Quote:
€9,39 (£4.95 + £2.00 verzendkosten) bij TheGameCollection. Inclusief Deathstroke DLC.
Edit 20-02-2015: Er zijn twee uitgaves geweest in de PAL regio. Namelijk een blauw en een wit doosje. TheGameCollection lijkt het witte doosje te leveren.
Edit 20-02-2015: Er zijn twee uitgaves geweest in de PAL regio. Namelijk een blauw en een wit doosje. TheGameCollection lijkt het witte doosje te leveren.
Quote:
Zal wel hier mee te maken hebben, dat Zavvi dat ook doet:
[..]
Gepost door: Dynaw op 08-05-2015 21:09
[..]
Gepost door: Dynaw op 08-05-2015 21:09
Ok thx, dat ook helder. Apart dat ze die in een wit doosje hebben gedaan, lijkt heel raar. Wii U games komen altijd in blauwe doosjes, behalve deze dus
4 april: Bloodborne besteld. Niet op voorraad, maar voor 48 euro wil ik die niet laten liggen.
17 april: Bloodborne is verzonden. Het echte wachten kan beginnen.
24 april: Geen Bloodborne
1 mei: Geen Bloodborne
8 mei: Geen Bloodborne
12 mei: Bericht gestuurd naar Zavvi dat de bestelling niet binnen is. Zelfde dag nog reactie met een formulier wat ik (offline) moet ondertekenen en terugsturen. Thank God voor de print/scan apparaten op kantoren.
13 mei: Formulier verstuurd.
14 mei: "Bedankt voor uw bericht, we zullen het geld terugstorten". Ik meteen antwoorden, dat ik het geld niet terug wil, maar de game geleverd wil krijgen.
15 mei: "Bedankt voor uw bericht, we zullen het geld terugstorten". Ik: "$%#^%#$#^%*$*"
he he, dat lucht op
PSN: Speedfreak_R
Quote:
Ja ze willen dat je een nieuwe order plaatst en zo voor hun (denk ik) geen administratief rompslomp.Wat een stel mongolen bij Zavvi zeg.
4 april: Bloodborne besteld. Niet op voorraad, maar voor 48 euro wil ik die niet laten liggen.
17 april: Bloodborne is verzonden. Het echte wachten kan beginnen.
24 april: Geen Bloodborne
1 mei: Geen Bloodborne
8 mei: Geen Bloodborne
12 mei: Bericht gestuurd naar Zavvi dat de bestelling niet binnen is. Zelfde dag nog reactie met een formulier wat ik (offline) moet ondertekenen en terugsturen. Thank God voor de print/scan apparaten op kantoren.
13 mei: Formulier verstuurd.
14 mei: "Bedankt voor uw bericht, we zullen het geld terugstorten". Ik meteen antwoorden, dat ik het geld niet terug wil, maar de game geleverd wil krijgen.
15 mei: "Bedankt voor uw bericht, we zullen het geld terugstorten". Ik: "$%#^%#$#^%*$*"
he he, dat lucht op
Gepost door: Speedfreak op 15-05-2015 15:06
4 april: Bloodborne besteld. Niet op voorraad, maar voor 48 euro wil ik die niet laten liggen.
17 april: Bloodborne is verzonden. Het echte wachten kan beginnen.
24 april: Geen Bloodborne
1 mei: Geen Bloodborne
8 mei: Geen Bloodborne
12 mei: Bericht gestuurd naar Zavvi dat de bestelling niet binnen is. Zelfde dag nog reactie met een formulier wat ik (offline) moet ondertekenen en terugsturen. Thank God voor de print/scan apparaten op kantoren.
13 mei: Formulier verstuurd.
14 mei: "Bedankt voor uw bericht, we zullen het geld terugstorten". Ik meteen antwoorden, dat ik het geld niet terug wil, maar de game geleverd wil krijgen.
15 mei: "Bedankt voor uw bericht, we zullen het geld terugstorten". Ik: "$%#^%#$#^%*$*"
he he, dat lucht op
Gepost door: Speedfreak op 15-05-2015 15:06
Gebeurd mij ook de laatste tijd (nieuw order plaatsen ipv nieuwe verzenden).
Als je het maar ontvangt
Nintendo friendcode: SW-1334-3657-3704
Ben benieuwd met wat voor oplossing ze komen aanzetten. Blu-Rays zelf waren in perfecte staat, dus ik wil hem daarom best wel houden als ze een goed aanbod doen.
