Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Game Mania

[Begin]  |134|135|136|137|138|139|140(495)  [Eind]
T.Pennings
Door T.Pennings (4001 reacties) op 16-01-2015 14:03
Quote:
[..]

Dus je gaat deze niet halen?

(Image)

Ik ben zelf nog aan t twijfelen.
Gepost door: I_Riskbreaker op 16-01-2015 13:57

Twijfel ook nog! Misschien even wachten op de reviews.
Mochten die slecht zijn denk ik dat de prijs wat omlaag gaat.
En anders even een kortingscode voor YGZ zien te fixen.
Just sayin'
Yojimbro
Door Yojimbro (16506 reacties) op 16-01-2015 14:04
Ik verwacht ook een snelle prijsdaling voor deze bundel, I don't know why.
Door Selvmortsydd (3795 reacties) op 16-01-2015 14:25
Quote:
Zag hem voor die prijs ook op Nippon-Yasan, PS4 versie?

edit: 20,99 euro bij Bart Smit, nog beter
Gepost door: I_Riskbreaker op 16-01-2015 13:53

Was die niet 6 dollar op Psn laatst?
Snel le dweil..
Mikeymouse1
Door Mikeymouse1 (1530 reacties) op 16-01-2015 14:35
Quote:
[..]

Was die niet 6 dollar op Psn laatst?
Gepost door: Selvmortsydd op 16-01-2015 14:25

Momenteel 9 euro volgens mij.
T.Pennings
Door T.Pennings (4001 reacties) op 16-01-2015 16:14
^ Volgens mij hebben jullie allebei gelijk.
Helaas heb ik last van iets-in-mijn-knuistje-syndroom. En wil het liefst een fysieke versie.
Just sayin'
Mikeymouse1
Door Mikeymouse1 (1530 reacties) op 16-01-2015 16:20
Quote:
^ Volgens mij hebben jullie allebei gelijk.
Helaas heb ik last van iets-in-mijn-knuistje-syndroom. En wil het liefst een fysieke versie.
Gepost door: T.Pennings op 16-01-2015 16:14

Haha is herkenbaar hoor, vind het ook altijd leuker om fysiek te hebben. Staat leuker + je hebt altijd de mogelijkheid om hem door te verkopen als je er vanaf wil.
Flapperbol
Door Flapperbol (3780 reacties) op 21-01-2015 07:42
Rol: Toevoeg Moderator
Als ik bij GM online een pre-order heb gemaakt voor een N3DS-XL MH4U handheld en deze heeft als status "in bestelling", dan mag ik er toch gewoon van uitgaan dat ik op tijd was met pre-orderen? (Hij is nu uitverkocht)

Ik kan me van vroeger herinneren dat je bij pre-orders boven de €75 een deel moest aanbetalen, maar dat hoeft online blijkbaar niet?

Daarnaast heb ik hem gepre-ordered bij GameMania Leeuwarden, dus het is altijd maar de vraag of hij dan wel echt klaar ligt of dat een medewerker ermee vandoor gaat...

EDIT: Ik zie ook dat ik 5 punten tekort kom voor een waardebon....Dan maar Majora's Mask er meteen bijhalen
Nieuwe Japan vakantieblog 2016: http://Japan2016.droogtwelweerop.nl
Destroymichelle
Door Destroymichelle (5418 reacties) op 21-01-2015 08:18
Quote:
Als ik bij GM online een pre-order heb gemaakt voor een N3DS-XL MH4U handheld en deze heeft als status "in bestelling", dan mag ik er toch gewoon van uitgaan dat ik op tijd was met pre-orderen? (Hij is nu uitverkocht)

Ik kan me van vroeger herinneren dat je bij pre-orders boven de €75 een deel moest aanbetalen, maar dat hoeft online blijkbaar niet?

Daarnaast heb ik hem gepre-ordered bij GameMania Leeuwarden, dus het is altijd maar de vraag of hij dan wel echt klaar ligt of dat een medewerker ermee vandoor gaat...

