PSN: Henri-Alexander | XBL: Henri Alex
Dus hoop wel dat die nog verzonden gaat worden.
Quote:
Yep bij mij staat er ook dat het 14-8 geleverd gaat worden, maar ik verwacht dat hij gewoon gecanceld word.
[..]
Staat er bij jou dan niet dat de game 14-8 geleverd gaat worden? Ik heb nml ook de PS3 versie besteld.
Gepost door: Mr_Mojo27 op 28-07-2014 21:05
Staat er bij jou dan niet dat de game 14-8 geleverd gaat worden? Ik heb nml ook de PS3 versie besteld.
Gepost door: Mr_Mojo27 op 28-07-2014 21:05
The climb is the only thing that is.
Quote:
Hoogstwaarschijnlijk weer een gevalletje van de eersten die kwamen, de eersten die maalden... en de bestellingen van iedereen die te laat was geannuleerd worden.
En hoe zit het met de Castlevania Lord Of Shadows 2: Draculas Tomb Premium Edition? Word die ook gecanceld?
Gepost door: Mellie op 28-07-2014 21:48
Gepost door: Mellie op 28-07-2014 21:48
Steam: Linqvist | Diablo III BattleTag: Linqvist#2147 | 3DS FC: 3480 - 2716 - 8572 | Switch FC: 7266 - 9152 - 6228 | PlayStation Network/Nintendo Network ID: Lingasm | "If there is a strong general, there will be no weak soldiers." - ??
Quote:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk weer een gevalletje van de eersten die kwamen, de eersten die maalden... en de bestellingen iedereen die te laat was geannuleerd worden.
Gepost door: Linguist op 28-07-2014 23:07
Hoogstwaarschijnlijk weer een gevalletje van de eersten die kwamen, de eersten die maalden... en de bestellingen iedereen die te laat was geannuleerd worden.
Gepost door: Linguist op 28-07-2014 23:07
Hopelijk was ik op tijd dan.. Ik hield mijn ogen al een tijd open om deze collectors edition te krijgen en voor deze prijs kon ik het niet laten.
The climb is the only thing that is.
There's a new "game" player in town, get used to it!
Lekker wakker worden zo: 3 van die snotneuzen die in een samenwerkingsverband besluiten dat het papaochtend is... En dan zo'n mailtje al voor de koffie gemalen is :S
Zavvi is een site waar ik niet omheen kan, maar wat stellen ze me vaak teleur. Minimaal de helft van alle bestellingen eigenlijk. Er is niet een site die me dat zou kunnen flikken, maar als budget- verzamelaar heb je vaak geen keus
"A winner is you"
Die had ik nl ook in mijn originele bestelling staan....
Anyway de mgsr box staat nog steeds op de site voor dezelfde prijs. Terwijl de lotr box voor de 360 er niet meer opstaat.
Kleine hoop dat de mgsr box alsnog geleverd wordt....
Quote:
Castlevania Lord Of Shadows 2: Draculas Tomb Premium Edition Awaiting Stock Pick Est: 27/07/2014 1 / 1 €34.82
Ik ga er vanuit wanneer ze hun voorraad binnen krijgen van de leverancier, dat ze gewoon worden uitgeleverd. Maar wanneer dat gaat zijn..
-
Bummed...
NNID: Geonicus I One day or day one? You decide.
12-06-2007 — 12-06-2017
Dvd box was zelfs duurder dan de blu-ray
Frietjesssss❤
Omdat Zavvi dit zo vaak flikt neem ik ze ook niet serieus meer en stuur ik van die mega dramatische vragen naar het klantcontactcenter. Nu vroeg ik of ze bij m'n andere bestellingen "awaiting stock" willen veranderen naar "awaiting huge disappointment". Ook heb ik aangegeven dat ik via hier heb vernomen dat anderen wél hun MGS krijgen en dar de mijne oorspronkelijk ook gister verstuurd zou gaan worden, toen heb ik gevraagd of het ermee te maken heeft dat ik Brabo ben, omdat ik een patroon lijk te zien waarin Randstedelingen wel hun bestellingen krijgen. Ik vroeg Jen van de KCC of ze zoiets hebben van: die boertjes die durven toch niet te klagen, dan gebruiken we een paar Engelse termen en dat schrikt ze wel af. Daarna gooide ik het over de emotionele boeg door te stellen dat keer op keer m'n gamershart gebroken wordt door ze, kijk uit... Deze keer herstelt het misschien niet.
Vraag me echt af of die mensen er überhaupt naar kijken naar die reacties. Want het zijn geen Google Translate berichten, maar de Engelse medewerkers zijn wel een stuk behulpzamer altijd. Ach ja, beetje klantenservice kloten is altijd leuk. Vroeger had je van die leuke sites waar dat allemaal werd bijgehouden.