Wat ik wel niet begrijp is dat ze zo'n dikke box in een bubbelenvelop verzenden, welke met pakketpost wordt afgeleverd. Vraagt gewoon om problemen...
Levensgenieter! Van circusdirecteur, naar IT-programmeur. Story of my life. :-D
Quote:
Standaard prik bij hun. Meestal de opties: 10-20% korting, x bedrag aan euro's (doorzeuren is meer) of retour + hopen dat je vervanging kan krijgen of anders full refund inc. je retour verzendkosten.
Vandaag mijn Suits Blu-Ray Box ontvangen, helaas is de box versplinterd op sommige plekken en is het plastic compleet ingescheurd. Eerste keer dat ik iets ontvang wat kapot is. Hopelijk gaan ze er goed mee om. Als ze me de helft van m'n geld teruggeven wil ik hem gerust houden hoor.
Ben benieuwd met wat voor oplossing ze komen aanzetten. Blu-Rays zelf waren in perfecte staat, dus ik wil hem daarom best wel houden als ze een goed aanbod doen.
Wat ik wel niet begrijp is dat ze zo'n dikke box in een bubbelenvelop verzenden, welke met pakketpost wordt afgeleverd. Vraagt gewoon om problemen...
Gepost door: Rudey op 15-05-2015 20:01
Ben benieuwd met wat voor oplossing ze komen aanzetten. Blu-Rays zelf waren in perfecte staat, dus ik wil hem daarom best wel houden als ze een goed aanbod doen.
Wat ik wel niet begrijp is dat ze zo'n dikke box in een bubbelenvelop verzenden, welke met pakketpost wordt afgeleverd. Vraagt gewoon om problemen...
Gepost door: Rudey op 15-05-2015 20:01
Quote:
Wat een stel mongolen bij Zavvi zeg.
4 april: Bloodborne besteld. Niet op voorraad, maar voor 48 euro wil ik die niet laten liggen.
17 april: Bloodborne is verzonden. Het echte wachten kan beginnen.
24 april: Geen Bloodborne
1 mei: Geen Bloodborne
8 mei: Geen Bloodborne
12 mei: Bericht gestuurd naar Zavvi dat de bestelling niet binnen is. Zelfde dag nog reactie met een formulier wat ik (offline) moet ondertekenen en terugsturen. Thank God voor de print/scan apparaten op kantoren.
13 mei: Formulier verstuurd.
14 mei: "Bedankt voor uw bericht, we zullen het geld terugstorten". Ik meteen antwoorden, dat ik het geld niet terug wil, maar de game geleverd wil krijgen.
15 mei: "Bedankt voor uw bericht, we zullen het geld terugstorten". Ik: "$%#^%#$#^%*$*"
he he, dat lucht op
Gepost door: Speedfreak op 15-05-2015 15:06
4 april: Bloodborne besteld. Niet op voorraad, maar voor 48 euro wil ik die niet laten liggen.
17 april: Bloodborne is verzonden. Het echte wachten kan beginnen.
24 april: Geen Bloodborne
1 mei: Geen Bloodborne
8 mei: Geen Bloodborne
12 mei: Bericht gestuurd naar Zavvi dat de bestelling niet binnen is. Zelfde dag nog reactie met een formulier wat ik (offline) moet ondertekenen en terugsturen. Thank God voor de print/scan apparaten op kantoren.
13 mei: Formulier verstuurd.
14 mei: "Bedankt voor uw bericht, we zullen het geld terugstorten". Ik meteen antwoorden, dat ik het geld niet terug wil, maar de game geleverd wil krijgen.
15 mei: "Bedankt voor uw bericht, we zullen het geld terugstorten". Ik: "$%#^%#$#^%*$*"
he he, dat lucht op
Gepost door: Speedfreak op 15-05-2015 15:06
Yup mijn bloodborne was ook nooit aangekomen. Heb inmiddels mijn geld terug gekregen.
Dit is zeker de laatste keer dat ik bij zavvi iets bestel... : /
Quote:
[..]Ja ze willen dat je een nieuwe order plaatst en zo voor hun (denk ik) geen administratief rompslomp.
Gebeurd mij ook de laatste tijd (nieuw order plaatsen ipv nieuwe verzenden).
