Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Mediamarkt

[Begin]  |99|100|101|102|103|104|105(464)  [Eind]
Ser ArtoriaZ
Door Ser ArtoriaZ (2827 reacties) op 07-07-2014 09:51
Toch even mijn vorige post als contact formulier ingezonden via hun website. Natuurlijk hier en daar wel wat aangepast.

Quote:
Beste Dhr ...,

Bedankt voor het plaatsen van uw vraag op onze website.

Binnen 2 uur ontvangt u in uw mailbox een link met een ticketnummer.

Wanneer u deze link aanklikt of uw ticketnummer invult op onze website, kunt u het verloop van de door u gestelde vraag volgen.

Wanneer er informatie aan uw ticketnummer is toegevoegd, zullen wij u hiervan per e-mail op de hoogte brengen door middel van een nieuwsbericht.

Met vriendelijke groet,

Uw Media Markt team

Ik ben benieuwd wat de uitkomst hiervan zal zijn. Zal het zoiets zijn wat Henri al eerder vermeld had, of zullen ze de klant echt proberen helpen. Ik houd jullie op de hoogte hiervan!
-
Destroymichelle
Door Destroymichelle (5418 reacties) op 07-07-2014 10:07
Quote:
Toch even mijn vorige post als contact formulier ingezonden via hun website. Natuurlijk hier en daar wel wat aangepast.

[..]

Ik ben benieuwd wat de uitkomst hiervan zal zijn. Zal het zoiets zijn wat Henri al eerder vermeld had, of zullen ze de klant echt proberen helpen. Ik houd jullie op de hoogte hiervan!
Gepost door: IntenSePinda op 07-07-2014 09:51
Contact formulier werkt ook niet. Als je een filiaal erin vermeld, wordt dat naar hen doorgestuurd. Had ik een keer met Heerlen. Daar echt een enorme discussie gehad in de winkel. Klacht en situatie uitgelegd via de klantenservice, wordt het gewoon doorverwezen naar Heerlen en heeft me dus uiteindelijk niks opgeleverd. Ja meer ergernis.....
Frietjesssss❤
Beloved
Door Beloved (2905 reacties) op 07-07-2014 10:20
Quote:
[..]
Contact formulier werkt ook niet. Als je een filiaal erin vermeld, wordt dat naar hen doorgestuurd. Had ik een keer met Heerlen. Daar echt een enorme discussie gehad in de winkel. Klacht en situatie uitgelegd via de klantenservice, wordt het gewoon doorverwezen naar Heerlen en heeft me dus uiteindelijk niks opgeleverd. Ja meer ergernis.....
Gepost door: Destroymichelle op 07-07-2014 10:07
Laat me raden:
"Wij herkennen onszelf niet in deze geschetste situatie." :p
Tailsknux
Door Tailsknux (1851 reacties) op 08-07-2014 12:09
Ik kom net van de MM in Rotterdam Centrum vandaan, verbaasde me nog hoeveel ze in de aanbieding waren. Oké, een hoop games waren alsnog duur, maar toch een stuk of 10 die volgens mij nergens anders goedkoper te vinden zijn. Misschien gaat dit filiaal toch weer een beetje de goede kant op.
..
Destroymichelle
Door Destroymichelle (5418 reacties) op 08-07-2014 12:28
Quote:
[..]
Laat me raden:
"Wij herkennen onszelf niet in deze geschetste situatie." :p
Gepost door: Beloved op 07-07-2014 10:20
Precies :')
Die klantenservice weet echt het bloed onder m'n nagels uit te halen.
En omdat ik maar door bleef gaan over de discussie, stuurde ze telkens terug "U kunt ook naar het filiaal komen, dan praten we er nog eens over".
Maar dat vertikte ik. 1 voor de reistijd met het OV en 2. als ik met de auto ging voor het parkeergeld en 3. die man was zo asociaal dat ik die niet meer wilde zien (heb hem ook nooit meer gezien eigenlijk....)
Frietjesssss❤
Ben
Door Ben (7648 reacties) op 08-07-2014 14:32
Rol: Toevoeg Moderator
Quote:
[..]
Precies :')
Die klantenservice weet echt het bloed onder m'n nagels uit te halen.
En omdat ik maar door bleef gaan over de discussie, stuurde ze telkens terug "U kunt ook naar het filiaal komen, dan praten we er nog eens over".
Maar dat vertikte ik. 1 voor de reistijd met het OV en 2. als ik met de auto ging voor het parkeergeld en 3. die man was zo asociaal dat ik die niet meer wilde zien (heb hem ook nooit meer gezien eigenlijk....)
Gepost door: Destroymichelle op 08-07-2014 12:28

Ik ga daar geen duurdere dingen meer kopen.
Ook met m'n harde schijf deden ze al moeilijk, heb ik even de consumentenbond regels erbij moeten halen. Bah bah.
XBOX: BENx1996 | PSN: BENx1996 | STEAM: BENx1996
Destroymichelle
Door Destroymichelle (5418 reacties) op 08-07-2014 15:40
Quote:
[..]

