Ik vind het sowieso slecht dat ze niet eens hun eigen voorraad goed in het systeem kunnen zetten.
En natuurlijk kreeg ik ook de welbekende alternatieven aangeboden.
Nu laten ze hun klanten in het duister tasten, innen ze wel geld maar houden ze vervolgens stilletjes hun mond. Bovendien geven al hun communicatiekanalen ook nog eens verschillende antwoorden. De één zegt dat hij nooit meer binnenkomt, de ander laat weten dat er afgelopen donderdag voorraad is aangekomen, een ander meldt weer dat er eind deze week duidelijkheid komt... Dat is toch niet netjes tegenover je klanten?
Fouten kan iedereen maken, maar pak ze dan op als het professionele, grote bedrijf dat je bent en houd mensen goed op de hoogte. Wat Saturn nu doet, is echt van het kaliber "zolderkamer-webshop" en dat kun je, zeker als iemand die zich "voorloper in techniek" noemt, niet maken.
Ik kan hier zo verschrikkelijk kwaad om worden. Zeg gewoon als bedrijf dat er fouten zijn gemaakt, annuleer ZELF de bestelling en bied de gedupeerden een tegemoetkoming. Maar dit sneaky spelletje waarin ze je garanderen dat je je product niet gaat krijgen, maar waar zij zelf niet tot annulering overgaan is misselijkmakend. Wat moet je als klant dan? Je hebt gvd m'n geld al van me afgenomen, hoe langer ik wacht met zelf annuleren, des te langer ben ik m'n geld kwijt. Ze lachen je gewoon uit waar je zelf bijstaat en proberen je met een hondenfooi af te schepen.
Het gaat me niet om een tegemoetkoming, het gaat me om de handelswijze die compleet incorrect is. Er worden Ghost edities verscheept op het moment dat anderen zitten te wachten, er is veel contact hierover met de klantenservice, maar ze blijven iedereen voorliegen... En als dan puntje bij paaltje komt dan wassen zij de handen in onschuld doordat ze kunnen zeggen: "u heeft toch zelf geannuleerd?". Alsof ze van alles hebben geprobeerd om de klant tevreden te houden, maar de klanten zijn gewoon eikels die altijd zeuren... Nee Saturn: ik heb een product besteld waarvoor jullie onrechtmatig geld hebben afgeschreven van m'n CC, je komt afspraken niet na en uiteindelijk laat je MIJ opdraaien voor de annulering?!? Belachelijk!
Maar ze hebben sowieso schijt, de medewerkers van de klantenservice weten van toeten noch blazen en raken meteen geïrriteerd als kritisch bent. En dat je dan te horen krijgt aan de telefoon dat ik dan vooral maar niet meer moet kopen bij de Saturn, omdat het tóch MM wordt... Belachelijk! Ik hoop dat haar manager meeluisterde op dat moment, want zoiets kun je niet maken! En sowieso, ik weet niet eens of het online deel óók stopt; maar tot die tijd behandel je de klant met respect. Nu moest ik een of ander formulier invullen omdat ik telefonisch geen klacht kan indienen en beltrutje me niet door wil zetten met de baas, nu moet ik een maand wachten (in totaal) op m'n geld, terwijl een spoedoverboeking op z'n plaats is én nu heb ik m'n broertje een week lang Destiny plezier ontzegt met de belofte dat het het wachten waard zal zijn.... Dus...
Saturn ... #%^*+{][^%%+ jullie
"A winner is you"
Quote:
Hartelijk dank voor uw reactie op on bericht. Wij hebben nogmaals navraag voor u gedaan. Volgens de bij ons beschikbare informatie zullen wij geen voorraad meer ontvangen van Destiny: Ghost Edition Actie PlayStation 4. U heeft op dit moment dus twee mogelijkheden, de mogelijkheid om de bestelling te annuleren of te kiezen voor het alternatief. Met vriendelijke groet, Uw Saturn team
Nou ja dan maar annuleren en een slechte review schrijven.
Laaste keer dat ik hier wat bestel.
Steam: Linqvist | Diablo III BattleTag: Linqvist#2147 | 3DS FC: 3480 - 2716 - 8572 | Switch FC: 7266 - 9152 - 6228 | PlayStation Network/Nintendo Network ID: Lingasm | "If there is a strong general, there will be no weak soldiers." - ??