Als je het maar ontvangt
Gepost door: Megane377 op 15-05-2015 18:40
Gebeurd mij ook de laatste tijd (nieuw order plaatsen ipv nieuwe verzenden).
Als je het maar ontvangt
Gepost door: Megane377 op 15-05-2015 18:40
Ja, maar inmiddels is de prijs van 48 euro naar 70+ euro gegaan. Ze leveren gewoon niet wat ze beloven. Maar goed, ik blijf lekker terug mailen. Tot het vervelende toe.
Quote:
[..]
Yup mijn bloodborne was ook nooit aangekomen. Heb inmiddels mijn geld terug gekregen.
Dit is zeker de laatste keer dat ik bij zavvi iets bestel... : /
Gepost door: Hamburger602 op 15-05-2015 22:44
Yup mijn bloodborne was ook nooit aangekomen. Heb inmiddels mijn geld terug gekregen.
Dit is zeker de laatste keer dat ik bij zavvi iets bestel... : /
Gepost door: Hamburger602 op 15-05-2015 22:44
Yup, voor mij ook. Stelletje oplichters.
PSN: Speedfreak_R
Quote:
Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen over bestelling 52273473
.
Ik ben zo droevig, maar dit werd automatisch terugbetaald door onze financiële afdeling.
Als je verder nog vragen hebt, neem dan contact met ons op en iemand van ons team zal je graag verder helpen.
Met vriendelijke groet,
Nancy
.
Ik ben zo droevig, maar dit werd automatisch terugbetaald door onze financiële afdeling.
Als je verder nog vragen hebt, neem dan contact met ons op en iemand van ons team zal je graag verder helpen.
Met vriendelijke groet,
Nancy
Haha, "Ik ben zo droevig". Tenenkrommend dit.
PSN: Speedfreak_R
Afzender:
Premier Distribution Management Inc
3565 Butterfield Rd, Aurora, IL 60502, Verenigde Staten
Vervolgens is het in België overgenomen door BPost. Kennelijk een manier om de belasting hier in NL om te omzeilen?
30/04/15 Xbox One Controller verstuurd
Tot op heden nog niks mogen ontvangen, moet ik me al zorgen gaan maken?
XBOX One X - XBOX One S - PS4
Quote:
Als je je geld terugkrijgt zijn het geen oplichters [..]
Yup, voor mij ook. Stelletje oplichters.
Gepost door: Speedfreak op 16-05-2015 12:16
Yup, voor mij ook. Stelletje oplichters.
Gepost door: Speedfreak op 16-05-2015 12:16
Maar ja, wel jammer dat het weer zo moet gaan. Als alles goed gaat is/was Zavvi ideaal om goedkoop te scoren, maar als er ergens in de keten iets misgaat dan duurt het allemaal vreselijk lang. Dat ze hun klantenservicemails ook steeds door de vertaalmachine moeten gooien is ook niet altijd zo handig. Daar komt ook dat I am sad/ik ben droevig vandaan.
Ik had eind april Ryse Legendary Edition besteld om aan een maat cadeau te doen voor een erg mooie prijs.Toen het na 3 weken nog niet was verzonden, maar ze ondertussen wel orders bleven aannemen, trok ik toch even aan de bel en de dag erna werd de game verzonden. Toen ik gister de Day One editie binnen kreeg was ik aanvankelijk ook best teleurgesteld, maar een foutje kan worden gemaakt dus ik ga online om ze een bericht te sturen dat ik de verkeerde versie heb ontvangen.
Maar wat schetste m'n verbazing toen ik een vraag wilde sturen? Er stond dat ik de day One editie heb besteld! Natuurlijk wreef ik me in de ogen en aanvankelijk dacht ik nog dat ik dom was geweest, maar het viel me ook op dat m'n oude vraag er niet neer in stond dus keek ik even in m'n mail en ja hoor, ik bestelde de Legendary Edition.
Hebben die flippen kloothommels gewoon m'n order gewijzigd in de hoop dat ik er niet achter zou komen. Wat een ongelofelijke naaistreek is dat! Ik ben goed pissig op ze nu, want dit is gewoon het moedwillig beflikkeren van je klanten en hopen dat je ze kan foppen. Zavvi was al minder en minder de moeite waard, maar nu hebben ze zich definitief gediskwalificeerd als degelijke en fatsoenlijke partner voor de gamer.
