Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Mediamarkt

[Begin]  |100|101|102|103|104|105|106(464)  [Eind]
Timmerito
Door Timmerito (2338 reacties) op 08-07-2014 22:48
Quote:
Nou, Alexadrium is niet de allerslechtste. Ik had daar mijn Xbox gehaald als actie bundel. Daar moest alleen nog een bon voor gemaakt worden. Wist ik alleen niet dus had de console met extra controller en een paar games direct betaald. Bij thuiskomst bleek de korting niet te zijn afgerekend dus moest ik weer terug. Na dat ze de bon hadden opgemaakt moest ik terug naar de klantenservice om het geld terug te krijgen.

De vriendelijke mevrouw keek alleen niet wat er op de bon stond maar naar het eind bedrag op mijn kassabon dat niet overeen kwam met die op de opmaak bon van boven (zat een kleine €200,- verschil in omdat ik een aantal extra games had gekocht die niet in het pakket vielen).

Kreeg het geld handje contantje terug maar zei aarzelend bedankt; zou namelijk maar iets van €60,- terug krijgen. Wist niet hoe snel ik samen met een vriend buiten moest staan. Trakteerde daarom nog op de hoek bij de Burger King een rondje om m'n winst te vieren ((;
Gepost door: Dagmar op 08-07-2014 21:42

Hoeveel heb je uiteindelijk betaald voor de xbox en de games?
Je hebt een lot gekocht van de lotenverkoper waarmee je een kerstboom wint, toen kocht je nog een lot waarmee je weer een kerstboom wint, waarmee je weer een kerstboom wint, waarmee je weer een kerstboom wint, waarmee je weer een kerstboom wint...
Ser ArtoriaZ
Door Ser ArtoriaZ (2827 reacties) op 09-07-2014 11:24
Quote:
[..]

kras het commentaar door? Doe er typpex overheen? XD
Gepost door: Minah op 08-07-2014 21:36

Beetje bewerkt *sigh*. Ze zouden me bijna geholpen hebben, totdat er zo een bolle dude die ik dus afgelopen zondag ook zag zich ermee ging bemoeien.

'Ja! U bent toen ook langsgeweest, en dit klopt niet. Commentaar is weggehaald, en aan de factuur te zien is dit nep. Ik kan het aan de kwaliteit van de scan zien.' -.- Wat een LUL. Die dingen zijn gewoon in seal, ik hoef ze niet. MM Alex neemt me rechten als klant gewoon weg voor geen enkel geldige reden. Wat doen ze toch zo moeilijk man.

Toch even gebeld met de klantenservice, ook alles uitgelegd. Ook nog aangegeven dat ik bewust zonder factuur vanwege de commentaar probeerde om te ruilen en ik dit als klant ook uiteraard niet leuk vondt om te doen.

Maar ja! Wat moet je anders met zulke prusters die dit hebben gedaan man. :S

De dame aan de telefoon was heel erg vriendelijk. Ze begreep dit ook gaf ze aan. Raadde me aan om tot het einde van de week af te wachten. Krijg ik dan geen reactie of een reactie waarmee ze me gewoon niet naar tevreden wens helpen, dan mag ik ze terug bellen en dat wordt het hoger opgepakt.
-
YurEnami
Door YurEnami (991 reacties) op 09-07-2014 11:59
En toch blijft iedereen er kopen omdat de prijzen gewoon lager zijn dan concurrenten (of laagste prijs garantie) en men liever i.v.m. garantie bij een fysieke winkel koopt.

Practice what you preach people!

Ga je naar een concurrent die meer service bied/klantvriendelijker is.
Die is duurder? Goh..

Dan kom je bij de Mediamarkt uit omdat dat fijner is van je portemonnee en dan nog voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten..

*diepe, diepe zucht*

Ik heb overigens geen enkel belang bij geen enkele winkel. Ik verwacht alleen geen wonderen. Je krijgt waar je voor betaald bij de Mediamarkt.

Ontevreden? Zoek een andere winkelketen. Simpel.

Dat ze moeilijk doen over actie-voorwaarden en ruilen vind ik wel apart. Nog niet meegemaakt daar.

