Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

All4games.nl

[Begin]  |10|11|12|13|14|15|16(26)  [Eind]
Skull_kid
Door Skull_kid (39099 reacties) op 16-03-2015 15:17
Rol: Forum Moderator
Ik vind het echt veel te voorbarig om aangifte te doen. Dat communicatie slecht is betekent nog niet dat ie je probeert op te lichten. Misschien probeert ie alles nog wel op te lossen voor iedereen?

Nee, aangifte vind ik echt veel te vroeg!
❍ᴥ❍
Door Nlschutd (31 reacties) op 16-03-2015 15:21
Dan heeft ie het aan zichzelf te danken dat ie daar te laat mee is... inplaat weggaan of wat dan ook kan je beter duidelijk zijn en dit soort reacties voorkomen... Hij roept dit over zichzelf af, wij weten niet hoe verder en of we ons geld terug krijgen Door hem !
Skull_kid
Door Skull_kid (39099 reacties) op 16-03-2015 15:25
Rol: Forum Moderator
Het is je goed recht om een aangifte te doen, natuurlijk, maar er is gewoon geen duidelijk bewijs van oplichting (ik gok dat je daar je aangifte op gebaseerd hebt). En daarom vind ik het te voorbarig.
❍ᴥ❍
Door Piratesoul (6 reacties) op 16-03-2015 15:36
Twee weken geleden console gekocht ter waarde van €225,- maar nog niks binnen gekregen.
Kan ik nu beter afwachten tot er meer informatie is (misschien vanmiddag nog?),
Of kan ik hem maar beter alvast annuleren?
Shibito
Door Shibito (40 reacties) op 16-03-2015 15:36
Ik zit ook in de stress, ook bijna 50 euro betaald en maar hopen op levering of geld terug. Echter, je hebt nog te weinig info voor een aangifte lijkt mij. In mijn geval donderdag 12 mrt besteld, en ook al stond er levertijd van 24 uur bij, een webshop heeft im principe max vijf dagen om je product te leveren. Ik doe nog geen aannames en wacht nog even af. Hopelijk vandaag nog meer duidelijkheid.
Tijntjuh
Door Tijntjuh (336 reacties) op 16-03-2015 15:36
Als je tijd hebt om op pad te gaan, dan heb je in mijn ogen ook tijd om iig een klein bericht naar je klanten te sturen/op de site te zetten wat er speelt.

Nu weten de klanten helemaal niets en moet je het doen met "wegens omstandigheden". Bestellingen worden niet bezorgd en geld retour ontvangen blijft ook uit. Reageren op email doet hij ook al niet en de telefoon opnemen is ook teveel moeite.

Hierdoor kan ik me best voorstellen dat mensen zich opgelicht voelen.
Door Nlschutd (31 reacties) op 16-03-2015 15:41
Het gaat bij mij maar om 47 er maar dat maakt niet uit, als meneer zichzelf failliet lat verklaren op deze manier dan kan hij een bezoekje verwachten... dan maar geen geld maar op andere manier gerechtigdheid.
Twizzler
Door Twizzler (1867 reacties) op 16-03-2015 15:45
Zo gaat het vaker met die zolderkamerwinkeltjes.
Ivo_vW
Door Ivo_vW (16 reacties) op 16-03-2015 15:52
Bestelling a € 180,- voor al mijn missende amiibo's zojuist geannuleerd. Hoop mijn geld nog terug zien...
Door Piratesoul (6 reacties) op 16-03-2015 15:59
En vooral niet als je dan leest dat hij vannavond lekker naar een voetbalwedstrijdje gaat!
Skull_kid
Door Skull_kid (39099 reacties) op 16-03-2015 16:04
Rol: Forum Moderator
Quote:
skull,

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik dezelfde gevoelens deel als NLschud, ik voel mij eerlijk gezegd iets te oud en trots om mij op deze manier te laten behandelen..... het valt niet mee om het hoofd koel te houden.

Gepost door: Avhamond op 16-03-2015 15:56

Het gaat maar om wat geld. Ik snap dat je dat terug wil enzo, maar gaan lopen dreigen met "gerechtigheid" (we weten allemaal dat jullie daar geweld mee bedoelen) lost niets op.

@Piratesoul: Dus omdat z'n bedrijf failliet gaat, moet ie maar thuis op de bank blijven zitten? Ik geloof echt wel dat hij alles probeert om het zo goed mogelijk op te lossen, maar geef 'm dan ook even de tijd ipv allemaal meteen op de achterste poten te lopen.

En ja, ik ben het zeker eens met jullie dat de communicatie (veel!) beter kan.

Edit: Er is verder ook geen "oplichtingsgeschiedenis" verbonden aan dit bedrijf, het bedrijf bestaat al een flinke tijd en er is in mijn ogen dus geen reden om hier meteen "oplichting!" te roepen.

