Betaling gedaan via creditcard en dit loopt via paypal. Kan ik hier dan iets mee denken jullie?
Quote:
27 februari hier voor 56 euro besteld aan amiibo. Niets ontvangen tot vandaag, ook geen reactie op mails etc.
Betaling gedaan via creditcard en dit loopt via paypal. Kan ik hier dan iets mee denken jullie?
Gepost door: BlackMage op 15-03-2015 09:39
Betaling gedaan via creditcard en dit loopt via paypal. Kan ik hier dan iets mee denken jullie?
Gepost door: BlackMage op 15-03-2015 09:39
Blijven mailen en anders aangifte
Quote:
[..]
Blijven mailen en anders aangifte
Gepost door: Recsto op 15-03-2015 09:50
Blijven mailen en anders aangifte
Gepost door: Recsto op 15-03-2015 09:50
Ik denk dat een simpele paypal dispute makkelijker is, heb je het geld zo terug.
Quote:
[..]
Ik denk dat een simpele paypal dispute makkelijker is, heb je het geld zo terug.
Gepost door: Sannr op 15-03-2015 09:54
Ik denk dat een simpele paypal dispute makkelijker is, heb je het geld zo terug.
Gepost door: Sannr op 15-03-2015 09:54
Kan ook natuurlijk. Maar ik had laatst met ideaal betaalt en dan moet je geeoon blijven mailen toen was het opeens zo geregeld. Was wel voor al dit gezeur
Now playing: -
Quote:
Gebruiker All4games is 12 maart nog op zijn account online geweest hier op Budgetgaming.
Gepost door: Arabyus op 16-03-2015 10:33
Gepost door: Arabyus op 16-03-2015 10:33
Lekker vaag allemaal, ik ga mailen dat ik wil annuleren en mijn geld terug wil. Als ik dan weer niks hoor ga ik een aangifte opstellen en hopen voor the best.
Misschien is het wel iets heel onschuldigs, maar omdat wij het niet weten wat er aan de hand is, gaan we meteen van het ergste uit.
Ik snap niet dat je dat als winkel zou willen...
❍ᴥ❍
Beste,
U heeft informatie aangevraagd over een bedrijf welke gebruik maakt van pay.nl.
U kunt meer informatie verkrijgen door te het formulier in te vullen op:
https://www.pay.nl/betaald_via_stichting_pay.nl
Klik daarna op de knop: "Doorsturen naar customer support".
Wij plaatsen u dan op een informatielijst.
U ontvangt dan ook direct alle benodigde gegevens van de onderneming aan wie u betaald heeft.
Met vriendelijke groet,
Team Pay.nl
Maar blijkbaar lezen ze de email verder niet, want anders hadden ze kunnen zien dat ik reeds die informatie al had opgevraagd en onder mijn email stond die ik naar ze stuurde.
Quote:
Is het iemand overigens al gelukt om op de informatielijst van Pay.nl te komen? Ik heb ze gemaild met het verzoek om een update te ontvangen, aangezien ik er nog een pre-order heb staan. Kreeg een formulier toegestuurd om mijn betaling op te zoeken, waar ik vervolgens niks mee kan
Gepost door: Phazeta op 16-03-2015 11:03
Gepost door: Phazeta op 16-03-2015 11:03
Nee, kreeg dezelfde mail. Er is ook nog een ander e-mail adres volgens tweakers: fraud@pay.nl maar dat is meer voor fraude meldingen. All4games is slecht bezig u qua communicatie, maar fraude is niet (i hope) aan de orde lijkt mij.
Quote:
Ik had het naar fraud@pay.nl gestuurd, kwam gewoon bij de normale klantenservice terecht. Heb inmiddels teruggemaild en reactie ontvangen, dat van dat doorklikken was inderdaad een foutje en of ik m'n gegevens op kon sturen, dan zullen ze me op de hoogte stellen van informatie over mijn case.
[..]
Nee, kreeg dezelfde mail. Er is ook nog een ander e-mail adres volgens tweakers: fraud@pay.nl maar dat is meer voor fraude meldingen. All4games is slecht bezig u qua communicatie, maar fraude is niet (i hope) aan de orde lijkt mij.
Gepost door: Shibito op 16-03-2015 11:50
Nee, kreeg dezelfde mail. Er is ook nog een ander e-mail adres volgens tweakers: fraud@pay.nl maar dat is meer voor fraude meldingen. All4games is slecht bezig u qua communicatie, maar fraude is niet (i hope) aan de orde lijkt mij.
Gepost door: Shibito op 16-03-2015 11:50
Bij KVK staat hij nog ingeschreven, maar dat zegt niets, als hij zich niet uitlaat schrijven, dan kan ie gewoon doorgaan. Wekt eigenlijk ook een schijnzekerheid op de KVK. Fraudeurs kunnen makkelijk meteen een ander bedrijf opgeven/beginnen, dat is het kromme van de KVK.....
Ik heb zojuist antwoord gehad van Jordi en hij kon nog niet meer tegen mij zeggen dan dat de toekomst van zijn bedrijf niet meer in zijn handen ligt. Vanmiddag zal er meer duidelijkheid komen.
❍ᴥ❍
❍ᴥ❍
Quote:
Jongens, ik denk echt niet dat ie jullie probeert op te lichten, dus voordat we meer weten wil ik voorstellen dat we dat hele "doen oplichters vaker blablabla"-gespeculeer even laten voor wat het is.
Ik heb zojuist antwoord gehad van Jordi en hij kon nog niet meer tegen mij zeggen dan dat de toekomst van zijn bedrijf niet meer in zijn handen ligt. Vanmiddag zal er meer duidelijkheid komen.
Gepost door: Skull_kid op 16-03-2015 14:09
Ik heb zojuist antwoord gehad van Jordi en hij kon nog niet meer tegen mij zeggen dan dat de toekomst van zijn bedrijf niet meer in zijn handen ligt. Vanmiddag zal er meer duidelijkheid komen.
Gepost door: Skull_kid op 16-03-2015 14:09
Dit suggereert toch weer dat de webshop failliet is (in handen van curator?). Als dit zo blijkt te zijn straks, dan kun je de curator schrijven met verzoek om product alsnog te leveren. Kan dit niet, dan moet je een nieuwe brief schrijven, waarin je jouw geld terug vraagt. Optie 2 is de minste kans, omdat grote schuldeisers dan voorang hebben. Maar goed, nu verdwalen we in hypotheses, we wachten eerst maar even af.
Dit is gewoon oplichting eerste klas zelf leuk en gezellig op pas en je klanten zo laten zitten...