Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

All4games.nl

[Begin]  |9|10|11|12|13|14|15(26)  [Eind]
BlackMage
Door BlackMage (283 reacties) op 15-03-2015 09:39
27 februari hier voor 56 euro besteld aan amiibo. Niets ontvangen tot vandaag, ook geen reactie op mails etc.
Betaling gedaan via creditcard en dit loopt via paypal. Kan ik hier dan iets mee denken jullie?
Recsto
Door Recsto (1005 reacties) op 15-03-2015 09:50
Quote:
27 februari hier voor 56 euro besteld aan amiibo. Niets ontvangen tot vandaag, ook geen reactie op mails etc.
Betaling gedaan via creditcard en dit loopt via paypal. Kan ik hier dan iets mee denken jullie?
Gepost door: BlackMage op 15-03-2015 09:39

Blijven mailen en anders aangifte
Sannr
Door Sannr (151 reacties) op 15-03-2015 09:54
Quote:
[..]

Blijven mailen en anders aangifte
Gepost door: Recsto op 15-03-2015 09:50

Ik denk dat een simpele paypal dispute makkelijker is, heb je het geld zo terug.
Recsto
Door Recsto (1005 reacties) op 15-03-2015 09:56
Quote:
[..]

Ik denk dat een simpele paypal dispute makkelijker is, heb je het geld zo terug.
Gepost door: Sannr op 15-03-2015 09:54

Kan ook natuurlijk. Maar ik had laatst met ideaal betaalt en dan moet je geeoon blijven mailen toen was het opeens zo geregeld. Was wel voor al dit gezeur
Tijntjuh
Door Tijntjuh (336 reacties) op 16-03-2015 09:43
Heb idd maar weer gemaild en meteen een email richting pay.nl gestuurd. Kan denk beter teveel mailen als te weinig..
Shibito
Door Shibito (40 reacties) op 16-03-2015 10:14
Gebeld net en natuurlijk geen gehoor....zucht.
Arabyus
Door Arabyus (7280 reacties) op 16-03-2015 10:33
Rol: Forum Moderator
Gebruiker All4games is 12 maart nog op zijn account online geweest hier op Budgetgaming.
Now playing: -
Shibito
Door Shibito (40 reacties) op 16-03-2015 10:38
Quote:
Gebruiker All4games is 12 maart nog op zijn account online geweest hier op Budgetgaming.
Gepost door: Arabyus op 16-03-2015 10:33

Lekker vaag allemaal, ik ga mailen dat ik wil annuleren en mijn geld terug wil. Als ik dan weer niks hoor ga ik een aangifte opstellen en hopen voor the best.
Skull_kid
Door Skull_kid (39099 reacties) op 16-03-2015 10:41
Rol: Forum Moderator
Ik heb de gebruiker een email gestuurd en hoop op uitleg. Krijg ik deze, dan plaats ik die natuurlijk hier, al hoop ik stiekem dat de eigenaar het zelf plaatst. Ik heb aangegeven dat die radiostilte niet goed is en dat hij nog best wat damage control kan toepassen als hij nu even laat weten wat er aan de hand is.

Misschien is het wel iets heel onschuldigs, maar omdat wij het niet weten wat er aan de hand is, gaan we meteen van het ergste uit.

Ik snap niet dat je dat als winkel zou willen...
❍ᴥ❍
Phazeta
Door Phazeta (244 reacties) op 16-03-2015 11:03
Is het iemand overigens al gelukt om op de informatielijst van Pay.nl te komen? Ik heb ze gemaild met het verzoek om een update te ontvangen, aangezien ik er nog een pre-order heb staan. Kreeg een formulier toegestuurd om mijn betaling op te zoeken, waar ik vervolgens niks mee kan
Tijntjuh
Door Tijntjuh (336 reacties) op 16-03-2015 11:16
Kreeg ook die email;

Beste,

U heeft informatie aangevraagd over een bedrijf welke gebruik maakt van pay.nl.

U kunt meer informatie verkrijgen door te het formulier in te vullen op:
https://www.pay.nl/betaald_via_stichting_pay.nl

Klik daarna op de knop: "Doorsturen naar customer support".
Wij plaatsen u dan op een informatielijst.

U ontvangt dan ook direct alle benodigde gegevens van de onderneming aan wie u betaald heeft.

Met vriendelijke groet,

Team Pay.nl



Maar blijkbaar lezen ze de email verder niet, want anders hadden ze kunnen zien dat ik reeds die informatie al had opgevraagd en onder mijn email stond die ik naar ze stuurde.

Shibito
Door Shibito (40 reacties) op 16-03-2015 11:50
Quote:
Is het iemand overigens al gelukt om op de informatielijst van Pay.nl te komen? Ik heb ze gemaild met het verzoek om een update te ontvangen, aangezien ik er nog een pre-order heb staan. Kreeg een formulier toegestuurd om mijn betaling op te zoeken, waar ik vervolgens niks mee kan
Gepost door: Phazeta op 16-03-2015 11:03

Nee, kreeg dezelfde mail. Er is ook nog een ander e-mail adres volgens tweakers: fraud@pay.nl maar dat is meer voor fraude meldingen. All4games is slecht bezig u qua communicatie, maar fraude is niet (i hope) aan de orde lijkt mij.
Phazeta
Door Phazeta (244 reacties) op 16-03-2015 12:16
Quote:
[..]