Ik ga daar geen duurdere dingen meer kopen.
Ook met m'n harde schijf deden ze al moeilijk, heb ik even de consumentenbond regels erbij moeten halen. Bah bah.
Gepost door: ArmaniGamer op 08-07-2014 14:32

Bij mij was het een geval met laagste prijs garantie. Had 2 weken daarvoor nog een LG 47 inch televisie gekocht met die garantie. Werd ook al moeilijk gedaan (was bij de Otto 300 euro goedkoper, uiteindelijk voor 200 euro goedkoper mee gekregen, maar heb liever een fysieke winkel i.v.m. garantie). Wat dat betreft blijven ze hun voorwaarden alleen toepassen zoals het ze uitkomt.
Frietjesssss❤
Linguist
Door Linguist (5808 reacties) op 08-07-2014 18:16
Na alle reacties hier gelezen te hebben, krijg ik alleen maar een walgelijke indruk van Media Markt. Nota bene bij de filialen waar ik soms kom, wist niet dat het zò erg aan toe ging. Verschrikkelijk om zulke situaties mee te maken.

Zou ook liever willen dat het concern wordt kapotgeconcureerd.
Steam: Linqvist | Diablo III BattleTag: Linqvist#2147 | 3DS FC: 3480 - 2716 - 8572 | Switch FC: 7266 - 9152 - 6228 | PlayStation Network/Nintendo Network ID: Lingasm | "If there is a strong general, there will be no weak soldiers." - ??
Obleon
Door Obleon (3804 reacties) op 08-07-2014 18:29
Ze worden alleen maar groter en het word er met de jaren alleen maar erger.
Media Markt heeft soms goeie aanbiedingen en anders hoef je der ook niet te komen het is gewoon een walllgelijkeee winkeellllll als het om de klantenservice gaat.
MYTH_90
Door MYTH_90 (1066 reacties) op 08-07-2014 18:39
Quote:
Na alle reacties hier gelezen te hebben, krijg ik alleen maar een walgelijke indruk van Media Markt. Nota bene bij de filialen waar ik soms kom, wist niet dat het zò erg aan toe ging. Verschrikkelijk om zulke situaties mee te maken.

Zou ook liever willen dat het concern wordt kapotgeconcureerd.
Gepost door: Linguist op 08-07-2014 18:16

Het probleem is juist dat zíj de boel kapot concurreren.. In het begin lage prijzen waar de lokale concurrentie niet tegenop kan > winkels gaan failliet > concurrentie is weg, dus de prijzen van MM kunnen weer stijgen en de service kan omlaag.
Bovenstaande berust niet altijd op de waarheid.
Montalvo
Door Montalvo (2819 reacties) op 08-07-2014 18:48
Tja, ik krijg toch ook het idee dat hier een aantal voor een dubbeltje eerste rang willen zitten, alles proberen om maar goedkoper games e.d. mee naar huis te nemen. Wellicht moet af en toe ook eens het antwoord "nee" geaccepteerd worden. Dat je lokale gameboer van een laatste game af moet en het daarom voor korting aanbiedt, wil niet zeggen dat een Mediamarkt dan maar tig exemplaren moet leveren voor diezelfde prijs, het liefst ook nog meedoen met een 3=2 actie. Iedereen weet hier weldegelijk dat die 'laagste prijs garantie' niet slaat op opruimingskorting en webshops.

Ik kan wel begrijpen dat na een keer of 10 nee verkocht te hebben dat een Media Markt zich gaat ergeren aan een klant die het probeert bij iedere werknemer en ze tegen elkaar op stookt.

Ik heb verder niets met de Media Markt, naast dat het een winkel is waar ik af en toe iets koop, maar ik ben van mening dat dit bashen van de MM hier nergens op slaat. Nee is nee, en ga niet door lopen zeveren.
Roosje
Door Roosje (7984 reacties) op 08-07-2014 18:57
Quote:
Tja, ik krijg toch ook het idee dat hier een aantal voor een dubbeltje eerste rang willen zitten, alles proberen om maar goedkoper games e.d. mee naar huis te nemen. Wellicht moet af en toe ook eens het antwoord "nee" geaccepteerd worden. Dat je lokale gameboer van een laatste game af moet en het daarom voor korting aanbiedt, wil niet zeggen dat een Mediamarkt dan maar tig exemplaren moet leveren voor diezelfde prijs, het liefst ook nog meedoen met een 3=2 actie. Iedereen weet hier weldegelijk dat die 'laagste prijs garantie' niet slaat op opruimingskorting en webshops.

