Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Amazon

[Begin]  |26|27|28|29|30|31|32(257)  [Eind]
Dynaw
Door Dynaw (8078 reacties) op 03-04-2014 13:35
Mocht je contact gaan zoeken, ben benieuwd naar de reactie!

Maar tegelijkertijd doen ze wel dit: ''Amazon komt niet naar Nederland, maar lonkt wel naar Nederlandse webwinkeliers''
Skull_kid
Door Skull_kid (39071 reacties) op 03-04-2014 13:40
Rol: Forum Moderator
Quote:
Standard Delivery rates and times are being updated for many EU countries, to give customers a consistent shopping experience across the EU websites. Check out the International Delivery Rates & Times Help page for more information.

Ah...
❍ᴥ❍
theincrediblemachineD
Door theincrediblemachineD (6793 reacties) op 03-04-2014 13:40
Goed van Amazon dus, wederom.
Commander Keen = awesome.
Tmvde
Door Tmvde (679 reacties) op 03-04-2014 13:40
Quote:
[..]

mn pakket van .de kwam uit engeland, van n engelse shop, verstuurd vanaf a'dam..

en veel verschil in prijzen is er niet, tussen de uk of de.
Gepost door: SilverFaustX op 03-04-2014 13:33

bij boeken is de regelmatig ook goedkoper, bij uk komt er nog 6% btw bij en
bij de gaat er juist nog 1% af
私の名前はタイスです
Skull_kid
Door Skull_kid (39071 reacties) op 03-04-2014 13:42
Rol: Forum Moderator
Quote:
Goed van Amazon dus, wederom.
Gepost door: theincrediblemachineD op 03-04-2014 13:40

Hoezo is dat goed van Amazon? Ze hadden bij mij altijd een 2-3 dagen levertijd en nu wordt die alleen maar langer EN moet ik ervoor betalen
❍ᴥ❍
theincrediblemachineD
Door theincrediblemachineD (6793 reacties) op 03-04-2014 13:44
Quote:
[..]

Hoezo is dat goed van Amazon? Ze hadden bij mij altijd een 2-3 dagen levertijd en nu wordt die alleen maar langer EN moet ik ervoor betalen
Gepost door: Skull_kid op 03-04-2014 13:42

Omdat de levertijd nu gewoon duidelijker is (vaak duurde het iets langer), en daarbij maakt die paar euro verzendkosten nou ook niet zoveel uit.

Waar heb je die info trouwens vandaan? Staat dat ergens op een faq?
Commander Keen = awesome.
Skull_kid
Door Skull_kid (39071 reacties) op 03-04-2014 13:47
Rol: Forum Moderator
Quote:
[..]

Omdat de levertijd nu gewoon duidelijker is (vaak duurde het iets langer), en daarbij maakt die paar euro verzendkosten nou ook niet zoveel uit.

Waar heb je die info trouwens vandaan? Staat dat ergens op een faq?
Gepost door: theincrediblemachineD op 03-04-2014 13:44

Dat kreeg ik net te horen in de chat
❍ᴥ❍
theincrediblemachineD
Door theincrediblemachineD (6793 reacties) op 03-04-2014 13:48
Oké. Dan wacht ik gewoon even op een officieel bericht.
Commander Keen = awesome.
Twisted-D
Door Twisted-D (5534 reacties) op 03-04-2014 13:56
Hier kun je mee klagen op Amazon

Persoonlijk zie ik niet in hoe dit goed is voor ons als klant. Het wordt simpelweg minder interessant om uit de UK te bestellen.

Het zal wel een bewuste bedrijfsstrategie zijn. Nederland specifiek willen bedienen vanuit Duitsland.
Scheelt in de kosten en qua marketing sterker werken om vanuit 1 punt te werken.

Meest vervelende is dat ze de buitenlandse klanten hier nooit actief op geattendeerd hebben. Op 30 maart heb ik nog een bestellingen gedaan, nergens een waarschuwing zien staan.
Sowieso schrijf je zo! #Dagmar4Mod!
Talicus
Door Talicus (7391 reacties) op 03-04-2014 14:24
Quote:
[..]

Omdat de levertijd nu gewoon duidelijker is (vaak duurde het iets langer), en daarbij maakt die paar euro verzendkosten nou ook niet zoveel uit.
Gepost door: theincrediblemachineD op 03-04-2014 13:44

Bij de producten die ik bestel zijn die 5 euro verzendkosten vrijwel altijd het verschil tussen een wel of een niet aantrekkelijke prijs. Het verschil tussen 25 euro (het totaalbedrag van bijna al mijn bestellingen) en 30 euro is 20% en daarmee erg groot. Voor mij betekent het in feite een prijsverhoging van 20% op al mijn orders en daarmee is Amazon.co.uk in 1 klap niet interessant geworden.