EDIT: Ik zie ook dat ik 5 punten tekort kom voor een waardebon....Dan maar Majora's Mask er meteen bijhalen
Gepost door: Flapperbol op 21-01-2015 07:42

100% durf ik je niet te garanderen. Maar ze hebben een aantal doorgekregen van Nintendo en tot dat aantal kan gepre-orderd worden. Dus grote kans dat je een exemplaar hebt
Bij mijn MM LE staat ook in bestelling (net als al mijn andere pre-orders)
Ik vond het inderdaad ook vreemd dat er geen aanbetaling gedaan hoeft te worden, maar blijkt vanwege de populariteit van dit item dat het niet hoeft. Als iemand het niet komt afhalen, vinden ze zo een ander.
Frietjesssss❤
Sunster
Door Sunster (155 reacties) op 21-01-2015 08:47
Quote:
Als ik bij GM online een pre-order heb gemaakt voor een N3DS-XL MH4U handheld en deze heeft als status "in bestelling", dan mag ik er toch gewoon van uitgaan dat ik op tijd was met pre-orderen? (Hij is nu uitverkocht)

Ik kan me van vroeger herinneren dat je bij pre-orders boven de €75 een deel moest aanbetalen, maar dat hoeft online blijkbaar niet?

Daarnaast heb ik hem gepre-ordered bij GameMania Leeuwarden, dus het is altijd maar de vraag of hij dan wel echt klaar ligt of dat een medewerker ermee vandoor gaat...

EDIT: Ik zie ook dat ik 5 punten tekort kom voor een waardebon....Dan maar Majora's Mask er meteen bijhalen
Gepost door: Flapperbol op 21-01-2015 07:42

Mijn ervaring bij de vestiging in Amsterdam bijlmer was dat ze de pre-order klaar hebben liggen, maar dat ze het niet persé vasthouden. Toen had ik ook online een pre-order geplaatst zonder bijbetaling. Toen ze m hadden kwam er iemand langs die gevraagd had of ze er nog 1 hadden, vervolgens geven ze je 1 belletje en als je die niet opneemt verkopen ze je pre-order door

Opzich wel logisch, maar t voelt toch niet echt lekker dat je een uitverkochte le zo makkelijk weggeven. Ik had dan wel mazzel dat ze het nog nageleverd konden krijgen en kreeg ter compensatie € 5 korting, maar moest wel een extra week of twee wachten.
3bdelilah
Door 3bdelilah (1832 reacties) op 22-01-2015 17:49
Heeft iemand ervaringen met Game Mania met het ook daadwerkelijk leveren van hardware pre-orders op release? Ik heb daar toen de New XL MM3D editie gepre-ordered (is dat een woord?) en ik sta nu op 't punt mijn normale XL te verkopen. Maar straks leveren ze 1) die New 3DS XL niet en 2) heb ik niks meer om MM3D te spelen. Maar als ik wacht met mijn normale XL te verkopen, denk ik dat ik er waarschijnlijk aanzienlijk minder voor krijg.

Budget dilemma's, budget dilemma's...
Brandon
Door Brandon (2633 reacties) op 22-01-2015 17:52
Quote:
Heeft iemand ervaringen met Game Mania met het ook daadwerkelijk leveren van hardware pre-orders op release? Ik heb daar toen de New XL MM3D editie gepre-ordered (is dat een woord?) en ik sta nu op 't punt mijn normale XL te verkopen. Maar straks leveren ze 1) die New 3DS XL niet en 2) heb ik niks meer om MM3D te spelen. Maar als ik wacht met mijn normale XL te verkopen, denk ik dat ik er waarschijnlijk aanzienlijk minder voor krijg.

Budget dilemma's, budget dilemma's...
Gepost door: 3bdelilah op 22-01-2015 17:49
Mijn Zelda XL was destijds op de release date geleverd, kon hem in de ochtend al ophalen. Maar vergeet niet dat je alleen data kan overzetten als je je oude 3DS nog hebt .
sider inc
Door sider inc (732 reacties) op 22-01-2015 18:50
Quote:
[..]

Mijn ervaring bij de vestiging in Amsterdam bijlmer was dat ze de pre-order klaar hebben liggen, maar dat ze het niet persé vasthouden. Toen had ik ook online een pre-order geplaatst zonder bijbetaling. Toen ze m hadden kwam er iemand langs die gevraagd had of ze er nog 1 hadden, vervolgens geven ze je 1 belletje en als je die niet opneemt verkopen ze je pre-order door

Opzich wel logisch, maar t voelt toch niet echt lekker dat je een uitverkochte le zo makkelijk weggeven. Ik had dan wel mazzel dat ze het nog nageleverd konden krijgen en kreeg ter compensatie € 5 korting, maar moest wel een extra week of twee wachten.
Gepost door: Sunster op 21-01-2015 08:47

Ik denk dat dat ook sterk per winkel afhangt. Ik weet dat ik bij mijn Game Mania iets bestel dat die gozer het ook apart voor me legt. Ik hoef daar niet eens mijn pas meer te laten zien . Laatst had hij een random 360 game binnengekregen waarvan hij wist dat ik hem zou meenemen.