Was dit een bedrijfje dat net 2 dagen bestond en opeens niets meer van zich liet horen, dan sprong ik bij jullie op de wagen en zou ik de winkel echt niet beschermen. Echter is dat gewoon echt niet het geval nu en daarom zeg ik: geef de eigenaar wat tijd en wacht even met al die dreigementen en conclusies.
❍ᴥ❍
Shibito
Door Shibito (40 reacties) op 16-03-2015 16:09
Ik vind et toch wat te ver gaan om soort van te dreigen, ook al snap ik de woede, ik ben ook boos. Maar als ie nu geen invloed meer heeft op de toekomst van de webshop, dan maakt et ook niet meer uit of ie naar zwemles, voetbal of naar de kampioenschappen gehaktballen draaien gaat. Als het echt klopt dat de shop failliet is dan mag je ook geen contact hebben met schuldeisers, wat wij nu zijn. Wellicht was ie zo naief om te denken dat het wel goed zou komen, maar nogmaals, nu is het nog giswerk, dus zal ik persoonlijk nog geen conclusies gaan rond gooien waarvan je niet zeker bent.
Door Piratesoul (6 reacties) op 16-03-2015 16:11
@skull, nee dat hoeft niet, en eerlijk gezegd neem ik het hem ook niet kwalijk dat hij even tijd neemt om ergens anders aan te denken. had ik waarschijn ook gedaan in zijn plaats. Waren gewoon even de frustraties van mij die er uit knalde.

Natuurlijk is het maar geld, maar €230 vind ik toch niet niks, jammer dat het allemaal op deze manier moet gaan. hopen op een goede uitkomst.
Door Tombastic (2 reacties) op 16-03-2015 18:00
Ik wil jullie vragen om even het topic op tweakers te volgen en op niveau te reageren, dit slaat nergens op. Je lost ook niets op met deze reacties.

Bekijk dit eens, voordat jullie conclusies gaan trekken:
Klik

Ja de communicatie was minder, dit kan nog steeds beter. Maar wacht nog even af.
Tijntjuh
Door Tijntjuh (336 reacties) op 16-03-2015 18:07
Quote:
Ik wil jullie vragen om even het topic op tweakers te volgen en op niveau te reageren, dit slaat nergens op. Je lost ook niets op met deze reacties.

Bekijk dit eens, voordat jullie conclusies gaan trekken:
Klik

Ja de communicatie was minder, dit kan nog steeds beter. Maar wacht nog even af.
Gepost door: Tombastic op 16-03-2015 18:00

Met alle respect;
Zelfde info als hier, dus daar schieten we nog niets mee op..
Mensen hebben alleen wat aan concrete info en niet aan "afwachten tot".
Dee0342
Door Dee0342 (332 reacties) op 16-03-2015 18:15
Ik heb een mail gestuurd naar fraud@pay.nl maar ik heb jammer genoeg nog geen antwoord gehad. Het gaat bij mij om een bestelling van 55 euro, de moed begint me toch wel in de schoenen te zakken op het moment
Shibito
Door Shibito (40 reacties) op 16-03-2015 18:29
Hoe kun je het beste annuleren je order? Via contactformulier op all4games heeft denk ik geen nut, want op mails wordt niet gereageerd. Via pay.nl heeft geen zin, die zijn alleen een tussenpersoon. Is er geen directe email van jordi van all4games? Dat je daar kan aangeven dat je de order wilt annuleren. Via mijn account op all4games gaat niet, want daar geeft het account aan dat er geen order is!
Door Nlschutd (31 reacties) op 16-03-2015 18:36
Gewoon via contact formulier op zijn site en dan copie naar jezelf dat je bewijs hebt... dat ie er niks mee doet staat vast maar mocht je aangifte willen doen is dat belangrijk ! Zo kreeg ik van hem bericht dat hij het geld.ging terug storten alleen niet gedaan heeft...
Sonicguy14
Door Sonicguy14 (1464 reacties) op 16-03-2015 19:27
Er blijkt dus wat aan de hand te zijn met de webshop zover ik hier lees.
Dat verklaard waarom het terug betalen zo lang duurt.

Het enige wat je nu kunt doen is simpel weg gewoon afwachten
Wel jammer dit, heb vaak bij all4games besteld en is altijd goed gegaan....

Het gaat bij mij maar om 13 euro, maar geld is geld en wil het toch mooi terug!!!
I play on my own way!! Xbox live: Sonic guy 14 PSN: Sonicguy1996 NNID: Sonicguy14 3DS FC: 3093-7287-0541 Steam: Ryuketsu
Sky-F
Door Sky-F (519 reacties) op 16-03-2015 19:44
Wat ik slecht vind is dat All4games haar 5 jarig jubileum vierde. En dit zogenaamd met extra korting wilde vieren. Zodoende twee amiibo's besteld. Ik denk en lees zo met mij een hoop andere mensen. Jordi heeft zo aardig wat geld binnengehaald. En plotseling is de boel Failliet. Ik dacht eerst dat hij echt een paar dagen nodig had om de achterstallige bestellingen weg te werken. Maar de zin " het ligt niet meer in mijn handen" zegt al genoeg. Het is dat Pay.nl 30 dagen er over doet om terug te betalen. Dus daar vestig ik mijn hoop maar op dat dit toch gebeurt.
PSN: Sky-F | Nintendo Network ID: Sky-Lloyd | 3DS FC: 3007 - 8231 - 4818
[Begin]  |10|11|12|13|14|15|16(26)  [Eind]