Ik kan wel begrijpen dat na een keer of 10 nee verkocht te hebben dat een Media Markt zich gaat ergeren aan een klant die het probeert bij iedere werknemer en ze tegen elkaar op stookt.

Ik heb verder niets met de Media Markt, naast dat het een winkel is waar ik af en toe iets koop, maar ik ben van mening dat dit bashen van de MM hier nergens op slaat. Nee is nee, en ga niet door lopen zeveren.
Gepost door: Ramon NL op 08-07-2014 18:48

toch moet je weten dat ze niet geheel klantvriendelijk zijn, ik weet dat ze hun 'laagste prijsgarantie' niet altijd kunnen leveren. Maar douw het niet zo in ons gezicht dan en haal die hele prijsgarantie weg! Ook dat verhaal van Intensepinda staat me niet aan, dit hoor je niet te doen bij klanten. >_> Ik kan verder redelijk opschieten met de lokale mediamarkt, die doen aardig, maar dat komt ook omdat ik er nooit een probleem van maak als hun nee zeggen. xD
Boomerang! Do you want a banana..?
Ser ArtoriaZ
Door Ser ArtoriaZ (2827 reacties) op 08-07-2014 19:54
Tja aan de reacties te lezen kan ik concluderen dat MM gewoon een schijtwinkel is qua klantenservice/regels. Maar het is puur wanneer ze met aanbiedingen komen waarom we nog steeds massaal bij ze blijven kopen. Toch blijf ik stiekem hopen dat ze ooit gewoon failliet gaan door een winkel met top klantenservice. *kuch* Coolblue *kuch*.

Heb trouwens nog steeds geen reply op mijn e-mail terug. Ik hoop echt dat ze mijn klacht aan het behandelen zijn en dat het daarom wat langer duurt.

Ruilen kan ik trouwens nog steeds niet. Heb het nogmaals geprobeerd in de centrum. Maar ze blijven maar zeggen dat ik een 'overeenkomst' ben aangegaan, dat daarom die belachelijke commentaar op de factuur staat. En dat ik als enige gewoon de klacht moet neerzetten op de website en dat het dan eerst door de hoofdkantoor wordt opgepakt, en dan met het desbetreffende filiaal wordt besproken. Ik hoop (stiekem) dat ze die security en die ene dikke jongen van de gamesgedeelte hard aanpakken!
-
Syphrone
Door Syphrone (4274 reacties) op 08-07-2014 20:21
Het gaat wel erg ver hier. Elke vestiging is een aparte bv en dus kun je niet de winkels met elkaar vergelijken. De klacht gaat over een winkel in Rotterdam en dus niet over alle mms zoals Maastricht. Ik werk bij de saturn maar dit wordt ook een mm maar dat wil niet zeggen dat ik de klanten niet meer goed ga helpen. Ik zal nog altijd de klanten zo goed mogelijk helpen met alles. Ik zal altijd goede service bieden en we proberen de prijzen ook zo goed mogelijk te houden. Nieuwe releases komen vaak al op 49,99 te staan wat ik al redelijk vind ervoor.
Door Userverwijderd76 (2167 reacties) op 08-07-2014 21:24
Quote:
[..]

Het probleem is juist dat zíj de boel kapot concurreren.. In het begin lage prijzen waar de lokale concurrentie niet tegenop kan > winkels gaan failliet > concurrentie is weg, dus de prijzen van MM kunnen weer stijgen en de service kan omlaag.
Gepost door: MYTH_90 op 08-07-2014 18:39

Volgens mij zijn wij de consumenten degenen die ervoor zorgen dat bepaalde bedrijven dit kunnen doen.

Hebzucht, maakt meer kapot dan je lief is
Roosje
Door Roosje (7984 reacties) op 08-07-2014 21:36
Quote:
Tja aan de reacties te lezen kan ik concluderen dat MM gewoon een schijtwinkel is qua klantenservice/regels. Maar het is puur wanneer ze met aanbiedingen komen waarom we nog steeds massaal bij ze blijven kopen. Toch blijf ik stiekem hopen dat ze ooit gewoon failliet gaan door een winkel met top klantenservice. *kuch* Coolblue *kuch*.

Heb trouwens nog steeds geen reply op mijn e-mail terug. Ik hoop echt dat ze mijn klacht aan het behandelen zijn en dat het daarom wat langer duurt.