Maar bij een andere GM waar ik ook vaak kwam, nu gesloten, waren ze altijd kill en afstandelijk en was niet fijn in de omgang. Ook weet ik van een vriend dat ze in Utrecht in HC ook niet even zuiver omgaan met pre orders. Ze hebben daar zijn Xbox One Day One preorder geannuleerd zonder dat hij gebelt was. toen hij zelf belde legde ze hem in de wacht en zijn ze niet meer bij hem terug gekomen.

Dus dat je daar genaaid bent kan net aan de medewerkers liggen .
Danielle0173
Door Danielle0173 (1323 reacties) op 22-01-2015 20:48
Quote:
Ook weet ik van een vriend dat ze in Utrecht in HC ook niet even zuiver omgaan met pre orders. Ze hebben daar zijn Xbox One Day One preorder geannuleerd zonder dat hij gebelt was. toen hij zelf belde legde ze hem in de wacht en zijn ze niet meer bij hem terug gekomen.

Dus dat je daar genaaid bent kan net aan de medewerkers liggen .
Gepost door: Sider_inc op 22-01-2015 18:50

Iets soortgelijks meegemaakt op Rotterdam Zuidplein met de Hyrule Warriors LE. Had zelfs aanbetaald, wat hebben die ***** daar gedaan, niet de datum van mij pre-order van de normale versie aangehouden maar er een hele nieuwe preorder voor aangemaakt en de oude geannuleerd. Was volgens hun 1 dag te laat met aanbetalen. Kon niet telefonisch geregeld worden. Snappen daar niet dat je als werkende niet a la minute op de stoep kan staan. Maar ze hadden toen wel gezegd dat het omgezet zou worden, dus niet. Heb zelf op releasedatum moeten bellen waarom ik geen afhaal sms-je had gekregen. Toen vertelde ze doodleuk dat zij alweken wisten dat ik hem niet zou krijgen met de nieuwe datum die mijnpreorder had gekregen. Maar ze hadden het te "druk" om mij dat te laten weten. Sorry, maar als ik daar kwam was ik de enige in de zaak op het personeel na. Ook gewoon de ongeïnteresseerde houding van die lui, dan voel je je als klant gewoon belazerd.
Maar goed, mij zien ze nooit meer terug. Betaal liever meer bij een ander dan daar nog een voet binnen te zetten.
FC: 4425-1454-3512 / NNID: Danielle0173 / PSN ID: Danielle0173 / XBox: danielle0173
Door Nonexistinghero (485 reacties) op 22-01-2015 21:13
Het is volgens mij niet al te lastig om ervoor te zorgen dat zulke medewerkers ontslagen worden. Er zijn meer dan genoeg mensen in de wachtrij die hun werk wel goed zouden doen.
Mr_Mojo27
Door Mr_Mojo27 (1507 reacties) op 22-01-2015 21:34
Quote:
[..]

Iets soortgelijks meegemaakt op Rotterdam Zuidplein met de Hyrule Warriors LE. Had zelfs aanbetaald, wat hebben die ***** daar gedaan, niet de datum van mij pre-order van de normale versie aangehouden maar er een hele nieuwe preorder voor aangemaakt en de oude geannuleerd. Was volgens hun 1 dag te laat met aanbetalen. Kon niet telefonisch geregeld worden. Snappen daar niet dat je als werkende niet a la minute op de stoep kan staan. Maar ze hadden toen wel gezegd dat het omgezet zou worden, dus niet. Heb zelf op releasedatum moeten bellen waarom ik geen afhaal sms-je had gekregen. Toen vertelde ze doodleuk dat zij alweken wisten dat ik hem niet zou krijgen met de nieuwe datum die mijnpreorder had gekregen. Maar ze hadden het te "druk" om mij dat te laten weten. Sorry, maar als ik daar kwam was ik de enige in de zaak op het personeel na. Ook gewoon de ongeïnteresseerde houding van die lui, dan voel je je als klant gewoon belazerd.
Maar goed, mij zien ze nooit meer terug. Betaal liever meer bij een ander dan daar nog een voet binnen te zetten.
Gepost door: Danielle0173 op 22-01-2015 20:48

