Heeft een: ps3, ps2, gameboy micro, wii, ds lite, psp slim & lite:D
Oh ja en ook wat vaags. Mijn pc gaf de eerste keer dat ik dit product bestelde aan dat er iets fout was gegaan. Dus ik vul alles nog een keer in, en het ging goed. Ik log in, en kijk naar de bestellingen die ik heb. Verrek, ze staan er allebei.
Ik mail daarna en ze annuleren eentje. Daarna heb ik het geld overgemaakt, waarna ze de geannuleerde hebben verandert in betaling afgerond, ipv het andere product. En zover ik weet was de code er goed bij gezet, de code betrof het andere product. Het is niet erg, maar wel vaag. En ik moet nu achter dat andere product aan.
EDIT: en de levertijd is 3-4 weken....dat had ik niet gezien grmbl, voor een simpele kabel moet je 3-4 week wachten, jemig.
“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” Albert Einstein
“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” Albert Einstein
"I love it when a plan comes together" (Hannibal - A-Team)
Ong een uurtje nadat ik deze besteld had waren ze allebij van de site verdwenen, heb toen een meeltje gestuurd omdat ik wilde weten hoe dat zat. Kreeg toen maandag een meeltje terug dat dat kwam omdat ze er nog maar 1 exemplaar van hadden.
Toen vervolgens maandag nog een meeltje gestuurd met de vraag of ik geluk had en het laatste exemplaar voor mij was of dat ik net pech had en iemand mij voor was. Kreeg toen het volgende antwoord terug: U zou hier nog een exemplaar van moeten krijgen. Daar kan ik dus totaal niks mee, het ging mij erom of ik de laatste zou krijgen of dat ik nu langer moet wachten omdat ze bij de leverancier vandaan moeten komen.
Vervolgens woensdag nog een meeltje gestuurd hoe de stand van zaken nu was aangezien ik nog niks ontvangen had en me orderstatus nog steeds op in behandeling stond terwijl ik meteen betaald had en ze 1 exemplaar op voorraad hadden. Kreeg toen het volgende antwoord terug: Dit product zal vanavond worden verzonden.
Het is nu vrijdag en ik heb nog steeds niks ontvangen , als het woensdag op de post is gegaan zou ik het gister gehad moeten hebben maar aangezien het hemelvaartsdag was zou dat vandaag moeten zijn. Het rare is dat de orderstatus nog steeds op in behandeling staat.
Dus vandaag nog maar een meeltje gestuurd om maar eens te vragen hoe of wat.
Ik vind de antwoorden die je via meel krijgt zeer beknopt en eigenlijk niet of nauwelijks antwoord geven op je vragen, en als het al een antwoord is is het nog zeer onduidelijk.
Hoop dat ik me spel dan morgen binnenkrijg want heb het speciaal daar besteld omdat het op voorraad was en er 1 dag levertijd was.
(wat een lap tekst )
edit: OMFG dit is echt te belachelijk voor woorden, is mijn order geannuleerd :S terwijl het spel volgens de site op voorraad was en hij woensdag verstuurd zou worden , dit is de eerste en meteen de laatste keer dat ik hier wat bestel
edit: kreeg net een meeltje (23:30) dat mijn order gedeeltelijk is verstuurd, snap er niks meer van maar als dat zo is is het iig een goede zaak .
"I love it when a plan comes together" (Hannibal - A-Team)
Quote:
"In antwoord op de door u gestelde vraag kunnen wij u het volgende mededelen
De uitgever kan ons momenteel helaas niet vertellen op welke datum het product exact binnenkomt.
Wij hebben vandaag nogmaals gebeld om te vragen of wij een excate datum konden krijgen, aangezien wij u niet graag in het duister laten. De fabrikant gaf dat men hier helaas nog geen uitsluitsel over kon geven
Dit spijt ons, en wij zouden u graag behulpzaam willen zijn door de mogelijkheid te bieden
een ander beter voorspelbaar product uit te zoeken. Indien u hierin advies wilt horen wij het graag.
indien u uw order wenst te annuleren, kunt u hiervoor ook contact opnemen met de klantenservice."
De uitgever kan ons momenteel helaas niet vertellen op welke datum het product exact binnenkomt.
Wij hebben vandaag nogmaals gebeld om te vragen of wij een excate datum konden krijgen, aangezien wij u niet graag in het duister laten. De fabrikant gaf dat men hier helaas nog geen uitsluitsel over kon geven
Dit spijt ons, en wij zouden u graag behulpzaam willen zijn door de mogelijkheid te bieden
een ander beter voorspelbaar product uit te zoeken. Indien u hierin advies wilt horen wij het graag.
indien u uw order wenst te annuleren, kunt u hiervoor ook contact opnemen met de klantenservice."
Wat klopt hier niet? Er staat op de site bij NSMB : "Op voorraad. Vandaag besteld, binnen 1 werkdag in huis" En dan nu hebben ze het product niet in huis. Ik vind het maar vaag. Ik heb een berichtje er over teruggestuurd. Benieuwd wat ze zullen zeggen.
"I love it when a plan comes together" (Hannibal - A-Team)
Dus nog maar eens een meeltje (de 6de al geloof ik) gestuurd om te vragen waar me pakketje blijft.
Quote:
"In antwoord op de door u gestelde vraag kunnen wij u het volgende mededelen
Het probleem is jammer genoeg dat wij slecht 1 exemplaar beschikbaar hadden, en deze vlak voor uw bestelling verkocht is.
Onze excuses hiervoor"
Het probleem is jammer genoeg dat wij slecht 1 exemplaar beschikbaar hadden, en deze vlak voor uw bestelling verkocht is.