"A winner is you"
Maar zelfs als dit klopt en er geen kwade wil in het spel is (maar waarom zou je dan dingen verwijderen?), dan zou het betekenen dat de fout 100% bij hen ligt. Maar ipv dat ze dan een gehele vergoeding van de retourkosten aanbieden, willen ze niet verder gaan dan €3,50, met een hoop loopholes eromheen die mij verantwoordelijk houden voor de juiste bezorging EN administratie in hun magazijn (als de post bezorgd is, maar niet juist verwerkt, ben ik feitelijk aansprakelijk). Het is Godgeklaagd dat daar een klantenservice zit die niets anders doet de hele dag dan mensen proberen zo kortaf mogelijk te beflikkeren.
"A winner is you"
Quote:
Het is dat ik vaker met Zavvi te maken heb gehad, anders geloofde ik hun waardeloze afhandeling van klachten niet. Nu beweren ze dat ze door een fout in het systeem de verkeerde versie hebben aangeboden, maar toen ik ze 18-5, 3 weken na m'n initiele bestelling nog sommeerde m'n game te sturen, refereerden ze zelf aan de game als zijnde de Legandary Edition. Gelukkig had ik m'n mail nog, want dit hebben ze voor de zekerheid maar even gewist. Ze hebben overigens ook 3 weken lang gewoon orders opgenomen voor die Legendary Edition.
Maar zelfs als dit klopt en er geen kwade wil in het spel is (maar waarom zou je dan dingen verwijderen?), dan zou het betekenen dat de fout 100% bij hen ligt. Maar ipv dat ze dan een gehele vergoeding van de retourkosten aanbieden, willen ze niet verder gaan dan €3,50, met een hoop loopholes eromheen die mij verantwoordelijk houden voor de juiste bezorging EN administratie in hun magazijn (als de post bezorgd is, maar niet juist verwerkt, ben ik feitelijk aansprakelijk). Het is Godgeklaagd dat daar een klantenservice zit die niets anders doet de hele dag dan mensen proberen zo kortaf mogelijk te beflikkeren.
Gepost door: GinneSchrik op 28-05-2015 16:01
Maar zelfs als dit klopt en er geen kwade wil in het spel is (maar waarom zou je dan dingen verwijderen?), dan zou het betekenen dat de fout 100% bij hen ligt. Maar ipv dat ze dan een gehele vergoeding van de retourkosten aanbieden, willen ze niet verder gaan dan €3,50, met een hoop loopholes eromheen die mij verantwoordelijk houden voor de juiste bezorging EN administratie in hun magazijn (als de post bezorgd is, maar niet juist verwerkt, ben ik feitelijk aansprakelijk). Het is Godgeklaagd dat daar een klantenservice zit die niets anders doet de hele dag dan mensen proberen zo kortaf mogelijk te beflikkeren.
Gepost door: GinneSchrik op 28-05-2015 16:01
Hmmz vorige week ook net Ryse Legendary GOTY Edition gekocht en zag dat deze een dag later op de site aangepast was naar Day One Edition. Mocht ik een Day One Edition krijgen dan ben ik ook zeker niet blij .
Ik heb de orderbevestiging er even bijgepakt en daarin staat bij productomschrijving:
"Ryse: Son of Rome Legendary Game of the Year Edition-Xbox One Games"
Op een gegeven moment ben ik via hun Twitter account publiekelijk de dagen gaan tellen hoe lang het al duurde, dat was voor hun een beetje pijnlijk.
Maar die lange periode laat mij natuurlijk wel twee nadenken voor ik ooit weer wat daar bestel.
Maar het gaat al tijden zwaar achteruit daar en waarschijnlijk zijn de marges gewoon te klein om in Nederland goed zaken te kunnen doen, maar trek je dan terug óf vraag verzendkosten en zorg dat de zaakjes op orde zijn. We hebben een aantal maanden gehad dat ze standaard via DPD bezorgden en dat was echt top, maar daarna zijn ze zo ver terug gezakt dat ik mezelf niet snel daar nog zie bestellen. Games van €45 - €50 bij launch waren ooit een unicum, maar ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik in Nederland €60 voor een game betaalde. Voor die paar euro vermijd ik Zavvi liever, tenzij de prijs zo absurd laag is dat ik de trage levering en de waarschijnlijke problemen voor lief wil nemen.
"A winner is you"