Overigens is dit exact wat we op pagina 15 al voorspeld hadden (ruim 2 jaar geleden), dat het wordt ontmoedigd om bij de buitenlandse afdeling te bestellen, wat voor Amazon duurder is.
I have sold my soul to a minor demon.
Gerowniko
Door Gerowniko (40 reacties) op 03-04-2014 15:13
Zeer jammer, waarschijnlijk betekent dat dat mijn order die ik gisteren plaatste ook meteen de laatste is. Zonder Super Save Delivery is het het voor mij niet waard, die verzendkosten zijn vaak bizar hoog in vergelijking met de prijs van de producten.
Ser ArtoriaZ
Door Ser ArtoriaZ (2827 reacties) op 03-04-2014 17:55
Wuuuuuuuuuut?! Echt jammer van Amazon dat ze dit doen. Ik hoop dat ze dit als nog gaan aanpassen in de toekomst. (ze zullen hiermee ongetwijfeld best wat klanten mee verliezen denk ik?)
-
Door Ossie (124 reacties) op 03-04-2014 22:51
Erg jammer inderdaad. Was de laatste tijd een van mijn favoriete webshops om games te kopen. :''(
Eishhh
Door Eishhh (167 reacties) op 03-04-2014 23:45
Laatst op UK die Zelda 3ds XL bestel, vandaag al binnen! Maar wel van .DE... Weet iemand waarom dit is?
Bobbyc
Door Bobbyc (457 reacties) op 03-04-2014 23:58
Ok, dus geen FSSD meer, jammer, maar nu wil wel dat ze alleen met PostNL versturen en niet soms wel en soms Selektvracht.
Budgetfreak
Door Budgetfreak (1304 reacties) op 04-04-2014 00:58
Svp ook helpen klagen. 22.23pm 03/04/14 - THREAD MEMBERS - WE HAVE A RESPONSE FROM AMAZON - please ALSO direct your complaints to the address below - hopefully with enough protest and reason we can persuade them to reverse their policy decision:

Head Office
Amazon.co.uk,
Customer Services,
Patriot Court,
1-9 The Grove,
Slough,
Berkshire,
SL1 1QP,
United Kingdom.

Please make sure to include your e-mail address in your letter and be aware that it may take 10-14 days to reply to queries sent by traditional post.

Alternatively, you could send your letter, as an attachment to an e-mail, to the e-mail address customer-attachment-requests@amazon.co.uk.

Please note that all letters received to this address will be passed to Customer Service for resolution (according to Amazon).

There are a few comments from Amazon today which give the impression that this might not be a lost cause e.g. " Our appropriate department will do there to best to see if this offer can be availed again in future."
Twizzler
Door Twizzler (1866 reacties) op 04-04-2014 10:05
Kreeg deze mail vanmorgen:

As you've previously had orders delivered to The Netherlands, we wanted to let you know that our delivery options to The Netherlands are changing. From April 3, 2014, FREE Super Saver Delivery will no longer be available. You'll have the option of Standard or Priority Delivery for orders being delivered to The Netherlands.


Tot zover amazon.co.uk . Zal nu niet snel meer lonen om daar nog wat te kopen.
Leonn
Door Leonn (1041 reacties) op 04-04-2014 10:05
Wow, echt waardeloos dit:

Quote:
As you've previously had orders delivered to The Netherlands, we wanted to let you know that our delivery options to The Netherlands are changing. From April 3, 2014, FREE Super Saver Delivery will no longer be available. You'll have the option of Standard or Priority Delivery for orders being delivered to The Netherlands.

More information about international delivery rates and times can be found here.

We strive to provide our European customers the greatest possible selection at low prices and hope to see you again soon.

Regards,

Customer Service Department

Amazon.co.uk

Bestelde heel vaak bij Amazon, maar daar zal nu dus een einde aan komen. Ontzettend jammer.
Skull_kid
Door Skull_kid (39071 reacties) op 04-04-2014 10:05
Rol: Forum Moderator
Hoe zit het nu met Amazon Prime? Waar je gratis 1-day-delivery krijgt oid? Geldt dat nog wel? Want misschien is dat dan wel interessant?

Hehe, 3 posts om 10:05
❍ᴥ❍
The Chosen One
Door The Chosen One (736 reacties) op 04-04-2014 10:07
Ter voorbereiding op de amazon.nl maybe?
www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One Mijn legale overzichtelijke dvd collectielijst *proud* (altijd onder constructie)
[Begin]  |26|27|28|29|30|31|32(257)  [Eind]