Overigens kan in elke zaak wel een 'mafkees' rondlopen die daar niet in thuishoort. Zelf heel vaak meegemaakt bij de Gamma, Praxis, BCC en diverse supermarkten.
Voorheen bekend als Timpi3h. Verzamelaar, gamer, films-en seriesliefhebber.
SonicRPR
Door SonicRPR (2373 reacties) op 09-07-2014 12:09
Quote:
En toch blijft iedereen er kopen omdat de prijzen gewoon lager zijn dan concurrenten (of laagste prijs garantie) en men liever i.v.m. garantie bij een fysieke winkel koopt.

Practice what you preach people!

Ga je naar een concurrent die meer service bied/klantvriendelijker is.
Die is duurder? Goh..

Dan kom je bij de Mediamarkt uit omdat dat fijner is van je portemonnee en dan nog voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten..

*diepe, diepe zucht*

Ik heb overigens geen enkel belang bij geen enkele winkel. Ik verwacht alleen geen wonderen. Je krijgt waar je voor betaald bij de Mediamarkt.

Ontevreden? Zoek een andere winkelketen. Simpel.

Dat ze moeilijk doen over actie-voorwaarden en ruilen vind ik wel apart. Nog niet meegemaakt daar.

Overigens kan in elke zaak wel een 'mafkees' rondlopen die daar niet in thuishoort. Zelf heel vaak meegemaakt bij de Gamma, Praxis, BCC en diverse supermarkten.
Gepost door: Timpi3h op 09-07-2014 11:59

Eigenlijk een dikke amen.....ik wil ook wel eens goedkoop uitzijn en neem de slechte service voor lief. Je kan gewoon niet en en krijgen. De MM heeft alles weggeconcurreerd....hier de hoek (zuidplein) heeft de saturn alles over de kop laten gaan en is toen zelf verdwenen. Gevolg.....alleen een bart smit en de v&d met wat zooi over.....

Erg maar dat heeft de consument zelf gedaan. Daarna allerlei regeltjes toepassen, draaien etc omdag het wettelijk zo zou moeten gaat in mijn ogen dan ook te ver (nogmaals, mijn eigen mening).

Neem je verlies zoals het is of had gewoon die andere spullen ook nooit gekocht. Dat blijft een rare want als ik als stront behandeld word dan koop ik er ook niets. Ps MM beijerlandselaan heb ik zelf een aantal positieve ervaringen mee. MM centrum Rdam totaal niet evenals de Saturn toen hij nig op zuidplein zat.

De klantenservice moet beter en als klant horen ze je beter te helpen maar zoals eerder is aangegeven heeft ieder verhaal twee kanten. Niet alleen in woorden maar ook beleving en intonatie.

Hoop dat je probleem wordt opgelost maar koop dan lekker in het vervolg niet bij een dozenschuiver. Online shops zitten een aantal.goede tussen. Hebben minder marge nodig maar kunnen toch nog service verlenen, anders het gezeur bij oa een MM voor lief nemen


Ps geen zin tikfouten weg te halen, ben mobiel
"Kennis is slechts de briljantheid in de organisatie van ideeen. Het is geen ware wijsheid. De ware wijsheid gaat voorbij aan kennis."
Ser ArtoriaZ
Door Ser ArtoriaZ (2827 reacties) op 09-07-2014 12:42
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben het ook compleet met jullie eens. Dit heb ik ook in mijn vorige reacties gepost. En ik doe ook vrijwel al mijn aankopen via het internet. Al jarenlang. Is goedkoper en ook veel groter qua aanbod. Daarnaast koop ik af en toe games in een fysieke zaak zoals de Bart Smit, Dixons en de Mediamarkt. Maar waarom ik toch MM prefereer is puur om het feit dat de spullen netjes gesealed zijn. Bij vrijwel alle andere zaken halen ze alles uit de seal, en dat is voor mij een no-go. Bij mij komt klantenservice boven de prijs. Ik laat mezelf niet beledigen voor een lager bedrag. In mijn geval wat er afgelopen zondag is gebeurd, mocht gewoon niet gebeuren. Het zijn naar mijn mening gewoon idioten die niet weten waar ze het over hebben. Tenminste, ze weten hun eigen regels niet. En ze mogen van mijn part lekker ontslagen worden. Een ultimatum stellen aan de klant stellen voor de laagste prijsgarantie en of anders oprotten. Zo hoor je de klant dus niet te 'helpen'.