Onze excuses hiervoor"
Dus toen die sale er was, hadden ze blijkbaar maar 1 exemplaar beschikbaar. Start dan ook geen sale! Krijg je niet van dit soort toestanden dat klanten overal achteraan moeten gaan. Navragen waar hun game blijft waar ze al voor betaald hebben. Ik verwacht die game snel te ontvangen. Lijkt me niet moeilijk want hij is volop te krijgen in andere shops. Lijkt me stug dat ie opeens heel zeldzaam is geworden. Dan kopen ze 'm maar op ofzo. Ik houd er niet van om voorgelogen te worden.
"I love it when a plan comes together" (Hannibal - A-Team)
ben dus benieuwd..
PSN: Speedfreak_R
"I love it when a plan comes together" (Hannibal - A-Team)
Ze zouden het voor mij gaan uitzoeken maar dat is ook alweer 5 dagen geleden en heb nog steed niks gehoord.
Dit is sowieso de laatste keer dat ik hier wat bestel en kan iedereen afraden hier wat te bestellen.
"I love it when a plan comes together" (Hannibal - A-Team)
Ik heb hier vrijdar ook een bestelling gedaan helaas. Ik had gemailt wanneer de bestelling nou zal gaan aankomen. En ze zijden dat ze hem maandag gingen opsturen, dat was ook wel nodig omdat het een levertijd van 1 werkdag had. Maar nu zie ik ineens (dinsdag) géén pakketje in de brievenbus! Ik ga even naar mijn bestelstatus kijken en er staat ineens levertijd 3 weken! Ik had dat pakketje voor donderdag nodig i.v.m. op vakantie gaan aanstaande donderdag. Maarja de levertijd is ineens verlengt naar 3 weken. Ik heb nu een mailtje gestuurd voor annulering, eens kijken wat hun reactie is. Ik koop iniedergeval niet weer iets bij deze zaak.
Livegamer advies:
De pointscard had ik na 5 dagen binnen (vind ik wel wat laat als er 1 dag wordt vermeld)
Het powerstation heb ik nog steeds niet ontvangen. 25 juni kreeg ik wel een mailtje dat die was verzonden maar ik ontving maar niks. Toen heb ik weer gemailt, ze zeiden dat ze het gingen uitzoeken met TNT. Ik hoorde maar niks van ze, na een paar keer mailen hoorde ik eindelijk dat ze een nieuw exemplaar op zouden sturen, ik dacht dus dat ie wel snel zou komen maar ik ontving weer steeds niks. Ik mailde dus weer (2 keer, kreeg eerst geen antwoord) toen kreeg ik een mailtje dat hij in bestelling is bij de leverancier maar dat de levertijd 5 weken is.
Erg tevreden ben ik dus niet over LiveGamer. Ze houden zich niet aan de levertijden op de site en als er iets is houden ze je niet op de hoogte en moet je zelf steeds mailen.
-
Hierop heb ik een tweede email de deur uitgedaan. Het antwoord op de vraag waarom de bestelling nog steeds niet verzonden was, was dat ze me niet konden vertellen waarom de game nog niet verzonden was en ook niet wisten wanneer ze dat wel gingen doen. Toen heb ik hun keurmerk (Qshops) gemaild met een klacht, Qshops reageerde gelijk en zou contact opnemen met LiveGamer. Hier heb ik verder nooit meer iets van gehoord.
Op 1 September heb ik gebeld met LiveGamer. Toen kon mij nog steeds niet verteld worden waarom de game niet geleverd was (volgens de telefonist, was de levertijd op de site een indicatie. Juist, je gaan adverteren met binnen een dag geleverd als het een indicatie is). Ook kon hij mij niet vertellen wanneer de game wel geleverd zou worden. Toen heb ik gezegd dat de bestelling geanulleerd kon worden en ik mijn geld terug wilde krijgen. Dit was geen probleem.
Echter, LiverGamer is met het terugstorten van geld evensnel als met het leveren van de games want op 10 september had ik nog mijn geld niet terug. Ik heb toen gelijk weer gemaild en ik wacht nu nog steeds op mijn geld. Ik doe al lang zaken via internet maar zo schandalig ben ik nog nooit behandelt.
Bijna 2 maanden geleden alweer Halo 3 gepre-orderd. Kom ik 3 weken later terug om te kijken of alles goed is met de bestelstatus, staat er helemaal geen Halo 3 meer op de site, en mijn order was niet meer leverbaar. Ik kom later die dag nog een keer kijken, staat Halo 3 wel weer op de site, die dag is de game nog 5 keer van prijs veranderd, maar mijn order stond nog steeds op niet leverbaar.
Ik een e-mail sturen. Er werd mij aangeraden een vervangende bestelling te doen, het hele bedrag nog een keer te betalen, aangeven voor welke order het een vervangende bestelling is en ik zou het geldbedrag binnen 24 uur teruggestort krijgen! OK, dacht ik, fair enough. Netjes nieuwe bestelling geplaatst. Maar je raad het al. Na 2 weken niks gekregen te hebben, stuur ik nogmaals een e-mail. Nu werd er gezegd dat dit !!niet!! binnen 24 uur teruggestort kan worden, maar dat het wel in behandeling is.
Op dit moment is die reactie ook alweer enkele weken geleden, en ik heb nog steeds m'n geld niet terug. Ook stond er een releasedatum van 26 september (vandaag) bij Halo 3. Dus dat zou betekenen dat de game gister verstuurd moest zijn geworden, toch? Nou, er staat nog niks van bestelling verzonden bij m'n bestelstatus. Na het lezen van de klachten hier zal ik daar ook nog wel weer even op kunnen wachten.
MIJN TIP: KOOP NOOIT BIJ LIVEGAMER.NL