpen. Als je nou een mail had gestuurd met dat je het jammer vind en je hoopt dat er iets geregeld zou kunnen worden dan was het niet zo'n probleem geweest.
Gepost door: Minah op 29-07-2014 17:31
Nee, als jij naar een winkel gaat dan gaan die jou echt niet beter behandelen als je je zo 'dom' gaat opstellen tegenover hun. Ik spreek uit ervaring dat ik klanten die echt vervelend gaan doen ook een mindere behandeling terug krijgen. Ik zou sneller proberen iets te regelen voor een klant die meeleeft met de situatie dan één die mij de hersenen wilt inslaan om één klein ding terwijl ik er ook niks aan kan(en dan wil) doen. Het princiepe heb respect voor dan respect terug geldt hier.
Okay, een lolletje is leuk, maar je zit er hun wel mee dwars man. Hun zullen eerder geïriteerd raken door wat je hun nu flikt en in de toekomst zullen ze je misschien dan ook minder snel echt goed helpen. Als je nou een mail had gestuurd met dat je het jammer vind en je hoopt dat er iets geregeld zou kunnen worden dan was het niet zo'n probleem geweest.
Gepost door: Minah op 29-07-2014 17:31
Wow... Noorderlingen en brabo's verschillen dus écht
"A winner is you"
Quote:
Zoals hierboven aangegeven, je denkt lollig over te komen met zo'n klacht, maar het wekt alleen maar irritatie op bij mensen die ook maar gewoon hun werk proberen te doen. Als ik als servicemedewerker dergelijke klachten zou krijgen zou je gelijk onder op de to-do list belanden. [..]
Is dit een grap? "Mensen zo behandelen"... Je laat het klinken alsof ik die mensen iets verschrikkelijks aan doe. Ik raak moedeloos van Zavvi en ben maar dramatische vragen gaan sturen, bij wijze van lolletje. Als ik er zou werken zou ik t best leuk vinden eigenlijk.
Gepost door: GinneSchrik op 29-07-2014 17:27
Is dit een grap? "Mensen zo behandelen"... Je laat het klinken alsof ik die mensen iets verschrikkelijks aan doe. Ik raak moedeloos van Zavvi en ben maar dramatische vragen gaan sturen, bij wijze van lolletje. Als ik er zou werken zou ik t best leuk vinden eigenlijk.
Gepost door: GinneSchrik op 29-07-2014 17:27
Vergeet ook niet dat het Britse medewerkers zijn, die de "humor" er misschien niet van inzien.
Quote:
[..]
Zoals hierboven aangegeven, je denkt lollig over te komen met zo'n klacht, maar het wekt alleen maar irritatie op bij mensen die ook maar gewoon hun werk proberen te doen. Als ik als servicemedewerker dergelijke klachten zou krijgen zou je gelijk onder op de to-do list belanden.
Vergeet ook niet dat het Britse medewerkers zijn, die de "humor" er misschien niet van inzien.
Gepost door: VulpX op 29-07-2014 17:34
Zoals hierboven aangegeven, je denkt lollig over te komen met zo'n klacht, maar het wekt alleen maar irritatie op bij mensen die ook maar gewoon hun werk proberen te doen. Als ik als servicemedewerker dergelijke klachten zou krijgen zou je gelijk onder op de to-do list belanden.
Vergeet ook niet dat het Britse medewerkers zijn, die de "humor" er misschien niet van inzien.
Gepost door: VulpX op 29-07-2014 17:34
Oh zo, nu begrijp ik het. Want als ik dan zo doe dan is het voor die mensen ook zo van: hey, ja.. Kom op! Nu twijfel ik of ik er een excuus mail achteraan moet doen, of juist weer niet. Ik wacht gewoon op een reply, als ik die ooit nog krijg... Ik sluit niet uit dat ze zoiets hebben van ja, echt nie gast..moet je nou ook nie proberen om t goed te maken.
"A winner is you"
Quote:
De Mega Monday is afgelopen . Dus zijn de prijzen ook weer aangepast.De Metal Gear C.E. voor de 360 is nu €36,09 geworden. vreemde prijsstijging.
Gepost door: Dynaw op 29-07-2014 23:01
Gepost door: Dynaw op 29-07-2014 23:01
Misschien dat ie zondag weer op de Mega Monday komt. Who knows .
Quote:
Ik woon in Amsterdam, dat ligt toch echt in de randstad. Ze zullen echt geen onderscheid maken tussen randstad of geen randstad hoor.Zavvi gaat écht niet leveren dus. Voorlopig enkel de MGS voor 360 gecanceld.
Omdat Zavvi dit zo vaak flikt neem ik ze ook niet serieus meer en stuur ik van die mega dramatische vragen naar het klantcontactcenter. Nu vroeg ik of ze bij m'n andere bestellingen "awaiting stock" willen veranderen naar "awaiting huge disappointment". Ook heb ik aangegeven dat ik via hier heb vernomen dat anderen wél hun MGS krijgen en dar de mijne oorspronkelijk ook gister verstuurd zou gaan worden, toen heb ik gevraagd of het ermee te maken heeft dat ik Brabo ben, omdat ik een patroon lijk te zien waarin Randstedelingen wel hun bestellingen krijgen. Ik vroeg Jen van de KCC of ze zoiets hebben van: die boertjes die durven toch niet te klagen, dan gebruiken we een paar Engelse termen en dat schrikt ze wel af. Daarna gooide ik het over de emotionele boeg door te stellen dat keer op keer m'n gamershart gebroken wordt door ze, kijk uit... Deze keer herstelt het misschien niet.
