Hij heeft een eenmanszaak en is dus persoonlijk ook aansprakelijk.
Echter in de praktijk kunnen ze na 1 a 2 jaar gewoon weer opnieuw starten.
Ik vind dat Budgetgaming in ieder geval alle prijslinks naar All4games moet verwijderen. Ik heb puur door reviews en prijslinks op Budgetgaming bij deze website besteld. Dus weghalen die hap.
PSN: Sky-F | Nintendo Network ID: Sky-Lloyd | 3DS FC: 3007 - 8231 - 4818
Quote:
Ik heb zojuist ook een mail gestuurd naar zijn betaalservice. Pay.nl om te kijken of hij inderdaad de opdracht heeft gegeven om mijn geld terug retourneren. Als dit niet het geval is dan ben ik bang voor de Worst case scenario en dat hij inderdaad nog snel geld heeft binnengeharkt en nu failliet is. Dan word het fluiten naar je centjes.
Ik vind dat Budgetgaming in ieder geval alle prijslinks naar All4games moet verwijderen. Ik heb puur door reviews en prijslinks op Budgetgaming bij deze website besteld. Dus weghalen die hap.
Gepost door: Sky-F op 16-03-2015 20:27
Ik vind dat Budgetgaming in ieder geval alle prijslinks naar All4games moet verwijderen. Ik heb puur door reviews en prijslinks op Budgetgaming bij deze website besteld. Dus weghalen die hap.
Gepost door: Sky-F op 16-03-2015 20:27
De winkel is gesloten, dus prijslinks doen niets, maar zal 't doorgeven.
❍ᴥ❍
Quote:
Ik heb met paypal betaalt. Hopelijk is dat dan gedekt.
Gepost door: Budgetfreak op 16-03-2015 20:36
Gepost door: Budgetfreak op 16-03-2015 20:36
Als ik het goed heb krijg je via PayPal gewoon je geld terug. De mensen die met Ideal hebben betaald is het een onzekere zaak.
PSN: Sky-F | Nintendo Network ID: Sky-Lloyd | 3DS FC: 3007 - 8231 - 4818
2 klachten ingediend bij pay.nl en ben benieuwd naar het antwoord....
Quote:
Heb vandaag mijn geld terug gestort gekregen ook al had ik mijn product nog niet geannuleerd, ik ben helemaal happy, hoop dat het voor de rest van jullie ook zo mag lopen.
Gepost door: Piratesoul op 17-03-2015 00:47
Gepost door: Piratesoul op 17-03-2015 00:47
Vraag: wanneer heb je geannuleerd per e-mail? Wat heb je in de e-mail gezet? En had je betaald via I-deal?
Quote:
Hmmm?[..]
Vraag: wanneer heb je geannuleerd per e-mail? Wat heb je in de e-mail gezet? En had je betaald via I-deal?
Gepost door: Shibito op 17-03-2015 07:20
Vraag: wanneer heb je geannuleerd per e-mail? Wat heb je in de e-mail gezet? En had je betaald via I-deal?
Gepost door: Shibito op 17-03-2015 07:20
Quote:
[...] ook al had ik mijn product nog niet geannuleerd [...]
Gepost door: Piratesoul op 17-03-2015 00:47
Gepost door: Piratesoul op 17-03-2015 00:47
Quote:
Heb vandaag mijn geld terug gestort gekregen ook al had ik mijn product nog niet geannuleerd, ik ben helemaal happy, hoop dat het voor de rest van jullie ook zo mag lopen.
Gepost door: Piratesoul op 17-03-2015 00:47
Gepost door: Piratesoul op 17-03-2015 00:47
Piratesoul
Aantal berichten: 5
Soort member: Member
Lid sinds 16-03-2015
Geboortedatum: 6-2-1995
Je zou haast zeggen dat ie het zelf is of een vriend, 5 reacties en gister aangemaakt..
Niet geannuleerd, maar eenzijdig vanuit winkel en geld terug, terwijl anderen al weken op producten en/of geld wachten na zelf annuleren? Lijkt me sterk.... als iedereen negatief is en 1 iemand is zo in eens out of the blue positief....
Pay.nl en deze zouden vanmiddag een response proberen te geven, deze erkende dat er problemen waren met deze winkel wat voor problemen kon men nu nog niet zeggen. De positieve reacties gaan ff niet op... en wat meneer hier boven zegt ook niet want er zijn refunds gedaan.
Ik zeg meld het allemaal pay.nl is er mee bezig...