Die dame die daar werkt is opzich nog wel oke, maar die gasten pff Die mogen echt wel wat aan hun houding doen.
Danielle0173
Door Danielle0173 (1323 reacties) op 22-01-2015 21:36
Ik heb een klacht neergelegd bij het hoofdkantoor hierover. Ik heb nooit een reactie gekregen. Het interesseert ze gewoon echt geen drol.

@Mr_Mojo27
Ik heb haar toen aan de telefoon gehad en dat was ook geen pretje kan ik je zeggen. En toen ik mijn aanbetaling ging terughalen haalde die gozer de normale versie tevoorschijn. Toen ik zei dat ik die niet hoefde omdat ik die niet besteld had en of hij wel gezien had wat er op de bon stond (hij deed gewoon net alsof ie gek was) kon ie me alleen maar appelig aankijken en haalde z'n schouders op.

FC: 4425-1454-3512 / NNID: Danielle0173 / PSN ID: Danielle0173 / XBox: danielle0173
sider inc
Door sider inc (732 reacties) op 22-01-2015 23:11
Wat ik wel had in mijn store is dat ze mijn smash bros met adapter vergeten waren om te zetten. Nu merkte aan beide dat ze het daadwerkelijk kut vonden en hebben ze zelfs nog vanalles gedaan om hem te regelen voor me. Andere filialen gebeld die hem nog hadden, nintendo gebeld om te kijken wat er nog kwam en misschien nog wel meer als ik hem in de tussentijd, gelukkig, niet zelf ergens anders had gevonden.

Maar toen de eigenaar daar van hoorde was het "ja had die maar goed moeten bestellen is niet ons probleem". Ik ben iig blij met het personeel wat er staat maar de eigenaar is ook niet even makkelijk volgens mij.
Danielle0173
Door Danielle0173 (1323 reacties) op 23-01-2015 00:24
Ik denk dat dat ook gelijk het punt is. Met wie heb je te maken. Als een filiaal goed personeel heeft en een eigenaar die een beetje weet hoe een gamer c.q. verzamelaar in elkaar steekt krijg je een hele andere winkel.
FC: 4425-1454-3512 / NNID: Danielle0173 / PSN ID: Danielle0173 / XBox: danielle0173
Yunasia
Door Yunasia (743 reacties) op 23-01-2015 10:22
De game mania waar ik altijd heen ga had geweldige werknemers. Ze wisten precies welke games ik leuk vind en zodra ik daar naar binnen liep kwamen ze al aangelopen met iets waarvan ze wisten dat ik het leuk vind. Vaak was dat ook net het spel wat ik kwam kopen En met van die acties dat je 5 spellen voor zoveel € had, vroeg ik altijd of ze nog een leuke 5de spel hadden die nog niet op de website stond
Helaas zijn ze nu weg en staan er nieuwe werknemers.

Op vakantie ben ik naar een andere game mania geweest en die mensen die daar stonden....
Alles behalve helpzaam. Ze wilde niet eens even voor mij kijken of er iets achterin lag. Ik had op de site een spel gezien en ze zeiden dat ik maar in de schappen moest kijken en anders jammer. Ze hadden stapels met games achter liggen. Het ligt er echt aan naar welke game mania je gaat.
...
Linguist
Door Linguist (5808 reacties) op 23-01-2015 22:30
Zo te horen is een cursusje klantvriendelijkheid en -behulpzaamheid er niks bij !

In Game Mania Venlo werken er naar mijn mening hele chille mensen. Vriendelijk, casual en altijd garant voor eventuele vragen. Met één van de gozers daar heb ik nog heel uitgebreid over Diablo III staan praten tijdens het inpakken van de games.
Steam: Linqvist | Diablo III BattleTag: Linqvist#2147 | 3DS FC: 3480 - 2716 - 8572 | Switch FC: 7266 - 9152 - 6228 | PlayStation Network/Nintendo Network ID: Lingasm | "If there is a strong general, there will be no weak soldiers." - ??
[Begin]  |134|135|136|137|138|139|140(495)  [Eind]