Vraag me echt af of die mensen er überhaupt naar kijken naar die reacties. Want het zijn geen Google Translate berichten, maar de Engelse medewerkers zijn wel een stuk behulpzamer altijd. Ach ja, beetje klantenservice kloten is altijd leuk. Vroeger had je van die leuke sites waar dat allemaal werd bijgehouden.
Gepost door: GinneSchrik op 29-07-2014 17:05
Omdat Zavvi dit zo vaak flikt neem ik ze ook niet serieus meer en stuur ik van die mega dramatische vragen naar het klantcontactcenter. Nu vroeg ik of ze bij m'n andere bestellingen "awaiting stock" willen veranderen naar "awaiting huge disappointment". Ook heb ik aangegeven dat ik via hier heb vernomen dat anderen wél hun MGS krijgen en dar de mijne oorspronkelijk ook gister verstuurd zou gaan worden, toen heb ik gevraagd of het ermee te maken heeft dat ik Brabo ben, omdat ik een patroon lijk te zien waarin Randstedelingen wel hun bestellingen krijgen. Ik vroeg Jen van de KCC of ze zoiets hebben van: die boertjes die durven toch niet te klagen, dan gebruiken we een paar Engelse termen en dat schrikt ze wel af. Daarna gooide ik het over de emotionele boeg door te stellen dat keer op keer m'n gamershart gebroken wordt door ze, kijk uit... Deze keer herstelt het misschien niet.
Vraag me echt af of die mensen er überhaupt naar kijken naar die reacties. Want het zijn geen Google Translate berichten, maar de Engelse medewerkers zijn wel een stuk behulpzamer altijd. Ach ja, beetje klantenservice kloten is altijd leuk. Vroeger had je van die leuke sites waar dat allemaal werd bijgehouden.
Gepost door: GinneSchrik op 29-07-2014 17:05
Mijn Lord of the Rings box staat nog in bestelling terwijl Metal Gear al geannuleerd is. LotR CE wordt omstreeks 14/08 verwacht. We wachten af of die wel gaat komen...
PSN: Henri-Alexander | XBL: Henri Alex
Quote:
Zavvi gaat écht niet leveren dus. Voorlopig enkel de MGS voor 360 gecanceld.
Omdat Zavvi dit zo vaak flikt neem ik ze ook niet serieus meer en stuur ik van die mega dramatische vragen naar het klantcontactcenter. Nu vroeg ik of ze bij m'n andere bestellingen "awaiting stock" willen veranderen naar "awaiting huge disappointment". Ook heb ik aangegeven dat ik via hier heb vernomen dat anderen wél hun MGS krijgen en dar de mijne oorspronkelijk ook gister verstuurd zou gaan worden, toen heb ik gevraagd of het ermee te maken heeft dat ik Brabo ben, omdat ik een patroon lijk te zien waarin Randstedelingen wel hun bestellingen krijgen. Ik vroeg Jen van de KCC of ze zoiets hebben van: die boertjes die durven toch niet te klagen, dan gebruiken we een paar Engelse termen en dat schrikt ze wel af. Daarna gooide ik het over de emotionele boeg door te stellen dat keer op keer m'n gamershart gebroken wordt door ze, kijk uit... Deze keer herstelt het misschien niet.
Vraag me echt af of die mensen er überhaupt naar kijken naar die reacties. Want het zijn geen Google Translate berichten, maar de Engelse medewerkers zijn wel een stuk behulpzamer altijd. Ach ja, beetje klantenservice kloten is altijd leuk. Vroeger had je van die leuke sites waar dat allemaal werd bijgehouden.
Gepost door: GinneSchrik op 29-07-2014 17:05
Omdat Zavvi dit zo vaak flikt neem ik ze ook niet serieus meer en stuur ik van die mega dramatische vragen naar het klantcontactcenter. Nu vroeg ik of ze bij m'n andere bestellingen "awaiting stock" willen veranderen naar "awaiting huge disappointment". Ook heb ik aangegeven dat ik via hier heb vernomen dat anderen wél hun MGS krijgen en dar de mijne oorspronkelijk ook gister verstuurd zou gaan worden, toen heb ik gevraagd of het ermee te maken heeft dat ik Brabo ben, omdat ik een patroon lijk te zien waarin Randstedelingen wel hun bestellingen krijgen. Ik vroeg Jen van de KCC of ze zoiets hebben van: die boertjes die durven toch niet te klagen, dan gebruiken we een paar Engelse termen en dat schrikt ze wel af. Daarna gooide ik het over de emotionele boeg door te stellen dat keer op keer m'n gamershart gebroken wordt door ze, kijk uit... Deze keer herstelt het misschien niet.