En over eigen regeltjes toepassen heb je ook gelijk in. En dat gaf ik ook aan? Ik ben het niet eens, en voel me er niet goed bij dat ik o.a. zonder factuur gaat maar wel met de bon! Maar het hele verhaal weet je ongeveer al, en de klant zijn rechten ontnemen kan ook echt toaal niet naar mijn mening. (praat het niet goed, maar als bijvoorbeeld 1 niet kan, dan mag het ander ook niet bijwijze van.)

MM Centrum en MM Alexandrium zijn gewoon klote filialen. Bijerlandselaan is opzich nog leuk om aankopen te doen. Maar welke filiaal wel of niet leuk is boeit niet zo. Je hoort je gewoon aan de regels te houden, de klant goed te woord te staan en geen rare dingen doen als verkoopmedewerker (geen security dus).

Ben sowieso klaar met ze, ik ga ook never nooit niet meer langs Alexandrium. Ik probeer dit alleen nog telefonisch op te lossen aan het einde van de week, mocht ik nog geen reactie terug krijgen. Want als ik de tijd neem om alles tot op in de puntjes uit te leggen, en als zij niet eens de moeite nemen om een passend reactie terug te sturen. Tja, dan zegt dat volgens mij ook wel genoeg over hen dan over mij.

Zag trouwens op diverse klachten sites dat er zoveel anderen (honderden) mensen zijn met klachten waarvan er zowat géén zijn opgelost.
-
Ser ArtoriaZ
Door Ser ArtoriaZ (2827 reacties) op 11-07-2014 19:26
Ik zou jullie op de hoogte houden als er iets nieuws gebeurd zou zijn.

Afgelopen maandag vroeg in de ochtend een mail gestuurd. Met alles tot in de puntjes uitgelegd te hebben, krijg ik dit als reactie terug:

Quote:


14:04:36 11-07-2014 door Media Markt - Rotterdam Alexandrium

Geachte meneer Khan, Middels dit bericht willen wij reageren op uw klacht van 7 juli jongstleden met betrekking tot de aanschaf van drie: Naruto Ultimate Ninja Storm 3 Full Burst spellen. Wij beroepen ons op de uitingen welke altijd staan beschreven op de voorpagina van onze flyers en in onze algemene voorwaarden, namelijk: Aanbiedingen max 1 per klant en geen verkoop aan (mogelijke) handelaren. Wat betekend dat de aanschaf van drie dezelfde spellen niet is toegestaan. Uit onze omgeving hebben wij vernomen dat u de spellen terug heeft geprobeerd te brengen in onze vestigingen in Rotterdam Centrum én in de vestiging aan de Beijerlandselaan u zelfs verzocht is de winkel te verlaten. Dit terwijl op uw factuur is aangegeven dat de producten niet geretourneerd kunnen worden. U zult begrijpen dat wij aan de hand van het bovenstaande uw klacht als afgehandeld beschouwen. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Media Markt Alexandrium

Applaus voor MM Alexandrium. Ik had verwacht dat ze echt een onderzoek zouden starten. Maar nee, na 4 werkdagen als antwoord meer standaard woorden gebruiken en lekker schuilen achter zogenaamde flyers en algemene voorwaarden.

Ze gaan er niet op in (mijn reactie) op

1: waarom ik de game sowieso eerst niet meekreeg voor de laagste prijsgarantie terwijl ik wel aan de voorwaarden deed. Ik was binnen een straal van 15km en Zoetermeer had de game gewoon op voorraad. Sterker nog, pas na een lange tijd gaven ze game opeens wel mee voor de laagste prijsgarantie(omdat het toen wel tot ze doordrong dat ik gewoon gelijk had).

MITS ik dus nog 2 anderen dingen erbij kocht (3 halen 2 betalen actie). Waar in de voorwaardens staat dit in godsnaam dan? Waarom ben ik verplicht om 2 extra dingen erbij aan te schaffen om überhaupt de laagste prijs garantie te kunnen krijgen. Te krom voor woorden dit.