Ruilen kan ik trouwens nog steeds niet. Heb het nogmaals geprobeerd in de centrum. Maar ze blijven maar zeggen dat ik een 'overeenkomst' ben aangegaan, dat daarom die belachelijke commentaar op de factuur staat. En dat ik als enige gewoon de klacht moet neerzetten op de website en dat het dan eerst door de hoofdkantoor wordt opgepakt, en dan met het desbetreffende filiaal wordt besproken. Ik hoop (stiekem) dat ze die security en die ene dikke jongen van de gamesgedeelte hard aanpakken!
Gepost door: IntenSePinda op 08-07-2014 19:54

kras het commentaar door? Doe er typpex overheen? XD
Boomerang! Do you want a banana..?
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39305 reacties) op 08-07-2014 21:42
Nou, Alexadrium is niet de allerslechtste. Ik had daar mijn Xbox gehaald als actie bundel. Daar moest alleen nog een bon voor gemaakt worden. Wist ik alleen niet dus had de console met extra controller en een paar games direct betaald. Bij thuiskomst bleek de korting niet te zijn afgerekend dus moest ik weer terug. Na dat ze de bon hadden opgemaakt moest ik terug naar de klantenservice om het geld terug te krijgen.

De vriendelijke mevrouw keek alleen niet wat er op de bon stond maar naar het eind bedrag op mijn kassabon dat niet overeen kwam met die op de opmaak bon van boven (zat een kleine €200,- verschil in omdat ik een aantal extra games had gekocht die niet in het pakket vielen).

Kreeg het geld handje contantje terug maar zei aarzelend bedankt; zou namelijk maar iets van €60,- terug krijgen. Wist niet hoe snel ik samen met een vriend buiten moest staan. Trakteerde daarom nog op de hoek bij de Burger King een rondje om m'n winst te vieren ((;
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
SGT xan
Door SGT xan (3355 reacties) op 08-07-2014 22:00
Quote:
[..]

kras het commentaar door? Doe er typpex overheen? XD
Gepost door: Minah op 08-07-2014 21:36

Of de factuur scannen en in paint de extra regels weggummen en vervolgens printen
NNID: SGT_XAN XGT: runfatboyrun444
Ser ArtoriaZ
Door Ser ArtoriaZ (2827 reacties) op 08-07-2014 22:12
Quote:
Het gaat wel erg ver hier. Elke vestiging is een aparte bv en dus kun je niet de winkels met elkaar vergelijken. De klacht gaat over een winkel in Rotterdam en dus niet over alle mms zoals Maastricht. Ik werk bij de saturn maar dit wordt ook een mm maar dat wil niet zeggen dat ik de klanten niet meer goed ga helpen. Ik zal nog altijd de klanten zo goed mogelijk helpen met alles. Ik zal altijd goede service bieden en we proberen de prijzen ook zo goed mogelijk te houden. Nieuwe releases komen vaak al op 49,99 te staan wat ik al redelijk vind ervoor.
Gepost door: Syphrone op 08-07-2014 20:21

Als je mijn post(s) had doorgelezen dan zou je zien dat ik er expliciet erbij hebt vermeld dat je ook gewoon normale medewerkers hebt bij de MM/Saturn.

Quote:
[..]

kras het commentaar door? Doe er typpex overheen? XD
Gepost door: Minah op 08-07-2014 21:36

Quote:
[..]

Of de factuur scannen en in paint de extra regels weggummen en vervolgens printen
Gepost door: SGT xan op 08-07-2014 22:00

Ik kan het zo makkelijk photoshoppen. Al vanaf dag 1. Maar ik heb geen zin om zoveel moeite ervoor te doen. Zul je zien als ik het zou doen, wanneer ze het nakijken in de pc dat ze helemaal trippen en gaan zeggen dat er fraude is gepleegd. ;') Eigenlijk zou ik het juist moeten doen. Even de klant een standaard 14 dagen ruiltermijn afpakken. -_-'
-
Linguist
Door Linguist (5808 reacties) op 08-07-2014 22:13
Quote:
Het gaat wel erg ver hier. Elke vestiging is een aparte bv en dus kun je niet de winkels met elkaar vergelijken. De klacht gaat over een winkel in Rotterdam en dus niet over alle mms zoals Maastricht. Ik werk bij de saturn maar dit wordt ook een mm maar dat wil niet zeggen dat ik de klanten niet meer goed ga helpen. Ik zal nog altijd de klanten zo goed mogelijk helpen met alles. Ik zal altijd goede service bieden en we proberen de prijzen ook zo goed mogelijk te houden. Nieuwe releases komen vaak al op 49,99 te staan wat ik al redelijk vind ervoor.
Gepost door: Syphrone op 08-07-2014 20:21
Binnenkort zien we je dus in een rood overhemd in plaats van het huidige zwart ?
Steam: Linqvist | Diablo III BattleTag: Linqvist#2147 | 3DS FC: 3480 - 2716 - 8572 | Switch FC: 7266 - 9152 - 6228 | PlayStation Network/Nintendo Network ID: Lingasm | "If there is a strong general, there will be no weak soldiers." - ??
[Begin]  |99|100|101|102|103|104|105(464)  [Eind]