Vraag me echt af of die mensen er überhaupt naar kijken naar die reacties. Want het zijn geen Google Translate berichten, maar de Engelse medewerkers zijn wel een stuk behulpzamer altijd. Ach ja, beetje klantenservice kloten is altijd leuk. Vroeger had je van die leuke sites waar dat allemaal werd bijgehouden.
Gepost door: GinneSchrik op 29-07-2014 17:05
WOW! Dat jij hier zoveel tijd aan gaat besteden ik heb wel wat beters te doen dan een klantenservice mijn levensverhaal te vertellen, maar goed veel plezier ermee and have fun! ;-D
There's a new "game" player in town, get used to it!
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
Quote:
(Om verwarring te voorkomen) Alleen op zavvi.nl
11% korting met FACE11.
Gepost door: Htbaa op 30-07-2014 13:32
Gepost door: Htbaa op 30-07-2014 13:32
Quote:
11% korting met FACE11.
Gepost door: Htbaa op 30-07-2014 13:32
Gepost door: Htbaa op 30-07-2014 13:32
Dan is die Castlevania 2 Tomb CE nog een stuk aantrekkelijker, nog maar 34 Euri
PSVita OLED Masterrace
Quote:
[..]
WOW! Dat jij hier zoveel tijd aan gaat besteden ik heb wel wat beters te doen dan een klantenservice mijn levensverhaal te vertellen, maar goed veel plezier ermee and have fun! ;-D
Gepost door: Mr. Cheapo! op 30-07-2014 06:12
WOW! Dat jij hier zoveel tijd aan gaat besteden ik heb wel wat beters te doen dan een klantenservice mijn levensverhaal te vertellen, maar goed veel plezier ermee and have fun! ;-D
Gepost door: Mr. Cheapo! op 30-07-2014 06:12
2 x 10% korting binnen, op alles. Ook icm andere acties en op preorders.
Dank je, I will!
"A winner is you"
Op de website staat die CE nog wel, maar staat erbij onbekende levertijd...
Tja, verder protesteren heeft weinig zin en levert niets op.
Quote:
Vandaag een "order update" gehad van Zavvi.nl dat ze de LOTR CE (XBox360) gecancelled hebben omdat die niet meer leverbaar is. Wel een 10% kortingcode ontvangen die nog een maand geldig is.
Op de website staat die CE nog wel, maar staat erbij onbekende levertijd...
Tja, verder protesteren heeft weinig zin en levert niets op.
Gepost door: ElCheapo op 30-07-2014 19:02
Op de website staat die CE nog wel, maar staat erbij onbekende levertijd...
Tja, verder protesteren heeft weinig zin en levert niets op.
Gepost door: ElCheapo op 30-07-2014 19:02
Bij mij zeiden ze dat die lotr verwacht wordt op 1-8 in het magazijn, daarna zouden ze hem versturen. Beetje apart allemaal.
"A winner is you"
Quote:
Misschien dat wanneer je protesteert je ook twee 10% codes extra krijgt, net als A.C. Slater boven je.
Op de website staat die CE nog wel, maar staat erbij onbekende levertijd...
Tja, verder protesteren heeft weinig zin en levert niets op.
Gepost door: ElCheapo op 30-07-2014 19:02
Tja, verder protesteren heeft weinig zin en levert niets op.
Gepost door: ElCheapo op 30-07-2014 19:02
12-06-2007 — 12-06-2017
Quote:
[..]
Misschien dat wanneer je protesteert je ook twee 10% codes extra krijgt, net als A.C. Slater boven je.
Gepost door: Clamticore op 30-07-2014 19:07
Misschien dat wanneer je protesteert je ook twee 10% codes extra krijgt, net als A.C. Slater boven je.
Gepost door: Clamticore op 30-07-2014 19:07
Dat niet iedereen de ironie van m'n posts inziet, dat is nog tot daar aan toe... Maar dat m'n hoofd op het hakblok moet snap ik niet.
Er worden hier dagelijks de meest verschrikkelijke dingen gezegd en mensen toegewenst, alles laten ze gaan. Maar als er een nieuw gezicht bij komt die niet dezelfde humor heeft: afmaken!
Zavvi is een bedrijf dat systematisch teleur stelt, jaar in jaar uit. De helft van m'n bestellingen js iets mis mee of wordt gecanceld. Ik heb geprobeerd ze te mijden, maar dat gaat als budgetteer en verzamelaar nogal moeilijk, daarom maak ik er het beste van. Middels het aansnijden van wat ongemakkelijke, niet gerelateerde issues, bij wijze van grap, probeer ik het leed dat Zavvi heet wat te verbloemen.
Grappig genoeg zitten we allemaal in hetzelfde schuitje, dus de moraalridder uithangen is een beetje vreemd als het overgrote deel van de gemeenschap benadeeld wordt.
Maar goed... Verschil van inzicht, leeftijd, opleiding, humor, provincie... Het speelt allemaal mee denk ik. Alleen als ik jullie niet begrijp nagel ik je nie aan de schandpaal
"A winner is you"