2: Dus bij zowat alle andere filialen kunnen mensen wel meerdere exemplaren meenemen van hetzelfde product. Maar hier beweren ze dat het in de algemene voorwaarden/flyer staat? Yeah right. Dat ieder filiaal zijn eigen regels heeft oké, dat kan ik wel begrijpen. Maar zelfs toen ik er één wou, wouden ze het niet eens meegeven.

3: Waarom een security zich ermee bemoeit als verkoopmedewerker?

4: Alle beledigingen en bedreigingen van de security?

Oh en ze zeggen in hun reactie trouwens dat ze bij de Bijerlandselaan me 'verzochten om de winkel te verlaten'. Fout. Mediamarkt sluit om 17:00 op zondagen. En het was toen sluitingstijd, en nadat ik ze alles uitgelegd had zei de security als melding dat we moesten afronden omdat ze gingen sluiten. Daarnaast zei de chef waarmee ik gesproken had dat die me echt wou helpen. Maar niks kon betekenen vanwege die commentaar die op de factuur stond.

Trouwens, ze komen ook steeds terug met die bullshit opmerking van opkopers. Maar toen ik meerdere malen aangaf dat ik niks aan die 2 andere games hebt, zei die security van 'ja dan verkoop je het toch lekker door via internet'. Dat ik me winst er wel uithaalt. Nou is dit dus niet het idee van profiteren van een aanbieding en dan doorverkopen om als nog geld eraan te verdienen?

Dus kortom. Wederom weer helemaal goed gedaan Alexandrium! 4 werkdagen voorbij, het enigste wat jullie doen zijn achter zogenaamde regels/flyers schuilen. Jullie doen zogenaamd alles goed volgens regels (¬_¬..)
En als de klant terecht onnodige artikelen wilt omruilen binnen de 14 dagen termijn dan proberen jullie het slachtoffer uit te hangen en het gesprek te beëindigen om het feit dat ik de artikelen terecht nog wou omruilen.

Ik hoop echt dat de mensen die geholpen hebben die dag en sowieso de security uiteindelijk keihard ontslagen worden. Serieus waar. Na tot op in de puntjes alles helemaal uitgelegd te hebben is dit jullie antwoord.

BAH!
-
Ginryuu
Door Ginryuu (13311 reacties) op 11-07-2014 20:00
Quote:
Nou, Alexadrium is niet de allerslechtste. Ik had daar mijn Xbox gehaald als actie bundel. Daar moest alleen nog een bon voor gemaakt worden. Wist ik alleen niet dus had de console met extra controller en een paar games direct betaald. Bij thuiskomst bleek de korting niet te zijn afgerekend dus moest ik weer terug. Na dat ze de bon hadden opgemaakt moest ik terug naar de klantenservice om het geld terug te krijgen.

De vriendelijke mevrouw keek alleen niet wat er op de bon stond maar naar het eind bedrag op mijn kassabon dat niet overeen kwam met die op de opmaak bon van boven (zat een kleine €200,- verschil in omdat ik een aantal extra games had gekocht die niet in het pakket vielen).

Kreeg het geld handje contantje terug maar zei aarzelend bedankt; zou namelijk maar iets van €60,- terug krijgen. Wist niet hoe snel ik samen met een vriend buiten moest staan. Trakteerde daarom nog op de hoek bij de Burger King een rondje om m'n winst te vieren ((;
Gepost door: Dagmar op 08-07-2014 21:42
En die vriendelijke mevrouw is zeker ontslagen?
🇺🇦
Door TheMART (3974 reacties) op 11-07-2014 21:18
En als je de eerste aankoop op credit card/bankpas hebt gedaan, kunnen ze je nog terug traceren op je aankoopbon. Mevrouw heeft namelijk per abuis teveel terug gegeven, wat een dwaling is die ze niet had willen doen uit naam van haar baas... Jij hebt het vroeg of laat ontdekt... Als je allereerst ook cash hebt betaald kan je er niks meer van horen, anders heb je kans op een eerst vriendelijke brief van MM om het geld terug te komen brengen.
PSVita OLED Masterrace
Door Fernando93 (1459 reacties) op 11-07-2014 22:11
Zielig beetje de MM zo naaien. Okey doen ze bij mensen ook. Maar om zo aan je spelen te komen. Best zielig. Ben ik blij dat ik kan zeggen. Dat ik iemand ben die me geld eerlijk verdien. En alles contant koop zonder een winkel te beduvelen. En niet te veel te betalen. :"P
Davidov
Door Davidov (13590 reacties) op 18-07-2014 05:29
Vandaag -technisch gezien gisteren- was ik naar MM Utrecht geweest om weer eens te kijken voor budget blu-rays en eventueel een WiiU. Uiteindelijk belandden er 50 blu-rays en 3 Wii-spellen (Zelda Twilight Princess, SM Galaxy, Smash Bros Brawl) in mijn mandje, dus was het tijd om een factuurtje te laten maken.

