Nee, aangifte vind ik echt veel te vroeg!
❍ᴥ❍
❍ᴥ❍
Kan ik nu beter afwachten tot er meer informatie is (misschien vanmiddag nog?),
Of kan ik hem maar beter alvast annuleren?
Nu weten de klanten helemaal niets en moet je het doen met "wegens omstandigheden". Bestellingen worden niet bezorgd en geld retour ontvangen blijft ook uit. Reageren op email doet hij ook al niet en de telefoon opnemen is ook teveel moeite.
Hierdoor kan ik me best voorstellen dat mensen zich opgelicht voelen.
Quote:
skull,
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik dezelfde gevoelens deel als NLschud, ik voel mij eerlijk gezegd iets te oud en trots om mij op deze manier te laten behandelen..... het valt niet mee om het hoofd koel te houden.
Gepost door: Avhamond op 16-03-2015 15:56
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik dezelfde gevoelens deel als NLschud, ik voel mij eerlijk gezegd iets te oud en trots om mij op deze manier te laten behandelen..... het valt niet mee om het hoofd koel te houden.
Gepost door: Avhamond op 16-03-2015 15:56
Het gaat maar om wat geld. Ik snap dat je dat terug wil enzo, maar gaan lopen dreigen met "gerechtigheid" (we weten allemaal dat jullie daar geweld mee bedoelen) lost niets op.
@Piratesoul: Dus omdat z'n bedrijf failliet gaat, moet ie maar thuis op de bank blijven zitten? Ik geloof echt wel dat hij alles probeert om het zo goed mogelijk op te lossen, maar geef 'm dan ook even de tijd ipv allemaal meteen op de achterste poten te lopen.
En ja, ik ben het zeker eens met jullie dat de communicatie (veel!) beter kan.
Edit: Er is verder ook geen "oplichtingsgeschiedenis" verbonden aan dit bedrijf, het bedrijf bestaat al een flinke tijd en er is in mijn ogen dus geen reden om hier meteen "oplichting!" te roepen.
Was dit een bedrijfje dat net 2 dagen bestond en opeens niets meer van zich liet horen, dan sprong ik bij jullie op de wagen en zou ik de winkel echt niet beschermen. Echter is dat gewoon echt niet het geval nu en daarom zeg ik: geef de eigenaar wat tijd en wacht even met al die dreigementen en conclusies.
❍ᴥ❍
Natuurlijk is het maar geld, maar €230 vind ik toch niet niks, jammer dat het allemaal op deze manier moet gaan. hopen op een goede uitkomst.
Bekijk dit eens, voordat jullie conclusies gaan trekken:
Klik
Ja de communicatie was minder, dit kan nog steeds beter. Maar wacht nog even af.
Quote:
Ik wil jullie vragen om even het topic op tweakers te volgen en op niveau te reageren, dit slaat nergens op. Je lost ook niets op met deze reacties.
Bekijk dit eens, voordat jullie conclusies gaan trekken:
Klik
Ja de communicatie was minder, dit kan nog steeds beter. Maar wacht nog even af.
Gepost door: Tombastic op 16-03-2015 18:00
Bekijk dit eens, voordat jullie conclusies gaan trekken:
Klik
Ja de communicatie was minder, dit kan nog steeds beter. Maar wacht nog even af.
Gepost door: Tombastic op 16-03-2015 18:00
Met alle respect;
Zelfde info als hier, dus daar schieten we nog niets mee op..
Mensen hebben alleen wat aan concrete info en niet aan "afwachten tot".
Dat verklaard waarom het terug betalen zo lang duurt.
Het enige wat je nu kunt doen is simpel weg gewoon afwachten
Wel jammer dit, heb vaak bij all4games besteld en is altijd goed gegaan....
Het gaat bij mij maar om 13 euro, maar geld is geld en wil het toch mooi terug!!!
I play on my own way!! Xbox live: Sonic guy 14 PSN: Sonicguy1996 NNID: Sonicguy14 3DS FC: 3093-7287-0541 Steam: Ryuketsu
PSN: Sky-F | Nintendo Network ID: Sky-Lloyd | 3DS FC: 3007 - 8231 - 4818