Quote:
Hartelijk dank voor uw reactie. Uw bestelling is voor u geannuleerd. U kunt het volledige bedrag binnen een tot vijf werkdagen verwachten op uw rekening. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Uw Saturn team
"Wij vinden het vervelend dat het u zo heeft geraakt"..
WTFFFFFFF!!! Nee eikel! "Wij willen onze excuses maken voor ons gedrag" wil ik zien ipv: "ja meneer, u bent wel heel gek dat u zo boos wordt om een spelletje... Tsss... Nou ja... Echt kut voor je".
Stel losers. En negatieve reacties interesseert ze niet, want ze zijn, en ik citeer "binnenkort toch Mediamarkt"
"A winner is you"
Quote:
Geachte klant,
Vanwege een technische storing in de orderverwerking is de kans aanwezig dat uw bestelling een aantal dagen later aangeboden zal worden.
Naast de vertraagde levering zal ook de email met uw aankoopbon een aantal dagen later worden verzonden.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt Team
Vanwege een technische storing in de orderverwerking is de kans aanwezig dat uw bestelling een aantal dagen later aangeboden zal worden.
Naast de vertraagde levering zal ook de email met uw aankoopbon een aantal dagen later worden verzonden.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt Team
Ik had Saturn nog wel gemaild dat Mediamarkt ze weer verkocht op hun site en dan zeggen die mafkezen dit hier onder. Het is van het zelfde bedrijf en nu helemaal nu Saturn MediaMarkt wordt
Quote:
Geachte meneer Van der Weg, Hartelijk dank voor uw contactopname met Saturn. Wij hebben de door u verzonden link bekeken. Dit is een link waarbij u wordt doorverwezen naar de webshop van Media Markt, geen pagina van Media Markt zelf. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de inhoud van de websites van derden. Het kan echter voorkomen dat een artikel toch weer op de website geplaatst wordt. Bijvoorbeeld als iemand van de koop afziet en het artikel ongebruikt retour zendt. Dit is iets dat wij niet kunnen voorspellen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Uw Saturn team
Now playing: -
Now playing: -
''Zonder backlog ben je uitgespeeld.''
Quote:
De service daar is echt te triest. Ze hadden minstens met een beter alternatief kunnen komen. Maar daar "konden ze helaas niet aan voldoen" zojuist te horen gekregen. Nou, snel geld terug dan.
Gepost door: Arabyus op 24-09-2014 15:11
Gepost door: Arabyus op 24-09-2014 15:11
Ik denk niet dat je hier überhaupt van "service" kan spreken ;-)
Quote:
[..]
Ik denk niet dat je hier überhaupt van "service" kan spreken ;-)
Gepost door: Leonn op 24-09-2014 15:23
Ik denk niet dat je hier überhaupt van "service" kan spreken ;-)
Gepost door: Leonn op 24-09-2014 15:23
Je heb gelijk, mijn excuses haha.
Now playing: -
Ik had m'n Ghost Edition pre-order nog steeds openstaan, maar inmiddels is de Saturn-website down (vanwege overname MediaMarkt). Wat me opviel, is dat de MediaMarkt de Ghost Edition gewoon op voorraad heeft! Alleen dan wel voor 240 euro, dus flink duurder.
Ik heb gebeld met de MediaMarkt (telefoonnummer Saturn-klantenservice is down) en ze gevraagd hoe dat zit. De meneer aan de andere kant van de lijn wist me te vertellen dat "de voorraad voor pre-orders" op is en dat er alleen nog "voorraad is voor de webshop". Met andere woorden: ze gaan geen pre-orders meer uitleveren, omdat daar slechts 150 euro voor is betaald, dus ze verkopen hun huidige voorraad alleen nog voor 240 euro...
De meneer van de klantenservice gaf aan dat hij het ook een beetje vreemd vond, maar dat hij er niets aan kan doen.
Belachelijk dit. Gewoon wel voorraad hebben, maar die niet leveren aan mensen die al een maand zitten te wachten op hun bestelling! Meteen maar gecanceld, dit wordt toch nooit meer wat. Wat een ballentent zeg.
Now playing: -