"A winner is you"
Quote:
Zavvi gaat écht niet leveren dus. Voorlopig enkel de MGS voor 360 gecanceld.
Omdat Zavvi dit zo vaak flikt neem ik ze ook niet serieus meer en stuur ik van die mega dramatische vragen naar het klantcontactcenter. Nu vroeg ik of ze bij m'n andere bestellingen "awaiting stock" willen veranderen naar "awaiting huge disappointment". Ook heb ik aangegeven dat ik via hier heb vernomen dat anderen wél hun MGS krijgen en dar de mijne oorspronkelijk ook gister verstuurd zou gaan worden, toen heb ik gevraagd of het ermee te maken heeft dat ik Brabo ben, omdat ik een patroon lijk te zien waarin Randstedelingen wel hun bestellingen krijgen. Ik vroeg Jen van de KCC of ze zoiets hebben van: die boertjes die durven toch niet te klagen, dan gebruiken we een paar Engelse termen en dat schrikt ze wel af. Daarna gooide ik het over de emotionele boeg door te stellen dat keer op keer m'n gamershart gebroken wordt door ze, kijk uit... Deze keer herstelt het misschien niet.
Vraag me echt af of die mensen er überhaupt naar kijken naar die reacties. Want het zijn geen Google Translate berichten, maar de Engelse medewerkers zijn wel een stuk behulpzamer altijd. Ach ja, beetje klantenservice kloten is altijd leuk. Vroeger had je van die leuke sites waar dat allemaal werd bijgehouden.
Gepost door: GinneSchrik op 29-07-2014 17:05
Omdat Zavvi dit zo vaak flikt neem ik ze ook niet serieus meer en stuur ik van die mega dramatische vragen naar het klantcontactcenter. Nu vroeg ik of ze bij m'n andere bestellingen "awaiting stock" willen veranderen naar "awaiting huge disappointment". Ook heb ik aangegeven dat ik via hier heb vernomen dat anderen wél hun MGS krijgen en dar de mijne oorspronkelijk ook gister verstuurd zou gaan worden, toen heb ik gevraagd of het ermee te maken heeft dat ik Brabo ben, omdat ik een patroon lijk te zien waarin Randstedelingen wel hun bestellingen krijgen. Ik vroeg Jen van de KCC of ze zoiets hebben van: die boertjes die durven toch niet te klagen, dan gebruiken we een paar Engelse termen en dat schrikt ze wel af. Daarna gooide ik het over de emotionele boeg door te stellen dat keer op keer m'n gamershart gebroken wordt door ze, kijk uit... Deze keer herstelt het misschien niet.
Vraag me echt af of die mensen er überhaupt naar kijken naar die reacties. Want het zijn geen Google Translate berichten, maar de Engelse medewerkers zijn wel een stuk behulpzamer altijd. Ach ja, beetje klantenservice kloten is altijd leuk. Vroeger had je van die leuke sites waar dat allemaal werd bijgehouden.
Gepost door: GinneSchrik op 29-07-2014 17:05
Je kan ook overdrijven hoor kijk ik heb makkelijk praten of course, maar het is en blijft een computer gestuurd systeem bij hun eh? Geen voorraad is geen voorraad of whatever the reason mag zijn.
Boomerang! Do you want a banana..?
Quote:
Ben het helemaal met je eens, ik heb netjes met hun contact opgenomen en ze verwachten dat nog een lading komt mocht die komen sturen ze mij het pakket op zo niet dan heb ik gewoon pech gehad en krijg ik mijn geld terug.
[..]
Je kan ook overdrijven hoor kijk ik heb makkelijk praten of course, maar het is en blijft een computer gestuurd systeem bij hun eh? Geen voorraad is geen voorraad of whatever the reason mag zijn.
Gepost door: Minah op 29-07-2014 17:15
Je kan ook overdrijven hoor kijk ik heb makkelijk praten of course, maar het is en blijft een computer gestuurd systeem bij hun eh? Geen voorraad is geen voorraad of whatever the reason mag zijn.
Gepost door: Minah op 29-07-2014 17:15
Quote:
Als je mensen zo behandelt moet je ook niet verwachten dat ze moeite voor jou gaan doen, of je nu de klant bent of niet.Zavvi gaat écht niet leveren dus. Voorlopig enkel de MGS voor 360 gecanceld.