Ik trof net als de vorige keer dat ik er was (begin vorig jaar) een zeer aardige medewerker op de afdeling, waardoor ik voor het totaalpakket slechts €300 hoefde neer te tellen. Dat komt dus neer op ongeveer €5,70 per artikel, niet slecht zou ik zo zeggen
Vorig jaar kreeg ik gratis een Tomb Raider steelbook (G1) bij mijn aankoop van ongeveer 20 blu-rays, wat ook fijn was aangezien ik die in DH niet bij mijn spel kreeg.

Mijn MM hier in DH doet zulk soort dingen dus echt nooit hè, en je krijgt er ook nooit wat mee tijdens ''acties''.
Nee, hulde voor MM Utrecht!

|||Spoiler||| De WiiU ben ik daarna trouwens nog in DH gaan kopen omdat hij daar €2,00 goedkoper was |||Spoiler|||
''Zonder backlog ben je uitgespeeld.''
Ser ArtoriaZ
Door Ser ArtoriaZ (2827 reacties) op 19-07-2014 01:02
Om nog even terug te komen op mijn verhaal.

Vandaag heb ik meerdere malen een gesprek gehad met een dame die mij een paar keer heeft gebeld. Volgens mij was ze de baas van de vestiging Alexandrium. Op basis van mijn online klachten en ook via de online klantenservice hebben ze dus eindelijk echt contact met me opgezocht betreft die fiasco wat dus eerder gebeurd was.

Nou na alles nogmaals uitgelegd te hebben, heeft ze ook nog de tijd genomen om te checken of het verhaal klopt. Hiervoor heeft ze me ook nog later op de dag terug gebeld. Opmerkelijk was, dat ze zei dat ze doorkreeg van de (klote) medewerkers die me toen hadden geholpen. Betreft de laagste prijsgarantie dat ze dus over de afstand aan het discussiëren waren (terwijl ik gewoon gelijk had), en dat de product (ra ra op magische wijze) dus helemaal niet op voorraad was diezelfde dag. Wat gewoon bullshit is, want ze hadden de game wel op voorraad en ik stond in mijn recht voor de laagste prijsgarantie. Mja, MM kennende ze schuilen zich achter alles.

Ik neem het de dame btw niet kwalijk, want zij kreeg dit ook alleen door van die klote medewerkers. Die natuurlijk hen eigen hachje probeerde te redden.

Mja na mijn klacht over de security en de manier waarop ze me hebben geholpen over de laagste prijsgarantie, dat ik dus verplicht was om 2 andere dingen aan te moeten schaffen voordat ik überhaupt in aanmerking kwam voor de laagste prijsgarantie. Ging ze dit dus direct nachecken, want dit hoort dus niet zei ze gelijk.

Later in de middag belde ze me terug. En zei ze dus dat er een miscommunicatie is ontstaan. Ze gaan die security aanspreken op zijn gedrag, want dit hoort dus niet. En de foutieve informatie die via telefoon werd doorgegeven door die kneus wordt ook aangesproken in een groepsvergadering. En dat ik DUS TOCH! de games mocht terug brengen die ik niet wou, mits ze gesealed zijn. Dat waren ze ook alle drie (nog steeds). Maar had wel gelijk gevraagd of ik het in de MM centrum filiaal mocht retourneren, want Alexandrium ligt niet echt in de buurt van me. Nou ik kon het proberen, en als referentie gaf ze haar naam en telefoonnummer door.

