Maar tegelijkertijd doen ze wel dit: ''Amazon komt niet naar Nederland, maar lonkt wel naar Nederlandse webwinkeliers''
Quote:
Standard Delivery rates and times are being updated for many EU countries, to give customers a consistent shopping experience across the EU websites. Check out the International Delivery Rates & Times Help page for more information.
Ah...
❍ᴥ❍
Quote:
[..]
mn pakket van .de kwam uit engeland, van n engelse shop, verstuurd vanaf a'dam..
en veel verschil in prijzen is er niet, tussen de uk of de.
Gepost door: SilverFaustX op 03-04-2014 13:33
mn pakket van .de kwam uit engeland, van n engelse shop, verstuurd vanaf a'dam..
en veel verschil in prijzen is er niet, tussen de uk of de.
Gepost door: SilverFaustX op 03-04-2014 13:33
bij boeken is de regelmatig ook goedkoper, bij uk komt er nog 6% btw bij en
bij de gaat er juist nog 1% af
私の名前はタイスです
Quote:
Goed van Amazon dus, wederom.
Gepost door: theincrediblemachineD op 03-04-2014 13:40
Gepost door: theincrediblemachineD op 03-04-2014 13:40
Hoezo is dat goed van Amazon? Ze hadden bij mij altijd een 2-3 dagen levertijd en nu wordt die alleen maar langer EN moet ik ervoor betalen
❍ᴥ❍
Quote:
[..]
Hoezo is dat goed van Amazon? Ze hadden bij mij altijd een 2-3 dagen levertijd en nu wordt die alleen maar langer EN moet ik ervoor betalen
Gepost door: Skull_kid op 03-04-2014 13:42
Hoezo is dat goed van Amazon? Ze hadden bij mij altijd een 2-3 dagen levertijd en nu wordt die alleen maar langer EN moet ik ervoor betalen
Gepost door: Skull_kid op 03-04-2014 13:42
Omdat de levertijd nu gewoon duidelijker is (vaak duurde het iets langer), en daarbij maakt die paar euro verzendkosten nou ook niet zoveel uit.
Waar heb je die info trouwens vandaan? Staat dat ergens op een faq?
Commander Keen = awesome.
Quote:
[..]
Omdat de levertijd nu gewoon duidelijker is (vaak duurde het iets langer), en daarbij maakt die paar euro verzendkosten nou ook niet zoveel uit.
Waar heb je die info trouwens vandaan? Staat dat ergens op een faq?
Gepost door: theincrediblemachineD op 03-04-2014 13:44
Omdat de levertijd nu gewoon duidelijker is (vaak duurde het iets langer), en daarbij maakt die paar euro verzendkosten nou ook niet zoveel uit.
Waar heb je die info trouwens vandaan? Staat dat ergens op een faq?
Gepost door: theincrediblemachineD op 03-04-2014 13:44
Dat kreeg ik net te horen in de chat
❍ᴥ❍
Hier kun je mee klagen op Amazon
Persoonlijk zie ik niet in hoe dit goed is voor ons als klant. Het wordt simpelweg minder interessant om uit de UK te bestellen.
Het zal wel een bewuste bedrijfsstrategie zijn. Nederland specifiek willen bedienen vanuit Duitsland.
Scheelt in de kosten en qua marketing sterker werken om vanuit 1 punt te werken.
Meest vervelende is dat ze de buitenlandse klanten hier nooit actief op geattendeerd hebben. Op 30 maart heb ik nog een bestellingen gedaan, nergens een waarschuwing zien staan.
Sowieso schrijf je zo! #Dagmar4Mod!
Persoonlijk zie ik niet in hoe dit goed is voor ons als klant. Het wordt simpelweg minder interessant om uit de UK te bestellen.
Het zal wel een bewuste bedrijfsstrategie zijn. Nederland specifiek willen bedienen vanuit Duitsland.
Scheelt in de kosten en qua marketing sterker werken om vanuit 1 punt te werken.
Meest vervelende is dat ze de buitenlandse klanten hier nooit actief op geattendeerd hebben. Op 30 maart heb ik nog een bestellingen gedaan, nergens een waarschuwing zien staan.
Sowieso schrijf je zo! #Dagmar4Mod!
Quote:
[..]
Omdat de levertijd nu gewoon duidelijker is (vaak duurde het iets langer), en daarbij maakt die paar euro verzendkosten nou ook niet zoveel uit.
Gepost door: theincrediblemachineD op 03-04-2014 13:44
Omdat de levertijd nu gewoon duidelijker is (vaak duurde het iets langer), en daarbij maakt die paar euro verzendkosten nou ook niet zoveel uit.
Gepost door: theincrediblemachineD op 03-04-2014 13:44
Bij de producten die ik bestel zijn die 5 euro verzendkosten vrijwel altijd het verschil tussen een wel of een niet aantrekkelijke prijs. Het verschil tussen 25 euro (het totaalbedrag van bijna al mijn bestellingen) en 30 euro is 20% en daarmee erg groot. Voor mij betekent het in feite een prijsverhoging van 20% op al mijn orders en daarmee is Amazon.co.uk in 1 klap niet interessant geworden.
Overigens is dit exact wat we op pagina 15 al voorspeld hadden (ruim 2 jaar geleden), dat het wordt ontmoedigd om bij de buitenlandse afdeling te bestellen, wat voor Amazon duurder is.
I have sold my soul to a minor demon.
-
Head Office
Amazon.co.uk,
Customer Services,
Patriot Court,
1-9 The Grove,
Slough,
Berkshire,
SL1 1QP,
United Kingdom.
Please make sure to include your e-mail address in your letter and be aware that it may take 10-14 days to reply to queries sent by traditional post.
Alternatively, you could send your letter, as an attachment to an e-mail, to the e-mail address customer-attachment-requests@amazon.co.uk.
Please note that all letters received to this address will be passed to Customer Service for resolution (according to Amazon).
There are a few comments from Amazon today which give the impression that this might not be a lost cause e.g. " Our appropriate department will do there to best to see if this offer can be availed again in future."
As you've previously had orders delivered to The Netherlands, we wanted to let you know that our delivery options to The Netherlands are changing. From April 3, 2014, FREE Super Saver Delivery will no longer be available. You'll have the option of Standard or Priority Delivery for orders being delivered to The Netherlands.
Tot zover amazon.co.uk . Zal nu niet snel meer lonen om daar nog wat te kopen.
Quote:
As you've previously had orders delivered to The Netherlands, we wanted to let you know that our delivery options to The Netherlands are changing. From April 3, 2014, FREE Super Saver Delivery will no longer be available. You'll have the option of Standard or Priority Delivery for orders being delivered to The Netherlands.
More information about international delivery rates and times can be found here.
We strive to provide our European customers the greatest possible selection at low prices and hope to see you again soon.
Regards,
Customer Service Department
Amazon.co.uk
More information about international delivery rates and times can be found here.
We strive to provide our European customers the greatest possible selection at low prices and hope to see you again soon.
Regards,
Customer Service Department
Amazon.co.uk
Bestelde heel vaak bij Amazon, maar daar zal nu dus een einde aan komen. Ontzettend jammer.
Hehe, 3 posts om 10:05
❍ᴥ❍
www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One Mijn legale overzichtelijke dvd collectielijst *proud* (altijd onder constructie)