Omdat Zavvi dit zo vaak flikt neem ik ze ook niet serieus meer en stuur ik van die mega dramatische vragen naar het klantcontactcenter. Nu vroeg ik of ze bij m'n andere bestellingen "awaiting stock" willen veranderen naar "awaiting huge disappointment". Ook heb ik aangegeven dat ik via hier heb vernomen dat anderen wél hun MGS krijgen en dar de mijne oorspronkelijk ook gister verstuurd zou gaan worden, toen heb ik gevraagd of het ermee te maken heeft dat ik Brabo ben, omdat ik een patroon lijk te zien waarin Randstedelingen wel hun bestellingen krijgen. Ik vroeg Jen van de KCC of ze zoiets hebben van: die boertjes die durven toch niet te klagen, dan gebruiken we een paar Engelse termen en dat schrikt ze wel af. Daarna gooide ik het over de emotionele boeg door te stellen dat keer op keer m'n gamershart gebroken wordt door ze, kijk uit... Deze keer herstelt het misschien niet.
Vraag me echt af of die mensen er überhaupt naar kijken naar die reacties. Want het zijn geen Google Translate berichten, maar de Engelse medewerkers zijn wel een stuk behulpzamer altijd. Ach ja, beetje klantenservice kloten is altijd leuk. Vroeger had je van die leuke sites waar dat allemaal werd bijgehouden.
Gepost door: GinneSchrik op 29-07-2014 17:05
Omdat Zavvi dit zo vaak flikt neem ik ze ook niet serieus meer en stuur ik van die mega dramatische vragen naar het klantcontactcenter. Nu vroeg ik of ze bij m'n andere bestellingen "awaiting stock" willen veranderen naar "awaiting huge disappointment". Ook heb ik aangegeven dat ik via hier heb vernomen dat anderen wél hun MGS krijgen en dar de mijne oorspronkelijk ook gister verstuurd zou gaan worden, toen heb ik gevraagd of het ermee te maken heeft dat ik Brabo ben, omdat ik een patroon lijk te zien waarin Randstedelingen wel hun bestellingen krijgen. Ik vroeg Jen van de KCC of ze zoiets hebben van: die boertjes die durven toch niet te klagen, dan gebruiken we een paar Engelse termen en dat schrikt ze wel af. Daarna gooide ik het over de emotionele boeg door te stellen dat keer op keer m'n gamershart gebroken wordt door ze, kijk uit... Deze keer herstelt het misschien niet.
Vraag me echt af of die mensen er überhaupt naar kijken naar die reacties. Want het zijn geen Google Translate berichten, maar de Engelse medewerkers zijn wel een stuk behulpzamer altijd. Ach ja, beetje klantenservice kloten is altijd leuk. Vroeger had je van die leuke sites waar dat allemaal werd bijgehouden.
Gepost door: GinneSchrik op 29-07-2014 17:05
Als je ver wil komen met een klantenservice kun je beter respectvol blijven handelen, dat doen ze als het goed is ook met jou.
Quote:
[..]
Als je mensen zo behandelt moet je ook niet verwachten dat ze moeite voor jou gaan doen, of je nu de klant bent of niet.
Als je ver wil komen met een klantenservice kun je beter respectvol blijven handelen, dat doen ze als het goed is ook met jou.
Gepost door: VulpX op 29-07-2014 17:23
Als je mensen zo behandelt moet je ook niet verwachten dat ze moeite voor jou gaan doen, of je nu de klant bent of niet.
Als je ver wil komen met een klantenservice kun je beter respectvol blijven handelen, dat doen ze als het goed is ook met jou.
Gepost door: VulpX op 29-07-2014 17:23
Is dit een grap? "Mensen zo behandelen"... Je laat het klinken alsof ik die mensen iets verschrikkelijks aan doe. Ik raak moedeloos van Zavvi en ben maar dramatische vragen gaan sturen, bij wijze van lolletje. Als ik er zou werken zou ik t best leuk vinden eigenlijk.
"A winner is you"
Quote:
[..]
Is dit een grap?
Gepost door: GinneSchrik op 29-07-2014 17:27
Is dit een grap?
Gepost door: GinneSchrik op 29-07-2014 17:27
Nee, als jij naar een winkel gaat dan gaan die jou echt niet beter behandelen als je je zo 'dom' gaat opstellen tegenover hun. Ik spreek uit ervaring dat ik klanten die echt vervelend gaan doen ook een mindere behandeling terug krijgen. Ik zou sneller proberen iets te regelen voor een klant die meeleeft met de situatie dan één die mij de hersenen wilt inslaan om één klein ding terwijl ik er ook niks aan kan(en dan wil) doen. Het princiepe heb respect voor dan respect terug geldt hier.
Okay, een lolletje is leuk, maar je zit er hun wel mee dwars man. Hun zullen eerder geïriteerd raken door wat je hun nu flikt en in de toekomst zullen ze je misschien dan ook minder snel echt goed helpen. Als je nou een mail had gestuurd met dat je het jammer vind en je hoopt dat er iets geregeld zou kunnen worden dan was het niet zo'n probleem geweest.
Boomerang! Do you want a banana..?