Nou, bij de centrum waren ze niet echt blij om me te zien. Nou tough shit, ik was ook niet blij om voor de 1000ste keer terug te komen voor iets wat al de eerste keer verholpen moest zijn. Mja, uiteindelijk namen ze de games in. Ook de Naruto game die ik dus wou houden! En ze hadden ze ook alle drie allemaal dubbel gecontroleerd, dus uit de seal gehaald om te kijken of alles erin zat. ¬_¬

Nja, dat was dus niet helemaal de bedoeling. Maar anyways, ik wist dat ik gelijk had. En dat de fout dus aan MM zelf lag. Niet opgegeven, en uiteindelijk toch mijn geld terug gekregen goddammit!

Heeft me wel veel tijd/moeite/stress bezorgd. Maar de eindresultaat mag er wezen. Ik zal overigens wel extra goed nadenken voordat ik überhaupt nog iets koop bij de MM.
-
Beloved
Door Beloved (2905 reacties) op 19-07-2014 01:10
Super dat je uiteindelijk toch gekregen hebt waar je recht op hebt! Lijkt me een enorme kick geven om dezelfde gasten toch toe te zien geven

De aanhouder wint (recht hebben is níet hetzelfde als recht krijgen)!
Ser ArtoriaZ
Door Ser ArtoriaZ (2827 reacties) op 19-07-2014 01:14
Dank je wel voor je comment Beloved. Ik ben gewoon echt blij dat dit allemaal ei-nd-el-ij-k voorbij is. Die gasten boeien me helemaal niets meer. Ik ga daar nooit meer langs. Hoop gewoon niet dat ze zo doorgaan met andere klanten. Van mij part mogen ze zelfs ontslagen worden. (De security gast gun ik dit het hardst gewoon.)
-
Brandon
Door Brandon (2633 reacties) op 19-07-2014 01:57
Prachtig einde ! En ik zou juist terug gaan (ook al koop je niets) puur om daar rond te lopen en ze te irriteren met je aanwezigheid xD.
Budgetfreak
Door Budgetfreak (1304 reacties) op 19-07-2014 01:58
Klasse! Vind het toch goed dat je doorgezet. Ik was allang afgehaakt. En gelijk heb je!
Kalax03
Door Kalax03 (1182 reacties) op 19-07-2014 03:10
Quote:
Ook de Naruto game die ik dus wou houden! En ze hadden ze ook alle drie allemaal dubbel gecontroleerd, dus uit de seal gehaald om te kijken of alles erin zat. ¬_¬
Gepost door: IntenSePinda op 19-07-2014 01:02

Ik lach me kapot om deze actie _O-
Inc
Door Inc (272 reacties) op 19-07-2014 03:11
Ze haalden de seal eraf om te controleren of alles erin zat?? Dus ze dachten dat jij spullen uit een doosje kon halen zonder de seal eraf te halen. Lijk je op Hans Klok ofzo?

Edit: Wat Kalax dus zegt.
Reptile
Door Reptile (2454 reacties) op 19-07-2014 04:03
Quote:
[..]

Ik lach me kapot om deze actie _O-
Gepost door: Kalax03 op 19-07-2014 03:10

Ik moest er ook om lachen. Zie het al voor me ^^
Maltorius
Door Maltorius (2600 reacties) op 19-07-2014 09:28
Quote:
Ze haalden de seal eraf om te controleren of alles erin zat?? Dus ze dachten dat jij spullen uit een doosje kon halen zonder de seal eraf te halen. Lijk je op Hans Klok ofzo?

Edit: Wat Kalax dus zegt.
Gepost door: Inc op 19-07-2014 03:11

Zelf kun je het gemakkelijk (laten) sealen, dus ik snap deze actie wel. Mediamarkt doet er zo weer een seal om.
PSN: Maltorius / Trotse bezitter van een PS5
Ginryuu
Door Ginryuu (13311 reacties) op 19-07-2014 09:34
Maar je ziet het verschil tussen een echte en een neppe seal. Bovendien hebben Xbox 360 spellen ook nog een verzegeling.
🇺🇦
[Begin]  |100|101|102|103|104|105|106(464)  [Eind]