Nee, kreeg dezelfde mail. Er is ook nog een ander e-mail adres volgens tweakers: fraud@pay.nl maar dat is meer voor fraude meldingen. All4games is slecht bezig u qua communicatie, maar fraude is niet (i hope) aan de orde lijkt mij.
Gepost door: Shibito op 16-03-2015 11:50
Ik had het naar fraud@pay.nl gestuurd, kwam gewoon bij de normale klantenservice terecht. Heb inmiddels teruggemaild en reactie ontvangen, dat van dat doorklikken was inderdaad een foutje en of ik m'n gegevens op kon sturen, dan zullen ze me op de hoogte stellen van informatie over mijn case.
Shibito
Door Shibito (40 reacties) op 16-03-2015 12:54
Klopt ja, kreeg ook tweede mail van Pay, dat ze nog mijn tel en rek nr wouden. Zo konden ze de betaling terug vinden en me op de hoogte houden. Zal mij benieuwen. Wel frappant btw, dat de eigenaar op zijn FB status heeft weg gehaald, er staat niet meer dat hij directeur all4games is. Ook heeft hij kennelijk een aantaal tijdlijn berichten verwijderd, waaronder een filmpje waarin hij na feest op Defqon, waarschijnlijk om geen vekeerd beeld te geven, of juist om het juiste beeld te verbergen, wie zal het zeggen. Komt ook wel slecht over, meneer lekker naar feestjes i.p.v. zijn klanten eens goed te informeren/te helpen. We blijven duimen en hopen op het beste..
Wasabi!
Door Wasabi! (1476 reacties) op 16-03-2015 13:53
Zo gaan oplichters vaak te werk, eerst vertrouwen wekken, dan de poen pakken en wegwezen. Iemand die in de buurt even bij hun adres langs kan gaan? Dan zullen ze zeggen, oh, die is lang niet meer gezien... of brievenbusfirma kan ook nog...

Bij KVK staat hij nog ingeschreven, maar dat zegt niets, als hij zich niet uitlaat schrijven, dan kan ie gewoon doorgaan. Wekt eigenlijk ook een schijnzekerheid op de KVK. Fraudeurs kunnen makkelijk meteen een ander bedrijf opgeven/beginnen, dat is het kromme van de KVK.....
Skull_kid
Door Skull_kid (39099 reacties) op 16-03-2015 14:09
Rol: Forum Moderator
Jongens, ik denk echt niet dat ie jullie probeert op te lichten, dus voordat we meer weten wil ik voorstellen dat we dat hele "doen oplichters vaker blablabla"-gespeculeer even laten voor wat het is.

Ik heb zojuist antwoord gehad van Jordi en hij kon nog niet meer tegen mij zeggen dan dat de toekomst van zijn bedrijf niet meer in zijn handen ligt. Vanmiddag zal er meer duidelijkheid komen.
❍ᴥ❍
Wasabi!
Door Wasabi! (1476 reacties) op 16-03-2015 14:11
We wachten af, maar qua communicatie had ie het wel anders mogen doen. Vertrouwen is wel een beetje geschaad.
Skull_kid
Door Skull_kid (39099 reacties) op 16-03-2015 14:22
Rol: Forum Moderator
Zeker, dat heb ik ook tegen 'm gezegd in die mail. Maar denk dat ie te veel aan z'n kop heeft momenteel.
❍ᴥ❍
Shibito
Door Shibito (40 reacties) op 16-03-2015 14:33
Quote:
Jongens, ik denk echt niet dat ie jullie probeert op te lichten, dus voordat we meer weten wil ik voorstellen dat we dat hele "doen oplichters vaker blablabla"-gespeculeer even laten voor wat het is.

Ik heb zojuist antwoord gehad van Jordi en hij kon nog niet meer tegen mij zeggen dan dat de toekomst van zijn bedrijf niet meer in zijn handen ligt. Vanmiddag zal er meer duidelijkheid komen.
Gepost door: Skull_kid op 16-03-2015 14:09

Dit suggereert toch weer dat de webshop failliet is (in handen van curator?). Als dit zo blijkt te zijn straks, dan kun je de curator schrijven met verzoek om product alsnog te leveren. Kan dit niet, dan moet je een nieuwe brief schrijven, waarin je jouw geld terug vraagt. Optie 2 is de minste kans, omdat grote schuldeisers dan voorang hebben. Maar goed, nu verdwalen we in hypotheses, we wachten eerst maar even af.
Door Nlschutd (31 reacties) op 16-03-2015 15:14
Ik heb de aangifte de deur uitgedaan, als een bedrijf failliet gaat dan zie je dit al weken tevoren aankomen en toch is hij Door gegaan... Deze man mag gewoon nooit meer een bedrijf hebben... zoiezo communicatie is verschrikkelijk.

Dit is gewoon oplichting eerste klas zelf leuk en gezellig op pas en je klanten zo laten zitten...
[Begin]  |9|10|11|12|13|14|15(26)  [Eind]